No mis siin mõelda, vaja on see pill valmis ehitada ja Moskva meestele koht kätte näidata. Kas oled ka mõelnud, palju sellise tegemine kallimaks läheb, kui tava 11st. Aga kui loen, kes selliste autodega sõitsid, alates Budjonnõist ja lõpetades Zukoviga, siis kindlasti on palju rahakaid idanaabreid, kes sellise auto eest oleks nõus mega summasid välja käima ja pärast pasundama, et tal on Budjonnõi auto.
Vasta

(12-03-2018, 19:41 PM)sfinks Kirjutas:  No mis siin mõelda, vaja on see pill valmis ehitada ja Moskva meestele koht kätte näidata. Kas oled ka mõelnud, palju sellise tegemine kallimaks läheb, kui tava 11st. Aga kui loen, kes selliste autodega sõitsid, alates Budjonnõist ja lõpetades Zukoviga, siis kindlasti on palju rahakaid idanaabreid, kes sellise auto eest oleks nõus mega summasid välja käima ja pärast pasundama, et tal on Budjonnõi auto.
 Muidugi, selline auto oleks kõva sõna aga kes ta valmis ehitab. Enne mingeid lõplikke otsuseid ei langeta, kui Mai alguses sõidan Ukrainasse. Istun Pjotriga maha, tellin 100 gr. head konjakit ja hakkame arutama võimalusi. See auto tuleb ju praktiliselt mitte millestki käte vahel valmis teha ja mul pole kedagi teist silmapiiril, kes seda oleks võimeline tegema. Kui keegi teab kedagi sellist andku teada.
 Kardan, et koos jooniste ja tööga läheb see projekt oma 20 000.-€ kallimaks. Kui saan Pjotriga kaubale, siis hakkan edasi tegutsema. Moskva mees saatis mulle paar näidis joonist ka, need on küll väga üksikasjalised. Üles neid kuhugi panna ma ei tohi. Ütles isiklikuks tutvumiseks.
Vasta

Väike näpukas oli eespoolses promoinfos sees: kuuesilindriline mootor, aga kaheksasilindrilise tööjärjekord Rolleyes

Vaadates sellle projekti võimalikku eelarvet, ei julge sel teemal isegi nalja enam visata.
Ma saan aru, sisuliselt olid kõik need elukestva arenguga katsetud ja tänaseks hetkeks pole enam võtta ainsamat juppi, mis algsel masinal küljes oleks olnud. Ehk siis legend tuleb ise juurde luua. Idee vajab laagerdamist, jõudu igal juhul!


Aga tsiteerides klassikuid:

(11-03-2018, 18:07 PM)Formika Kirjutas:  Minu lemmikud on Faetonid.  ... võin müüa kõik aga Faetonid kindlalt jäävad.
Vasta

Vaadates teemaomaniku kõiki teisi projekte siis piltlikult öeldes on võetud vana räbal kuub,see ilusti ära paigatud  ja uued nööbidki ette õmmeldud aga selle auto puhul on olemas nööp... peaaegu.
Aga kui asja on inimesed üks kord valmis teinud siis miks teist korda ei saa valmis teha kui piisavalt tahtmist ja vahendeid.
Vasta

Ega sa ometi foorumi rahva tahtmist mööda ei hakka seda autoprojekti vahetama. Ma loen küll huviga su tegemisi ja mõnes kohas võib isegi detailides sõna võtta, aga strateegilist nõu ... need valmivad ikke väejuhi peas.
...ja võõrast raha on ju paganama kerge jagada. Katsuge oma rahaga laiutada ...
Kui aga projektivahetuse juttu puhuma hakkasid, käis mul esimesena peast läbi mõte, et Formika võtab faetoni ette küll, aga hoopis lisaprojektina. Piisavalt juba nähtud seda mõttekäiku siin. 
Aga edu, ükskõik millise projektiga, kõigiga.

hp
Vasta

Noh, et ainult nööp oleks, on natuke vähe pakutud. Olemas on originaalne raam, mis nüüd saadud Faetoni raami joonistega võrreldes on täpselt sama, mis sedaanil. Olemas originaalsed esi ja tagasillad, mis muidugi vajavad taastamist. On olemas originaalne GAZ 11 mootor.
Olemas poritiivad, astmelauad, kapott, iluvõre. Selge see, kui taastamiseks läheb, siis ainult variant 5 ja 6, ehk, variandid, mis pidid minema seeria tootmisse ja mille jaoks olid valmis kere stambid. Ehk siis allolev variant.
   
Mis siis puudu on.
  1. Kere. Tulemüür ja põhi peaks enam vähem sobima. Uksed?, Siin jutus kuskil väideti, et on kõrgemad ja käivad teisi pidi. Võib-olla on võimalik sedaani omi ümber ehitada. Tagumine osa koos pagasnikuga tuleb täielikult ise teha. Luuk ise kõige keerulisem, ülejäänuga saab Pjotr hakkama, nagu nägime ZIM Faetoni projektis. Väga ilusti ehitati luugile uus ümbris.
  2. Katus. Kui joonised olemas, ei peaks probleem olema. Tehakse ka ju ZIM-le jooniste järgi uus katus.
  3. Istmed. Et siduda ukseposte on istmed midagi sarnast GAZ a-ga. Äkki on ka joonised olemas. Materjalina mainitakse kunstnahka.
  4. Armatuurlaud teistsugune, kuigi kellad samad mis sedaanil.
  5. Esiklaas ja klaasi raam????
  6. Kojamehed. Tõenäoliselt tuleb uurida FORD B 40-t. Alumised kojamehed pandi ainult paarile masinale ja vaevalt neid ise toodeti, sest kasutusele võeti sellised alles hulga aastaid hiljem POBEDAL.

Ülejäänud peaks klappima GAZ 11-73-ga. Pidurid, summutid, tuled, elektrisüsteem, kaitserauad.
Kui nüüd nii arutada, siis kõige peavalulikumad asjad ongi pagasniku luuk ja armatuuri paneel. Või jäi midagi kahe silma vahele?
Vasta

Kui asjast vajaliku koguse mingeid tundeid kätte saab ja asja teostamiseks vahendeid kah
peale tuleb siis ainult anna minna.. Mina selle peale ette ei mötle et kas keegi pärast ostab
vöi mitte,köigepealt peab ikka ennast rahuldatud saama Big Grin Kui endal vahendeid rohkem
oleks,ei teagi palju seda kraami kokku tassiks.Arvan et sinna läheks köik..
Mulle isiklikult meeldib see Dodge Rami ürg eelkäia isegi rohkem....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(12-03-2018, 22:09 PM)motamees Kirjutas:  Ega sa ometi foorumi rahva tahtmist mööda ei hakka seda autoprojekti vahetama. Ma loen küll huviga su tegemisi ja mõnes kohas võib isegi detailides sõna võtta, aga strateegilist nõu ... need valmivad ikke väejuhi peas.
...ja võõrast raha on ju paganama kerge jagada. Katsuge oma rahaga laiutada ...
Kui aga projektivahetuse juttu puhuma hakkasid, käis mul esimesena peast läbi mõte, et Formika võtab faetoni ette küll, aga hoopis lisaprojektina. Piisavalt juba nähtud seda mõttekäiku siin. 
Aga edu, ükskõik millise projektiga, kõigiga.
 Aga ta ei vaheta ju projekti. Teema nimi on Gaz 11. Mina ei sunni kedagi, ainult hea tunne oleks, kui Eestimaal selline auto oleks. Tegelikult loodan ka et teema autor ikkagi kaks kuldmuna muneb - nii 11-73 kui 11-40 ja mõlemat siin kajastab, mis on ju meile autohuvilistele palju teadmisi autode ajaloost juurde andnud. Neist Vene autodest enne Pobedat ei teadnud ju essugi. Big Grin
Vasta

(12-03-2018, 22:40 PM)impreza Kirjutas:  Kui asjast vajaliku koguse mingeid tundeid kätte saab ja asja teostamiseks vahendeid kah
peale tuleb siis ainult anna minna.. Mina selle peale ette ei mötle et kas keegi pärast ostab
vöi mitte,köigepealt peab ikka ennast rahuldatud saama  Big Grin Kui endal vahendeid rohkem
oleks,ei teagi palju seda kraami kokku tassiks.Arvan et sinna läheks köik..
Mulle isiklikult meeldib see Dodge Rami ürg eelkäia isegi rohkem....
 Kas sa mõtled Faeton keret paigaldatud 4x4 veermikule, või siis hilisemat varianti sedaani 4x4 veermikul, ehk 61-73-e
Vasta

(12-03-2018, 22:33 PM)Formika Kirjutas:  Mis siis puudu on.
  1. Kere. Tulemüür ja põhi peaks enam vähem sobima. Uksed?, Siin jutus kuskil väideti, et on kõrgemad ja käivad teisi pidi. Võib-olla on võimalik sedaani omi ümber ehitada. Tagumine osa koos pagasnikuga tuleb täielikult ise teha. Luuk ise kõige keerulisem, ülejäänuga saab Pjotr hakkama, nagu nägime ZIM Faetoni projektis. Väga ilusti ehitati luugile uus ümbris.
  2. Katus. Kui joonised olemas, ei peaks probleem olema. Tehakse ka ju ZIM-le jooniste järgi uus katus.
  3. Istmed. Et siduda ukseposte on istmed midagi sarnast GAZ a-ga. Äkki on ka joonised olemas. Materjalina mainitakse kunstnahka.
  4. Armatuurlaud teistsugune, kuigi kellad samad mis sedaanil.
  5. Esiklaas ja klaasi raam????
  6. Kojamehed.
Pisiasjad ju Big Grin
Kurradi kõrge lend, midagi pole kobiseda. Au ja kiitus, müts maha ja midaiganes veel sinna suunda on võimalik välja mõelda. Ma üldse ei imesta, et kgb Pobeda kõrvaklapid identimata on, see on detail vaid. Ei ole kriitika, ma saan neid hoida küll.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(12-03-2018, 22:48 PM)Formika Kirjutas:  
(12-03-2018, 22:40 PM)impreza Kirjutas:  Kui asjast vajaliku koguse mingeid tundeid kätte saab ja asja teostamiseks vahendeid kah
peale tuleb siis ainult anna minna.. Mina selle peale ette ei mötle et kas keegi pärast ostab
vöi mitte,köigepealt peab ikka ennast rahuldatud saama  Big Grin Kui endal vahendeid rohkem
oleks,ei teagi palju seda kraami kokku tassiks.Arvan et sinna läheks köik..
Mulle isiklikult meeldib see Dodge Rami ürg eelkäia isegi rohkem....
 Kas sa mõtled Faeton keret paigaldatud 4x4 veermikule, või siis hilisemat varianti sedaani 4x4 veermikul, ehk 61-73-e

Mötlesin ikka seda 4*4 kastikat 61-415,eluaeg kastikad meeldind Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(12-03-2018, 22:51 PM)Marko Kirjutas:   Ma üldse ei imesta, et kgb Pobeda kõrvaklapid identimata on, see on detail vaid. Ei ole kriitika, ma saan neid hoida küll.
  Tegelen tasapisi kõigega, lihtsalt see Moskva mees, kellel peaks see teine KGB Pobeda olema, tõmbas mul pee lohku. Muidu rääkis, et tal täiskomplekte isend. Tuleb ise asjaga edasi minna. KGB pobeda teemas oli sellest ka juttu.
  Praegu lihtsalt see 11-40 teema kukkus sülle, või õigemini pähe ja jäi vist kõrvade vahele kinni Big Grin .
Vasta

(12-03-2018, 22:33 PM)Formika Kirjutas:  Või jäi midagi kahe silma vahele?

Esimesed poritiivad, sihitaval on rattalohk mõlemalpool või ainult juhipool?
Või on see tühine probleem?
Vähemalt tiibade suhtes elusuuruses näidis olemas (61-416):
[Pilt: 9743998.jpg]
Vasta

(13-03-2018, 00:40 AM)Raivo Kirjutas:  
(12-03-2018, 22:33 PM)Formika Kirjutas:  Või jäi midagi kahe silma vahele?

Esimesed poritiivad, sihitaval on rattalohk mõlemalpool või ainult juhipool?
Või on see tühine probleem?
Vähemalt tiibade suhtes elusuuruses näidis olemas (61-416):
[Pilt: 9743998.jpg]
 Kuskil eespool oli sellest juttu. Esimesel neljal variandil, mis olid mõeldud lõunapoolsematele aladele, pandi kaks tagavara ratast, sest asustus ja teenindus võrk hõre. Rattad olid ka spetsiaases kinnises karbis või toosis. 5 ja 6 variant olid aga ühe tagavara rattaga juhi pool ja ilma katteta. Selle ratta pesa paigaldamine poritiiva sisse küll mingi probleem ei tohiks olla, kui poritiib olemas, nagu ma aru sain.
Vasta

Tegelesin natuke ookeani taguste analoogide otsimisega, et äkki saab midagi GAZ M1 prototüüp autost Ford Model 40-st matti võtta. Kui GAZ M1 ja Ford Model 40 on küllalt sarnased, erinevus suuresti ainult transmissioonis.
Siin siis Ford Model 40.
   
Ja nüüd GAZ M1.
   

Kuid selgus kurb tõsiasi - Gaz 11-40 phaeton on täiesti erinev oma kunagisest eelkäiast.
Pildid ka võrdluseks. Kõigepealt Ford Model 40 Phaeton.
   
Ja Gaz 11-40.
   
Nii, et Ameerikast abi pole loota. Isegi kaitserauad on teistsugused. 5 ja 6 variandil sirged, nagu ka Gaz 11-73-l. Kui Gaz M1 omi veel liigub (Moskvas näitusel üks firma müüs, hinnaga 350$ tükist) ja saab osta, siis 11-le pole küll kuskil näinud. Ka selgus, et Faetoni uksed on ikkagi madalamad, kui sedaanil. Nii et selles osas lihtsam.
Vasta

Tsitaat:Nii, et Ameerikast abi pole loota.

Meerikast saab abi küll. Tasub otsida tente koos mehhanismiga.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Ford Model 48 Phaeton tundub palju lähedasem olevat...

[Pilt: 55827663-770-0@2X.jpg?rev=1]

Ja kere tagaosa kujundus tundub olevat Model 81A.

[Pilt: 1938-ford-phaeton-deluxe-convertible-model-81a-2.jpg]

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Tänan hr. Aspelund, Model 81A Phaeton on tõenäoliselt just see õige mudel, millelt matti võeti. Kui vaadata seda tagaluuki ja üldist joont, siis igatahes väga sarnane. Isegi esiklaasi on nad siit maha teinud. Ainuke küsimus, kust see luuk välja võluda. Või on kellelgi ideid, kust saaks mõnel romul terve tagaotsa maha lõigata. Kas kellelgi on teada mingi romu saidi olemasolu Ameerikas?
   
   
Ma ise ka imestasin, kui lugesin,et Stalin andis käsu ja kiiresti oligi prototüüp valmis. Tõenäoliselt telliti Ameerikast mõned tagaluugid, Võeti mõned pildid ette ja oligi idee olemas.
Vasta

Kuulutus Hemmings.com lehel võib äkki imet teha... või siis näiteks http://www.aaca.org/ foorumis.

Ja siis on selline leht: https://www.vintagefordforum.com/

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Mis puutub eeskujudesse, siis suure tõenäosusega olid Fordi ja teiste USA autode näidiseksemplarid tehases olemas. Ja lisaks käisid seal ka kõik olulisemad autoajakirjad.

Nii et info liikus.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne