(08-06-2018, 23:57 PM)wagoneer Kirjutas: (08-06-2018, 22:47 PM)Raigo R Kirjutas: Auto on Maserati Biturbo ja neid on ka kabriolettvariante,ehk siis mudelinimega Spyder. Erinevus kupeest on ukseraamid,pagasi suurus,bensupaagi asukoht.
Siin sa eksin nüüd päris kenasti. Cabrio ja katusega kere kandvad osad on täiesti teised. Uuri natuke kere ehitust sama margi katusega ja ilma versioonidel. Lõigates katuse lihtsalt maha on su auto lödi ja hea kui uksed lahti tulevad. Või kui ka alguses tulevad,siis mõnest lohust läbisõites enam ei tule. Põhitõed ikka tee enne selgeks endale. muidu lendad ARK-ist nagu pudrukuul välja ja räägid kõigile kui lollid nad seal on.
Kodutöö peab ikka endal tehtud olema!!!
Ok ma rohkem ei targuta.
Üldiselt see nii on, aga mitte alati. Sorry poisid kui nüüd puusse panen, ei hakka pakse raamatuid hetkel lappama, et mälu kontrollida, aga Triumph TR7 kabrio, sünnilugu oli umbes selline:
TR7 turule toomisega kiirustati, kuna British-Leylandil olid näpud põhjas ja loodeti, et selle mudeli võimalik edu toob Triumphi vee peale tagasi. Auto konstrueeriti Usa turule aga mingil aastal usas regulatsioone muudeti ja siis selgus, et see (kupee) ei vasta enam mingil põhjusel nõuetele. Vist kukutati auto katusele, või kukutati mingi muu suurem kolakas sinna, aga katuse tugevuse probleem seal oli. Igaks juhuks täpsustan siinkohal, et Triumphil praktiliselt puudus Usa turul kupeede ja sedaanide turva nõuete kogemus, kuni TR7-ni müüs ta vist ainult lahtisi autosi Usas.
Konstruktorid panid siis kõrtsis tina ja mõtlesid, et mis saab, kui keegi taipas, et kurinahk kabrioga ju sellist katset ei tehta ja järelikult kabrio ka testi läbib. Kõrtsi laua taga võeti siis joonised ette ja üritati mõelda milline see tegelane ilma katuseta välja näeks. Samas kui üks "tegude" mees laenas baarmeni käest konserviavaja...
Hommikul kui poisid kained, vaadati oma näputöö üle ja tootmisse ta läks.
Väidetavalt see kere
ei vajanud lisa tugevdusi ja see võib ka tõsi olla, kuna Triumph oli ju lahtiste autode tootja ja kogemust nagu oli. Sinna siiski paigaldati mingi lisa plekk (tala on nagu palju öelda) väidetavalt ainult nende TÜV-i inspektorite jaoks.
TR7 oli kandevkere, samas kõik teised lahtised Triumphid olid ikkagi raami peal. Kui ütlen raam, siis peaks silme ette kerkima 1mm plekist vedel U-tala. Tava Triumphi kaal oli ju kõigest 700 kg.