Belarus traktorid.

(22-05-2018, 10:12 AM)2715 Kirjutas:  Edusammud.
Täna hommiku mõtlesin et proovin millisest silindrist lekib et teaks edasi otsida.
Nookurid maha ja küünlaaugust 15 bar õhku sisse ning kõik silindrid lekivad...???
Hülsid kähku välja, plaadid kummitihenditega otsa ja survestama ning tulemus on, et materjal nii poorne et lekib täispinnaga ja kõik 4 tükki.
Nüüd siis tuleb suur võitlus kaubanduses sest ma tahan mitte ainult uusi hülsse vaid ka kahte kaanetihendit ja 200 eur ilmaasjata tehtud töö eest.

Ulme teema. Viska pilt pakendist ja see ka kes neid müüb, siis teab vajadusel eemale hoida.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Edu ja pikka meelt õiguse nõudmisel.

Müüjast on natuke kahju ka - vaevalt tema nüüd teadlikult poorseid hülsse müüb... Sad
Vasta

Kui Hiina värk siis pole ime. Need vennad suudavad asju valada otse maagist ilma rauda mullast välja sulatamata. 
Tartus proovisin x poes tollist kraani keerata  pronks muhvi otsa ja muhv murdus näpu vahel pooleks. Struktuur oli seest nagu oleks tegu makrofleksiga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ei ole Hiina ime.
Tootja oli karbi järgi Мотордеталь
Kolvid olid muidu pealt üsna viisakad, kõik põlemiskambril terav tipp nagu olema peab ja mõõtude kõikumine jäi ka 0,03mm sisse.
Rõngasoonte laius kõikus aga 0,1mm ja sõrmeava oleks võinud paar sajandikku jämedam olla ning kaal kõikus 12 grammi.
Igatahes sai kaalu aetud ja Türilt ostetud uute hülssidega kokku pandud ning toimib praegu.
Hülsse sai muidugi hooniga üle lastud sest paisumispilu jäi liiga väike ja kolbe treida oleks keerulisem olnud.
Peab muidugi kiitma, et commonrail mootoril olid kepsud grammipealt kaalus juba tehasest ja kolbide kaaluerinevus jäi 3 grammi piiresse.
Hooratas ja sidurikorv olid pisut tasakaalust väljas ning neid sai parandatud.
Igatahes mingit vibratsiooni enam ei ole ja kabiini on kuulda mootori surinat kuid vibratsiooni tunda ei ole.
Nõrk koht on aga kuivelemendiga õhufilter, millel on juba 2 elementi järjest puru tõmmanud ja sellesse ka see mootor ära kulus.
Sai tellitud miski Scania element mis peaks teoorias väga sarnase mõõduga olema ja eks paistab kui kohale jõuab.
Poes aga anti 2 tihendit ja paar muud vajalikku asja küsitud summa ulatuses ja näidati muljetavaldava suurusega praakasjade konteinerit, kuhu oli pillutud asju hülsist kõrgsurvepumbani ja nenditi, et kui kõik nii asju sordiks kui me seal käime peaks nad uksed kinni panema.
Vasta

Sai eelmainitud traktorile jälle remonti teha.
Esimene päev käis korralikult ja siis olla järjest süvenenud probleem, et suurema pöördega hakkab turtsuma ja vahele jätma.
Algul tundus kütte probleem olevat ja diagnostika näitas 3 pihusti liiga suurt korrektsiooni.
Telliti venest uus pihusti ja midagi paremaks ei läinud.
Siis said ideed otsa ja ajaviiteks sai klappe reguleerima hakatud ning siis selguski, et 4 klapivedru mis uued said pandud olid 15mm kokku vajunud.
Mingid vanad vedrud asemele ja mootor käib nagu peab.
Vasta

(28-05-2018, 11:44 AM)2715 Kirjutas:  Siis said ideed otsa ja ajaviiteks sai klappe reguleerima hakatud ning siis selguski, et 4 klapivedru mis uued said pandud olid 15mm kokku vajunud.
Mingid vanad vedrud asemele ja mootor käib nagu peab.

