Mõistusevastased manöövrid liikluses

(17-06-2018, 01:09 AM)zazik Kirjutas:  Kurat, ma olen sind seni suhteliselt mõistlikuks pidanud, aga see on ikka täiesti idioodi jutt. 

Sinu meelest on normaalne äritegevus see, et kallurid laetakse 60+ tonni alla (jah, need väiksed vannid kannavad 45t koormat vabalt), sülitatakse töö- ja puhkeajaseadusele ning kõigile seadusekuulekatele vedajatele kustakse pähe? Rikutakse avalikud teed, põhjustatakse hoomamatut liikusohtu ja kellele ei meeldi, pannakse küüditajatega ühte patta?

Konkurentsi ma austan (kuigi ma pole ise ettevõtja), aga ebaausa konkurentsi kõigi teiste arvelt ma ei salli. 
Võtame näiteks kasvõi MaSu-aegse Pärnu tee-ehituse, kus lätlased oma kalluritega ruulisid, ei kottinud neid ükski reegel ega piirang. Kohalik (aus) vedaja ei saa mitte midagi võrreldava hinnaga teha, sest on vaja ühest, teisest ja kolmandast reeglist kinni pidada, ühte teist ja kolmandat obrokit riigile maksta.
Üksikisiku peale kaebamist ja süstemaatilise majanduskuritegevuse (k.a. korruptsiooni) kohta vihjete tegemist ühte patta panna... selleks peab vist ikka päris paadunud kauboikapitalist olema.

Pealekaebamisest on saanud rahvussport. Sellest tänane normaalsus, kus igale koputamisele leitakse alati põhjendus, stiilis 'kõigi hüvanguks' vms. Pealekaebamisest on saanud relv, millega makstakse kätte, rahuldatakse enese kadedust, loobitakse konkurentidele kaikaid kodaratesse jne. Ei ole enam sellist asja, et koputatakse ainult kellegi kaitseks või mõne tõsisema seadusrikkumise puhul, kus on reaalne oht, et midagi juhtub. Koputatakse kõigi peale, vahendeid valimata. Siin ongi juba kõik ühes pajas, sest mingit punast joont nende koputamiste vahele enam tõmmata ei saa, kuna kõik on seal pajas sassis nagu pudru ja kapsad. 

Riiklikud ametid on teinud koputamisest omaette mängu, kus kodanikule tehakse selgeks, et sa peadki kõige peale koputama, siis oled see õige eestlane. Mustmiluun vihjetelefoni ja eraldi lingid kodulehtedel. Üsna räme ajupesu läbi meedia, et vormida seda õiget kodanikku veelgi õigemaks. Ja kui juba nii kõrgetelt kohtadelt inimesi takka suditakse, siis inimene ei lase seda kaks korda endale öelda, ta koputab mõnuga, kõige ja kõigi peale, nii kättemaksuks, kadedusest kui ka vahest vajaliku asja eest. 

Mul on täiesti poogen, kas keegi rikub mingeid kaaluteemasid või mitte. Minu peed see ei torgi, küll politsei sellega tegeleb. Aga see üldine foon mis mu elu ümbritseb, inimeste muutumine kahenäolisteks, hollywoodi naeratus näol ja nuga pihus  ootel kuni sa selja keerad, ...vot see on asi mis tekitab jälestust ja peaks kõigil normaalsetel 'kodanikel' häirekellad tööle panema. Koputamisest on saanud üks ärapanemise vorme ja see aina süveneb ühiskonnas.

E: küüditamise oleks ma pidanud mängust välja jätma, teema võttis lihtsalt silme eest mustaks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

viplala
Kas keegi on konnasilma peale astunud? Kuri kahtlus hinges. Ebaausate võtetega tegudega lõhutakse teid ja muid rajatisi. Tõrjutakse ausad ettevõtted ja lõpuks lastakse firma kotti. Inimesed tööta jne. Mina jäin töötuks ma. septembris.
Ülekaalud, ketta lõhki sõitmised, kiiruseületused jne. Ikka ei püsinud firma veepeal. Teised sõidavad kahe juhiga, oluliselt väiksema palga eest. Koju ei taha sõita. Kulu ju. Varastavad, lõhuvad jne.
Vasta

Tervist.

  Päris vinged pöörded ja teema jätkuvalt aktuaalne .
 Millal keegi ja kus  ( asulas või maanteel ) politseipatrulli liiklusjärelvalvet tegemas on näinud ?

 Veoautode juhid ületavad lubatud kiirust üsna sageli , liigun Tabasalu ja Laagri vahet üsna tihti , sealne tee on kiiruspiiranguga 50 km/h ja 70 km/h , sõites spido järgi 70 km/h veoautod lähevad mööda kui postist , vahel olen siis järgi sõitnud , mu astma spido näitab 110 km/h , raalne kiirus võiks olla siis vast 95 km/h , seda ka 50 ne alas , seega rikutakse ja kaunis julmalt . Sellise "pisirikkumise" peale kuhugi helistada , no mina küll ei pea vajalikuks , jääb rikkuja kontrollijale vahele - ilmne ebaõnn , ei jää , no mõnel veab.
Vasta

(17-06-2018, 18:32 PM)edvard Kirjutas:  ... Millal keegi ja kus  ( asulas või maanteel ) politseipatrulli liiklusjärelvalvet tegemas on näinud ?...

Täna lõuna paiku Oo kivi juures (maanteel) mõõtsid ilusti kiirust.

hp
Vasta

(17-06-2018, 18:32 PM)edvard Kirjutas:  mu astma spido näitab 110 km/h , raalne kiirus võiks olla siis vast 95 km/h

Ei näita need nii palju mööda. Kui 110 näitab, siis on reaalselt kindlasti üle 100, pigem vähemalt 105. Üldiselt selle sajandi autod enamasti eksivad selle kiiruse juures max. 5 km/h kui on õiged rehvid.
Vasta

(17-06-2018, 18:32 PM)edvard Kirjutas:  Tervist.

  Päris vinged pöörded ja teema jätkuvalt aktuaalne .
 Millal keegi ja kus  ( asulas või maanteel ) politseipatrulli liiklusjärelvalvet tegemas on näinud ?

 Veoautode juhid ületavad lubatud kiirust üsna sageli , liigun Tabasalu ja Laagri vahet üsna tihti , sealne tee on kiiruspiiranguga 50 km/h ja 70 km/h , sõites spido järgi 70 km/h veoautod lähevad mööda kui postist , vahel olen siis järgi sõitnud , mu astma spido näitab 110 km/h , raalne kiirus võiks olla siis vast 95 km/h , seda ka 50 ne alas , seega rikutakse ja kaunis julmalt . Sellise "pisirikkumise" peale kuhugi helistada , no mina küll ei pea vajalikuks , jääb rikkuja kontrollijale vahele - ilmne ebaõnn , ei jää , no mõnel veab.

Minu jaoks on väga oluline vahe, kas veoautoga sõidetakse 50 alas piirajas või sõidetakse 90 alas ilma piirajata 120ga. Esimene näitab hoolimatust, kuid on siiski peamiselt juhi poolt vastu võetud otsus (nagu iga teine kiiruseületamine sõiduautogagi), kuid kui raskeveokitelt on eemaldatud kiirusepiirikud, siis on see autode omaniku (ettevõtja) otsus, millega majandusliku kasu saamise eesmärgil tekitatakse sihilikult liiklusohtu, otseselt või kaudselt sunnitakse juhte teadlikule seaduserikkumisele ja üldse igal tasandil sülitatakse kõikidele kehtestatud reeglitele.

Viplala reaktsioon tekitab minus jätkuvalt küsimärke, ma tõesti ei oska luua ühtegi paralleeli oma elu ja keskkonnaga. Laias plaanis pean ma ennast seaduskuulekaks, kuid liikluses ma kindlasti koman***imisega ei tegele, pigem lähtun tervest mõistusest ja pean mõõdukat kiiruseületamist igati eluterveks käitumiseks. Mingit massilist pealekaebamist pole oma elus kohanud ega ka praktiseerinud. Meediast olen küll aeg-ajalt lugenud erineivaid sotside üleskutseid, aga olen neid pidanud suvaliseks roosade läminaks. Ma ei kujuta ette mis valdkonnas ja mis meetoditega peab tegutsema, et selline pealekaebamisfoobiline hüsteeria saaks tekkida. Paratamatult tekib kahtlus, et kellegi arvelt...
Vasta

(16-06-2018, 23:41 PM)viplala Kirjutas:  ...
Ma vihkan koputajaid. Koputamine oma lähedaste peale on eestlastel veres. Piir mis jookseb lähedaste ja võõraste, õige ja vale vahel, hakkab aina rohkem ja rohkem hägustuma. Alati leiab põhjuse koputamiseks. Alati leiab põhjenduse oma teguviisi aluseks. Alati on õigus. Õigus ise elada ja lasta teistel surra. On ju? 
...

Ühesõnaga - seadus on nõrkadele ja õige mees ei palu kelleltki abi, vaid läheb ja laseb tema arvates paha teo teinule lihtsalt kuuli pähe.

Jajah, sõbralik ja hooliv liiklus.

Sa ikka ise ka aru saad, et kaitsed praeguse sõnavõtuga peamiselt seadust rikkuvat kaabakat? Mitte sõna- ega teovabadust.

Samas - meil on vaba maa ja uuemal ajal tuleb kõiki ja kõike tolereerida. Eks siis tuleb austada ka isand Viplala seisukohta, et iga abipalumine selleks seatud isikult on võrdne küüditamisega... Sad

Oli laupäeval võimalus vestelda Politseinikuga. Teadlikult nii kirjutatud - austust vääriv tegelane. Tema jutu järgi on heal päeval Eesti peale 24, halval päeval 12 patrulli pluss kohalikud kordnikud. Seega - kui juhtute sõitma radarisse, siis mõelge, mille eest karma teid nuhtlebToungue
Vasta

Loen ja imestan. Selle kiiruse teema pärast tülli minna, suht mõttetu ettevõtmine. Las igaüks sõidab kuis oskab ja julgeb. Pole mind häirinud vennad, kes minust mööduvad, ja pole ka mina risti ette löönud, kui olen kellelegi järgi jõudnud. Surun võimalusel ka mööda ja jätkan oma tempos. Olen püüdnud sõita trahvivabas tsoonis, alati pole see muidugi 100 prossa õnnestunud, kuid milleks vinguda ja kellegagi tülli minna - ikka ei saa aru. On lubatud mnt-l 90 siis ongi 90, iseasi millega mõõta, kuna spidod, GPS-id, radarid ja veel võibolla mõned meetodid on kõik erinevad, ja sellest ka tulemus erinev. Poest ostes saaks ka valida vististi omale kauplusest sobivama kaalu aparaadi, vaevalt need kõik 100 prossa ühte ja sama näitavad. 
Olen kindel, et igal autol kui panna joonele on ka spidod erinevad, sellest ka vahe tulemas. Kõik sõltub millega mõõta, ja kuna politsei omab ainsana ka sanksioonide rakendamise õigust, siis tulebki mõõta RADARIGA, ja see tulem on ainukesena õige. Seega trahvivaba sõit, kui kiire see spido järgi on see sõltub iga mehe masinast, julgusest ja ka tahtmisest. 

NB!!!!!! Tülli minna ei kavatse kellegagi, kuid jään oma arvamuse juurde.
Vasta

Kas te kujutate ette mõnda meeskonnamängu, kus osa mängijatest peab reeglitest kinni ja osa ei pea? (Mis kuradi suluseis, mul oli lihtsalt hea positsioon pealelöögiks! Mis viga, tema seisis vale koha peal ja jäi mulle ette! Mis joon, vahet pole, kummal pool joont ma palliga liigun!) Mis on sellise vabalt tõlgendatud reeglitega mängu tulemus? Kas reegleid tahtlikult rikkuv mängija on tegija või pasakott?
Ka liiklus on meeskonnamäng ja siin on reeglid ilma kahtluseta täitmiseks, sest sellest sõltub, kas inimesed jõuavad elusate ja tervetena sihtpunkti või mitte. Kui osa liiklejatest hakkab reegleid oma suva järgi tõlgendama või painutama, on tulemuseks anarhia, sest mitte keegi ei tea enam, kas märk Anna teed hetkel kehtib või mitte. Või kas ristuval teel sõitev autojuht otsustab lähtuda olemasolevatest liiklusmärkidest, parema käe reeglist või autode suurusest/hinnast. Ka kiirus on reguleeritud seadustega ja ka need seadused on täitmiseks, sest nii ja ainult nii saame kõrvalteelt peateele keerates olla kindlad, et kauguses paistev auto läheneb meile kiirusega 90 km/h, mitte 210km/h. Ja see on oluline erinevus.
Ka mulle ei meeldi kõik reeglid, mis liiklusseaduses kirjas on, aga veel vähem meeldivad mulle ülbed debiilikud, kes arvavad, et nende jaoks need reeglid ei kehti.
Vasta

Aga ma ei riku reegleid, vaid kulgen 90kmh. Teised on lihtsalt aeglasemad. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta

(18-06-2018, 13:43 PM)klaave Kirjutas:  Aga ma ei riku reegleid, vaid kulgen 90kmh. Teised on lihtsalt aeglasemad. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Kui sa 90-ga kulged, siis pole ju probleemi. Aga kui 90-ga kulgedes kipuvad kõik teised autod jalgu jääma, siis tasub lasta enda autot või silmanägemist kontrollida.
Vasta

(18-06-2018, 14:10 PM)kr8nik Kirjutas:  
(18-06-2018, 13:43 PM)klaave Kirjutas:  Aga ma ei riku reegleid, vaid kulgen 90kmh. Teised on lihtsalt aeglasemad. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Kui sa 90-ga kulged, siis pole ju probleemi. Aga kui 90-ga kulgedes kipuvad kõik teised autod jalgu jääma, siis tasub lasta enda autot või silmanägemist kontrollida.

90-ga küll aga millega mõõta. Igatahes pollarid põõsast ei kipu järele sõitma, foto putka pilti ei tee, aga paljud tulevad küll aeglaselt - aga ikkagi - selg ees vastu Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta

Kiirusest: Kui on kuri kahtlus, et sõidukal spido valetab siis saab selle ära "taadelda" enda tarbeks ju navigaatoriga. 
Praeguse aja navid kasutavad juba 9 -13 sateliiti positsioneerimiseks ja nad uuendavad oma asukohta iga sekundi tagant ning viga on minimaalne. Mitte üle 1km/h. 
Saab ju teha enda jaoks pisikese vigade paranduse ja meelde jätta viga ning selle järgi kulgeda. Jääb ära arutu foorumi mõõduvõtt kellel kui pikk on ja teepeal "politsei" mängimine kihutades 90 endal 82 rauas. Minu Audil näiteks selline viga.

Käisin saksas kunagi taatlemas veoka tahhograafi ja esimene asi mis tehniker küsis oligi: "Palju navi näitab piirajas sõites?"
Ja tema mulle seda tarkust jagas mis ülevaltpoolt lugeda oli.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kilomeeter on tegelikult SI süsteemist nagu ka sekund, järelikult km/h on täpne füüsikaline suurus. Kui selle suuruse võrra on midagi lubatud, ja oskused, teeolud ja muud head asjad võimaldavad, siis on see ka liikluses lubatud. Nüüd on probleem, et sellistel vidinatel nagu masinad, ei saa kõigil seda võrdselt mõõta masinapõhiselt, kuna muutujaid on nii palju. Sellega seoses on tehased teinud spidoka näitama rohkem tegelikkusest, et ei tekiks probleeme liikluses. Peale selle on veel politsei radarid taadeldud väikese varuga (tegelikult täpselt aga seadusest põhinevalt on kohustus arvestada võimalikku eksimust nii inimlikku kui ka masinast sõltuvalt. Sellest ka sõltuvalt asukohast (asulas või maanteel) kas +/-3kmh või +/-5kmh. Igal juhul ei saa keegi karistada, kui sõidab spidomeetri järgi liikluses. Nüüd on aga liiklejaid (ka mina), kes kasutavad seda vahet ära ja on teinud selgeks, kui kiiresti tohib sõita oma masinatega, et oleks trahvi vaba liiklemine tagatud. Selleks on erinevaid lahendeid ja eks igaüks ise teab milliseid kasutab. Kui keegi, kellest ma möödun arvab oma spidoka järgi, et ma panen hullu siis palun väga, oma auto spidokaga saad saa mõõta mida iganes tahad aga mitte minu auto kiirust. (Sellise lausega  olen ise  teinud järgi sõitvale politseile aastaid tagasi selgeks, et kui pole vastavat aparatuuri siis millega ja mida mõõtsid. (Sõnavara oli natuke krõbedam, kuid kirjapilti ei hakka seda panema.) Igatahes minu töö masinal on 100 km/h spidokal veel täiesti trahvivaba maanteel ja nii lihtsalt on. Räägitakse küll, et ajaliselt ei võida, aga minul on 100 versta seljataga, sul on veel 20 jäänud veereda, saan lõuna ära süüa, või midagi muud kasulikku selle 15...20 minutiga teha. 
Ma ei kutsu kedagi  liikluseeskirju rikkuma, aga elu juba on nii seatud, ja need kes eluga kaasas ei käi, need ongi endale kaela tõmmanud (isegi siin foorumis) süüdistused teedel venimiste eest. Saage aru. Terve see elu on üks surmaga lõppev suguhaigus, milleks viriseda asjade üle mis niikuinii ei muutu, ela ise ja lase ka teistel elada. Seda virisemist on niigi palju, nüüd lähevad asjalikud vennad veel foorumis ka kirja pidi kokku. Kas elu on tõesti nii igav ja pole midagi teha. 

Päikest kõigile (natuke tahaks vihma ka juba).
Vasta

(18-06-2018, 14:19 PM)klaave Kirjutas:  
(18-06-2018, 14:10 PM)kr8nik Kirjutas:  
(18-06-2018, 13:43 PM)klaave Kirjutas:  Aga ma ei riku reegleid, vaid kulgen 90kmh. Teised on lihtsalt aeglasemad. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Kui sa 90-ga kulged, siis pole ju probleemi. Aga kui 90-ga kulgedes kipuvad kõik teised autod jalgu jääma, siis tasub lasta enda autot või silmanägemist kontrollida.

90-ga küll aga millega mõõta. Igatahes pollarid põõsast ei kipu järele sõitma, foto putka pilti ei tee, aga paljud tulevad küll aeglaselt - aga ikkagi - selg ees vastu Big Grin Big Grin Big Grin
Ma olen ka vahetevahel tahavaatepeeglist jälginud mõne piimahabeme meeleheitlikku rahmeldamist. Mingil hetkel hakkab sellisest "ässast" lihtsalt kahju ja siis annad gaasi veidi järele, et ta lõpuks ometi mööda saaks sõita. Nii vähe on ju õnneks vaja!
Vasta

(18-06-2018, 15:29 PM)kr8nik Kirjutas:  Mingil hetkel hakkab sellisest "ässast" lihtsalt kahju ja siis annad gaasi veidi järele, et ta lõpuks ometi mööda saaks sõita. Nii vähe on ju õnneks vaja
Big Grin Seda õnne saab äss aasta aega teistele pajatada, kuidas ta Hummerist mööda sõitis.  Toungue

hp
Vasta

Rahu ainult rahu.See viib vist liikluses kõige kaugemale edasi.Tulin just linnast koju tsikliga.Sõpruse pst., suur-ameerika, liivalaia, pirita tee.Sõitsin rohkem esimeses reas.Endla ristmikul tundsin, et teise ritta tekkis üks bemm x5, mis hirmsasti muretsevat tundus, et ta kindlasti kiiremini edasi saaks kui tsikkel, ette ta mulle kusagil ei keeranud, aga hoidis minimaalset pikivahet eessõitjaga ja kiirendas vägevalt igal võimalusel, noh mul kiirendust ehk oleks temast sutsu rohkem olnud, aga jätsin selle katsetamata ja kulgesin rahulikult esimeses reas ja jõudsin millegipärast liiklusvoolus järgmise foorini ikka temast mõnevõrra varem.Ei tea kas nüüd mina tema hinge täis ajasin või kujutasin seda vaid ette, igatahes muutusid  tema manöövrid järjest äkilisemateks ja ohtlikemateks.Esimeses reas kulgedes jõudsin Liivalaia tänavale.Liivalaias on kolm rida, rivistusin kolmandasse.Bemm(numbriks333) sõitis teises, tegi põikeid ja möödasõite esimest rida kasutades.Raua tänaval tegi ta mõnest autost äkkmöödumisi paremalt ja sõeludes ohtlikult reast ritta.Noh sellel vennal on ikka tõsiselt kiire otsustasin ja alandasin oma tempot niimoodi, et tema kõrvale, ette ega taha ei peaks sattuma, las läheb sõidab nagu õigeks peab.Pirita teel kulgesin esimeses reas rahulikult ja Pirita selveri juures pidin ikkagi nägema uuesti seda autot kui liiklusvool koos minuga teda teises reas kaugele seljataha jättis.Keerasin peagi ära paremale ja bemm x5 333 suundus edasi viimsi poole.Eks foorumlastest on paljud kogenud, et rapsimine ja tõmblemine ei vii tegelikult linnas kiiremini edasi.
Vasta

(18-06-2018, 16:10 PM)motamees Kirjutas:  
(18-06-2018, 15:29 PM)kr8nik Kirjutas:  Mingil hetkel hakkab sellisest "ässast" lihtsalt kahju ja siis annad gaasi veidi järele, et ta lõpuks ometi mööda saaks sõita. Nii vähe on ju õnneks vaja
Big Grin Seda õnne saab äss aasta aega teistele pajatada, kuidas ta Hummerist mööda sõitis.  Toungue

Tsss, mota!
Vasta

(18-06-2018, 15:26 PM)klaave Kirjutas:  ela ise ja lase ka teistel elada.

Ma olen seda suhtumist alati pidanud idast sissetooduks (juba tsaariajast). Et võta veel üks lonks ja kiru valitsust. (pehmelt väljendades, raskelt väljendades pole sõnu).  Mulle imponeerib pigem läänelik suhtumine, kus kunagi ei tingita. Kui on seadus, tuleb täita. Alati jääb võimalus seadust muuta kui ei meeldi. Muidugi polnud meil 50 aastat võimalust seadusi muuta aga nüüd on. Seadus tuleb siis ka üleriigi välja kuulutada, mitte ainult mina tegin oma jaoks ise seaduse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

vahel võiks proovida sõita teistega ühes rütmis. eriti kui vähegi tihedam liiklus on. mõistlik pikivahe, et ootamatusi ei tekiks ja võimalikud möödasõitjad vahele mahuks ja spido võiks üldse unustada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: cameeleon, tõnn, traatjalg, 10 külali(st)ne