(31-05-2018, 22:38 PM)JaakH Kirjutas: (31-05-2018, 09:49 AM)maisalup Kirjutas: Mehed uus trend on aku saag hoopis mitte aspen ega tavabensiin... 
Sai aiatehnika remondikoolitusel käidud... seal öeldi akusae kohta, sellega võid lutsu visata. Polnud tookord prooviks ühtegi aga sain hiljem üht akuga Makitat kasutada, no ütleme nii asja ajab ära aga ei meeldi
Abikaasa "suur vend" elik tädipoeg kasutas minu iseterituva ketiga Oregoni juhtmesaagi ja selleks hooajaks ostis omale sarnase
akusae. Just oma suures õunaaias tegutsemiseks ja mõnikord mõne muu lõike tegemiseks. Väga rahul. Aga ei asenda see saag mitte kuidagi võimast suureketilist bensukat metsa langetamas ja ei hakka seda mitte kunagi isegi juhtmega saag tegema. Sest sama võimsuse juures kipub juhtmesaag ka juba raskemaks minema. Minu too 2,4kW elektrikettsaag kaalub 5,7 kilo aga kett on sigaaeglane 14,7m/s; suurehambalise kiire 23.1m/s ketiga 2,1kW bensukas aga kaalub 5,4 kilo. Ja Hecht ei ole kaugelt kergkaallane vs näiteks analoogne
Echo.
Lutsu aga päris visata ei saa, täpselt sama käib just peravurride kohta veepeal. Mootorsaag ja peravurr on rohkem "samad asjad" kui esmapilgul tundub

On väga palju sellist tööd, keskkonda ja kaasavõtmise vajadust, kus akutehnika on absoluutselt omal kohal! Lihtsalt korralik töötav akutehnika on sigakallis vs bensiiniga töötav. Saagide puhul teate ise, meremootorite puhul on pea ainus päriselt töötav laiatarbelahendus saksmannide Torqeedo ja see maksab
täiesti sõgedat hinda. Aga ostetakse, isegi Eestis pandi üks selline ülikallis 3+K euri sisemootorit asendav "jalg" peaaegu tasuta jagatavale vanale väiksele purjekale, mida mina ostaks Rootsist 500-800 euroga

Euroopas sisevetel, kus pläristamine keelatud, on neid aga lõputult.
Kui on vaja tõesti vaid abiks saagi või vurri, ei taha et auto või paat haiseks bensu järgi, plärinat ka ei kannata või on vaja "vaikselt" mõni puu riigimetsas võtta - akutehnika on omal kohal