Miks kõik lastega mammid kergelt mehele saavad. Ikka sellepärast,et asi on sissetöötanud ja toimib. Big Grin 
Mul oli kunagi üks tuttav mees kellele remontisin mootorsaagi. Tegin sae korda ja mõne aja pärast helistab,et tule tee tema saag korda. Ta oli tahtnud oma saagi uute osadega veel paremaks teha. Aga ei saanud hakkama,sest uus osa ei istunud omale kohale heasti. Ja kuna ta ei tundnud eriti asja ka..... siis pidin selle sae uuesti korda tegema. Big Grin Ei saanud sõimata ka,sest tuttav ja hea mees.... Eks neid näiteid veel aga põhiline sõnum on see,et ärge üritage kõiki osasid uute vastu vahetada. Kui on näha,et enam-vähem asi toimib siis jätke rahule ja laske asjal olla. Smile  Endal ka elu lihtsam ja päike paistab eredamalt.

T.
Vasta

Ega muidu polekski vahetanud kui poleks põhjust olnud.
Vedrud olid kõverad sõna otseses mõttes ja oleks klapipuksid ära kulutanud.
Tuleb maha ära jätta see vene tehnika remontimine teenustööna sest mingeid uusi asju on igale mootorile vaja panna ja kui enamus probleeme on nende asjadega mis uued said läheb isu ära.
Eks arvake, kellele helistatakse kui peale remonti järgmine päev mootor ei käi või radikast vee välja viskab?
Varuosad lasen muidugi omanikul osta sest muidu oled süüdi et odavast jamast mootori tegid.
Lääne tehnika remondil õnneks on asjad üsnagi paigas.
Kui ikka tellid Valtrale kolvikomplekti siis seal läheb kolvisõrm kolvi sisse ja rõngad sobivad hülsiga ning õhufiltril ei pea vaatama kas filtripaber on otsapidi kokku liimitud või niisama üks volt teise sisse lükatud.
Vasta

talvel põkanaatorile tellisin kola pärnust pm kaubsist,puksid kõik toorikud mõõtu treida enne,õlivarras uued jämedamad ja vanasse karteriauku ei mahu,noorikud loksusid võllil kui tallesabad ja kulunud vanad olid paremas korras.kiri müüjale ja saadeti kuller järgi ja vahetati kobinatta kohe ümber.
Vasta

MTZ-50-el on rippsüteem  rippriista allalaskmisel jube äkiline. Kas annab midagi seal teha,et vähe sujuvamalt laseks alla. Tal on veel küljes ka originaalist vedavade rataste koormuse suurendaja mis toimib isegi. Eelmine sügis sai uus jagaja ja peasilinder peale pandud.
Vasta

(31-05-2018, 22:13 PM)deeremees Kirjutas:  MTZ-50-el on rippsüteem  rippriista allalaskmisel jube äkiline. Kas annab midagi seal teha,et vähe sujuvamalt laseks alla. Tal on veel küljes ka originaalist vedavade rataste koormuse suurendaja mis toimib isegi. Eelmine sügis sai uus jagaja ja peasilinder peale pandud.

Takista õlivoolu torustikus.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(31-05-2018, 22:19 PM)viplala Kirjutas:  
(31-05-2018, 22:13 PM)deeremees Kirjutas:  MTZ-50-el on rippsüteem  rippriista allalaskmisel jube äkiline. Kas annab midagi seal teha,et vähe sujuvamalt laseks alla. Tal on veel küljes ka originaalist vedavade rataste koormuse suurendaja mis toimib isegi. Eelmine sügis sai uus jagaja ja peasilinder peale pandud.

Takista õlivoolu torustikus.

Peasilindri ühendus-stutseris on plekist klapp, mis allalaskmisel voolu kiirust vähendab. Kui vana silinder on kuskil alles, siis uuri neid stutse.l

Kataloog annab sellise koodi: Н.036.65.000-А2-06 (aeglustus klapp), aga pildi järgi on ühe otsa keere vale

Välja peaks nägema selline(sellel pole klappi sees)
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...02-or.html
Vasta

(31-05-2018, 22:13 PM)deeremees Kirjutas:  MTZ-50-el on rippsüteem  rippriista allalaskmisel jube äkiline.
...

Kui originaalsilindri asemele panna suvaline, siis nii juhtubki.

Aeglustusklappi on vaja, nagu eelkõnelejad juba mainisid. Ning siinkohal on paslik mainida, et allalaskekiiruse reguleerimine oli selleaegsetel lääne traktoritel juba enesestmõistetav... Rolleyes
Vasta

Mõned küsimused targematele.
Selline jagaja(p80 pmkaubamajast) läheb russile, kas läheb lihtsalt üks toru pumbast ja teine tagasivoolu või on midagi veel vaja teha. Mida see all vasakul punase punniga asi teeb?
[Pilt: y4mYwBl0oZMAtGLaQPWV57mHgysHdfncN0q7LbfB...pmode=none]

Teine küsimus oleks elektrisüsteemi kohta, kas on kellegil mõnda skeemi või viitsib ise seletada kuidas teha lihtsustatud uus elektriskeem. Tõmbaks kõik uued juhtmed ja kaitseploki ja lülitid. Parktuled, lähituled, kaugtuled, kojamees, töötuled(x2), signaal, süüde, suunatuled?, jahutusvedeliku temp kell, geneka laadimis kell, mingi tagavara pistikud vilkurile vms.

Käigu ja vahekast said ka kokku, koos uue siduri ja korviga ja muude asjadega. Kas on mõni hea soovitus siduri regulliks, et saaks kohe hea. Testsõit sai ka tehtud ja oli nagu ok, midagi küljest veel ei kukkunud.
[Pilt: y4mNWTk_mwIQBirsl-50ZlU8Qs1FujsZ52PX5DdH...pmode=none]
Vasta

Punase kübaraga asi on kaitseklapp.
Ühendamine aga on imelihtne, kui ei taha veel mingeid vigureid vahele panna tuleb pumbast õli P-tähega avast sisse ja väljub T-tähega avast läbi filtri õlipaaki.
Mis aga elektrisüsteemi puutub, siis see on traktoril imelihtne.
Installatsioonil aga on viisakas panna enne iga tarbija lülitit kaitse vahele ja asjadele mis kipuvad sisse ununema on tänapäeval saada igasuguseid kontrollambiga lüliteid mis tuletavad meelde väljalülitamist.
Tulevast remonti silmas pidades võiks kapoti küljes olevatel tuledel olla pistikud.
Kabiini ja mootorijuhtmete vahele pistiku panemine on aga selline maitseasi sest neid juhtmeid on piisavalt vähe et jõuaks need lahti võtta generaatori ja paari anduri küljest.
Vasta

Head jaani kõigepealt!
Otsisin siit ja sealt vastust aga tulemused on üsna erinevad. Küsimus ise järgnev : kas mtz 80 käigukasti, vahekasti ja tagasilla õli on kõik ühes koos ja välja laskmine käib tagumise silla alt punnist ja sisse uus õli läheb ülevalt käigukangi juurest punnist ? Ja kokku on kogus u. 44L ?
Vasta

Jah.
Jah.
Vasta

Kas 82-le on 80-e esisilla alla kruvimine lihtsalt mingid mutikad, rooliotsad lahti, sild alt ära ja teine sild alla või on mingeid trikke seal mida peaks teadma.
Vasta

(24-06-2018, 22:27 PM)Kult Kirjutas:  Kas 82-le on 80-e esisilla alla kruvimine lihtsalt mingid mutikad, rooliotsad lahti, sild alt ära ja teine sild alla või on mingeid trikke seal mida peaks teadma.

82 silla tapid ei pruugi hästi välja tulla sillast. 80-ne silla telg peab kah olema silla jaoks. Roolivardad on 80-nel pikemad(toru on keskel pikem), Rooli hoob peaks sedapidi sobima. Vastupidi vahetades hakkab sisemise rooliotsa reguleerimiskauss vastu kardaani käima, kui parem esiratas tõuseb kõrgemale.
Vasta

Kas KUN laadurit saab modifitseerida ja paigaldada MTZ82 külge nii, et põhja alla ei lähe midagi, millega pärast metsas kännu otsa kinni jääd?
Vasta

Selle põhjaaluse tala mis kahte poolt ühendab saab ära jätta küll ja julgemad mehed lihtsalt ei pane seda sinna.
Mina isiklikult aga päris ilma ei soovitaks sest kui üks pool milleltki müksu saab läheb laaduri raam kõveraks ja poolraami võib ka ära väänata.
Seepärast panineks ülemistest silmadest pika võlli läbi üle kapoti ning keskele kahe poole vahele torujupi või siis võllile neli splindiauku mis väldivad ühe poole eraldi liikumist.
Kapotti on muidugi siis raske avada, kuid sinna pole väga asjagi ning nagunii ei saa kapotti lahti kui laadurit üles ei tõsta.
Kui aga ongi vaja avada, siis pole raske need 3 splinti välja tõmmata ja võll ära võtta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne