Mõistusevastased manöövrid liikluses

(25-06-2018, 13:14 PM)Romka Kirjutas:  Rääkides veel soomlaste žestidest, siis torkas silma selline märguanne - pikalt 86km/h ees sittuvast hundayst lõpuks mööda saanud soome nr auto näitas talle korraks piduritulesid. Ilmselgelt oli aru saada, et soovis öelda midagi sellist: "PIDUR OLED!", "TROPP!", "OTSI GAASIPEDAAL ÜLES JOBU!" ehk siis viisakamalt öeldes: "sa sõidad alla piirkiiruse!".

Nii mõled sina...
On ikka sõnavara liikluseeskirju täitvast autojuhist.
Sa ka mingil alal kindlasti viks ja viisakas, mis sellel siis peldikuga pistmist?

hp
Vasta

(25-06-2018, 11:19 AM)spark Kirjutas:  "Moodsad" (nõme sõna, kui seda kasutatake mujal kui rõivatööstuses) kolonnid elelteriauto taga Smile
Reedel 22.06 õhtupoole Riisipere ja Risti vahel sõidab kolonn Haapsalu poole. kiirusega 70 ...85.km/h vahel
hoiad küll pikivahet aga kruiisi kasutada ei saa.
Enne Ristit selgus ka põhjus I3  teeb säästu sõitu (numbri jätan enese teada aga seegi tähistas üht bemmi mudelit)
Ristil ta õnneks keeras  Virtsu poole ...

kolonne ei tekiks, kui inimesed mõistaksid piduritest mööda sõita. paraku aga on reaalsus teine.
Vasta

Selle peale möödasõitu pidurdamisega tekkis mul küsimus et mispärast, sest olen mitmeid kordi näinud inimesi nii tegemas. Piisab sellest kui lasta gaasipedaal järele ja hoog raugeb niigi maha, kas tõesti on nii suur kartus põõsas passiva võmmi ees või mis värk on?
Reedel vennaga sõites täpselt sama asi, u 140km/h  mitmetest autodest mööda ja siis kohe pidurit. Natuke õiendasin selle mõttetu tegevuse pärast, sest mulle suurel kiirusel sellised järsud manöövrid ei meeldi.
Vasta

https://www.err.ee/840947/mootorrattad-u...iks-loobud
Vasta

Või veel eriõigusi nõudmas . Arusaamatuks jääb , kuidas autode vahel vingerdamine ummikid vähendab / hajutab ?
Aga võiks proovida , sellise klausliga - muudatus kehtib seni , kuni toimub liiklusõnnetus mootorrattaga , suvaline mootorratur eirab LS ükskõik millise punkti nõudeid või ükskõik milline tsikkel teeb normi ületavat müra .
Vasta

(27-06-2018, 17:16 PM)edvard Kirjutas:  Või veel eriõigusi nõudmas . Arusaamatuks jääb , kuidas autode vahel vingerdamine ummikid vähendab / hajutab ?
Aga võiks proovida , sellise klausliga - muudatus kehtib seni , kuni toimub liiklusõnnetus mootorrattaga , suvaline mootorratur eirab LS ükskõik millise punkti nõudeid või ükskõik milline tsikkel teeb normi ületavat müra .

Sa tõesti päriselt ei saa aru või lihtsalt jonni pärast ei saa aru, miks see liikluse kiiremaks teeb?

https://www.youtube.com/watch?v=JNGD9AAIfFU
Vasta

(27-06-2018, 18:49 PM)ivo86 Kirjutas:  
(27-06-2018, 17:16 PM)edvard Kirjutas:  Või veel eriõigusi nõudmas . Arusaamatuks jääb , kuidas autode vahel vingerdamine ummikid vähendab / hajutab ?
Aga võiks proovida , sellise klausliga - muudatus kehtib seni , kuni toimub liiklusõnnetus mootorrattaga , suvaline mootorratur eirab LS ükskõik millise punkti nõudeid või ükskõik milline tsikkel teeb normi ületavat müra .

Sa tõesti päriselt ei saa aru või lihtsalt jonni pärast ei saa aru, miks see liikluse kiiremaks teeb?

https://www.youtube.com/watch?v=JNGD9AAIfFU

Kui nüüd mõni peni koonu välja sirutab ,keegi pistab käe aknast välja ,või veel hullem ,paotab ummikus ust.... Sad Ja ummikut jätkub pikemaks ajaks....
Vasta

Tõesti ei saa aru. Tsiklimehed omavad praegu erisoodustust nii kui nii , kiiruskaamerad teevad pildi eest .
Vasta

(27-06-2018, 20:05 PM)edvard Kirjutas:  Tõesti ei saa aru. Tsiklimehed omavad praegu erisoodustust nii kui nii , kiiruskaamerad teevad pildi eest .

Tõeline sotsialisti suhtumine. 
Mootorrataste omanikele tuleks kõrgem tulumaks ka kehtestada, sest neid on sellised erisoodustused.
Vasta

maakeeles on nii, et iga minu ees olev sõiduk tähendab, et mina olen nö. ühe koha võrra tagapool.
ja teisipidi, iga rivist läbi libisev riistapuu tähendab mulle tegelikult koha võrra ettepoole nihkumist.
puhas võit.
Vasta

Loodetavasti selliste närvidega mees reaalselt ise mootorrataga ei sõida, aga kes teab. Rolleyes

...Tõmba nahhui siit, tõmba nahhui siit. Ma kutsun nüüd oma sõbrad , faking MC Otepää (Eesti keeles: Otepää motoklubi) siia ja nad tõmbavad su kuradi ekipaaži laiaks. Argo Raid on nende pealik...
...Ma ei ole rahulik! Ma faking ronin siit alla seda mööda toru ja kägistan su ära...

https://parnu.postimees.ee/4504244/pildi...ery=125113&image=7901458
Vasta

Ei mingit sotsialismi , tsiklitega sõitvad isikud ise on endale halva maine kujundanud . tulumaksuerisust pole vaja , kindlustusmakse võiks olla sama võimsast autost 10 - 20 korda kallim , muidugi võiks registreerimismärk olla ka tsiklil ees . Tsikli tekitatav heli ei tohiks olla valjem kui tavalise pereauto poolt tekitatav heli ,

  Et täielik tsiklimeeste ahistamise programm , aga seni , kuni tsiklistid enda liikluses käitumisega teistele liiklejatele ohtu , ebamugavust , ärritust toodavad , ning kaaslikklejaid ei austa , pole ka mingit mõistmist neil õigust oodata .
Vasta

(27-06-2018, 20:54 PM)veix__ Kirjutas:  Loodetavasti selliste närvidega mees reaalselt ise mootorrataga ei sõida, aga kes teab. Rolleyes

...Tõmba nahhui siit, tõmba nahhui siit. Ma kutsun nüüd oma sõbrad , faking MC Otepää (Eesti keeles: Otepää motoklubi) siia ja nad tõmbavad su kuradi ekipaaži laiaks. Argo Raid on nende pealik...
...Ma ei ole rahulik! Ma faking ronin siit alla seda mööda toru ja kägistan su ära...

https://parnu.postimees.ee/4504244/pildi...ery=125113&image=7901458

Eks vaimuhaigeid on iga hobi ja ameti esindajate seas, sinna pole kahjuks suurt parata.

(27-06-2018, 21:06 PM)edvard Kirjutas:  Ei mingit sotsialismi , tsiklitega sõitvad isikud ise on endale halva maine kujundanud . tulumaksuerisust pole vaja , kindlustusmakse võiks olla sama võimsast autost 10 - 20 korda kallim , muidugi võiks registreerimismärk olla ka tsiklil ees . Tsikli tekitatav heli ei tohiks olla valjem kui tavalise pereauto poolt tekitatav heli ,

  Et täielik tsiklimeeste ahistamise programm , aga seni , kuni tsiklistid enda liikluses käitumisega teistele liiklejatele ohtu , ebamugavust , ärritust toodavad , ning kaaslikklejaid ei austa , pole ka mingit mõistmist neil õigust oodata .

Halva maine liiklejana on kujundanud endale ka "valge kaubiku" juhid, kullerid, bussijuhid, rekkamehed, Tallinn-Tartu maanteel liiklejad, Politsei, lasteaialapsed, prügiautod, vanurid, bmw juhid, audi juhid, üleüldse üle keskmise võimsusega autodega sõitjad, traktoristid, maanteel 5km/h aeglasemalt sõitjad, tümpsu kuulajad, tänavakoristusmasinad, sahamehed, mopeedautod, rollerid jne
Mis nendega siis teha? Täielik ahistamise programm?

