Uued kütused!!!
#21

(25-05-2018, 16:17 PM)veix__ Kirjutas:  Ma ei oleks väga kindel, et reaalselt pannakse suhteliselt kallist ja joodavat etanooli. Rolleyes

Eriti veel arvestades olukorda,et metanooliga klaasipuhastusvedelik on täiesti legaalne.
T.
Vasta
#22

(25-05-2018, 16:39 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(25-05-2018, 16:17 PM)veix__ Kirjutas:  Ma ei oleks väga kindel, et reaalselt pannakse suhteliselt kallist ja joodavat etanooli. Rolleyes

Eriti veel arvestades olukorda,et metanooliga klaasipuhastusvedelik on täiesti legaalne.
T.
Pannakse etanooli, vedelike ohutuskaardid on kütusemüüjate kodulehtedel saadaval. Etanool on hinnaline ainult siis kui teda viinana müüakse - kütusena suht olematu hind (võrreldes viinaga).
https://www.neste.ee/sites/neste.ee/file...skaart.pdf
https://circlek.chemicontrol.dk/Download...3189999994
Vasta
#23

(24-05-2018, 22:46 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Avastasin,et Olerexist ostetud diiselküte  on täitsa kollane. Kas juba rapsiõli sisse pandud?

T.

Meil firmasse tuuakse ka Olerexist küte, tonnise vaadiga nagu ikka. Kord on kütus täitsa klaar, sellise hästi õrna sinakas-roheka varjundiga, teinekord näeb välja peaaegu nagu põllumajanduslik küte, ehk täitsa sinine, viimane kord oli suht kusekollane, eks näis mis tooni järgmine kord juba on.
98-ga samamoodi, mõni päev tagasi ostsin Tartu Terminali kontserni tanklast niidukile 98-t, täiesti ilus klaar, täna ostsin tööl segubensiini jaoks samuti 98-t(täpsemalt siis 98Energy), seekord Krooningust, seekord täitsa kusekollane, kas mängib rolli see Energy või mitte, ei tea..
Bemmiga sõites sai katsetatud ka neid erinevaid bensiine, Nitroid, Energy-d, mitu-mitu paagitäit 98-t jne., mitu tuttavat bemmivenda rääkisid, et 98 on ainuõige, et muidu mootor ei tööta hästi ja minekut pole jne. Isiklikult mina küll mingit vahet ei teinud, iga kütusega rüüpas samamoodi PALJU, mineku osas ka nagu erilist vahet polnud, pigem tundus asi suht platseebo effektina, et kui ikka uhke nimetus kütusel küljes, siis järelikult on ka hea, ehk midagi sarnast nagu peale õlivahetust esimesed pool tundi oleks autol nagu absoluutselt teine minek.
Vasta
#24

Kütusekulus on raske vahet märgata, see oleneb peamiselt ikkagi sellest kui palju kw reaalselt kasutad. Küll aga olen reaalselt mõõtnud stopperiga kiirendust erinevates kiiruse vahemikes ja 98-ga on minek parem. Loomulikult pole mingi hirmus suur erinevus, aga u. 10% kandis oli mu autol.
Vasta
#25

Kui kunagi neste hakkas "soome diislit" müüma siis korraks läks kütusekulu, paar kolm kuud, väiksemaks ja siis taastus endine olukord. Aga kui läbi rootsi ja taani saksa sõitsin siis saksas töötas pisike diisel nagu bensukas, vaikselt ja ilma "diisli klõbinata" aga kõik taastus peale paart paagitäit kodust kütust.
Vasta
#26

(26-05-2018, 07:22 AM)nootsii Kirjutas:  Aga kui läbi rootsi ja taani saksa sõitsin siis saksas töötas pisike diisel nagu bensukas, vaikselt ja ilma "diisli klõbinata" aga kõik taastus peale paart paagitäit kodust kütust.

Pane kodus paar pudelit rapsiõli diislile peale, on mootor samuti kohe vaikne. Toungue
Isegi teada tuntud laksutaja vana W124 diisel käib nagu bensukas.

.
Vasta
#27

(26-05-2018, 09:46 AM)stihl Kirjutas:  
(26-05-2018, 07:22 AM)nootsii Kirjutas:  Aga kui läbi rootsi ja taani saksa sõitsin siis saksas töötas pisike diisel nagu bensukas, vaikselt ja ilma "diisli klõbinata" aga kõik taastus peale paart paagitäit kodust kütust.

Pane kodus paar pudelit rapsiõli diislile peale, on mootor samuti kohe vaikne. Toungue
Isegi teada tuntud laksutaja vana W124 diisel käib nagu bensukas.

.
See ei ole kahjuks mitte kuidagi kooskõlas siinsete kurtjate loosungiga -  piiritu mure biolisandiga rikastatud diislikütuse pärast ja mida kõike hullu see lisand mootorile teha võiks Big Grin
Muide, rohkem kui kuu aja eest põikasin Maximasse ja pilk peatus toiduõli pudelitel, millede sisu hinnaks miskised 1,05€ liiter..
Vasta
#28

(26-05-2018, 18:39 PM)Janka Kirjutas:  Muide, rohkem kui kuu aja eest põikasin Maximasse ja pilk peatus toiduõli pudelitel, millede sisu hinnaks miskised 1,05€ liiter..

Minu vana DVSŠ-16 järaks sellise õli ära nagu naksti ja ei teeks teist nägugi. Smile
Vasta
#29

Tervist.

 Ma kunagi oma diiselmootoriga Ford Mondeol katsetasin Favora biodiislit , mingit positiivset muudatust ei täheldanud , kütust justkui kulus rohkem ( ilmselt ma pressisin gaasipedaalile ka kõvemini ) , heitgaasidel oli veidi teistmoodi lõhn , seda kõike suvel soojal ajal , talvel pakasega ei katsetanud .
Vasta
#30

Biodiisliga võtabki rohkem. Veoautol 24 tonniga on kütusekulu tõus kuni 30%. Jõud kadunud ja must tahm korstnast väljas. Segatuna veel kõlbab aga puhast ei sobi mujale panna kui aiatraktorile suvel.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#31

Mis mootor ja palju sõitnud? Kaua filtrid kestsid enne ummistumist?

RME-biodiisel on küll veidi väiksema kütteväärtusega, aga +30% kulu räägib siiski mingist rikkest.

OM602 igatahes sõitis puhtaga väga rõõmsalt suisel aal. Alla +5 ma ei katsetanud. Ei märganud mina ei kütusekulu tõusu ega negatiivset mõju mootorile.
Vasta
#32

See kuni +30% on sakslase väide. On Kasselis üks firma mis teeb tavavedudena kergeid vedusid ja sõidab ainult biodiisliga. Autopark on MAN veokid. MAN on muidugi teatud tuntud tahmaja. Vahel eksib neil sisse ka 24 tonniseid koormaid. Ja vot siis just kui oli sellil 24 tonni seljas sai tast öösel tõusul mööda pressitud. Tüüp alustas ise juttu kuna oli volga sakslane ja mõnda aega Paides elanud, no ja jutu käigus tuli ilmsiks miks ta siin tõusul ukerdab.
Tuli välja, et ei kannata see puhas biodiisel rasket vedu. Lahja. Tasasel maastikul veel veab ära aga mitte mägedes.

Ise paar korda olude sunnil puhast biodiislit paaki löönud Austrias Scania 440 tüüpi autole ja praktiliselt tühja paaki. See on EURO-5 aga ilma AdeBlueta. Ja kui üle Alpide sai selle poslamaslaga ronitud jäi küll tunne, et kohe veereb mäest alla tagasi. Peeglisse vaadates oli tagant kõik must. Hetke küttekulu numbrid olid sellised mida varem pole õnnestunud ette saada.
Samas Volvo EURO-5 EEv kannatas küll kenasti bio välja, võrdlusmomenti välja ei saa tuua kuna selle masinaga tookord viidi "eksperiment" läbi tasasel maal. See muidugi AdeBluega masin ja paagis oli tavalist kütet all rohkem kui Scannil. 

Eks selle biodiisli nõrgad kohad tulevad välja "kõikide asjaolude kokkulangemisel".

Aquila captas non muscas.
Vasta
#33

Kas kellegil veel uute kütustega sellist anomaaliat juhtunud, et autol minekut väga pole ning kahtlaselt jõnksutab? Tegemist siis karburaatoriga varustatud vana Opeliga. Alguses arvasin, et viga minus ja minu karburaatori reguleerimise oskustes, kuid külastades Venemaad ning sõites paar paagitäit 92ga hakkas auto väga hästi toimetama, ning korraks sai isegi head meelt tunda, kuni kodus jälle eurosolki paagi täis võtsin. Tuli vaikselt tagasi jõnksutamine ning kiirendades kinni poomine. Ka pole aidanud kalli 98 tankimine.
Muidugi mainin ära veel, et enne Venemaale minekut sai paigaldatud uus läbipaistev kütusefilter, nagu nad ikka on. Peale esimest paagitäit meie 95ga oli filter tumepruun ja paisunud mitu korda suuremaks ning täitnud peaaegu täielikult filtri korpuse. Igaks juhuks ostsin paar tagavaraks ning Venemaal vahetasin ära.

Kas kohalikus kaubandusvõrgus on saada ka mingeid kütuselisandeid vanale autole?

Vägisi tuleb juba tahtmine teine mootor peale tõsta...

4xOpel 3xChevrolet
Vasta
#34

(19-07-2018, 23:53 PM)Simson0077 Kirjutas:  Kas kellegil veel uute kütustega sellist anomaaliat juhtunud, et autol minekut väga pole ning kahtlaselt jõnksutab? Tegemist siis karburaatoriga varustatud vana Opeliga. Alguses arvasin, et viga minus ja minu karburaatori reguleerimise oskustes, kuid külastades Venemaad ning sõites paar paagitäit 92ga hakkas auto väga hästi toimetama, ning korraks sai isegi head meelt tunda, kuni kodus jälle eurosolki paagi täis võtsin. Tuli vaikselt tagasi jõnksutamine ning kiirendades kinni poomine. Ka pole aidanud kalli 98 tankimine.
Muidugi mainin ära veel, et enne Venemaale minekut sai paigaldatud uus läbipaistev kütusefilter, nagu nad ikka on. Peale esimest paagitäit meie 95ga oli filter tumepruun ja paisunud mitu korda suuremaks ning täitnud peaaegu täielikult filtri korpuse. Igaks juhuks ostsin paar tagavaraks ning Venemaal vahetasin ära.

Kas kohalikus kaubandusvõrgus on saada ka mingeid kütuselisandeid vanale autole?

Vägisi tuleb juba tahtmine teine mootor peale tõsta...

Karburaatormootorisse praeguse 95 valamine on juba iseenesest väga halb mõte. Kui kohe katki ei lähe, siis varsti ikka.
Meie kütustest kõlbab karburaatorile ainult 98. 

Kas sa 98 testisid samamoodi paar paagitäit nagu venemaa 92 või kallasid 5 liitrit 95-le peale ja möönsid, et ei läinud paremaks?
Vasta
#35

(20-07-2018, 08:39 AM)zazik Kirjutas:  ... Karburaatormootorisse praeguse 95 valamine on juba iseenesest väga halb mõte. Kui kohe katki ei lähe, siis varsti ikka.
Meie kütustest kõlbab karburaatorile ainult 98. ...
Kui ruttu see "varsti" on? Ma olen 95-bensiini kahes karburaatormootoris sinisilmselt kasutanud tosin aastat; tõsi, üsna vähe kilomeetreid -- üks on sõitnud ca 30 Mm ja teine ca 20 Mm.
Vasta
#36

(20-07-2018, 09:21 AM)olevtoom Kirjutas:  
(20-07-2018, 08:39 AM)zazik Kirjutas:  ... Karburaatormootorisse praeguse 95 valamine on juba iseenesest väga halb mõte. Kui kohe katki ei lähe, siis varsti ikka.
Meie kütustest kõlbab karburaatorile ainult 98. ...
Kui ruttu see "varsti" on? Ma olen 95-bensiini kahes karburaatormootoris sinisilmselt kasutanud tosin aastat; tõsi, üsna vähe kilomeetreid -- üks on sõitnud ca 30 Mm ja teine ca 20 Mm.

Nagu eelnevatest postitustest lugeda võib, ei ole küsimus tosinates aastates, vaid biolisanditega kütusest mis juba mitu kuud kohustuslik.
Paar kuud tagasi segasin saagidele 98-t. Kuu aega seisnud ja saed ei käi. Liitusin Aspeni usulahuga...
Vasta
#37

Krt ma ka tegin kevadel 95-te kasutades segu valmis kankusse. Natuke kasutasin sael ära koheselt ja nagu toimis.
Nüüd mõned nädalad tagasi kui kisa kodus trimmerdamise vallas liiga suureks läks, mõtlesin,et teen siis lõpuks ära.
Trimmeri paagi kallasin sügisel tühjaks ja lasin kütuse lõpuni.
Nüüd läks paar kuud seisnud segu sisse ja no kurat tiri või käed otsast. Paar popsu ja kõik.
Kallasin paagi uuesti tühjaks ja ostsin siis ka vihaga seda aspeni asja. Ja no kurjam,aga pool päeva hiljem kui aspeni sisse panin,siis paar tõmmet ja käis. Ei taha midagi arvata aga kõlab nagu Hulguse juhtum.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#38

(20-07-2018, 09:21 AM)olevtoom Kirjutas:  
(20-07-2018, 08:39 AM)zazik Kirjutas:  ... Karburaatormootorisse praeguse 95 valamine on juba iseenesest väga halb mõte. Kui kohe katki ei lähe, siis varsti ikka.
Meie kütustest kõlbab karburaatorile ainult 98. ...
Kui ruttu see "varsti" on? Ma olen 95-bensiini kahes karburaatormootoris sinisilmselt kasutanud tosin aastat; tõsi, üsna vähe kilomeetreid -- üks on sõitnud ca 30 Mm ja teine ca 20 Mm.

Alkoholi hakati lisama paar aastat tagasi, sel aastal tõsteti alkoholi osakaalu. 
Muutused ei toimu üleöö, väga palju sõltub ka konkreetsest masinast. Vene autod võivad juba esimese suraka peale ära surra (kütusepumba membraanid), mõni teine võib päris pikalt vastu pidada.
Võtmesõnaks on kummidetailide kvaliteet. Etanool närib kummidetaile päris isuga.


Teine asi etanooliga segatud kütuse puhul on seismine. Alkohol teatavasti seob vett, seega seisma jäänud kütus rikneb kiiresti. See seletab ka trimmerite ja muruniidukite probleeme.
Vasta
#39

/iroonia on
Te olete lihtsalt vabakutseliste müügiagentide ajupesu ohvrid Toungue

Tuleb kütust osta Õigest Tanklast ja segada Õige Õliga ja elu on lill. Cool

/iroonia off

Kusjuures mul on loomkatseks valatud mai alguses ühte vanasse muruniidukisse paagitäis Alexela 95. Eile igatahes käivitus sama sitasti, nagu enne. Aga kui kord käima läkastas end, siis niitis küll. Cool
Vasta
#40

Ma vist juba viimased 4a Alexelas 90% tankimistest sooritan. Ei tea ja ei oska arvata,aga jah käima ei saanud. Segamiseks oli husqvarna 2T õli. Samas 61´IHC sööb mul ära kõik mis vähekenegi tikust süttib Big Grin 
Nii,et raisku ei läinud midagi.

PS! kui kunagi(ei mäleta enam milliske talveralliks IHC tööle panin) karpa rem. komplekti ostsin,siis oli valida tavaline (odavam) ja natuke kallim etanooli kindlusega rem. komplekt. Kuna mulle meeldivad kallid asjad,ostsin selle etanooli kindlusega komplekti.
Peaks vist selgeltnägijate saatesse minema või aspeni ususektiga liituma Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne