31-05-2018, 17:47 PM
(31-05-2018, 06:51 AM)v6sa Kirjutas:Esimene kerimine toimub Hollandis (Ka sakslased käivad seal "näitu korrigeerimas") kuna, seal see teatud tingimustel legaalne. Töökoda võtab kunde käest viisakalt allkirja ja väljastab ka arve tehtud töö eest.(30-05-2018, 23:20 PM)TeeTL Kirjutas: ...
Saab ju osta ka usutunnistuse järgi,- "peaasi on odo näit alla 200000km".
Müüakse nii, nagu ostja soovib.
Kui ostja tahaks näitu üle 400000km, küllap siis hakkaks müüjad näitu edasi kerima. Kes siis süüdi on...?
Nii on.
MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks. Importkauba puhul tuleb paraku aga eeldada, et petetakse ja petjaks ei pruugi üldse olla 250 pealt 198 kerinud Vello, vaid põhisüü läheb 670 pealt 250le kerinud Izmiri kraesse.
Esimese kerimise põhjuseks on liisingauto läbisõidu piirang. Mida väiksem läbisõit seda väiksem makse. Keritakse enne liisingu lõppu tagasi ja siis antakse võtmed liisingfirmale üle. Kui läbisõit on suurem kui lubatud (see mis liising lepingus kirjas), siis maksab omanik iga km pealt juurde ja see summa juba selline, nagu oleks taksoga sõitnud.
Peale seda alles tulevad Izmirid ja Vellod...
Olen näinud 6 kuud vana Tojootat millel spidol üle 100 tuhhi. Eesti takso, millel peal 3 juhti.