Mõistusevastased manöövrid liikluses

Värske ja teemakohane artikkel on ka just ilmunud ja see ehk avardab mõne autojuhi silmaringi ning võimaldab olukorda ka teise mätta (tsikliistme) otsast vaadelda/analüüsida:

https://auto.geenius.ee/uudis/mootorratt...ks-teadma/
Vasta

Lugesin jutu läbi ja tundub küll, et mootorrattaga sõitmine on üks äraütlemata masohistlik tegevus, millele kõik muud liiklejad peavad vägisi kaasa tundma. Minu meelest on see tsikli otsa ronimine veel vabatahtlik ja liiklusseadus kohustuslik. 

Lihtsalt minu arvamus.
Vasta

(07-06-2018, 15:18 PM)mossepower Kirjutas:  Värske ja teemakohane artikkel on ka just ilmunud ja see ehk avardab mõne autojuhi silmaringi ning võimaldab olukorda ka teise mätta (tsikliistme) otsast vaadelda/analüüsida:

Seal ühe märkuse kohat ütleks nii: tsiklistid ei tea, kui võimsad ja hästi kiirendavad on autod! Tsikkel fekaal ei liigu üldse absoluutskaalal võetuna, aeglane juhitamatu junntükk Big Grin Big Grin  Seda nii mootorispordi kui tavaskaalal. Kui hakata linnas foorirallit tegema mõne kabedama tehtud neliveoga, saadakse aru... 

Ehk kogu see olematu elu- ja sõidukogemusega noorsandi hala oligi hala. Mää-mää - kuidas kõik neile liiga teevad. Tsikkel Eestis on lühiajaline imelik vähemus, midagi Tom of Finlandi ja muude omasooiharate sarnast liikumist, millega tavaline Eesti Vabariigi autojuhist Kodanik eraldi kohanema ei peaks. Nagu ei pea ma kohanema heteroseksuaalse pereisana pedeparaadidega. 
See, et keegi kurvis pidurdada ei saa või kaevukaas-tekattemärgsitus libe on - sügavalt võõras mure! Täpselt sama vähe läheb mulle korda pedede sulgurlihase krooniline põletik või pedeofiilide võimaliku keemiline kastreerimise hirm! 

Aga nagu ei tohi kedagi spetsiaalselt kiusata seksuaalse veendumuse pärast (peale pedofiilide ofkoors), ei või ka liiklusvähemusi teadlikult ja pahatahtlikult ahistada. Aga LS kehtib meile kõigile ühtmoodi ja kuniks vähemused sellest aru ei sa, pole meil pikka juttu. 

PS: millal keegi autojuht Eesti numbritega tsiklist maanteel mööda sõitis??? Ma arvan, et mina tegin seda aastal 2000 Sajandisõidul Valiandiga ... vanadest rolleritest kruusateel Big Grin Üldse meenub sellest sajandist ÜKS möödasõit uuest tsiklist - soomlastest abielupaarist paduvihmas 110 alas.  Nad kulgesid 60'ga parema pidevjoone taga teepeenral Tallinna poole...
Vasta

Uskumatu ikka, mida mõni inimene võib suust välja ajada...
Vanasti see oli nagu auto-MOTO foorum; ega enam eriti ei imesta, miks mõned siit jalga lasknud on...
Vasta

Ehh. Sealt artiklist parkimise kohta üks kild. 
Vahest pargin kortermaja ees nii nagu peaks. Ehk siis parkimiskohale nagu kord ja kohus. Vanast harjumusest jätan tsikli nina enam-vähem kõrvalolevate autodega ühele joonele, et tulijad näeksid varakult, et koht kinni. Korra kobiseti, et miks ma pargin siia, et autod ei mahu ära, mille tõttu pole maja ees õhtul ruumi parkida. Pakkusin lahenduse välja, et pargime siis kõik mujale, et teistele ruumi teha. 

Selle möödasõidu kohta võin niipalju öelda, et nädalas mitu korda Tallinn-Tartu trassi kulgedes, vahest isegi Rannu-Põltsamaa teel kulgedes pannakse minust mööda nagu seinast. Ei sõida valguskiirusel. Sõida, kui kiiresti või normipiires tahes, ikka leidub mingi kantpea oma audi või iks viiega, kellel on vaja su tagatule pirni hõõgniidi keerdusid lugema hakata. 
Mind ka ausalt ei koini, palju teised virisevad. Las vinguvad, alati on neid kes otsivad lahendustele probleeme. Ja es peagi kõigile see tsiklisõit meeldima. Samamoodi nagu mulle ei meeldi maksakaste ja puugid. 


Ah, mis seal ikka. Nagu naaberfoorumist kunagi kuldne lause kõlas, et simmerid tulevad, simmerid lähevad, aga võll käib ikka edasi... :Big Grin

Almost Again
Vasta

Plü viimast kirjutist on lausa vastik lugeda. Kahjuks on kaebamise- ja reitingunupud rikkis, praegu peaks mõlemat kasutama.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Mootorrattad kui sellised võiks kuidagi lahterdada :
1. võrrid 50 - 100 kuubikulised , liiklusvahendid , erinõudeid / eritingimusi Riik ei esita , nõutav vastava kategooria juhiluba , kindlustuspoliis.
2. 100 - 250 kuuikut - juhiluba + kindlustus , aga kindlustusmakse suurus sõltub võimsusest tsikli ja sõitja kogukaalust ehk  võimsusest massiühiku kohta.
3. 250 kuubikut ja rohkem -  vastava kategooria juhiluba / tunnistus , kindlustus , mille maksumus ületab sama võimsa sõiduauto kindlustusmakse 20 kordselt , arstitõend vaimse tervise kohta + kirjalik kinnitus juhitutunnistuse kättesaamisel - et isik täidab liiklusseaduse nõudeid 100 protsendiliselt ja kokkuleppe rikkumisel on  rikkuja nõus rikkumise toimepanekul kasutatud sõiduki hävitamisega .

 Nüüd tuleb - mittepeatumised , põgenemised jne , registrimärk on püsti ja tagaratta porilaua all ja kõik muu möga - kui järelvalvet teostav Riiki esindav Politsei juhtkond leiab , et mootorratturid ja nende käitumine teedel ja tänavatel on probleem , siis leitakse vahendid , tehakse seadusemuudatused , luuakse võimalused rikkuja tuvastamiseks.
 Praegu , kus liiklusjärelvalvet teostab Põhja PP s 24 töötajat on mingist liiklusjärelvalvest lootusetu unistada .
Vasta

(07-06-2018, 21:37 PM)edvard Kirjutas:  ...kokkuleppe rikkumisel on  rikkuja nõus rikkumise toimepanekul kasutatud sõiduki hävitamisega .
Kuhu jäi klassikaline kohapeal mahalaskmine?
Vasta

(07-06-2018, 17:00 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...

? ? ?
Vasta

(07-06-2018, 17:00 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Seal ühe märkuse kohat ütleks nii: tsiklistid ei tea, kui võimsad ja hästi kiirendavad on autod! Tsikkel fekaal ei liigu üldse absoluutskaalal võetuna, aeglane juhitamatu junntükk Big Grin Big Grin  Seda nii mootorispordi kui tavaskaalal. Kui hakata linnas foorirallit tegema mõne kabedama tehtud neliveoga, saadakse aru... 

Ehk kogu see olematu elu- ja sõidukogemusega noorsandi hala oligi hala. Mää-mää - kuidas kõik neile liiga teevad. Tsikkel Eestis on lühiajaline imelik vähemus, midagi Tom of Finlandi ja muude omasooiharate sarnast liikumist, millega tavaline Eesti Vabariigi autojuhist Kodanik eraldi kohanema ei peaks. Nagu ei pea ma kohanema heteroseksuaalse pereisana pedeparaadidega. 
See, et keegi kurvis pidurdada ei saa või kaevukaas-tekattemärgsitus libe on - sügavalt võõras mure! Täpselt sama vähe läheb mulle korda pedede sulgurlihase krooniline põletik või pedeofiilide võimaliku keemiline kastreerimise hirm! 

Aga nagu ei tohi kedagi spetsiaalselt kiusata seksuaalse veendumuse pärast (peale pedofiilide ofkoors), ei või ka liiklusvähemusi teadlikult ja pahatahtlikult ahistada. Aga LS kehtib meile kõigile ühtmoodi ja kuniks vähemused sellest aru ei sa, pole meil pikka juttu. 

PS: millal keegi autojuht Eesti numbritega tsiklist maanteel mööda sõitis??? Ma arvan, et mina tegin seda aastal 2000 Sajandisõidul Valiandiga ... vanadest rolleritest kruusateel Big Grin Üldse meenub sellest sajandist ÜKS möödasõit uuest tsiklist - soomlastest abielupaarist paduvihmas 110 alas.  Nad kulgesid 60'ga parema pidevjoone taga teepeenral Tallinna poole...

See kirjatükk saab sugeda, asja eest.
Tsitaat pahatahtliku kustutamise/muutmise vastu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

...ma mõtlesin, et hommikul saab kaineks, kustutab ise ära! Big Grin
Vasta

(07-06-2018, 22:24 PM)Marko Kirjutas:  
(07-06-2018, 17:00 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Seal ühe märkuse kohat ütleks nii: tsiklistid ei tea, kui võimsad ja hästi kiirendavad on autod! Tsikkel fekaal ei liigu üldse absoluutskaalal võetuna, aeglane juhitamatu junntükk Big Grin Big Grin  Seda nii mootorispordi kui tavaskaalal. Kui hakata linnas foorirallit tegema mõne kabedama tehtud neliveoga, saadakse aru... 

Ehk kogu see olematu elu- ja sõidukogemusega noorsandi hala oligi hala. Mää-mää - kuidas kõik neile liiga teevad. Tsikkel Eestis on lühiajaline imelik vähemus, midagi Tom of Finlandi ja muude omasooiharate sarnast liikumist, millega tavaline Eesti Vabariigi autojuhist Kodanik eraldi kohanema ei peaks. Nagu ei pea ma kohanema heteroseksuaalse pereisana pedeparaadidega. 
See, et keegi kurvis pidurdada ei saa või kaevukaas-tekattemärgsitus libe on - sügavalt võõras mure! Täpselt sama vähe läheb mulle korda pedede sulgurlihase krooniline põletik või pedeofiilide võimaliku keemiline kastreerimise hirm! 

Aga nagu ei tohi kedagi spetsiaalselt kiusata seksuaalse veendumuse pärast (peale pedofiilide ofkoors), ei või ka liiklusvähemusi teadlikult ja pahatahtlikult ahistada. Aga LS kehtib meile kõigile ühtmoodi ja kuniks vähemused sellest aru ei sa, pole meil pikka juttu. 

PS: millal keegi autojuht Eesti numbritega tsiklist maanteel mööda sõitis??? Ma arvan, et mina tegin seda aastal 2000 Sajandisõidul Valiandiga ... vanadest rolleritest kruusateel Big Grin Üldse meenub sellest sajandist ÜKS möödasõit uuest tsiklist - soomlastest abielupaarist paduvihmas 110 alas.  Nad kulgesid 60'ga parema pidevjoone taga teepeenral Tallinna poole...

See kirjatükk saab sugeda, asja eest.
Tsitaat pahatahtliku kustutamise/muutmise vastu.

Annan sellele kirjatükile omalt poolt kõik võimalikud plusspunktid, lisaks tahaks teedelt koristada kõik mitteasjapärast seal liikujad, jalgrataste, tsiklite jm eputamise vahenditega liiklejad ning sportijad, sh rallisõitjad. Tee on ehitatud rahva rahaga, et inimesed ja kaup jõuaksid võimalikult kiiresti sihtkohta (töökohta), mitte oma ego seal väljaelamiseks peene ratta või tsikliga. Eestis pole enam 50 a jalgratas ega tsikkel transpordivahend, meie kliimas pole see ratsionaalne, 5 päeva aastas ei lähe arvesse, eriti kui hommikul välja sõites ei tea, kas õhtul kuiva nahaga ja säilinud tervisega koju jõuad.. Sporti tehke eraldatud rajatistes, mis on rajatud teie endi raja eest, mitte kõigi maksumaksjate raha eest.
Vasta

"Kohapeal mahalaskmise" on reegleid eiravad mootorraturid mõnelgi juhul ise enda suhtes kohaldanud , kahjuks on vahest kannatanud ka kõrvalised isikud , millest on äärmiselt kahju .

 Miskuradiasi see on , mis sunnib foori rohelise tule süttimisel sõitma tagarattal , igal võimalikul moel näitama enda "paremust" teiste liiklejate suhtes - ehk trügima ummikutes autode vahelt läbi , laveerima tähistatud ülekäigurajal teed ületavate jalakäijate vahelt läbi , eirama kehtestatud maksimaalset lubatud sõidukiirust , politsei peatumismärguandele  mitte rageerima , Olete kõrgem rass ?
Vasta

(07-06-2018, 12:34 PM)Daff Kirjutas:  
(07-06-2018, 12:27 PM)metsakohin Kirjutas:  ...........................
Telgjoonel sõitmist võivad pärnakad (ja külalised) vaadata niinimetatud vanal sillal, kus kaks bussi mahuvad vabalt vastas suundades liikuma, aga kui bussile tuleb sõiduauto vastu, siis võib kitsaks minna, sest paremas ääres on piire ja tuleb hoida võimalikult telgjoone kukile. Ei tea, kas piirde küljes olev tolm kargab autole kallale või ei osata paremat peeglit kasutada.

Sõiduautojuhtide seas väga levinud haigus: gabariiditunnetuse puudumine. Meditsiin on siinkohal võimetu.

Selle vana silla peal on rööpad nii sügavad, et iga sillajätku peal hüppab auto. Mul on seetõttu kombeks sõita parem peegel käsipuu lähedal. Häirib mind hoopis see, et igal pöördel "võetakse hoogu". Enne vasakut tehakse haak paremale ja enne parempööret tehakse haak vasakule. Justkui rool mingi rikke tõttu ei saa lõpuni keeratud, no pöörderaadius on timmitud eriti suureks või ma ei tea mis neil viga on. Ma ei räägi siin bussidest-veokatest. Minu Lacetti teeb küll järske pöördeid kui rool lõpuni keerata. Ilmselt hakkab asi sõiduõpetamisest või õpetamatusest.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

loe ja imesta.
küll teil on ikka raske elu.
ego on nii suur, et nina herneid täis ja kollane vedelik segab silmanägemist.
tulge nüüd maapeale tagasi.
sõitke ise ja laske tsiklistidel ka sõita.
Vasta

Mul jooksis selle peale kokku, et jalakäiad peavad ise ette vaatama .millegipärast kangestus silme ette pilt, kus laps aetakse ülekäigurajal vigaseks ja miski tsiklist seletab täitsa sirge näoga, et "ei no ma olin kaldes ega saanud ju pidurdada ja üldse peaks inimesed ikka ette vaatama ja teed andma". Peaks ikka olema samad õigused ja kohustused kõigile. Ei ole ega hakka kedagi liikluses takistama ja muidu joonele panema, kuid mingeid eriõigusi ei peaks ka nõutama.
Vasta

Kas mõni teist elust üldse rõõmu ka tunneb? Big Grin 
Tsikkel on väga edukas transpordivahend. Vihm ei ole mingisuguseks segavaks faktoriks kuhugi sõitmisel, rääkimata lumest. Mõnel kaarutajal ehk tõesti hakkab kõhe aknast välja vaadates ja hoovihma nähes ning jätab sõidule minemata, aga ega see teda siis kehvemaks tee. Auto või mistahes muu liikuriga võid sa samamoodi ootamatult otsa lõppeda. Juhuseid on igasuguseid. Samahästi võin kodus istuda, ehk täna ei saa surma... Liiklus kui säärane on ju kahepoolne dialoog. 
See kuidas keegi sõidab on ju igaühe enda teha. Katsuge aru saada, et inimesed pole ühtemoodi programmeeritud. Kõik tsiklistid ei sõida nagu viimased vändad. Ning arvata seda, et sõidetakse selleks, et enda ego boostida ohtralt või enda aadlistaatust näidata on ka omamoodi mööda. Arusaadav, on kodanikke, kes sõidavad selle eesmärgiga.  Kuid, Liiklusreeglid kehtivad mulle samamoodi. Ja kui midagi juhtub, olen valmis selle eest vastutama.  Nagu ma ennist ütlesin, kõik sõltub inimesest ning kõiki ühte patta visata ning sellest ühepajatoitu teha tundub veider. 
Nagu ksf! V6sa on alati hästi öelnud, et eeldamine on kõige perssekeeramiste ema, siis siinkohal peab see väga hästi paika. - Vabandust kaasfoorumlase ees, kui see tsitaadi kasutamine lubamatu on. 
Võite natuke empaatiat proovida, ehk aitab asja teise pilgu alt näha kui teise mätta otsa ronida :Smile

Almost Again
Vasta

(07-06-2018, 22:54 PM)honkomees Kirjutas:  
(07-06-2018, 22:24 PM)Marko Kirjutas:  
(07-06-2018, 17:00 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Seal ühe märkuse kohat ütleks nii: tsiklistid ei tea, kui võimsad ja hästi kiirendavad on autod! Tsikkel fekaal ei liigu üldse absoluutskaalal võetuna, aeglane juhitamatu junntükk Big Grin Big Grin  Seda nii mootorispordi kui tavaskaalal. Kui hakata linnas foorirallit tegema mõne kabedama tehtud neliveoga, saadakse aru... 

Ehk kogu see olematu elu- ja sõidukogemusega noorsandi hala oligi hala. Mää-mää - kuidas kõik neile liiga teevad. Tsikkel Eestis on lühiajaline imelik vähemus, midagi Tom of Finlandi ja muude omasooiharate sarnast liikumist, millega tavaline Eesti Vabariigi autojuhist Kodanik eraldi kohanema ei peaks. Nagu ei pea ma kohanema heteroseksuaalse pereisana pedeparaadidega. 
See, et keegi kurvis pidurdada ei saa või kaevukaas-tekattemärgsitus libe on - sügavalt võõras mure! Täpselt sama vähe läheb mulle korda pedede sulgurlihase krooniline põletik või pedeofiilide võimaliku keemiline kastreerimise hirm! 

Aga nagu ei tohi kedagi spetsiaalselt kiusata seksuaalse veendumuse pärast (peale pedofiilide ofkoors), ei või ka liiklusvähemusi teadlikult ja pahatahtlikult ahistada. Aga LS kehtib meile kõigile ühtmoodi ja kuniks vähemused sellest aru ei sa, pole meil pikka juttu. 

PS: millal keegi autojuht Eesti numbritega tsiklist maanteel mööda sõitis??? Ma arvan, et mina tegin seda aastal 2000 Sajandisõidul Valiandiga ... vanadest rolleritest kruusateel Big Grin Üldse meenub sellest sajandist ÜKS möödasõit uuest tsiklist - soomlastest abielupaarist paduvihmas 110 alas.  Nad kulgesid 60'ga parema pidevjoone taga teepeenral Tallinna poole...

See kirjatükk saab sugeda, asja eest.
Tsitaat pahatahtliku kustutamise/muutmise vastu.

Annan sellele kirjatükile omalt poolt kõik võimalikud plusspunktid, lisaks tahaks teedelt koristada kõik mitteasjapärast seal liikujad, jalgrataste, tsiklite jm eputamise vahenditega liiklejad ning sportijad, sh rallisõitjad. Tee on ehitatud rahva rahaga, et inimesed ja kaup jõuaksid võimalikult kiiresti sihtkohta (töökohta), mitte oma ego seal väljaelamiseks peene ratta või tsikliga. Eestis pole enam 50 a jalgratas ega tsikkel transpordivahend, meie kliimas pole see ratsionaalne, 5 päeva aastas ei lähe arvesse, eriti kui hommikul välja sõites ei tea, kas õhtul kuiva nahaga ja säilinud tervisega koju jõuad.. Sporti tehke eraldatud rajatistes, mis on rajatud teie endi raja eest, mitte kõigi maksumaksjate raha eest.

Miks ma ni iväljendusin - sest nagu autojuhtidele määritakse kaela KÕIK süüd, mis iganes liikluses juhtuvad, keeratakse ka meile "Normaalsetele Valgetele Heteroseksuaalsetele Abielus Meestele" kaela KÕIK pahateod Maailmas. meetoost kuratteab milleni välja. Ja juhtud olema kogemata mõlemaid, saad erilsielt vastu pead igasuguste VÄHEMUSTE käest!!! Ja kui kohalikeme meessoost mootorratturitele ei meeldi võrdlus pededega, siis palun - olete nagu Iisreali eurolaulik või kontsiitavurst oma aidsiga!!! Aga igal juhul VÄHEMUS! Kõige solvavam oleks tsikliste virdziiniavulhvsindeikarda feministlike idiootidega võrrelda... 

Ainsad "õigustatud" vingujad on jalakäijad ja nendega võrdsustatud liiklejad aga seda ka teatud piires. Kunisk nemad ei torma SUVALISTES kohtades üle tee, on nad tõeliselt nõrgem osapool liikluses ja neil ongi õigused. Kõik teised liiklejad mahuvad mõiste alal "juht" ja nende kohta kehtib ütelus: sõida aga ära mölise!!! Miskipärast "Mölisevad" kõige vähem autojuhid. Kõigil teistel keti-tativenitajatest tsiklistideni on kogu aeg mingi mure kõigi teistega! 

PS: klassika ehk kui mõttetult aeglane on ka kiire uus tsikkel vanaautoga võrreldes Big Grin Lihtsalt me autojuhtidena ei käi linnades lolle kahel rattal "paika panemas" foorirallides osalemisega. 
Aga see, et tsikkel autode vahelt läbi foori taga ette trügib on väga normaalne ja pigem võiks olla kohustus siis ka tsipa rutškat keerata et jalus mitte olla. See nüüd küll ei tohiks kedagi segada, et linna läbilaskevõime suureneb!
 
Vasta

Stiilinäiteid Venemaalt alates 10. minutist  https://www.youtube.com/watch?v=rGO0bqh-IFo&t=993s
Vasta

Kuule, resident pedofiil, mis värk sul nende homoseksuaalidega on nüüd, et igas postituses seda mainima peab? Äkki tuled kapist välja juba?

Aga teemasse
1) See point sealt artiklist, et jalakäija võiks ette vaadata, juhul, kui tsiklist tuleb kaldes, EI OLE MÕELDUD nii, et igal juhul tsiklist ajab jalakäijaid alla ülekäigurajal kihutades.


Selle asja point on see, et vaatamata äärmisele ettevaatlikusele ei pruugi siiski sellise halva koha peal tsiklist saada hästi pidurdada kaldus olles ja tekib raske olukord - on vaja mõlemapoolset tähelepanu.


Sama teema, nagu täiskoormaga rekka liikluses - kui ma ikka näen, et rekka tuleb, siis ma ei keera talle ette, olgugi mul see eesõigus. Ta ei pruugi selles olukorras hästi pidama saada või välja keerata jne ning vaatamata sellele, et ma pole rekkajuht, üritan ma talle raskes kohas ikkagi järgi anda ju.
Sama analoogia.

2) Tsikli kiirendus võrreldes autoga.

KESKMINE Tsikkel mis kaalub 200 kg ja omab ~70 kw, maksab ~1500-2000 euri. Igale ühele jõukohane. Kui nüüd vaadata kaalu ja jõu suhet, siis see on 0,35 kw/kg kohta.
Kui keskmine auto kaalub näiteks 1500 kg, siis peaks selle autol olema 525 kw, et omada sama jõu ja kaalu suhet.
Seega, kui me jätame igasugused spetsiaalsed kiirendusautod jms välja, siis tavaliikluses tsiklile vastu saada on ikka väga raske.
Tsikkel ei pea eriti pingutamagi (läheb enda arust lihtsalt vaikselt kohalt minema), et autojuhile tunduks, nagu liiguks teine raketiga minema. Kui sinna arvestada juurde veel näiteks 600cm3 kubatuur, siis see asi läheb kohalt minema alates 3000-4000 pöörest, alla selle ei liigu üldse, vaata et hakkab kakkuma. Aga selle pöörde juures ratas juba kisab ja kõrvalt asja mitte jagavale inimesle tundub, et RAISK POOSETAB SIIN. Ei pooseta, tänapäeva rattad ongi sellised.
Arvestage nüüd siin, et Yamaha R1 kaalub ka vast 200 kg kanti, maksab sealjuures kuni 3000 eurot vb, ning omab 110 kw. Eks kiirendage siis võidu, auto peaks omama 825 kw. Ainult lahtise pinnase peal ta ei liigu. Ta läheb 1/5 kiirendusega ära ja ikka lippab meeletult.
Mul on endal 120kw nelivedu auto - tsikliga ikka võrrelda ei anna, ka aeglasega mitte.

Kui ma esimese 600se sain, siis imestasin ise ka, et raisk üldse ei liigu, möödasõitu on ikka väga halb teha. Siis aga avastasin, et möödasõit algab 9000+ pöörde juures ja lõpeb 13000+ pöörde juures. Sellise pöördega vähemalt ratas liigub. Aga hääled - ka tehasesummutiga teeb selle pöörde juures päris head kisa. Ja ei pooseta - tahan lihtsalt mööda minna võimalikult ohutult.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 43 külali(st)ne