Kes ikka sõidab teistmoodi, kui vana moskvitchiga, tuleks üldse kinni panna. Vot siis oskasid inimesed sõita. Kõik 50 autojuhti. Kui nad kained olid parajasti.
Vasta

hmm, ma sõidan ikka ka natuke. no jämedalt viis tuhat versta kuus.
maanteel ja asulates ja suure osa tallinnas.
mitte kunagi pole mul roolis olles ühegi tsiklistiga mingit "olukorda" tekkinud.
ainus kokkupuude oli sügaval veneajal ja vastupidises olukorras, kui mina jawaga pidin rammu katsuma kamzaga,
mille roolis tukastav sohver.
eluvaim jäi sisse, tulemuseks vaid invaliidi "tiitel".
nüüd siinset juttu lugedes aga tekib vägisi mõte, et äkki konfliktidesse sattujatel tasuks hoopis peeglisse vaadata?
Vasta

(27-06-2018, 21:35 PM)diesel Kirjutas:  ...
mitte kunagi pole mul roolis olles ühegi tsiklistiga mingit "olukorda" tekkinud.
...
nüüd siinset juttu lugedes aga tekib vägisi mõte, et äkki konfliktidesse sattujatel tasuks hoopis peeglisse vaadata?

5 kilovesta kuus ja pole mitte ühtegi end kotkaks mõelnud tsiklisti päästa tulnud? Mõnel ikka veab. Cool Ma sõidan numbes sama palju ja ülepäeviti leiab mõni olevat vajaliku minu ja vastusõitja vahelt läbi lipsata või gaziljoniga ridade vahelt ette päristada. Või ringil mind pidurdama sundida, kuna "ma lipsan ju läbi"... Rääkimata neist ajupuudega indiviididest, kelle tulekut ma kuulen kilomeetri tagant Sad

No õnneks on mõistusega sõitjaid ikka rohkem.

Väga tore on lugeda õhinal kirjutet selgitusi, kuidas ridade vahel ukerdamine ristmike läbilaskevõimet suurendab. Just - teiste arvelt. Sest minna pole teil enamasti mitte kuhugi - järgmine ristmik juba paistab Toungue
Vasta

Ma kaebleks ka natuke. Viimasel ajal on olnud mitmeid kogemusi, kus rekkad või suuremad kaubafurgoonid sõidavad kõrvalteelt peateele julmalt ette absoluutselt arvestamata, et seal sõitvatel autodel on kiiruseks 90 km/h. Oma mure, kuidas pidama saad ja otsa ei sõida. Konkreetne koht on Tartu külje all Tartu-Tallinn maanteel, kus suubub Ilmatsalu ringi/Lõunakeskuse poolt tulev teeharu. Tiksoja raudtee ülesõidukoha järel on Tartust tulles kohe 90 km/h märk ja sirge tee, hakka aga rõõmsalt Tallinna poole kütma. Aga siis tuleb see tore teerist. Ilmatsalu ringi poolt tulijatele ja sealt Tallinna poole tahtjatele on enne ristmiku esmalt peatee lõppemisest teavitav liiklusmärk ning seejärel vahetult enne "anna teed".  Kui liiklusvoolu tekib väiksemgi auk, siis tehakse oma vasakpööre Tallinna poole ära ja tihti jätab veoautojuhte täiesti ükskõikseks asjaolu, et kohe Tiksoja raudteeülesõidu poolt lähenevate autode kiirus on 90km/h tunnis, mitte linnavaheline 50 km/h. Vaata ise kuidas pidama saad ja seejärel naudi veoauto tuules uuesti aeglaselt kiiruse kogumist, sest 90kraadise pöörde järel paigaltstardist 90km/h -ni jõudmine võtab ikka mõnevõrra aega veoautol. Möödasõitu sellisest ette pööranud veoautost teha seal ei saa, kuna enamasti tuleb üsna tihedalt autosid vastu, ja tegelikult ka ei tohi, kuna möödasõidu keeluala ning pidevjoon.
Pilti kah sellest kohast: https://goo.gl/maps/meyDnjxnD492

...
Vasta

ma kordan ennast.
katsun sõita nii, et näen tee peal toimuvat ja peeglite abil tahapoole viskan ka pilgu peale.
ja tsiklid nii pisikesed, et mahuvad alati tee peale ää, eriti kui arvestada nendega.
mulle ei valmista probleemi teistele ruumi teha. ja niipalju gabariiditunnetust on ka, et suudan ka vajadusel
üsna asfaldi servas sõita. ja no ei teki probleeme.
ja tsiklid on mõnusad kaasliiklejad. nad ei jää jalgu uimerdama. valge piruka juhina hindan mitte jalgu jäämist kõrgelt. Smile
imbetsille muidugi liiklusesse jagub, aga need kipuvad pigem ikka autodega sõitma.
Vasta

(27-06-2018, 22:24 PM)v6sa Kirjutas:  
(27-06-2018, 21:35 PM)diesel Kirjutas:  ...
mitte kunagi pole mul roolis olles ühegi tsiklistiga mingit "olukorda" tekkinud.
...
nüüd siinset juttu lugedes aga tekib vägisi mõte, et äkki konfliktidesse sattujatel tasuks hoopis peeglisse vaadata?

