Mõistusevastased manöövrid liikluses

Tahtlik õnnetuse põhjustamine et uut stanget saada on ikka hoopis teine kategooria, see kindlasti ei ole ok. Kui antud juhul oli valida kas õnnetus või kukkunud reisijad, siis on küll selline nii-ja-naa olukord. Samas midagi sellist tehes peaks eos arvestama et kulusid katma hakkab enda kindlustusfirma. Eks linnaliini bussijuht paraku lihtsalt peabki oma sõidustiili valides arvestama pardal olevate inimestega. Muidugi trahvi määramine sellise plekimõlkimise eest tundub üleliigne küll ja kohus tegi õigesti, et ära tühistas.
Vasta

On ka mingi selline kohtulahend (või ei olnud see päris kohulahend, aga igatahes reaalne juhtum oli) olnud, kus ühesuunalisele teele pööraja jäi süüdi kui sealt ühesuunaliselt teelt keegi vastassuunas vastu tuli ja kokkupõrge toimus. Nimelt siis ühesuunalisele teele pöörates oli ees "anna teed" märk ja oleks pidanud andma teed ka tagurpidi sõitjatele (kui neid on). Rolleyes
Vasta

(22-06-2018, 14:33 PM)veix__ Kirjutas:  On ka mingi selline kohtulahend (või ei olnud see päris kohulahend, aga igatahes reaalne juhtum oli) olnud, kus ühesuunalisele teele pööraja jäi süüdi kui sealt ühesuunaliselt teelt keegi vastassuunas vastu tuli ja kokkupõrge toimus. Nimelt siis ühesuunalisele teele pöörates oli ees "anna teed" märk ja oleks pidanud andma teed ka tagurpidi sõitjatele (kui neid on). Rolleyes

§ 2.  Mõisted

  Käesoleva seaduse tähenduses:
 1) anda teed (mitte takistada) on nõue, et liikleja ei jätkaks ega alustaks liikumist ega teeks manöövreid, mis võiksid sundida teist liiklejat järsult muutma liikumissuunda või -kiirust;

St. et peateel liikujal on eesõigus. Olgugi, et sõidab vastu lubatud sõidusuunda. 
Valesti parkijale (Sinu auto kinni parkinud) ei sõida ju otsa, vaid lähed eesõigust nõudma sõnadega, kõvemad mehepojad rusikatega või lausa kurikaga Big Grin
Vasta

Paluks ka kommentaarid seal läbi lugeda ja siis siin edasi...

http://rahvahaal.delfi.ee/news/videod/vi...d=82746801

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

57. minutit ja 101. teema lugemist ...ja mitte ühtegi kommentaari.  kus on staarkommentaatorid?  :Smile Küsin veel oma küsimuse antud situatsiooni kohta.

  Millise seaduse järgi peaks käituma jalakäija, või lapsevankrit ees lükkav inimene, kes liigub kõnniteel ja autoga samas suunas plangu tagant ristmiku suunas?  Tuleb ehk teha seadus, et lapsevankrit ei tohi ees lükata, vaid vedada järel nagu haagist ( haagisega lapsevanem) ja ümbernurga prillid kohustuseks? 

 Midagi on siin jälle seaduses, või seaduse tõlgendamises väga tooreks jäänud.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Kunagi kui Paldiski mnt. Tallinn Keila lòigule tehti katse lòik pikkivahe ruudukestega toimis see systeem kenasti. Mingiaeg teostati seal isegi järelvalvet. 
Inimestel tekkis isegi pisike hasart ruudust ruuduni yhtlasevpikkivahega sòita.
Vasta

Küsimus: ootad foori taga parempööret. Sinust paremal ootab jalgrattur, et ületada ristmik otse. Kes teeb oma manöövri esimesena?
Vasta

(22-06-2018, 22:05 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Küsimus: ootad foori taga parempööret. Sinust paremal ootab jalgrattur, et ületada ristmik otse. Kes teeb oma manöövri esimesena?

Sinul on manòòver jalgrattur sòidab lihtsalt otse.
Vasta

Kes ees see mees? Jalgrattur pikali asfaltil?
Vasta

(22-06-2018, 22:17 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kes ees see mees? Jalgrattur pikali asfaltil?

Pöörde lõpus peab autojuht teed andma kõnniteel liikujale, olgu see siis rattur jalakäija või obene.
Vasta

(22-06-2018, 22:20 PM)Inri Kirjutas:  
(22-06-2018, 22:17 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kes ees see mees? Jalgrattur pikali asfaltil?

Pöörde lõpus peab autojuht teed andma kõnniteel liikujale, olgu see siis rattur jalakäija või obene.

