11-03-2018, 14:23 PM
Moskvas sain kokku ka mehega, kes on kuidagi enda käsutusse saanud kogu Gaz autode varasemad joonised ja müütab neid siis huvilistele. Mõni aeg tagasi sain temalt GAZ 11-ne raami joonised. Istusime kohvikus ja siis käis ta mulle välja hullumeelse idee. ET miks ma jändan selle GAZ 11-73-ga. Kui sul on läbi käidud hullumeelne teekond, leitud originaal mootor. Saad originaalse transmissiooni ja käiguosa, miks sa teed sama mida teevad Lätlased ja Leedukad. Tee midagi erilist. Tal on kogu jooniste komplekt GAZ 11-40-st. Tegu Faetoniga Gaz 11-ne baasil. Nõus selle mulle müüma (krõbeda hinna eest) ja tee auto, mida enam ei ole, auto, mis oleks ehteks igale kollektsioonile. Nüüd siis seisan kahe heinakuhja vahel ja ei tea mida teha. Gaz 11-73 ja Gaz 11-40 erinevused küllaltki suured. Raam ja käiguosa praktiliselt sama aga 40-l pidi paar põiki tala rohkem olema. Kered muidugi totaalselt erinevad. Panen siia pildi nii 73 kui 40 eest ja tagant vaates.
Niisiis 11-40
ja 11-73
Silma torkab kohe, et 11-40-l käivad uksed juba tänapäevaselt. Esiklaas on nagu ZIM-l kahe osaline ja tuulutus aknad on erilised, tõenäoliselt võetud GAZ A-lt. Tagavara ratas on toodud ette poritiivale.
Tagumine osa ka sootuks teine. Olemas isegi pagasnik.
Gaz 11-73-l pagasnik puudub ja selle asemel on tagavara ratas.
Piltidelt on näha, et GAZ 11-40 on jupp maad pikema kerega.
Natuke ka üldse sellest mudelist GAZ 11-40. Toodeti aastatel 1940-1941. Valmis sai 6 eksemplari. Oldi valmis suuremahulisemaks tootmiseks, kere stambid olid valmis, kui algas sõda. Kõik autod kohendati ümber sõja otstarbeks ja ühe sellisega sõitis ka sõja algul Zukov. Tänaseks pole säilinud ühtegi eksemplari.
Mida teha?????
Niisiis 11-40
ja 11-73
Silma torkab kohe, et 11-40-l käivad uksed juba tänapäevaselt. Esiklaas on nagu ZIM-l kahe osaline ja tuulutus aknad on erilised, tõenäoliselt võetud GAZ A-lt. Tagavara ratas on toodud ette poritiivale.
Tagumine osa ka sootuks teine. Olemas isegi pagasnik.
Gaz 11-73-l pagasnik puudub ja selle asemel on tagavara ratas.
Piltidelt on näha, et GAZ 11-40 on jupp maad pikema kerega.
Natuke ka üldse sellest mudelist GAZ 11-40. Toodeti aastatel 1940-1941. Valmis sai 6 eksemplari. Oldi valmis suuremahulisemaks tootmiseks, kere stambid olid valmis, kui algas sõda. Kõik autod kohendati ümber sõja otstarbeks ja ühe sellisega sõitis ka sõja algul Zukov. Tänaseks pole säilinud ühtegi eksemplari.
Mida teha?????