13-07-2016, 19:26 PM
Paha vaadata kuidas aga minu teemasid siin tuleb nagu seeni peale vihma, aga püüan vähemalt mitte tihemini kui üle poole aasta uut teemat mitte alustada.
Leidsin hea kerega vana frontera. Peal on seal siis kirutud 2.3TD 74Kw, koodiga 23dtr. Auto ajalugu on niipalju teada, et eelmine omanik on siitilmast lahkunud ja tema oli niimoodi seda tarbinud juba mitu aastat. Viimati oli mootoris vahetanud kas ketitald vms, aga kas sellest on rõhukadu või mitte, seda pole teada.
Niisiis külma mootoriga läheb manomeeter täitsa põhja peaaegu, soeneded langeb päris nulli lõpuks ja hakkab hõõguma ka õlirõhu hoatuslamp. Sõites maanteepeal maanteekiirusega, siis püsib rõhk esimeses vahes,kus korras mootril peaks olema tühikäigurõhk.
Kas on seal üldse midagi kontrollida või lihtsam kohe uus pada panna. Loodan ise, et äkki vaakumpumba õlitus või anduri viga. Kas kulunud saalede puhul ei peak juba kolin sees olema? Läbisin ise omaljalal just 120km otsa ja mootor käib ilusti ja vaikselt nagu kellavärk. Imelik.
Leidsin hea kerega vana frontera. Peal on seal siis kirutud 2.3TD 74Kw, koodiga 23dtr. Auto ajalugu on niipalju teada, et eelmine omanik on siitilmast lahkunud ja tema oli niimoodi seda tarbinud juba mitu aastat. Viimati oli mootoris vahetanud kas ketitald vms, aga kas sellest on rõhukadu või mitte, seda pole teada.
Niisiis külma mootoriga läheb manomeeter täitsa põhja peaaegu, soeneded langeb päris nulli lõpuks ja hakkab hõõguma ka õlirõhu hoatuslamp. Sõites maanteepeal maanteekiirusega, siis püsib rõhk esimeses vahes,kus korras mootril peaks olema tühikäigurõhk.
Kas on seal üldse midagi kontrollida või lihtsam kohe uus pada panna. Loodan ise, et äkki vaakumpumba õlitus või anduri viga. Kas kulunud saalede puhul ei peak juba kolin sees olema? Läbisin ise omaljalal just 120km otsa ja mootor käib ilusti ja vaikselt nagu kellavärk. Imelik.
Pole midagi targemat teha