Mõistusevastased manöövrid liikluses

Kui kiiresti pidi lendama idioot bemmis, et sõita Mondeo tagumine number esiistmete vahele?

https://virumaateataja.postimees.ee/4486...1520256892

Ning kui mäda pidi olema Ford, et nii vähe bemmi muljuda...

Tuttav ja puudutav teema, sest mu isa Mazda DB sõitis üks idioot mersus samuti teeäärsesse kraavi pilbasteks. Pärnust peolt tulnud tibinas eksis möödapõikamisel sentimeetrit 10, tabades esirattaga tagaratast. Vana sai korralikult klobida, autost jäi järele kook:
   

Mazda lendas 90 pealt teeäärsesse kraavi kummuli, käies enne paar korda üle kuudi. W210 üritas ära sõita, aga purunenud veljega kaugele ei sõida... No 1400 m venitasid välja, siis oli karterist õli läinud ja mootor koos.

Ma siiamaani ei saa aru, kuidas said meedikud ta autost kätte:
   
Vasta

Ja see alkopoe reklaam siin avariipiltide vahel...

   

...on siis reklaam, või antireklaam?
Vasta

(11-05-2018, 16:14 PM)samodelkin Kirjutas:  Ja see alkopoe reklaam siin avariipiltide vahel...

...on siis reklaam, või antireklaam?

Klikid müüvad. Ühtedele, kellele lähevad korda kõik maailma hädad, veri, pask ja viletsus, klikivad, teised teenivad selle pealt.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Kui kellelgi soovi, siis pildilt saab imetleda puisema peaga mootorratturit, kellega on olnud "au" kohtuda. Esiteks parkis isik oma kaherattalise sõbra keset kõnniteed nagu näha, noh, hiline aeg ja vähe jalakäijaid ka ja otseselt ju ei seganud kedagi. Teine aspekt on see, et isik suutis kinni parkida parklasse mineva sissesõidu. Lähen ilusti probleemi seletama, et ole hea ja lükka ratas natuke kõrvale, on ju teine täpselt teel ees. Vastus oli see, et tulen oma shitta tuju tema peale välja elama. Mina nagu jorisen edasi, et ei saa ju sinna parklasse sõita, ratas ees jne. Sain soovituse tagantpoolt üle äärekivide sõita ja põõsast läbi. Ikka virisen, et päris nagu nii just autot lõhkuda ka ei tahaks ja ole nüüd inimeseks ja lükka palun natukenegi ratast, et mööda mahuks. Sellepeale avaldatakse imestust, et kuidas minusugune üldse elus hakkama saab.. Õnneks neljandal seletamiskorral ja umbes peale 5 min jahumist läks siiski ratturil siiski arusaamise organ taas lahti ja sõidutas oma ratta 2 meetrit edasi. Tegin igaks juhuks pildi ka parkimiskuntsnikust.

Ps. Mootorratturite puhul on mulle arusaamatuks jäänud, et kas kiiver pigistab osadel mingi verevarustuse ajuga kinni kuidagi või toimub midagi muud müstilist. Lihtsalt tean mõnda inimest (ei kuulu tutvusringkonda, kuid kelle olemasolust olen teadlik), kes tavaelus on sellised suht normaalsed inimesed, kuid kiivri pähe vedades ja tsikli selga istudes sõidavad nagu debiilik oleks keti otsast lahti saanud..[Pilt: _20180604_165414.JPG]
Vasta

Ma alguses vaatasin, et motopolitsei Big Grin Mis keeles seltsimehega suhtlesid?
Vasta

(04-06-2018, 17:29 PM)Külahull Kirjutas:  [Pilt: _20180604_165414.JPG]

Siin pole ju mingit muud suhtumist oodatagi, tegemist on tõupuhta "hardcore" baikeriga, hea et minema pääsesid.
Vaata pilti.
Seljas on hele riietus ja lumivalge kiiver, lausa tuttuued näevad välja - ei ühtegi putukat, õliplekki, pori, vms. Ka kulumisjälgi mitte. Ratas tundub üsna uus olevat + kallid kohvrid küljes, kleepse, mustust, kukkumisjälgi pole. Tagarehvi küljed oleks nagu poest just välja sõitnud, keskel on sirge kulumisjälg nagu höövliga lastud. Ilmselt kõva rehvipõletaja.
Njaa..  hardcore.
Vasta

Mootorratturi  ajud ei ole mõtlemiseks vaid selleks, et nad nad lihtsalt olemas oleksid, muidu teeb pea õõnespuidu häält kui sõidad.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(05-06-2018, 07:50 AM)Daff Kirjutas:  Mootorratturi  ajud ei ole mõtlemiseks vaid selleks, et nad nad lihtsalt olemas oleksid, muidu teeb pea õõnespuidu häält kui sõidad.

