18-04-2018, 07:27 AM
Seni on haamri ja puuklotsiga tehtud saanud.
(18-04-2018, 08:07 AM)MeelisV Kirjutas: Klambri/vitsa tangid
http://www.motonet.ee/et/toode/765201/MT...utustangid
(18-04-2018, 11:03 AM)oltsberg Kirjutas: Mis on kirjas selle medali teisel küljel?https://en.wikipedia.org/wiki/Jubilee_Me...h_Lenin%22
Seal figureerisid sõnad труд ja доблесть, aga mul on vaja teada täpset sõnastust.
(18-04-2018, 10:51 AM)MeelisV Kirjutas: Nelikant toru tiisli alla poltida ja haakepea sell peale viib asja natuke alla poole ikka.
(18-04-2018, 07:22 AM)hundu615 Kirjutas: Naelatangi kõlbavad väga hästi,tuleb alul lihtsalt vits korralikult pingesse ja õigesse hambasse saada.Nende siledate klambrite jaoks on küll tange vaja.
(18-04-2018, 10:22 AM)aavu Kirjutas: Kas keegi teab haakepead, mis kinnitub sellisele tiislile altpoolt, nagu sellel ümberpööratud pildil.
...
(18-04-2018, 07:22 AM)hundu615 Kirjutas:ikka autoks ford focus c-max. keerates paremale viitaks justkui vasakule rattalaagrile, kuid see sai just vahetatud ning hääl tuleb hoopis paremalt poolt ja järsul keeramisel paremale parklas on justkui tekkinud ka kahtlane kobin. Need liigendid seal all juba 320 000km olnud, ma arvan niikui nii, et oleks viimane aeg määret ja kaitse kummi vahetada, mõistlik oleks siis juba uus liigend ka panna, siis on näha kas oli selle viga.(18-04-2018, 07:14 AM)maisalup Kirjutas: Valgustage mind mis asja ma googlest otsoma pean kui soovin leida tööriista millega veovõlli otsa vahetada? Nimelt eelmine aasta tegin põlve otsas mingise tõmmitsa/suruja, tõmbamine toimis hästi, kuid tagasi surumisega võlli otsa tekkis raskusi. Nimelt stopper rõngas pole eemaldatav, tuleb maha rebida ning hiljem tagasi suruda päris tugeva jõuga, et stopper tagasi läheks. Minu põlve otsas keevitatud jubin polnud piisavalt sirge, treipingis ja freesiga oleks see tõmmits kenasti ka kodus tehtav, kuid puuduvad sellised võimalused, sellisel juhul on soodsam poest uus soetada. Teine küsimus mis nimega võivad olla need kaitsekummi klambri tangid millega saab korralikult kinni pingutada, naelatangid ei toiminud eriti hästi.
Kuna vanemal autol vahetaks mõlemad otsad, sest vanus seal maal ja undavad nagu metsalised need otsad, siis ei taha viletsate abivahenditega ennast vihastata mitu päeva seal auto all.
Ja kuna teenindustega nagu on siis teeks pigem ise seda asja, mingit raketiteadust seal pole
Mis autoga tegu? Mida pole mina kuulnud on pooltelgede undamine,raginat tean küll aga mitte undamine,laagrid undavad.Naelatangi kõlbavad väga hästi,tuleb alul lihtsalt vits korralikult pingesse ja õigesse hambasse saada.Nende siledate klambrite jaoks on küll tange vaja.
(19-04-2018, 12:58 PM)Daff Kirjutas: Vaadake ette. Need rattalaagri helid kanduvad teinekord väga imelikesse kohtadesse. Oleksin Audil pea aegu käigukasti hakanud vahetama. Leedust oli juba bronnitud kuna sada tarka väitsid lisaks minule, et vile tuleb keskelt. Üks tüüp ei uskunud ja kui ühe kaupa vahetama hakkasime siis viimane osutus vigaseks. Ei lõtku ega midagi aga ulus. Nüüd kõik vaikne. Sahiseb ainult.Olen ka ise sellega peaaegu vitsad saanud. Aasta peale vasaku esiratta laagri vahetust Audil hakkas ulgumine kostma paremalt. No selge, parem ka otsad andnud. Töökojas kutt katsus ja vaatas ja otsustas, et ikka vasak. Seletasin küll, et see juba vahetatud ning hääl paremalt ja olin valmis mütsi ära sööma. Kutsuti naaberboksi kutt ka sõltumatuks eksperdiks. See katsus ja vaatas ka ja ütles samuti, et pigem vasak. OK, vasak siis vasak. Vahetati ära ja oh imet, jäigi vagusi. Nüüd sõidab juba aastaid. Ju siis oli kehv laager või anti esimesel vahetamisel haamrit. Parempoolne aga sõidab algusest peale siiani...