Mis see kònnitee siia puutub? Jalgrattur asub autokòrval sòiduteel juu?
Vasta

Parempööret peaks nõnda tee äärest tegema et jalgrattur enam kõrvale ei mahu... oleks vaid, need tulevad ju teepeenrale kah. Big Grin Samas endal küll komme et foori taga seismise ajal suunatuld sees ei hoia, nii et ega see vaene rattur pruugi arugi saada et ma seal parempööret ootan sel ajal kui mulle kõrvale trügib. Mulle tegelikult hästi meeldib USA seadus, mille järgi võib parempööret alati ka punase tulega teha, kui teistele teed annad. Alguses on maru veider tunne, aga kui ära harjuda, siis päris hea.
Vasta

Mingi konks on selles, et kui on eraldi märgitud ratta rada siis on òigus ratturil. Kui rada pole märgitud peab rattur olema auto ees kui soovib otse sòita.
Vasta

(22-06-2018, 21:49 PM)h2rra Kirjutas:   kus on staarkommentaatorid? 
Reede ja laupäeva õhtud on siin vaiksed Big Grin
Palju huvitavam kisma käib kommentaarides eilse päästeautoga toimunud õnnetuse ümber.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=82728351
Vaid mõni üksik märkab, et päästja oleks pidanud tiba ettevaatlikum olema. Kusjuures tundub, et peale minu on sinna veel mõned automotolased kirjutanud natuke muudetud nimedega.
Jalgrattur oleks pidanud tulema jalakäija kiirusega, siis ei oleks midagi juhtunud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(22-06-2018, 22:45 PM)hobiautod Kirjutas:  Mingi konks on selles, et kui on eraldi märgitud ratta rada siis on òigus ratturil. Kui rada pole märgitud peab rattur olema auto ees kui soovib otse sòita.

Ei pea olema ees, võib kõrval ka olla. Autojuht peab veenduma manöövri ohutuses, samuti jalgrattur, aga rattur sõidab otse.
Vasta

(22-06-2018, 22:49 PM)Marko Kirjutas:  
(22-06-2018, 21:49 PM)h2rra Kirjutas:   kus on staarkommentaatorid? 
Reede ja laupäeva õhtud on siin vaiksed Big Grin
Palju huvitavam kisma käib kommentaarides eilse päästeautoga toimunud õnnetuse ümber.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=82728351
Vaid mõni üksik märkab, et päästja oleks pidanud tiba ettevaatlikum olema. Kusjuures tundub, et peale minu on sinna veel mõned automotolased kirjutanud natuke muudetud nimedega.
Jalgrattur oleks pidanud tulema jalakäija kiirusega, siis ei oleks midagi juhtunud.

Nii. Mida tegi pääste valesti? See tulede bukett kaugelt näha ka pool pimedale. Veok tegi sisuliselt ristmikul möödasõitu ja ilmselt vahtis porri või oli ametis moluraamatus laikide panemisega, kui ei näinud ega kuulnud päästet tulemas.
Vasta

Ma ei väidagi, et autojuht ei pea veenduma enne manòòvri sooritamist ohutuses. Ma väidan seda, et kui jalgrattur lendab paremalt otse sòiduteel autost paremalt poolt siis jääb súúdi rattur. 

Sama on ka jalakäiatega ylekäigurajal, et peab tekkima silmside nii juhi kui jalakäia vahel. Ei ole nii, et tuimalt astun klapidpeas sebrale vaatamata vasakule/paremale .
Vasta

Ma olen kordi ja kordi näinud, kuidas sireeni ja vilkuritega auto aeglustab igal ristmikul niipalju, et veendub, et kõik on talle tõesti teed andnud. See on ka see, mida ise teeksin niimoodi sõites. Siin sõitis pääste sajaga kolmemeetrisesse pilusse. Saab paremini.
Liiklusseaduse järgi on loomulikult krusavend süüdi ja paras talle!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(22-06-2018, 23:09 PM)Marko Kirjutas:  Ma olen kordi ja kordi näinud, kuidas sireeni ja vilkuritega auto aeglustab igal ristmikul niipalju, et veendub, et kõik on talle tõesti teed andnud. See on ka see, mida ise teeksin niimoodi sõites. Siin sõitis pääste sajaga kolmemeetrisesse pilusse. Saab paremini.
Liiklusseaduse järgi on loomulikult krusavend süüdi ja paras talle!

Kas ma ei näe videost või ei näidanud veok traktorist möödasõitu alustades suunatuld? Sel juhul päästeauto juhil oli alus eeldada, et veok jääb paremale ja ei ilmu järsku ette. Teine küsimus: kas selles kohas on üldse möödasõit lubatud?
Vasta

Ma ei räägi sellest ju... Seadus on üks ja konkreetne, samas natuke aeglustamist oleks selle õnnetuse ära hoidnud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: margus61, 47 külali(st)ne