11-06-2018, 23:53 PM
Mõistusevastased manöövrid liikluses
12-06-2018, 00:22 AM
Probleem on ju tegelikult selles, et autode spidomeetrid valetavad + 7/10 km/h . Olen katsetanud gps i ga. Peugeot 100km/h on gps il 94, Honda 100km/h gps il 90. Bmw 100km/h on gps il 97.
Tegu siis uute autodega.
Päriselus inimesed ei kasuta teel neid vidinaid vaid vahivad oma speedomeetrit.
Tegu siis uute autodega.
Päriselus inimesed ei kasuta teel neid vidinaid vaid vahivad oma speedomeetrit.
12-06-2018, 00:41 AM
(11-06-2018, 20:31 PM)zazik Kirjutas: Rekkast mööda sõitmiseks on mitu adekvaatset põhjust - 1) Sittagi ei näe 2) Sittagi ei näe.A mida sealt vaja näha on? Loodust või?? Ma saan aru et kui nii tagumikku kisub et enam ees sõitva haagise rehvidki üle kapoti ei paista. Aga see tundub rohkem selliste meeste rida kellele meeldibki selline lähedus (mul tegelt pole midagi homode vastu). Normaalse pikivahega ei varja ta küll kedagi. Sama teema märja teekatte pealt üles lendava uduvihmaga.
12-06-2018, 00:47 AM
Kahjuks ei mäleta kes (jajah, juhtub ka minuga) aga keegi tark inimene on öelnud - kui sõidad kogu aeg mööda või sinust sõidetakse mööda, siis on sinu kiirus vale. Sellest saab juhinduda ja elu muutub lihtsamaks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
12-06-2018, 01:05 AM
(12-06-2018, 00:41 AM)olli Kirjutas:(11-06-2018, 20:31 PM)zazik Kirjutas: Rekkast mööda sõitmiseks on mitu adekvaatset põhjust - 1) Sittagi ei näe 2) Sittagi ei näe.A mida sealt vaja näha on? Loodust või?? Ma saan aru et kui nii tagumikku kisub et enam ees sõitva haagise rehvidki üle kapoti ei paista. Aga see tundub rohkem selliste meeste rida kellele meeldibki selline lähedus (mul tegelt pole midagi homode vastu). Normaalse pikivahega ei varja ta küll kedagi. Sama teema märja teekatte pealt üles lendava uduvihmaga.
Kui rekka liigub normaal kiirusel ja hoida pikkivahet on kòik ok. Sinnani kuni mòni debiilik otsustab selle vahe ära kasutada teadmata mis toimub rekka ees. Ja siis on rekka kääris debiilik kraavis ja mina kaaa.. See kitseke kes teele jooksis ei teadnud ju, et tuleb kasutada òkodukti ning, et ei tohi yle vòrkaia hypata.
Ega need piki vahed ja sòiduread pole ju naljapärast seadusesse pandud. Me kòik tahame ju elusatena koju jòuda. Nii Tartust, Pärnust kui ka Tallinna kesklinnast Lasna,Musta vòi Tiskre rajooni.
12-06-2018, 08:17 AM
(12-06-2018, 00:47 AM)Marko Kirjutas: ... kui sõidad kogu aeg mööda või sinust sõidetakse mööda, siis on sinu kiirus vale...
Tuleme praamilt, ma tavaliselt lasen kõik minema ja siis hakkan sadamast liikuma. Olen kolonni lõpus ja sõidan kiirusega (püsikas) 93km/h (GPSi järgi). Kuidagi oli tähelepanuta jäänud kaks rekkat. Esimene uhas kohe mööda ja jäi mu ette (edasi ju ei saa, kolonn täis). Mingi aja pärast otsustas ka teine näidata, kes majas peremees on. Mõned kilomeetrid sõitis müürina mu taga (paar meetrit vahet) ja siis möödasõidule. Kuhu? Eks ta mõtles, et sellest "töötlusest" piisas, et papi talle koha loovutab. Kuna aga eelmine rekka polnud edasi saanudki, otsustasin mina väheke jonnida - ei teinud talle uut kohta. Viimane rekkamees ei teadnud, et ma sõidan võõra autoga. Sõber istus mul kõrval ja oli oma auto pärast väheke mures, mina irvitasin ja hoidsin kohta. Rekkamees tahtis paar korda vägisi vahele tulla aga ei saanud. Siis läks ta kolonni mööda edasi, aga keegi ei teinud talle kohta ja lõpuks ta tuli tagasi mu taha. Nii paar korda proovinud (viimane üritus oli pea terve väinatammi pikkus) "rahunes maha" ja tiksusime linna välja.
Järeldused - Marko tsitaaadist küll lähtuda ei saa. Sõida mis kiirusega tahes, ikka lähevad mööda. Esimene rekka sõitsis minu ees Valjalani (50km) ja siis tõmbas tee äärde millegi pärast (kiiret tal polnud). Mis sest möödasõidust üldse kasu oli. Teine rekka oleks samuti jäänud minu ette ja me oleks koos linna jõudnud. Siin on küsimus rohkem psühholoogiline. Osa autojuhte lihtsalt arvavad, et nemad on "paremad" ja nii ka käituvad. Möödasõit on staatuse näitamine, mitte kiirema kohalejõudmise nõue.
(12-06-2018, 00:47 AM)Viplala Kirjutas: Kõigist, kes ees toterdavad, tuleb mööda paugutada. Nii lihtne see ongi. Maanteel 80'nega üksteise perses liikuvad ''seaduskuulelikud kodanikud'' ei ole mitte õilsad juhid, vaid kari troppe.
Ka mina oskan/võin olla see "väljavalitu", kes teisi neelab ja teiste arvel mõne minuti kiiremini kodo saab. Aga ma ei taha. Mine ja sõida must mööda ja mine edasi. Mul pole sest midagi, aga ära siin mõlise, et sina oled kõva autojuht ja võid nii ja naa. Tuleb ka sinul kunagi mõistus pähe. Olen ju minagi kunagi arvanud, et olen "maantehunt" (nii kutsuti mollimehi (Ümara kastiga ZIL kallaja)) ja teiste vastu ülbe olnud. Sõiduautod hoidsid aupaklikult kõrvale, kui selline m(l)oll tuli.
Siit ka küsimus. Milline kiirus oleks sõitmiseks sobilik, et teised minust ilma probleemideta (lihtsalt) mööda saaks? Mul lihtsalt on kõrini sellest kihutamisest ja ülbitsemisest.
12-06-2018, 09:17 AM
Vahet pole mis kiirusega sõidad,kellegil ikka kiirem. Ma lasen nad ikka mööda sõita. Sõitku siis kasvõi põrgu,minul vahet pole. Põhiline on see,et ärgu siis vingugu,et ma liikluse takistaja olen. Rohkem ei viitsi lisada,hakkan ennast kordama....
T.
T.
12-06-2018, 09:25 AM
(11-06-2018, 21:02 PM)ivo86 Kirjutas:Tänud tagasiside ja hea soovituse eest ning nagu oligi arvata - Eesti juht ei oska kolonnis sõita. 90-ga sõites takistan ainult neid kes tahavad kiirust ületada. Miks on vaja kiirust ületada, sellega troppe ja ohtlikke olukordi tekitada ei oska keegi põhjendada, on selleks ajavõit 10 min ja kaasnev suurenenud kütusekulu? Mida on vaja kolonnis ette näha - ainult seda kas rekka ees on vaba kohta järjekordseks möödasõiduks ? (muig...) Hoia normaalset pikivahet ja ei keeruta mingit sodi ja paska su akendesse.(11-06-2018, 20:07 PM)Walter Kirjutas: Rekkad lasevad tänapäeval enamus 90-ga, üksikud 85-ga ja mõni poolakas ka 95-ga. No mis vajadus on 90-ga sõitvast rekkast mööda tallata?! See on eestlase suur ego mis ei luba teise taga, veel hullem - veoauto taga sõita. Maarjamaa inimene ei oska kolonnis sõita. Tartu mnt. 4-realiseks tahtjate enamus on kari jörme ja bomže kellel oleks mugav pööblist 120+ mööda tallata á la mul on 100k maksev saksa preemium waagen ja donnerwetter tee peab ees vaba olema schaisse!