5 kilovesta kuus ja pole mitte ühtegi end kotkaks mõelnud tsiklisti päästa tulnud? Mõnel ikka veab. Cool  Ma sõidan numbes sama palju ja ülepäeviti leiab mõni olevat vajaliku minu ja vastusõitja vahelt läbi lipsata või gaziljoniga ridade vahelt ette päristada. Või ringil mind pidurdama sundida, kuna "ma lipsan ju läbi"... Rääkimata neist ajupuudega indiviididest, kelle tulekut ma kuulen kilomeetri tagant Sad

No õnneks on mõistusega sõitjaid ikka rohkem.

Väga tore on lugeda õhinal kirjutet selgitusi, kuidas ridade vahel ukerdamine ristmike läbilaskevõimet suurendab. Just - teiste arvelt. Sest minna pole teil enamasti mitte kuhugi - järgmine ristmik juba paistab Toungue

Isegi Tartus (ja Tartus pole liiklust) hoiad tsikliga liikudes mingi 30% aega kokku tipptunnil. Ma kujutan ette, et Tallinnas 50% ja näiteks Los Angeleses võid rohkemgi hoida, kui autojuhid peavad tunnikese rivis tiksuma. Kui tsikkel seal rivis kaasa passib, ummik pikeneb. Nii lihtne ongi. Kuigi jah, rolleriga võiks võit linnas sama suur olla, ei pea just tsikkel olema. Tipptunnil võidad ilmselt kohati ka isegi jalgrattaga liikudes ajaliselt.
Vasta

(27-06-2018, 22:42 PM)dzeiaar Kirjutas:  Ma kaebleks ka natuke. Viimasel ajal on olnud mitmeid kogemusi, kus rekkad või suuremad kaubafurgoonid sõidavad kõrvalteelt peateele julmalt ette absoluutselt arvestamata, et seal sõitvatel autodel on kiiruseks 90 km/h. Oma mure, kuidas pidama saad ja otsa ei sõida. Konkreetne koht on Tartu külje all Tartu-Tallinn maanteel, kus suubub Ilmatsalu ringi/Lõunakeskuse poolt tulev teeharu. Tiksoja raudtee ülesõidukoha järel on Tartust tulles kohe 90 km/h märk ja sirge tee, hakka aga rõõmsalt Tallinna poole kütma. Aga siis tuleb see tore teerist. Ilmatsalu ringi poolt tulijatele ja sealt Tallinna poole tahtjatele on enne ristmiku esmalt peatee lõppemisest teavitav liiklusmärk ning seejärel vahetult enne "anna teed".  Kui liiklusvoolu tekib väiksemgi auk, siis tehakse oma vasakpööre Tallinna poole ära ja tihti jätab veoautojuhte täiesti ükskõikseks asjaolu, et kohe Tiksoja raudteeülesõidu poolt lähenevate autode kiirus on 90km/h tunnis, mitte linnavaheline 50 km/h. Vaata ise kuidas pidama saad ja seejärel naudi veoauto tuules uuesti aeglaselt kiiruse kogumist, sest 90kraadise pöörde järel paigaltstardist 90km/h -ni jõudmine võtab ikka mõnevõrra aega veoautol. Möödasõitu sellisest ette pööranud veoautost teha seal ei saa, kuna enamasti tuleb üsna tihedalt autosid vastu, ja tegelikult ka ei tohi, kuna möödasõidu keeluala ning pidevjoon.
Pilti kah sellest kohast: https://goo.gl/maps/meyDnjxnD492

Äkki on asi selles et vaheletrügimata polegi võimalik sealt pööret sooritada? Samas ei vaidle vastu et osadele veokijuhtidele kuluks aeg ajalt vähe õpetust ära Big Grin

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

mõni rekkajuht vahel paneb naglalt küll. aga samas, alati saab ju mööda sõita.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne