Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

värskelt ostetud echo sael uhkelt kirjas, et on projekteeritud jaapanis ja valmistatud ka jaapanis.
ja näeb välja ka täpselt selline.
Vasta

Shindaiwal samuti "Made In Japan" nii sael endal kui ka pappkarbi peal, aga võibolla "Made In China" ja "Made In USA" kirjadega neid ei pruugigi müüdavat ja ilmselt kauba kvaliteet ei olene mitte nii väga riigi piiridest kui pigem tellija (nö. emafirma) soovidest (kui palju soovib sajalisi luftitada). Rolleyes
Vasta

Paber kannatab kõike... nii see oli ja nii jääb.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

selge pilt. teie meeleheaks siis tunnistan, et tegelikult on saag täpselt sama, mis igasugu muud partnerid ja teised tundmatud räimed.
ja põhja all on ikka väikselt made in prc ka kirjas.
Vasta

Mis siis echost räime teeb?

Sain 100€ eest vigase CS390ESXi mille karburaator oli lihtsalt reguleerimata...
Selle sae ehitus/materjalide kvaliteet on Stihli profiseeriaga 1:1, disain ainult ei meeldi, raske puhastada kui oled terve päeva kuiva si**a saaginud. Stihl käis ühe kruvi ja nupuga lahti, echol 3 kruvi ja nupp.. vähemalt ei logise miski kuskilt. Õlipump on küll hea, vahet pole mida saed, umbe ajada ei suuda.

Odavad saed ongi kôik rämps. Võibolla see 230€ Hecht on isegi "normaalne", metsa seda vedada ei viitsiks
Vasta

(01-05-2018, 11:26 AM)Mihkus Kirjutas:  Sain 100€ eest vigase CS390ESXi mille karburaator oli lihtsalt reguleerimata...

Ei pruugi nii lihtne teema olla, kes seda karburaatorit ikka paigast ära on kruttinud. Ühe odavamat sorti saega on selline kogemus, et võibki reguleerima jääda. Korra saab nagu paika asja, aga päeva või paari päeva pärast jälle paigast ära.
Vasta

(01-05-2018, 11:48 AM)veix__ Kirjutas:  Korra saab nagu paika asja, aga päeva või paari päeva pärast jälle paigast ära.

Kahtlusta süütepooli,see sinder teeb ka sama nalja.
Vasta

Mõni sõna poodide teadlikkusest. Läks H346 küünlajuhe liig lähedale silindrile ja peale isolatsiooni kannatada saamist hakkas üle lööma. Sai lahti katkutud ja juhe eraldus kenasti keermega pooli küljest. Vaja jupp juhet ja piipu. Astutud läbi Tehnkikakeskusest ja mõnest veel küsitud, siis 5mm juhet ei leitud, piibu oleks saanud. Mehkas kosteti pojale, et sellist asja pole võimalik eraldi vahetada, kuna kataloog ei näita, võta laost uus pool 80.- või tellivad b-kat 30.- eest. Hortuluses seevastu võeti ette, anti topeltpikkus juhet ja piip 3 euri eest. Tegelt poleks piipugi vaja vahetada, sai igaks petteks juurde võetud, et sõit poodi on hiljem kallim tulnud. Teenindus 5+.
Vasta

Karburaatori reguleerimine on lihtne. Igal tootjal on oma spetsifikatsioon. Keerad kruvid lõpuni sisse ja siis välja nii nagu tootja arvates on "õige" sealt edasi reguleerid ise. Kõige lihtsam on "low" paika saada nii, et reguleerid nii ära, et jääb käima, siis otsid välja "kuldse kesktee" kus oled mõlema äärmuse keskel, liiga vähe kütet hakkab surema, liiga palju, sama lugu. "High" saab praktiliselt paika nii, et krutid seni kuni saad suurima pöörete arvu minutis kätte ja avad veel natuke või üldse mitte. Oleneb saest
Nii käima ei saa, siis on viga kuskil mujal, karteri rõhk, küünal, süütepool või voolikud/paagi ventiil.

Etanool on ka üks asi mis karburaatori tuksi keerab, ajapikku mitte koheselt ilmselgelt.
Vasta

(02-05-2018, 17:43 PM)Mihkus Kirjutas:  Etanool on ka üks asi mis karburaatori tuksi keerab, ajapikku mitte koheselt ilmselgelt.
Aitaks seegi,kui iga kord peale sae kasutamist laseks paagi lõpuni läbi ja ei jätaks saagi seisma pooliku või täispaagiga.
Vasta

Tere!  Pöördun siia varuosa murega , oleks vaja Partner 351-le sidurit , puudu on südamik vedrude ja klotsidega. Husqvarna kood on 530014949, peaks sobima HQ 136, 137, 141, 142, 36, 37, 41, Jonsered 2036. 2040, 2137, 2138, Partner 351, 352, 370, küljest .
Vasta

Peaks isegi olemas olema, nädala pärast võin otsida kui aega on.
Vasta

(06-05-2018, 10:41 AM)woltz Kirjutas:  Tere!  Pöördun siia varuosa murega , oleks vaja Partner 351-le sidurit , puudu on südamik vedrude ja klotsidega. Husqvarna kood on 530014949, peaks sobima HQ 136, 137, 141, 142, 36, 37, 41, Jonsered 2036. 2040, 2137, 2138, Partner 351, 352, 370, küljest .