No tule taevas appi, rekka taga kolonnis 90km/h suurel maanteel troppi koguda on just nimelt "mõistusevastane manööver".
Miks kuradi pärast peaks keegi nii ohtlikku asja üldse tegema? Ette ei näe mitte midagi, klaasi keerutab mingit paska täis, selja tagant hakkavad mingeid ulme süstimisi tegema ja siis tekivad alles need päris ohtlikud olukorrad; siis satub rekkale ette veel reisibuss või vastupidi ja siis hakkab alles kemplemine nende vahel pihta.
Milleks hea nähtavusega korralikul maanteel 90km/h teistel ees olla. Eluaeg on sellisel teel 100ga lastud. Lasi minu vanaisa, lasi minu isa ja lasen mina ka. Ära ole töll ja takista teisi, sõida hea tee ja turvalise koha peal ikka 100ga palun.
Miks ei võiks kogu see kolonn ühtlaselt 90-ga sõites sihtkohta jõuda, piisava pikivahega? Tänases liikiluskultuuris pole võimalik sest alati leidub keegi kes peab +10 (+20) -ga hakkama kõigist mööda kablutama üritades tõestada ei tea mida - enda komplekse välja elada või perekondlikke traditsioone elus hoida? Rekkadel on tihe graafik nii et peatusteks pole ka aega (kustakse sõidu pealt pudelisse mis siis aknast välja lendab...), sama asi liinibussidel. Närvihaiged võiks meerikamaale highway-le sõidupraktikale saata kus miskipärast selliseid olukordi ei teki - ilmselt kultuuri ja ka liiklusjärelvalve küsimus. Nagu siin varem mainiti siis osa sõidab spido järgi, teine gps põhjal ning vahe on olemas. Samas ei keela keegi oma kiirust üldise liiklusvooga vastavusse viimast e. 90-ga sõitmast - sujuva ja ohutu edasiliikumise huvides oleks igati mõistlik. Eesmärk on siiski elusalt kohale jõuda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
12-06-2018, 10:31 AM
(11-06-2018, 20:44 PM)Tegelane5 Kirjutas:See pole siis võimas auto, millega fotokabiine peljata.(11-06-2018, 20:07 PM)Walter Kirjutas: 4-realiseks tahtjate enamus on kari jörme ja bomže kellel oleks mugav pööblist 120+ mööda tallata á la mul on 100k maksev saksa preemium waagen ja donnerwetter tee peab ees vaba olema schaisse!
Vaidleks vastu, minumeelest on just praegusel Tartu maanteel võimsal autol point ning vajadus 120+ mööda tallamiseks kuna head möödasõidu kohad on kaameraga ära kaetud/võetud. Samas, Tallinn-Narva maanteel saab rahulikult täpselt 110ga veokist mööda ilma mingi võimlemiseta. Võimas auto pmtslt täiesti pointless Põhiline, et ei lõugaks käes kui 110nega sõita.
Lihtsalt vajadus sõgedalt mööda pressida on mõttetus. Tahad kiire hästi juhitava autoga paugutada, ja üsk tõeline autohull peab seda aastas mõned korrad ikka tegema, turbo punaseks ja tahma lõõridest/katist välja köhima, tuleb vastav tee valida. Ja neid õnneks on!
Aga nendest frustreerunud töödejuhatajatest kolme lapsega pardal, kes oma tööandja antud alajõulist traktor-avensist maalt ema-isa juurest seapekki ja kardulat toomast tulles põllapealsesse kilemajasse vegeteerima minemiseks piinavad - neid ma tõesti ei mõista! Kõige hullemad on veel need isendid, kus seesama lihakeha lõdvalt kõrvalistmel lotendab ja memm selle asjaga õlletoobrilt koju tallab...
30 aastat roolis Haapsalu trasside kasutajana on suhteliselt selge see kaadrivalik, kes seal nädalavahetustel sõidavad. Ja teadjamate väitel pidi tööpäevane kaader ja nädalavahetuse kaader oluliselt erinema. Tööpäevadel pidi veel hullem olema teatud trassidel. Näiteks Keilast kilulinna.
12-06-2018, 10:36 AM
Ivomõttekäik postitusest:"Ette ei näe mitte midagi, klaasi keerutab mingit paska täis, "
Kas Ivo enese tegevust ka arvustab, kui mööda sõidab ja koheselt nina ette tagasi rivistub? Tee on ju täies pikkuses " pasaga kaetud või on tegu persooniga "minu taga tulgu või veeuputus" Nii, et vale argument... vead on hoopis mujal ja vadake elu suuremalt-laiemalt ja analüüsige...ärge unustage ennast sinna elu analüüsi sisse kirjutamast.
Parimat h2rra
Kas Ivo enese tegevust ka arvustab, kui mööda sõidab ja koheselt nina ette tagasi rivistub? Tee on ju täies pikkuses " pasaga kaetud või on tegu persooniga "minu taga tulgu või veeuputus" Nii, et vale argument... vead on hoopis mujal ja vadake elu suuremalt-laiemalt ja analüüsige...ärge unustage ennast sinna elu analüüsi sisse kirjutamast.
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
12-06-2018, 11:06 AM
(12-06-2018, 10:36 AM)h2rra Kirjutas: Ivomõttekäik postitusest:"Ette ei näe mitte midagi, klaasi keerutab mingit paska täis, "
Kas Ivo enese tegevust ka arvustab, kui mööda sõidab ja koheselt nina ette tagasi rivistub? Tee on ju täies pikkuses " pasaga kaetud või on tegu persooniga "minu taga tulgu või veeuputus" Nii, et vale argument... vead on hoopis mujal ja vadake elu suuremalt-laiemalt ja analüüsige...ärge unustage ennast sinna elu analüüsi sisse kirjutamast.
Parimat h2rra
Pole siin mingit valet argumenti - kes ütles, et ma kohe ette reastun? + kui ma ka rekkast või bussist mööda lähen, siis nende istumine on piisavalt kõrgel, et pole neil häda midagi.
Lisaks - kui selle rekkaga midiga juhtub (avariilaadne olukord ütleme), siis ma eelistan, et 30 tonni kaaluv mõrverelv ei oleks maanteel minu ees ega taga. Kui liigub kiirelt, las läheb kaugel ees. Kui jääb ette, lähen ja kaon.
Lisaks - Tallinn-Tartu maanteed või Via Balticat jms trasse sõidan ma max 1 korra aastas. Liiklen peamislt Lõuna-Eestis, Viljandi-Tartu, Valga mnt jms. Kui peaks Tallinnasse asja olema, lähen üle Türi või Piibe maanteed mööda, sest suuri trasse ma ei kannata silmaotsasgi just nendesamade kolonnide pärast. Lisaks kiiruskaamerad ja igast tolgendajad, kes ei tea püsikiirusehoidjast midagi.
Ja Motamehe 93km/h GPS järgi ongi minu 100ga sõitmine. Tahate väita, et 93km/h näitab spidomeeter 90 või? Ei näita, 100 näitab. Kui selle kiiruse juures keegi mööda tuiskab, las tuiskab, ei huvita, mina sõidan oma kiirusega.
Ma sõidan 99% maanteed püsikiirusehoidjaga ja üldiselt panen ta spidomeetri järgi sinna 100 juurde. Ja siis tolgendab ikka ees neid tölle, kes kes konkreetselt jalgu jäävad oma "õige sõidukiirusega", sealjuures keset suve pikal kuival maanteel.
Kui rekka sõidab sama kiirusega ees, siis ma ju talle järgi ei jõuagi. Aga - paljud ei sõida, sõidavad mingi suvalise kiirusega. Ja reisibussid lasevad maanteel julgelt 105 GPS, korduv nähtus.
Sellepärast ma räägingi, et ärge sõitke heades teeoludes (spido järgi) 90ga, te takistate neid, kes tegeliku lubatud kiirusega sõita tahavad.
Igasugused rekkamehed, kes siis tahavad veel omakorda +2km/h mööda minna, ja 200ga sõitvad tsiklimehed on veel omaette teema, aga neid näeb ikka väga harva. Peamine liiklustöll on ikka see, kelle pärast ma pean maanteel oma püsika maha võtma, sest ta ei suuda oma kiirust hoida.
Tihtipeale näeb ka seda, et tuled püsikaga 93-95 km/h GPS, ja keegi jääb ette. Lähed siis mööda ära ja vajutad püsikal nuppu, et sama kiirus uuesti peale panna, mis enne. Läheb 5 min mööda ja see lollakas läheb sinust mööda. Sina sõidad ikka oma täpselt sama püsika kiirusega. Veel 5 minutit ja siis tolgendab sul jälle ees. No kas ei kõla tuttavalt?
Mingite praamiteede ja TRT-TLn maanteede kohta ei taha üldse sõna võtta, ma olen meelega oma elu nii sättinud, et ei peaks seal sõitma.
12-06-2018, 11:28 AM
Viimast sõnavõttu lugedes tuleb tahtmatult meelde üks hiljutine valimisreklaam. Mina-mina-mina üksi oskan liigelda, kõik teised...
Minu autol on näiteks selline püsikiirushoidja, et kangi liigutamisega saan ühe näpuga kiirust alandada. Nii ei ole muret, et keegi ette jääb. See -2 km/h ei ole nii suur probleem, et peaks pärast kaks nädalat põdema. Samas eks selline lisavarustus on kallitele autodele omane, odavatel on vist ainult variandid 0 ja 100.
Mitte et ma nüüd musterliikleja oleks, foori tagant on start ikka põhjagaasiga ning möödasõite saab ka tehtud. Aga kuidagi imelik on hakata ennast õigustama ja teisi süüdistama. 90 on meil ikkagi ülemine piirkiirus, mitte alumine. Kui närvikava on liiga labiilne, et seda mõista, siis tuleks pigem elu üle järele mõelda, mitte maanteele ennast vihastama ronida.
Minu autol on näiteks selline püsikiirushoidja, et kangi liigutamisega saan ühe näpuga kiirust alandada. Nii ei ole muret, et keegi ette jääb. See -2 km/h ei ole nii suur probleem, et peaks pärast kaks nädalat põdema. Samas eks selline lisavarustus on kallitele autodele omane, odavatel on vist ainult variandid 0 ja 100.
Mitte et ma nüüd musterliikleja oleks, foori tagant on start ikka põhjagaasiga ning möödasõite saab ka tehtud. Aga kuidagi imelik on hakata ennast õigustama ja teisi süüdistama. 90 on meil ikkagi ülemine piirkiirus, mitte alumine. Kui närvikava on liiga labiilne, et seda mõista, siis tuleks pigem elu üle järele mõelda, mitte maanteele ennast vihastama ronida.
12-06-2018, 11:43 AM
Oehh .
Võib teha mitu erinevat järeldust :
Liiklusjärelvalve on olematu
Mõne mehe ego lihtsalt ei luba normaalselt liigelda
Teed on vähe koormatud ja võimaldavad eesliikuvast veoautost mööda sõita .
Kõige kiirem on tavaliselt valgel kaubikul
kiire on BMW X6 ga sõitjatel alati , ( välja arvatud kiiruskaamera tööalas )
Vajadusel sõitke kiiresti , aga ärge kihutage !
Võib teha mitu erinevat järeldust :
Liiklusjärelvalve on olematu
Mõne mehe ego lihtsalt ei luba normaalselt liigelda
Teed on vähe koormatud ja võimaldavad eesliikuvast veoautost mööda sõita .
Kõige kiirem on tavaliselt valgel kaubikul
kiire on BMW X6 ga sõitjatel alati , ( välja arvatud kiiruskaamera tööalas )
Vajadusel sõitke kiiresti , aga ärge kihutage !
12-06-2018, 12:00 PM
(12-06-2018, 00:41 AM)olli Kirjutas:(11-06-2018, 20:31 PM)zazik Kirjutas: Rekkast mööda sõitmiseks on mitu adekvaatset põhjust - 1) Sittagi ei näe 2) Sittagi ei näe.A mida sealt vaja näha on? Loodust või?? Ma saan aru et kui nii tagumikku kisub et enam ees sõitva haagise rehvidki üle kapoti ei paista. Aga see tundub rohkem selliste meeste rida kellele meeldibki selline lähedus (mul tegelt pole midagi homode vastu). Normaalse pikivahega ei varja ta küll kedagi. Sama teema märja teekatte pealt üles lendava uduvihmaga.
Hirm tuleb peale sellist postitust lugedes. Miks on vaja maanteel näha, mis eespool toimub? Milleks autodel üldse aknad on, võiks ju oma sõitu sõita, pohhui neist teistest.
Mina eelistan igatahes omada potentsiaalselt tekkivates ohuolukordadest ülevaadet enne kui nad käes on...
(12-06-2018, 08:17 AM)motamees Kirjutas:Takistasid möödasõitu ja oled uhke ka veel selle üle?(12-06-2018, 00:47 AM)Marko Kirjutas: ... kui sõidad kogu aeg mööda või sinust sõidetakse mööda, siis on sinu kiirus vale...
Sõber istus mul kõrval ja oli oma auto pärast väheke mures, mina irvitasin ja hoidsin kohta. Rekkamees tahtis paar korda vägisi vahele tulla aga ei saanud. Siis läks ta kolonni mööda edasi, aga keegi ei teinud talle kohta ja lõpuks ta tuli tagasi mu taha. Nii paar korda proovinud (viimane üritus oli pea terve väinatammi pikkus) "rahunes maha" ja tiksusime linna välja.
(12-06-2018, 00:47 AM)Viplala Kirjutas: Kõigist, kes ees toterdavad, tuleb mööda paugutada. Nii lihtne see ongi. Maanteel 80'nega üksteise perses liikuvad ''seaduskuulelikud kodanikud'' ei ole mitte õilsad juhid, vaid kari troppe.
Möödasõitude takistamine ja üldse igasugune isehakanud "politsei" mängimine teedel on üleüldse kõige värdjalikum käitumine, mida teedel korda saab saata. SINA ei ole mingi otsustaja, kes kuidas liikleb, igasugune takistamine, eriti möödasõidu takistamine on kuritegu.
Vägisi jääb mulje, et siinsesse üsna adekvaatsete inimeste seltskonda on ka sattunud neid kõige hullemaid hälvikuid, kes arvavad, et kõik peaks olema nagu nemad ja neil on jumalast antud õigus teisi "karistada" või takistada.
Siinkohal ei õigusta ma hulle möödasõite või kolonnidele vahele pressimist. Aga möödasõitude takistamisele puudub siiski igasugune õigustus.
Kolonnis sõitmisel on omad miinused, näiteks lõõtsaefekt. Kui esimene auto aeglustab natuke (näiteks 70 alasse jõudes), siis tagumised peavad juba päris intensiivselt pidureid litsuma. Mida järsem on esimese aeglustus, seda julmemat pidurdamist nõuab see tagumistelt.
12-06-2018, 12:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2018, 12:45 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Konstantselt ja reaalselt 90 km/h sõitva rekka järel on teoorias tegelikult igati sobiv ja mõnus sõita. Minu seniste sõiduautode spidomeetrid on üldjuhul antud kiirusel ca. 100 km/h või natuke alla näidanud nii et ka "psühholoogiliselt" täitsa normaalne maanteekiirus, millega ka niisama sõidaks.
Aga elust-enesest, Trt-Tln maanteel ca. aasta tagasi oli üks juhus, kus sõitsin samuti 90 km/h sõitva rekka taga nagu eelpool kirjutasin. Rekka ette aga sattus 70-90 km/h kõikuva kiirusega sõitev "ettevaatlik ja korralik autojuht" ning trall hakkas pihta. Pidev gaasi lisamine ja siis pidurdamine vastavalt eessõitvale kolonnijuhile. Kui hakata sellist pikivahet hoidma, et rekka järel pidurdama ei peaks, siis sõidetakse see vahe kohe taganttulijate poolt täis, nii et ikka pean gaasi-pidurimänguga kaasa minema. Veoauto tegi alguses ka paar julget proovi mööda sõita, aga liiklus oli väga tihe ning pidi juba pea kohe möödasõidu alguses tagasi reastuma ning edaspidiseks loobus. Muidugi nagu alati Tln-Trt-l oli ka neid, kes napikaid ja ehku peale möödasõite kolonnist tegid. Aga kokkuvõttes sai selles rõõmsas kolonnis gaasiga ja piduriga mängides tiksutud oma 50-60 km kuni Koselt 4-realine hakkas.
Tagantjärele, oleksin aga võimalusel 90 km/h sõitvast rekkast mööda sõitnud, siis sellest ühest kõikuva kiirusega autost oleks ka otseloomulikult mööda saanud. Aga rekkast ja mitmest autost korraga ei hakanud enam proovima, pluss sõideti minu ja rekka vahe veel järjest umbe ka.
Ja nüüd pärast seda maaanteel pidur-gaas lolli mängimise kogemust olen hakanud veoautost siiski esimesel võimalusel mööduma ning natuke kiiremini eest ära sõitma kuna sellist kogemust enam omal nahal korrata ei tahaks.
Aga elust-enesest, Trt-Tln maanteel ca. aasta tagasi oli üks juhus, kus sõitsin samuti 90 km/h sõitva rekka taga nagu eelpool kirjutasin. Rekka ette aga sattus 70-90 km/h kõikuva kiirusega sõitev "ettevaatlik ja korralik autojuht" ning trall hakkas pihta. Pidev gaasi lisamine ja siis pidurdamine vastavalt eessõitvale kolonnijuhile. Kui hakata sellist pikivahet hoidma, et rekka järel pidurdama ei peaks, siis sõidetakse see vahe kohe taganttulijate poolt täis, nii et ikka pean gaasi-pidurimänguga kaasa minema. Veoauto tegi alguses ka paar julget proovi mööda sõita, aga liiklus oli väga tihe ning pidi juba pea kohe möödasõidu alguses tagasi reastuma ning edaspidiseks loobus. Muidugi nagu alati Tln-Trt-l oli ka neid, kes napikaid ja ehku peale möödasõite kolonnist tegid. Aga kokkuvõttes sai selles rõõmsas kolonnis gaasiga ja piduriga mängides tiksutud oma 50-60 km kuni Koselt 4-realine hakkas.
Tagantjärele, oleksin aga võimalusel 90 km/h sõitvast rekkast mööda sõitnud, siis sellest ühest kõikuva kiirusega autost oleks ka otseloomulikult mööda saanud. Aga rekkast ja mitmest autost korraga ei hakanud enam proovima, pluss sõideti minu ja rekka vahe veel järjest umbe ka.
Ja nüüd pärast seda maaanteel pidur-gaas lolli mängimise kogemust olen hakanud veoautost siiski esimesel võimalusel mööduma ning natuke kiiremini eest ära sõitma kuna sellist kogemust enam omal nahal korrata ei tahaks.
12-06-2018, 12:38 PM
(11-06-2018, 23:53 PM)motamees Kirjutas:(11-06-2018, 23:02 PM)viplala Kirjutas: ... Ja hullemaks läheb tänu oskamatutele juhtidele...
OK, ma enam ei oska juhtida, aga kuis sina tead, et etalon oled.
Kiiresti oskavad kõik sõita, aeglane sõit on kunstükk...
Aeglase sõidu jaoks on teised kohad. Liiklus peab olema sujuv ja teistega arvestav. Kui kasvõi üks ullike teel hakkab lillelõhna ja vaatamisväärsusi nautima nii, et sellega kaasneb teiste juhtide sujuva liiklemise häirimine, siis ei ole selleks aeglaseks sõiduks mitte ühtegi põhjendust. Kui kõik sõidavad näiteks sujuvalt 100km/h, siis see ongi kena ja sujuv liikumine. Paned sinna ühe kunsttüki sooritaja 80 ette toterdama, on liiklus häiritud. Hakatakse möödasõite sooritama. Hakkab mingi saba tekkimine ja venimine. Nah sellist jama vaja on? Mind näiteks ei häiri kui keegi lendab must 120km/h mööda, tuli ja läks, mis see minu asi on. Aga suvaline põhjuseta töllerdamine tee peal viskab närvi mustaks küll, eriti kui tee on ka veel selline, et normaalselt mööda ei saa ja terve taha kogunenud rivi peab hakkama riske võtma, et mööda saada.
Ja siis on tegelikult veel üks grupp inimesi, kes on sellised isehakanud miilitsad, kes proovivad ''liiklust rahustada'' oma 70 km/h liikumisega, kui kõik teised sõidavad 90'ga. Sellistelt peaks koheselt load ära võtma. Õnneks vist tehti mingi seadusmuudatus, kus on võimalik karistada ka põhjendamatult aeglase sõidu sooritajat. Kui ikka ei oska või ei julge sõita teistega sama kiirusel, siis pole liiklus see koht kus seda evida.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
12-06-2018, 12:41 PM
(12-06-2018, 12:00 PM)zazik Kirjutas: Takistasid möödasõitu ja oled uhke ka veel selle üle? ...
Ei ole uhke, aga rekkale kohta ka tegeama ei hakanud, mida võib ka kategoriseerida möödasõidu takistamise alla.
Ja veel. Selgub, et on olemas kaks liikumiskiirust. tegelik (GPS) ja spidomeetri järgne. Kui rääkida spidomeetri kiirusest, siis tuleb juba ennem koefitsent sisse võtta. Järgi peaks jääma tegelik kiirus. Vanasti oli selle jaoks sõidulehel isegi koefitsent kirjas, et sõidulehel numbrid klapiks.
12-06-2018, 12:50 PM
(12-06-2018, 12:41 PM)motamees Kirjutas:(12-06-2018, 12:00 PM)zazik Kirjutas: Takistasid möödasõitu ja oled uhke ka veel selle üle? ...
Ei ole uhke, aga rekkale kohta ka tegeama ei hakanud, mida võib ka kategoriseerida möödasõidu takistamise alla.
Väike vastuolu Su jutus, kas pole?
Tekitasid liiklusohtliku olukorra ja siis irvitasid kõrvale. Muidu oled maailma kõige õigem mees...
12-06-2018, 13:13 PM
(12-06-2018, 11:43 AM)edvard Kirjutas: Liiklusjärelvalve on olematuLisaks ühe veel - pärast kogu selle teksti lugemist kaine peaga enam maanteele minna ei julge.
Mõne mehe ego lihtsalt ei luba normaalselt liigelda
Teed on vähe koormatud ja võimaldavad eesliikuvast veoautost mööda sõita .
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
12-06-2018, 15:11 PM
(12-06-2018, 12:50 PM)zazik Kirjutas: Tekitasid liiklusohtliku olukorra ja siis irvitasid kõrvale. Muidu oled maailma kõige õigem mees...
Küsimus siiski on, kes tekitas liiklusohtliku olukorra. Kas rekkajuht, kes sõitis sinna, kuhu ei saa või mina, kes pole taganenud oma eesõigusest. Samas pole ma kuskil ütelnud, et olen maailma õigeim mees.
Sõidan mina ükskord kodo poole ja jõuan järgi kolmele autole. Lähemale jõudes selgus, et esimene neist oli politsei auto. Jään kolonni lõppu. Üks auto minu eest keeras ära. Natukese aja pärast teine. Mingi aja pärast jõuab meile järgi praamilt tulnud kolonn. Sõidab esimene uhkes kaares minust mööda ja jääb minu ette. Siis teine, kolmas jne. Mina aga annan järgi. Umbes kuuenda masina peal jäi asi pidama. Mõni üritas veel, aga "mõtles ümber". Ilmselt nägi esimest autot. Nii me siis kulgesime, kõik koos, linna välja. Siin süüdistatakse mind politsei mängimises. Tuleb aga välja, et hoopis politsei mängib politseid.
Et Zazik saaks rahu, siis tunnistan ennast maailma õigemaks meheks, kes tegi pattu. Eks pean kirikusse küünla viima ja siin mitte mõlisema. Ohutuid möödasõite.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 56 külali(st)ne