Postitused: 19
Teemad: 6
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Tere.lugu järgmine et pajero spordil 2.5 73 kw diislil spido ei näita midagi ja samuti ei loe kilometraasi.Masinal pidi olema anduriga see asi vahekastist.Google ei näita isegi uue anduri hinda ja ainult tellimise peale kujutan et mingi 100 euri.Kui oleks andur ise miks siis km ei loe.Kas viga võib olla spido plokis endas
Postitused: 19
Teemad: 6
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Minul tagurdus tuled töötavad ilusti
Postitused: 6,915
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(22-02-2018, 23:46 PM)audimees86 Kirjutas: Minul tagurdus tuled töötavad ilusti
See oli ainult üks võimalus mingil määral? sarnase auto pealt. Oma auto all käisid?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 19
Teemad: 6
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Käisin ja näppisin seda pistikut vahekasti küljes.Juhtmed tundusid samuti korras olevat.Pistik polnud ka roheline.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Ksf Stihlil on õigus, tegemist suure tõenäosusega induktiivanduriga (selles tuleks veenduda), seega mõõda ära anduri takistus kasti juures. Ploki taga sama anduri takistuse mõõtmine ei pruugi samas õigeid andmeid anda, kuna kui juhe on kuskilt vigane aga juhtmekidudest kasvõi üks on terve, siis multimeetriga mõõtes saad näidu kätte aga tööolukorras (koormuse all) signaal läbi ei tule.
Postitused: 1,401
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(23-02-2018, 09:41 AM)ivoalaska Kirjutas: Ksf Stihlil on õigus, tegemist suure tõenäosusega induktiivanduriga (selles tuleks veenduda), seega mõõda ära anduri takistus kasti juures. Ploki taga sama anduri takistuse mõõtmine ei pruugi samas õigeid andmeid anda, kuna kui juhe on kuskilt vigane aga juhtmekidudest kasvõi üks on terve, siis multimeetriga mõõtes saad näidu kätte aga tööolukorras (koormuse all) signaal läbi ei tule.
Osadel autodel on herkon (lüliti mis lülitub kui magnet juures) kasutusel.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Nii on ja osadel veel halli andur. Kusjuures vaatasin netist antud anduri pilti ja tundub, et antud masinal on üks kahest eelpakutust. Induktiivanduri puhul oleks kaks juhet aga sellel anduril paistab kolm. Seega takistuse mõõtmine ei anna suurt midagi. Samas on multimeetriga võimalik nende signaali mõõta ja toite olemasolu.
Postitused: 93
Teemad: 7
Liitus: Nov 2013
Maine:
3
Tere.
Küsimus on, kas anduri pistik sisaldab 2- või 3- e juhet.
Eelpool avaldatud väide, et on induktiivandur tekitab küsimuse, milleks on siis vaja + ja - toiteklemmi (nagu oli ka ühes eelnevas postituses kirjas)? Induktiivandur on ju lihtsalt mähis, mille kahel väljaviigul tekib või kaob pinge vastavalt pöörlemissagedusele. Herkonit sisaldavat andurit ma ei usu kohe mitte. Herkoni konstruktsioon tähendab iga impulsi korral painutatavat metalli ja vaevalt, et selline lahendus üle 1000 km vastu peaks. Herkoni puhul ei ole samuti kolme toiteklemmi olemasolu vajalik: kas + või - ja signaaliots. Järelikult jällegi 2 klemmiga pistik. Kui pistikul on 3 klemmi, millest 2 on + ja - ehk mass ja kolmas on signaaliots, on suure tõenäosusega siiski tegemist Halli anduriga. Seda on võimalik testriga kontrollida, kuid peab täpselt teadma, millistele klemmidele anda toitepinge + ja - . Ülejäänud kolmas ots on sel juhul signaaliväljund, millelt testriga mõõta impulsi olemasolu.
Ehk oli abiks.
Edu!
Postitused: 19
Teemad: 6
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Pistik oli 3 klemmiga.Kui ilm soojemaks läheb peab asja lähemalt kaema