Jonsered 2137 lammutasin laiali ja mõned korralikumad asjad jätsin järgi, karburaator, süütepool ja starteri mehhanism mälu järgi on olemas, täna vaatan järgi kas sidur ka on, arvan pigem vist ei.

LISA: ei olnud sidurit koos vedrude ja klotsidega. Oli vaid üks uus veotähik/trummel (selle sisse käib sidur), kasutatud asjadest karburaator, gaasitross, süütepool, hooratas/magnet, käivitus-starter (koos küljekaanega), õli- ja bensiinipaagi korgid, korpuse amortisaatorvedrud. Kett ja 13" latt peaks ka olema.
Vasta

Otsin husq. 254 hooratast ja pidurikaant.Võib vahetada mingi muu antud sae jupide vastu või osta või mõne muu vanatehnika vastu.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

(06-05-2018, 11:23 AM)veix__ Kirjutas:  
(06-05-2018, 10:41 AM)woltz Kirjutas:  Tere!  Pöördun siia varuosa murega , oleks vaja Partner 351-le sidurit , puudu on südamik vedrude ja klotsidega. Husqvarna kood on 530014949, peaks sobima HQ 136, 137, 141, 142, 36, 37, 41, Jonsered 2036. 2040, 2137, 2138, Partner 351, 352, 370, küljest .


Jonsered 2137 lammutasin laiali ja mõned korralikumad asjad jätsin järgi, karburaator, süütepool ja starteri mehhanism mälu järgi on olemas, täna vaatan järgi kas sidur ka on, arvan pigem vist ei.

LISA: ei olnud sidurit koos vedrude ja klotsidega. Oli vaid üks uus veotähik/trummel (selle sisse käib sidur), kasutatud asjadest karburaator, gaasitross, süütepool, hooratas/magnet, käivitus-starter (koos küljekaanega), õli- ja bensiinipaagi korgid, korpuse amortisaatorvedrud. Kett ja 13" latt peaks ka olema.
Aitäh! Sidur leitud.
Vasta

(02-05-2018, 17:43 PM)Mihkus Kirjutas:  Karburaatori reguleerimine on lihtne. Igal tootjal on oma spetsifikatsioon. Keerad kruvid lõpuni sisse ja siis välja nii nagu tootja arvates on "õige" sealt edasi reguleerid ise. Kõige lihtsam on "low" paika saada nii, et reguleerid nii ära, et jääb käima, siis otsid välja "kuldse kesktee" kus oled mõlema äärmuse keskel, liiga vähe kütet hakkab surema, liiga palju, sama lugu. "High" saab praktiliselt paika nii, et krutid seni kuni saad suurima pöörete arvu minutis kätte ja avad veel natuke või üldse mitte. Oleneb saest
Nii käima ei saa, siis on viga kuskil mujal, karteri rõhk, küünal, süütepool või voolikud/paagi ventiil.

Etanool on ka üks asi mis karburaatori tuksi keerab, ajapikku mitte koheselt ilmselgelt.

Oma Partner Formula 400-ga tegingi umbes nii. Mingiks ajaks sai käima ja käivitus hästi, siis jälle kord ei käivitu külmast peast kord jälle soojast peast. Täis tõmbamine on ka käpas... Nuhtlus selline. Ise pole veel 10-t paagitäitki läbi lasknud, see veel pooleli. Kas kõnealust saabki korralikult tööle?!

Do'nt panic
Vasta

Võibolla kui mõned karburaatori detailid ära vahetada, võib ka õnnestuda. Aga võibolla ka (lisaks) väntvõlli simmerid. Osade saagide simmerid ja karburaatori detailid ei pidavat kannatama meil müüdavat "solk"-95 bensiini.
Vasta

Etanooliga bensiini solkimine... USAs lisati see bensiini, sest maisi kasvatavatel farmeritel polnud seda solki kuskile panna ja tekkis "biolisand" etanool...
Etanool on aga oksudeeriv ollus milles on vähem energiat kui puhtas bensiinis.
Lahustub vees... Ehk võid bensiini veega segada, lased seista ja tekkinud uduse löga võid naabrimehele sisse joota.
Ülejäänud puhta bensiini eraldad ja teed mis tahad, jäta kasvõi pooleks aastaks hiina bensiinimootoriga masinasse, mitte midagi ei juhutu... Kui just ära ei aura.

Etanool muidugi on vajalik mootorites kus on kõrgem kompressioon, tavalise bensiiniga võib käima hakata nagu diisel
Vasta

Ega kellelgi ole ülearust trimmipead Fs-480le? Oleks huvi.
Vasta

Pea koos kaitsega soetatud. Endiselt aktuaalsed uued traksid. Millised mugavaimad? Kas Stihl, husqu vöi keegi kolmas. Mida profid arvavad?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 20 külali(st)ne