Postitused: 117
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Äkki paned siia üles, mis mootorit täpselt vaja on, või mis juppe. Siin foorumis agarad poisid kaevavad kõik välja. Ühte head konjakit pole ju palju. Saad odavamalt, kui Lätist tood, teil see ju seal lähedal.
Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
Mõtisklusi meetermõõdustiku teemal - Zil 157 mootori kolvid viidi meetermõõdustikku alles mudeliga Zil 157KD. 1958 aastal tuli mudel Zil 157. See oli veel vana kastiga, kus viies käik oli kiirendav. 1961 tuli mudel Zil 157K, kus oli juba uus käigukast ja siis mingi aeg hiljem tuli meetermõõdustikus kolbidega mudel.
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Otsi Gaz-11 Soomest. Neil jäi Komsomoletseid ja muud mudru omal ajal kätte.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 117
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Kunagi sai uuritud mootorite Gaz 11 ja Gaz 51 erinevusi. Gaz 11ne prototüüp Dodge D5 mootor on ikka ehitatud sõiduauto tarbeks ja on väga sarnased. ploki kaaned, karterid, siduri kojad, veepumbad, kollektorid - kõik on omavahel vahetatavad. Kuna N.Liit oli ikka võrreldes Läänega küllalt mahajäänud ja tööstuslik baas oli nõrguke, siis pole ime, et vastvalminud mootor otsustati paigaldada veoautole. 2,5 t kandejõuga veoauto on siiski midagi muud , kui 1,5t täismassiga sõiduauto. Nii algaski Gaz 11-ne mootori muundamine Gaz 51-ks.
Esiteks alandati surveastet ja koos sellega muidugi vähenesid hobujõud
Teiseks suurendati kollektori avasid (muudeti ümaratest kandiliseks), et tagada mootori parem bensiiniga varustatus. Võttis ju veoauto tunduvalt rohkem kütust.
Kolmandaks probleemiks oli mootori pidev üle kuumenemine ja plokikaane kõverdumine. Selleks võetigi kasutusele uus, efektiivsem veepump ja plokikaanele lisati poltide arvu.
Neljandaks muudeti õli filtri asetust ja kuju ning lisati täiendavalt õli peenpuhastus filter.
Tehti veel väiksemaid muudatusi. Näiteks seoses mootori kinnitusega.
Pärast tehtud muudatusi, pole Gaz 51 ja Gaz 11 vahel enam mingeid osasid võimalik vahetada peale kolvi grupi elementide.
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
17-03-2018, 17:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2018, 17:27 PM ja muutjaks oli
AsTroSS.)
Minu andmetel on ainuke erinev Dodge Flathead 251 ja sellest suuremad, see on tervelt tolli jagu pikem.
Kòik teise (väiksemad) peaks olema vahetatavate juppidega
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Kastikas on küll üli über
Ei tea kas Usas oli sellel ajal juba möni nelivedune
kastikas olemas????
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Dodge tegi 1934 esimese versiooni 4x4 kastikast, vastame siis JAH
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
(17-03-2018, 20:39 PM)Formika Kirjutas: (17-03-2018, 19:57 PM)impreza Kirjutas: Kastikas on küll üli über Ei tea kas Usas oli sellel ajal juba möni nelivedune
kastikas olemas????
Wikipedia mainib, et Gaz 61-73 oli esimene omasugustest.
The first Russian produced four-wheel-drive vehicle, also in part for civilian use, was the GAZ-61, developed in the Soviet Union in 1938. "Civilian use" may be a bit of a misnomer, as most if not all were used by the Soviet government and military (as command cars), but the GAZ-61-73 version is the first four-wheel drive vehicle with a normal closed sedan body.
Ehk lühidalt tõlgituna Gaz 61 oli esimene auto maailmas, mis oli neljaveoline ja normaalse sedaan kerega.
Kuna aga Gaz 61-415 seeriasse ei läinud, vaid tehti ainult 2 eksemplari, siis ei tea kuidas seda arvestatakse. Eespool mainiti, et Dodge tegi midagi juba varem, kuigi ma leidsin, et tegu oli 1,5t väike veoautoga, ehk midagi sarnast GAZ AA/MM-ga. Mis vist Pickuppide kirja ei tohiks minna. Võib-olla sellises plaanis võis ka 61-415 olla maailmas esimene, kuigi jah seeriasse ei läinud. Aga hr Impreza võiks peale Rotika valmimist midagi üli überit luua ja ühe 61 pickupi valmis meisterdada.
Tead teeks küll,jupikaupa leiaks isegi vahendid,aga tunnistan ausalt et kannatust sellise asja valmimiseni ei jätku
Kui keegi tegeleks pulkade hankimisega siis oleks veel möeldav...Rotikatega asi tunduvalt lihtsam,disain ja tehnilised
lahendused vöivad muutuda iga hetk,olenevalt materjali olemasolust ja disaineri meeleolust
Vahest tahaks kohe hirmsasti midagi sellist ette vötta,aga önneks on hommikuks alati möistus tagasi tulnud...
Kui selline projekt pooleli jääb siis on kaotused kindlasti mitte väiksed.Pärast seda poolikut tükki ei taha enam keegi..
Ühest suure hooga alustatud Taunusest söitsin ise buldooseriga üle,önneks alguse poole...
Aga sinusguse tegelase ees peab sügavalt kummardama ..Kust krt sa selle aja nende pulkade otsinguks varastad
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV