15-04-2018, 07:12 AM
Kasutaja hulgus
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=52169&pid=449028#pid449028
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=52169&pid=449028#pid449028
(11-04-2018, 19:14 PM)viplala Kirjutas:(11-04-2018, 13:05 PM)Walter Kirjutas: Tüüpiline japside autode elutsükkel ongi ~10 aastat - siis hakkab massiline lagunemine peale. Igavest asja ei saagi ju luua, turg nõuab oma. Vägagi ''nutikalt'' projekteeritud masinad.Tüüpiline BS.
(15-04-2018, 11:50 AM)veix__ Kirjutas:Ei usu et enamik 2008 aasta autosi on juba läbiva roostega See tähendaks ju, et ei leidu peaaegu ühtegi Golf4ja millele pole auku sisse roostetanud.(11-04-2018, 19:14 PM)viplala Kirjutas:(11-04-2018, 13:05 PM)Walter Kirjutas: Tüüpiline japside autode elutsükkel ongi ~10 aastat - siis hakkab massiline lagunemine peale. Igavest asja ei saagi ju luua, turg nõuab oma. Vägagi ''nutikalt'' projekteeritud masinad.Tüüpiline BS.
Ei ütleks, et see just japside kohta käib, kõigi kohta käib. Ka on meie kliimas 10 aastaga läbiv rooste enamikel autodel (ei pruugi silma hakata, tihti põhja all).
(16-04-2018, 14:13 PM)tõnn Kirjutas:(16-04-2018, 12:06 PM)muska71 Kirjutas: ventilaator mille mootor on 110V,kas seda saab ka läbi dimmeri 220v pealt tööle panna?pöörded muidu kukuvad ka seda tean.
Õige oleks kasutada autotrahvot või kerida see trahvo ise.
(16-04-2018, 16:57 PM)muska71 Kirjutas:(16-04-2018, 14:13 PM)tõnn Kirjutas:(16-04-2018, 12:06 PM)muska71 Kirjutas: ventilaator mille mootor on 110V,kas seda saab ka läbi dimmeri 220v pealt tööle panna?pöörded muidu kukuvad ka seda tean.
Õige oleks kasutada autotrahvot või kerida see trahvo ise.
ok,aga kuidas pärast pöördeid saan regullida?3000rpm on 110v pealt.
(16-04-2018, 16:57 PM)muska71 Kirjutas:(16-04-2018, 14:13 PM)tõnn Kirjutas:(16-04-2018, 12:06 PM)muska71 Kirjutas: ventilaator mille mootor on 110V,kas seda saab ka läbi dimmeri 220v pealt tööle panna?pöörded muidu kukuvad ka seda tean.
Õige oleks kasutada autotrahvot või kerida see trahvo ise.
ok,aga kuidas pärast pöördeid saan regullida?3000rpm on 110v pealt.
(16-04-2018, 21:31 PM)MeelisV Kirjutas: Siiski lisaks lampide dimmeritele on ka mootoritele dimmerid.
(17-04-2018, 21:07 PM)MeelisV Kirjutas: Ja kui veel ventikate reguleerimisest rääkida siis on ventikaid 3f mis ei kannata sagedusmuunduriga reguleerida ja nii on ka tehase manualis kirjas. Trafo aga sobis. Ühel objektil rikuti nii kahe ventika mähised ära enne kui peene kirjaga manual mõttega läbi loeti.
(18-04-2018, 07:14 AM)maisalup Kirjutas: Valgustage mind mis asja ma googlest otsoma pean kui soovin leida tööriista millega veovõlli otsa vahetada? Nimelt eelmine aasta tegin põlve otsas mingise tõmmitsa/suruja, tõmbamine toimis hästi, kuid tagasi surumisega võlli otsa tekkis raskusi. Nimelt stopper rõngas pole eemaldatav, tuleb maha rebida ning hiljem tagasi suruda päris tugeva jõuga, et stopper tagasi läheks. Minu põlve otsas keevitatud jubin polnud piisavalt sirge, treipingis ja freesiga oleks see tõmmits kenasti ka kodus tehtav, kuid puuduvad sellised võimalused, sellisel juhul on soodsam poest uus soetada. Teine küsimus mis nimega võivad olla need kaitsekummi klambri tangid millega saab korralikult kinni pingutada, naelatangid ei toiminud eriti hästi.
Kuna vanemal autol vahetaks mõlemad otsad, sest vanus seal maal ja undavad nagu metsalised need otsad, siis ei taha viletsate abivahenditega ennast vihastata mitu päeva seal auto all.
Ja kuna teenindustega nagu on siis teeks pigem ise seda asja, mingit raketiteadust seal pole