Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Feb 2018
Maine:
0
Tere!
Kavatsen soetada VAZ tüüpi masina ja ma pidevalt eksin käiguvahetusega, kuna olen algaja juht ning unustan ära, kas mul on sees 2 või 4 käik. Mõtlesin, et kõige lollikinlam lahendus on selline elektrooniline jubin, mis kuvab sisselülitatud käigu numbri kuskil ekraanil või tablool, sest mul läheb sada aastat, kui need käigud lõpuks ometi pähe kuluvad ja ma ei taha automaatkasti. Kuidas on võimalik seda VAZ tüüpi masinale peale panna nii et see asi töötaks ja kui palju see vidin maksma läheks koos paigaldusega?
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Sõidad paar kuud ja pole enam seda muret - õpid autot tundma, usu mind. Lihtsam on autole lisatahhomeeter panna (kui autol seda pole) ning selle järgi saab ka hinnata mis käik sees on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
27-02-2018, 16:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2018, 16:43 PM ja muutjaks oli
muska71.)
no kuulge vaadake spidot,kui ikka 40 on siis vaevalt 4 sees ja mootori hääl on kõige parem indikaator,samuti tahhokas.
ma ise lasen kangol vahest piirajasse mootori pöörded kuna kuulda pole,aga siks peaks piisavalt mootori müraga märku andma kui soovib kolmandat käiku.ja kui pöörded liiga madalad siis jälle pole jõudu,aga harjub ruttu.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kardetavasti on see libateema. Kui ei ole, siis soovitan harjutada seda va käiguvahetamist ikka veel, mitte rumalustega tegeleda. Vaja mõne teise autoga sõita, tõstad tehnika enne ringi?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Pärast 4-5 tundi sõitu on käiguvärk selge tavaliselt. Kui pärast 10tunnist harjutamist ka ei ole, siis kardetavasti ei saagi ja peab muid variante kaaluma.
Ladal ei ole käigukangi all sellist toredat tühja platsi, kuhu andureid panna.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui ikka autojuht enam päris hästi aru ei saa mis käik sees on ja kas on libe ning kas sajab midagi on vajalik vastav inva-auto.
Inva-auto omab automaatselt vahetuvate käikudega käigukasti ja vastavat seadet, mis käivitab automaatselt kojamehed saju korral ning libedal teel üritab auto hoogu vähendada.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
kui tahhot pole siis teed spidole kriipsud kust maalt mingi käik on.isegi tsiklitel olid kriipsud spidol.niipalju saad ikka aru kas kiirendad või vähendad kiirust.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kuula mootorit! Kui lõugab või lõgiseb, siis on midagi valesti, üldiselt on siis vale käik sees
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(27-02-2018, 18:04 PM)kMeistrimees Kirjutas: (27-02-2018, 17:26 PM)endrik2500 Kirjutas: (27-02-2018, 17:21 PM)2715 Kirjutas: Kui ikka autojuht enam päris hästi aru ei saa mis käik sees on ja kas on libe ning kas sajab midagi on vajalik vastav inva-auto.
Inva-auto omab automaatselt vahetuvate käikudega käigukasti ja vastavat seadet, mis käivitab automaatselt kojamehed saju korral ning libedal teel üritab auto hoogu vähendada.
Ma nii fekaal juht ka pole. Libedust ja kurve ma tunnetan, ainus suur häda on mulle käiguvahetus.
Tee papist abivahend käigukangi ümber ja sa ei eksi kunagi!
No kuule! Vähemalt mu sõiduõpetaja rääkis, et juhtimisseadmeid (hoovad, kangid, pedaalid) ei tohi sõites silmadega vaadata!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Osta selle elektroonilise käigunäidu asemel parem bensiini paaki. Tänapäevasel bensiinil (ka diislil) on sees vastavad lisandid, mis koos mootori pööretega suudavad saata näidu otse juhi ajusse. Kuna tegemist on alles hiljuti välja töötatud lisaga, on vajalik eelnev tarkvaraline seadistus. Selleks ise midagi tegema ei pea, bensiin teeb kõik töö ise ära. Tarkvara installimiseks tuleb lihtsalt paak täis valada ringi sõita. Installimise kiirus on üsna erinev, oleneb autost ja juhi ajust ning nende kahe omavahelisest koostööst. Igaks juhuks pead varuma mitme paagitäie bensiini raha. Kuuldavasti on kohe turule jõudmas ka ülejäänud lisad, tühja rehvi, koliseva mootori ja enamus liiklusmärkide andmed, ilma et neid ise pingsalt vaadates kontrollima peaks. Samuti on varsti tulemas ka lisad, mis saadavad otse ajusse kergemate autot vaevavate vigade loendi koos juhendiga nende likvideerimiseks. Et sellest kõigest osa saada, pead lihtsalt paaki kütust valama, mida tihedamini, seda kiiremini mõikab.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Ainus suur häda on öli segamine kastis aga automaati ei taha..Ole nüüd hea mees ja proovi
vähemalt korra automaati
Olen ennegi näind neid kes on luband kas vöi mürki vötta aga
mitte maadiga söita.Täna ütlevad paljud nendest et kuda ma ennem küll ei taiband mis
hea on....
Heaga harjub inimloom kiirest
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Sõida automaat kastiga,vaja ainult 1 käik edasi liikumiseks meelde jätta! Kui ikka manualiga tundide jooksul ära ei õpi,siis võimasin istumise alla ja asi ants.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983