Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(30-01-2018, 18:20 PM)honkomees Kirjutas: Huvotav, kaua kestavad? Mul rullist tehtud ketid tükkisid poole kulumise pealt katkema, Stihli originaalidega seda ei juhtunud, viimase hamba mahakulumiseni kestsid.
Eks saab näha, kui lõppu jõuan, annan teada kui meeles on.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Mina tellisin makservist omale dolmari ja ise ütlesin ette millise keti/ latiga tahan, originaalis oleks olnud 15 tolline varustus küljes. Õhufilter oleks olnud see fliisist, selle lasin ka kohe tehasest tellida koos nailonfiltriga. Hind ei muutunud ja sain kohe sellise nagu soovisin ning ei pidanud eraldi midagi juurde hakkama ostma. Originaal on 325 1,5mm soonega mingine oregoni kett 15 tollise plaadiga
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Õlipump on neil suht õrn koht, õigemini õlipumbatigu
Veel pole maha löödud
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(21-02-2018, 10:24 AM)tõnn Kirjutas: Mis mootorsae pealt on maha kopeeritud Bauhoffis müüdav Clint CYC52 - http://www.clint.ee/toode/mootorsaag-cycs52/
See on mingi jaapanlase (Hitachi) algselt Hiina versioon. Nüüd toodavad seda kõik kes vähegi viitsivad. Kunagi ammu kui ühele sellisele starterit otsisin siis selgus,et kaheksa nime all teda müügis. Suvel ostsin 68 euri eest uue ja seekord Tšehhis toodetud HPG, 57 kuubikune. Oli pikka plaati vaja ehitusel ja saag maksis sama raha mis plaat ja kett Mehkas. Tegi oma lõikused ära, teenis ennast tasa ja nüüd "toodab kasumit."
Ma arvan, et kui bränd pole oluline ja naabrimehe ees uhkeldada ei taha siis hobikasutajale talvepuude tegemiseks piisav.
Vanal Hiinlasel näiteks lõpetasin elupäevad väga sadistlikult. Lõikasin tuhaplokke pooleks. Lõpuks oli küünla all ka tuhatolm.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kas ja mis juppe oleks sel sael võimalik kasutada, näiteks mille karburaatorit või remont komplekti võiks sinna proovida, kui masin on jõuetu, ei lähe korralikult pöördesse kuid käivitub ilusti.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(21-02-2018, 17:06 PM)tõnn Kirjutas: Kas ja mis juppe oleks sel sael võimalik kasutada, näiteks mille karburaatorit või remont komplekti võiks sinna proovida, kui masin on jõuetu, ei lähe korralikult pöördesse kuid käivitub ilusti.
Walbro karpat pannakse sinna peale. See HPG, üks paljudest mudelitest näiteks on Walbroga.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Mingit vahet pole mis karpa paned, kinnitused peavad istuma lihtsalt. Enamasti ongi vilets karburaator peamiseks mittetöötamise põhjuseks. Kunagi remontisin äia hiinas tehtud hekilõikurit, ka ei töötanud ja polnud jõudu. Külge sai pandud mingise kokku jooksnud partner võsalõikaja karburaator. Läks paremaks kuid hiina asi on ikka hiina asi. Ega tast ikka õiget töölooma ei saanud.
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kuidas seltskond aku-trimmeritesse suhtub, näiteks Makita 18V trimmer, kuhu paneks 5ah aku külge.
Kas piisab, et 700ruudusel platsil kasvuhoone, garaasi ja majavundamendi ääri puhastada?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
01-03-2018, 11:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2018, 12:16 PM ja muutjaks oli
Daff.)
Need Makita trimmerid,hekikäärid ja drellid mul ammu kasutuses. Saab omavahel akusid vahetada ja kestavad üllatavalt kaua. Igati hea valik.
Täiendaks veel seda rida. Mul ka Makita raadio kuid see sööb akusid rohkem kui näiteks trimmer. Aru ma ei saa kuhu ta selle voolu paneb.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Tervist keegi taiga 214 diagnoosi tahab panna? Mootor käivitub dopkaga jääb käima ainult tooreklapiga mängides või mingis kindlas asendis hoides. kas lisaõhk või karburaatoriga miskit pahasti?
Omaette nokitseja.
Postitused: 3,145
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Keegi oskaks kommenteerida Stihl MS280-ga juhtunut.
Starteri nöör rebenes, nagu ikka 5cm käepidemest.
Poest uus nöörijupp, natuke pusimist ja asendatud. Poolile tiir-poolteist eelpingeks peale ja kokku. Käis kenasti, prooviks paar tõmmet tühjalt, keris korralikult kõik nööri sisse ja tundus ok.
Lõikamise rõõmu jagus hetkeks, tuli mingi kilin sisse, jätsin seisma ja... starteri käepide kadunud.
Ja see oli jäämäe tipp, seest kaane alt kõik sodi, kaas ise katki, poolist-kutsikatest ainult räbalad, vedrul ots maas, nöörist ainult villatuust, hiljem selgus, et isegi süütepool/juhe pihta saanud, säde kadunud.
Neid nööre ennegi vahetatud, siiani edukalt, aga sellist fataalset laksu pole enne näinud.
Mis valesti läks? Kas seda nööri ka mitmes mõõdus saada, äkki sai liiast jäme ja ei kerinud korralikult peale?