Koputa korra endale ka vastu pead, äkki kõmiseb Big Grin
Vasta

(05-06-2018, 07:50 AM)Daff Kirjutas:  Mootorratturi  ajud ei ole mõtlemiseks vaid selleks, et nad nad lihtsalt olemas oleksid, muidu teeb pea õõnespuidu häält kui sõidad.
Vanasõna: " Kõik õõnsad ja sest tühjad asjad teevad valju häält"  näiteks pasun; trumm; ...naine.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(05-06-2018, 07:50 AM)Daff Kirjutas:  Mootorratturi  ajud ei ole mõtlemiseks vaid selleks, et nad nad lihtsalt olemas oleksid, muidu teeb pea õõnespuidu häält kui sõidad.
Midagi peab ka mööda asfalti laiali lendama kui kägarasse sõidad! Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Zilile vastuseks, et täitsa eestlane oli.

Ma kõiki tsikliste ühte patta ei paneks. Paraku on küll nii, et liiklusest jäävad meelde need, kes sõidavad ummikutes ridade vahel, foori juures ette, üle topelt joonte möödasoit ja muidu liikluses nagu perse tulistatud karu. 

Antud minu juhtumi näitel õnneks sellise kaliibriga osse eriti tihti vahele ei viska . Kord kümne aasta jooksul ehk. Samas taadile stiilipunktid suhtumise eest. Sellist ilvestommilikku arrogants vabas looduses on ikka küll sama haruldane kui loto peavoit.
Vasta

## Sellist ilvestommilikku arrogants vabas looduses on ikka küll sama haruldane kui loto peavoit.##   Väga hea... see pilk räägib juba ise...   Big Grin Big Grin Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

See on see Mina ja tänav-sündroom. Samas nägin eelmine nädal, kuidas üks madallendur, kes Järvevanas Veerennist tulevas pudelikaelas sõidurajaväliselt mulle ette kiilus ka koheselt motopolitsei poolt vestlusele võeti - ülimalt harv nähtus aga siiski. Toungue

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Ega terve inimene ei osta ka omale automaatkäigukastiga enduro ratast.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

(05-06-2018, 09:00 AM)Külahull Kirjutas:  Zilile vastuseks, et täitsa eestlane oli.

Ma kõiki tsikliste ühte patta ei paneks. Paraku on küll nii, et liiklusest jäävad meelde need, kes sõidavad ummikutes ridade vahel, foori juures ette, üle topelt joonte möödasoit ja muidu liikluses nagu perse tulistatud karu. 

Antud minu juhtumi näitel õnneks sellise kaliibriga osse eriti tihti vahele ei viska . Kord kümne aasta jooksul ehk. Samas taadile stiilipunktid suhtumise eest. Sellist ilvestommilikku arrogants vabas looduses on ikka küll sama haruldane kui loto peavoit.


Oijah.. milleks see tsikkel siis veel on, kui mitte selleks et ummikutest väledamalt läbi saada? Ma ei pea silmas siin 50km/h seisvate autode vahel sõitmist ega külgkorvi või hirmsuure rattaga autode kriipimist, aga miks ma peaks istuma kümneid minuteid autode rivis, kui ma saan vaikselt ette veereda ja edasi minna? Selles asja mõte ongi ju..
Ma sõidan vajadusel konkreetselt ummikust läbi ja foori all ette ja kaon enne, kui keskmine auto kohapealt liigub üldse. Mis siin imelikku on? Selleks mootorratas ongi ju, et väle olla.
Mootorratas ei võrdu enam K-750ga, tulge välja oma ajaloost ükskord.
Vasta

(05-06-2018, 09:42 AM)ivo86 Kirjutas:  
(05-06-2018, 09:00 AM)Külahull Kirjutas:  ...
Paraku on küll nii, et liiklusest jäävad meelde need, kes sõidavad ummikutes ridade vahel, foori juures ette, üle topelt joonte möödasoit ja muidu liikluses nagu perse tulistatud karu. 


Oijah.. milleks see tsikkel siis veel on, kui mitte selleks et ummikutest väledamalt läbi saada? Ma ei pea silmas siin 50km/h seisvate autode vahel sõitmist ega külgkorvi või hirmsuure rattaga autode kriipimist, aga miks ma peaks istuma kümneid minuteid autode rivis, kui ma saan vaikselt ette veereda ja edasi minna? Selles asja mõte ongi ju..
...
Niikaua kui need sõelujad-nõelujad mind ei sega, siis andku minna.
Pariisis saaks meie keskmine rullnokk liikluskultuuri sokid, kui temast paremalt, vasakult ja alt läbi ette sõelutakse.
Sõida kui oskad ja suudad...

ps.  elus 2x motoriseeritud kaherattalistega sõitnud, ei oska ise sest lugu pidada
Vasta

(05-06-2018, 09:42 AM)ivo86 Kirjutas:  Oijah.. milleks see tsikkel siis veel on, kui mitte selleks et ummikutest väledamalt läbi saada?
...

Just. Ainult lollid järgivad reegleid. Õiged mehed vaatavad, kuidas saab kiiremini. Cool

Vihje: enamasti on kergliiklusteel veel rohkem ruumi. Rolleyes

Ega mind väga säärased ettepugejad väga häirigi. Kui nad just summutita utiiliga ei liikle. Siis ajab küll sita keema, kui säärase kuulmisvigase idioodi pärast isegi oma mõtteid enam ei kuule...

Aga ma ei näe ka mitte ühtegi põhjust, miks peaks säärast teguviisi kuidagi heaks kiitma. Las nad seal Pariisis aerutavad, nähtud ja kogetud sedagi. Äkki saaks meil siin kuidagi nii, et end ülimaks rassiks pidavad tsiklistid väga tooni andma ei hakkaks.

Siinkohal olgu öeldud, et ontlikult liiklevate tsiklistide vastu pole mul mitte midagi. Kui summuti oma ülesannet täidab ja kodanik end ikka nähtavaks on teinud, siis head teed tal minna.  Cool
Vasta

(05-06-2018, 12:55 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-06-2018, 09:42 AM)ivo86 Kirjutas:  Oijah.. milleks see tsikkel siis veel on, kui mitte selleks et ummikutest väledamalt läbi saada?
...

Just. Ainult lollid järgivad reegleid. Õiged mehed vaatavad, kuidas saab kiiremini. Cool

Vihje: enamasti on kergliiklusteel veel rohkem ruumi. Rolleyes

Aga milliste reeglite vastu need tsiklimehed eksivad?
Kui pidevat joont ei ületa, on ridade vahelt läbiveeremine igati legaalne tegevus. Kui ühele rajale mahub kaks rida sõidukeid, pole selles mitte midagi seadusevastast.

Loomulikult peab selleks valima sobivad tingimused, nagu mistahes manöövriks liikluses. Aga kui kiiruste erinevused on piisavalt väiksed, on tsiklite ummikutest läbipugemine kokkuvõttes kasulik kõigile.

Mis summuteid ja muud sellist puudutab, siis olen muidugi kahe käega nõus. Loud pipes save lives aga igal asjal on oma mõistlik piir.
Vasta

Ega nad rikugi. Rolleyes Nii, nagu kriminaalseadustikus ei ole mitte kusagil kirjas keeldu tappa, nii pole ka LS kirjas keeldu üle eraldusjoonte seisvatest sõidukitest ette vingerdada. On keelatud korduvate ümberreastumistega eessõitvatest sõidukitest mööduda, aga seisvad autod ju ei sõida, eksole. Toungue

Ma võib-olla olen ainult valedes kohtades seisnud, aga senini on ootavatest autode vahelt ette trügivad tsiklistid küll pidanud mõlemal pool teemärgistust aerutama. Mitte kuidagi ei mahu sama sõiduraja piiresse ära...
Vasta

(05-06-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  Ega nad rikugi. Rolleyes  Nii, nagu kriminaalseadustikus ei ole mitte kusagil kirjas keeldu tappa, nii pole ka LS kirjas keeldu üle eraldusjoonte seisvatest sõidukitest ette vingerdada. On keelatud korduvate ümberreastumistega eessõitvatest sõidukitest mööduda, aga seisvad autod ju ei sõida, eksole. Toungue

Ma võib-olla olen ainult valedes kohtades seisnud, aga senini on ootavatest autode vahelt ette trügivad tsiklistid küll pidanud mõlemal pool teemärgistust aerutama. Mitte kuidagi ei mahu sama sõiduraja piiresse ära...

No see on üsna hall ala, kuid siin mõned punktid, mis toetavad tsiklimehi:

101) ümberpõige on möödumine sõiduteel seisvast ühest või mitmest sõidukist või muust takistusest kasutatavalt sõidurajalt välja sõites.

§ 47. Sõiduraja ja -rea vahetamine

 (2) Teel, kus pärisuunas on kaks või enam teekattemärgistega tähistatud sõidurada, ei tohi juht tiheda liikluse korral, kui kõik rajad on ühtlaselt koormatud, ees sõitvatest sõidukitest mööda sõita.





Kuna otseselt see konkreetne küsimus reguleeritud pole, siis on see kõik tõlgendamise küsimus. 

Võrdlemine tapmisega on muidugi äärmiselt väiklane, eks see näitab ka eelkirjutanu suhtumist kaasliiklejatesse ja liiklusesse tervikuna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: ddig, ivo86, 18 külali(st)ne