Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Kui käsipidur päris tagasi ei läinud, siis hakkas pidur kergelt peale jääma.

Kui asjalik tööriist on see pisike gaasipõleti mis väikeste baloonide külge käivad? Kas 12mm ümarterast kuumutab punaseks et hea pehme painutada oleks?

(01-07-2018, 22:09 PM)maisalup Kirjutas:  Kui asjalik tööriist on see pisike gaasipõleti mis väikeste baloonide külge käivad? Kas 12mm ümarterast kuumutab punaseks et hea pehme painutada oleks?

Küll ja veel. Smile Seilasime teame.PS.Igasugu poltide mutikate lahtikruvimisel väga bra abimees. Smile

(01-07-2018, 22:09 PM)maisalup Kirjutas:  Kui asjalik tööriist on see pisike gaasipõleti mis väikeste baloonide külge käivad? Kas 12mm ümarterast kuumutab punaseks et hea pehme painutada oleks?

Ma just eile üritasin painutada 12 mm materjali. Õues tuule käes ei läinud mitte punaseks. Kuuri varju läksin, sai isegi hakkama pikapeale.

(01-07-2018, 17:04 PM)muska71 Kirjutas:  renoo kangoo 4x4 2005a kässar jamab.ülevaataja juba krimpsutas nina ja ega kallakul ka ei pea.täna siis uued trossid pääle ,aga endiselt ei toimi.vasaku sadula kiskusin lõpuks maha ja too hoob mida tross tõmbab ei liigu vedru survel tagasi,kruvi sain lahti ja kullinokkadega jõuga keerates liigub,aga vot vedru liigutada ei suuda.saab seda kuidagi arstida või uue järele?
Kässariajami võll jääb suppordi korpusesse kinni. Seal on miskine tihend/zimmer mis on isegi rem. komplektides olemas aga remondi edukus sõltub kui ussitanud on see võll (ja selle tihendpind) mis korpuses liigub (kässari võlli uue varuosana ei saa). Remont võib õnnestuda (remontisin endi omi ca. 7-8 aastat tagasi ja senini toimivad ilusti), samas kui pilt hull siis aitab uus taastatud support, mille hind on juba päris mõistlikuks muutunud.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Kas Respo üheteljeline kerghaagis tonni veab ära nii, et lestad laiali ei vajuks ja kärule kahjustusi ei tekiks?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(02-07-2018, 02:43 AM)viplala Kirjutas:  Kas Respo üheteljeline kerghaagis tonni veab ära nii, et lestad laiali ei vajuks ja kärule kahjustusi ei tekiks?

Veab, aga vaevaliselt. Kogemus pelleti transpordiga. Rehvidesse rohkelt lisaõhku ja võimalusel koorem ühtlaselt kärule laotada.

(02-07-2018, 02:43 AM)viplala Kirjutas:  Kas Respo üheteljeline kerghaagis tonni veab ära nii, et lestad laiali ei vajuks ja kärule kahjustusi ei tekiks?

Sõltub mudelist.

Kui on nelikanttorust 750 kg vedrupakkidega keevisraamil haagis, siis jah, veab küll. Tehtud, suletud alal. Korduvalt.

Kui on painutatud plekist sillatalaga haagis, siis selle U-tala vajub kõveraks juba 500 kilo all.

Lisaks kasutajapoolsed nüansid - kas ja kui palju arvestatakse wägivalla läbiviimisel haagise tervisega.

(02-07-2018, 02:43 AM)viplala Kirjutas:  Kas Respo üheteljeline kerghaagis tonni veab ära nii, et lestad laiali ei vajuks ja kärule kahjustusi ei tekiks?

PLH (ehk poltliidesega) haagise ainus mure on rehvid, min. 3at sisse ja kihutada ei maksa, rehvid lähevad päris kuumaks.

(01-07-2018, 22:09 PM)maisalup Kirjutas:  Kui asjalik tööriist on see pisike gaasipõleti mis väikeste baloonide külge käivad? Kas 12mm ümarterast kuumutab punaseks et hea pehme painutada oleks?

Jääb nälga, eesli kannatus ja varjuline koht on siis ehk õnnestub.

(02-07-2018, 09:15 AM)hulgus Kirjutas:  
(02-07-2018, 02:43 AM)viplala Kirjutas:  Kas Respo üheteljeline kerghaagis tonni veab ära nii, et lestad laiali ei vajuks ja kärule kahjustusi ei tekiks?

PLH (ehk poltliidesega) haagise ainus mure on rehvid, min. 3at sisse ja kihutada ei maksa, rehvid lähevad päris kuumaks.

Kas nüüd on PLH nelikanttorust sillatala ja suuremate vedrudega?

(02-07-2018, 10:05 AM)zidmootor Kirjutas:  
(01-07-2018, 22:09 PM)maisalup Kirjutas:  Kui asjalik tööriist on see pisike gaasipõleti mis väikeste baloonide külge käivad? Kas 12mm ümarterast kuumutab punaseks et hea pehme painutada oleks?

Jääb nälga, eesli kannatus ja varjuline koht on siis ehk õnnestub.

oleneb põletist ja oleneb gaasist neid on erinevaid

väike kerge ja mobiilne komplekt mis on oluliselt teravam kui eelmainitud põleti ballooni otsas

http://www.tooriistamarket.ee/et/gaasi-jootmise-kompl

Ballooni otsa kruvitavatele saab ka erinevaid põleteid. Mul on igapäevases kasutuses praegu Sievert Powerjet. Tavadüüsiga on siuke ülekasvanud välgumihkel Big Grin
300 ml-ne balloon kestab umbes aasta.
Teise düüsiga (põletiga) võib süüdata käsivarrejämedustest märgadest okstest lõket, mõne minutiga põleb kah, aga balloonist jagub kolmeks - neljaks korraks sellisel juhul.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(01-07-2018, 22:09 PM)maisalup Kirjutas:  Kui asjalik tööriist on see pisike gaasipõleti mis väikeste baloonide külge käivad? Kas 12mm ümarterast kuumutab punaseks et hea pehme painutada oleks?

Kui mõtled  190-g madalaid , siis nendega väga ei kuumuta vabas õhus.  Kõrgete külge keeratavad  on vähe tummisemad, aga tuule käes jäävad hätta needki.

Mul see viimane.. olen igasugu asju üritanud. Alates ahju tule tegemisest kuni poltide jms kuumutamiseni. Ega tast suurt abi ikka pole. Ma reaalselt ei kujuta ette kui kaua peaks ootama et midagi päris punaseks ajada. Sellist laiemat termokahanevat rüüd näiteks on hea temaga panna. Ja no tegelt olen jämedatele juhtmetele (50mm2) kaablikingi ka otsa jootnud. Aga isegi seda on elektrilise fööniga vähemalt sama hea teha.

(02-07-2018, 11:51 AM)olli Kirjutas:  Mul see viimane.. olen igasugu asju üritanud. Alates ahju tule tegemisest kuni poltide jms kuumutamiseni. Ega tast suurt abi ikka pole. ...

Odava butaaniga ei ole jah. Sellega saad mingi 600 kraadi kätte ja ongi kööga. Aga Supergaz või mis selle ägedama segu nimetus oligi, keedab ikka 1200 ära. Igatahes 10mm ümarteras hakkas hõõguma pea minutiga vabas õhus.

Mul kasutuses selline. Ainuke häda et gaasi raske leida kohapeal. Stokkerist 30 euri balloon tellides. Põletab hästi igatahes. Originaalis ostetud vasktorude jootmiseks.

[Pilt: 48fc8a20-d9c6-47c7-8d27-a03900fdabd8_657x800.jpg]

(01-07-2018, 16:54 PM)veix__ Kirjutas:   Berlingot juhitavuse poolest ka just väga ei kiidaks võrreldes mõne teise sarnase kaubikuga, "ujub" rohkem, külgtuulega eriti tuntav. 

Milline see parema juhitavusega "sarnane kaubik" siis on, kui saladus pole?
Vaataks ka selle üle, küsiks proovisõitu võimalusel, ehk hakkab hoopis teine meeldima...
Väikestega kokkupuuted endal tagasihoidlikud.

(02-07-2018, 22:01 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(01-07-2018, 16:54 PM)veix__ Kirjutas:   Berlingot juhitavuse poolest ka just väga ei kiidaks võrreldes mõne teise sarnase kaubikuga, "ujub" rohkem, külgtuulega eriti tuntav. 

Milline see parema juhitavusega "sarnane kaubik" siis on, kui saladus pole?
Vaataks ka selle üle, küsiks proovisõitu võimalusel, ehk hakkab hoopis teine meeldima...
Väikestega kokkupuuted endal tagasihoidlikud.

Opel Combo, oli stabiilsem nii külgtuulega kui ka talvel lumesoga sees. Opel mu aurst on üldse keskmisest stabiilsema juhitavusega, kogemus ka erineva põlvkonna Astratega, teevad ikka prantslastele ära.

Transit conekt?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 19 külali(st)ne