Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(19-07-2018, 18:24 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(19-07-2018, 16:25 PM)viplala Kirjutas:  
(19-07-2018, 14:44 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Täpselt minu mõte väikseste akude kohta, täitsa kahju et mul enda Ryobi komplektist üks 2,5 Ah aku läbi läks, uut väikest ei raatsi osta, 

Võta aku lahti ja vaheta elemendid uute vastu. Tavaliselt on seal sees 18650 akud.

Renovaar võib ka uue sisu akusse toppida
Mu teada  nad li akusid ei remondi. Aga täitsa korras 18650 elemente saab äravisatud läpaka akude seest, seal tavaliselt vaid üks element pekkis.

Ennevanasti garaažides kasutuses olnud 36V nn. ohutu pinge puhul oli tegemist vahelduvvooluga?

(20-07-2018, 22:58 PM)Etsike Kirjutas:  Ennevanasti garaažides kasutuses olnud 36V nn. ohutu pinge puhul oli tegemist vahelduvvooluga?

Jah.

(20-07-2018, 22:58 PM)Etsike Kirjutas:  Ennevanasti garaažides kasutuses olnud 36V nn. ohutu pinge puhul oli tegemist vahelduvvooluga?
Jep. Suristas näppe üsna vastikult aga ei rohkem midagi.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

https://www.reifendirekt.co.ee/product/N...1/R-319709 Oskab keegi kommenteerida kas on head rehvid? Või on mingeid puudusi(kuluvad liiga kiiresti, pidamine kehv vms)? Valin pirukale uusi rehve, teen taustauuringut Smile

70dB pole just kõige vaiksem rehv, Goodyeari valikust leiad mittemärkimisväärse hinnavahega ka 67...68db rehvi, mosse puhul vast päris oluline?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

Ausalt öeldes on rehvid sellised asjad, mille pealt kokku hoida ei tasuks. Nankangi ma eriliseks rehvitootjaks ei pea, pigem rehvilaadsete toodete valmistajaks. Vali ikka selline tootja, kellest ikka räägitakse ja heas mõttes.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Mille pealt võiks üldse kokku hoida?

Pole sel Nankangi suvekal ka häda midagi, olen ise ühe 15" komplekti ca 4 aasta ja ca 60 000 km vältel läbi ajanud, heliisolatsiooni omava auto all ei mürisenud, ei vilistanud, ei kulunud ruttu, lõpupoole muidugi läks pidamine märjal asfaldil kehvemaks.
Järgmisteks rehvideks järgmise auto alla said LingLongide asemele 16" Goodyear EfficientGrip perfomance´d, numbrid on ilusad - 68dB, vihm "A", kütusekulu "B". Rehve pole kuulda, kütusekulu kompuutri järgi ei kukkunud. Vot nende rehvidega võis esimesel-teisel suvel lasta 110 alades külma kõhuga vett täis rööbastes ilma et ESP oleks vilkunud ega rool kiskunud. Nüüdseks on need rehvid ca 60 000km all olnud ja enam-vähem läbi, kusjuures tundus et kulumine oli esimesel kahel hooajal eriti intensiivne.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

(22-07-2018, 13:21 PM)Aspelund Kirjutas:  Ausalt öeldes on rehvid sellised asjad, mille pealt kokku hoida ei tasuks. Nankangi ma eriliseks rehvitootjaks ei pea, pigem rehvilaadsete toodete valmistajaks. Vali ikka selline tootja, kellest ikka räägitakse ja heas mõttes.

A.

Hakkab jälle see "viimase poole meetri" jutt pihta...
Ei usu mina, et sul pidevalt uued testivõitjad all on. Ja peale selle on ka testidel pettused ilmsiks tulnud. 
Kui Nankangid oleks mittekummid, siis neid ei müüdaks. Ei taha müügifirmadki endale muresid ilaaegu kaela.
Olen mina igatsugu nimedega rõngaid alla ostnud ja ei oska ühte teisele eelistada. Erinevused hakkavad välja tulema alles võidusõidurajal.

hp

Selle rehvijutu peale kasutaks ühe ksf.-i poolt turule paisatud mõtet: "Mehed, mis spordialaga tegelete?"

Rehve näiteks on ühe margi all väga erineva iseloomuga. Ise olen siledaks ajanud kaks jooksu 16" mingeid Nankang sport V-2. Vist oli veel mingi ultra või super ka nimes sees. Keskelt kahe veesoonega. Kannatasid baani peal lahedalt anda. Ei juhtunud midagi. Kuigi enne viimast lõppu suurematel kiirustel hakkasid millegi pärast müriseema. Aeglasemas keskkonnas nagu Poola ja nii edasi kadus müra ära. Näiteks Nankangidega on mindud Lüübekist Valka 1680 km. 14 tunniga. See juba näitab, et pole ta nii kehv rõngas ühti kui sellise valu peale ei teinud rehvid teist nägugi.

Aquila captas non muscas.

Omalgi nankang ecosport 2 all. Suvekad on täitsa tibenstobens, talvekad ei ole suuremad asjad ja kuna hind koreakatega sama siis hankookid talvel on paremad kui need hiinlased

Mersul suvekad ka Nankangid. Tõsiselt lärmakad on, muud ei oskagi kosta. Esimesel suvel polnud hullu, aga teisest suvest muutus müra juba märkimisväärseks.

Rohkem ei ostaks igapäevaliikurile. 


Talvekate osas olen minagi Hankooki usku, esiteks on hind suht soodne ja ka mõõtusid on igasuguseid saada, muuhulgas ka vanatehnikale sobivaid.

https://www.reifendirekt.co.ee/product/N...e/R-302936 Vaatasin Nokiani toodangut ka, hind küll kõrgem aga müra vähem. Efektiivsuse indeks ka 3.95... Kellelgil kogemusi taoliste rehvidega? Hind suht mõistlik, ca 41 eurot rehv

(19-07-2018, 21:35 PM)honkomees Kirjutas:  
(19-07-2018, 18:24 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(19-07-2018, 16:25 PM)viplala Kirjutas:  
(19-07-2018, 14:44 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Täpselt minu mõte väikseste akude kohta, täitsa kahju et mul enda Ryobi komplektist üks 2,5 Ah aku läbi läks, uut väikest ei raatsi osta, 

Võta aku lahti ja vaheta elemendid uute vastu. Tavaliselt on seal sees 18650 akud.

Renovaar võib ka uue sisu akusse toppida
Mu teada  nad li akusid ei remondi. Aga täitsa korras 18650 elemente saab äravisatud läpaka akude seest, seal tavaliselt vaid üks element pekkis.
Teevad küll

Nokian on hea, aga kas ka hinda väärt... Rolleyes Mina võtaks Eesti oludesse Barumi. Igas mõttes Harju keskmine ja vihmaga pidamine ei halvene märgatavalt. Erinevalt sama hinnaklassi Gislaved Urban Speedist, mis vihmamärjal uuel asfaldil vastikult libedaks muutub. Tõsi, küll oluliselt paremini pidades, kui 2 mm peale kulunud Gislavedi naastrehvijäänuk Big Grin

Muide, 165/70R13 on sama kõrge, kui 145R13. Spido muutub täpseks alles 165R13 rehviga. Nii teadmiseks...

Rännumehena loll küsimus vist, aga vist pole ma siis õige rännumees kah...

Millistes riikides veel sellist maanteede pindamist kohtab, nagu see hetkel Eestis nõukaaegse igandina kombeks on?
Pean silmas sellist stiili, kus killustik vedeleb lahtiselt vedelal pigil ja selle maa autostatud elanikud peavad oma auto ratastega seda maa külge kinni rullima?
Ja kui õhu temperatuur kerkib üle 25-pluss kraadi, on kõik see möödunud aastal rullitu läbi vajunud nii, et pigi rataste all ladisema hakkab...???

Jagage värskeid muljeid, palun  Smile .

(22-07-2018, 23:57 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(19-07-2018, 21:35 PM)honkomees Kirjutas:  
(19-07-2018, 18:24 PM)AsTroSS Kirjutas:  Renovaar võib ka uue sisu akusse toppida
Mu teada  nad li akusid ei remondi. Aga täitsa korras 18650 elemente saab äravisatud läpaka akude seest, seal tavaliselt vaid üks element pekkis.
Teevad küll

Ma igatahes mingi aasta tagasi, kui lasin neil teha vana makita trelli akude vahetuse, siis helistamise peale küsiti, ega liitiumakud ei ole, et neid nad ei tee.

Kus Tartus kõige odavamalt autole esiklaasi võiks saada?

(23-07-2018, 15:57 PM)autojuht Kirjutas:  Kus Tartus kõige odavamalt autole esiklaasi võiks saada?

Iga kord ise kohas, oma kogemus nii näitab, et aastad ei ole vennad. Vahel on suurtel tegijatel mingid kampaaniahinnad, väikeste tegijate hinnad sõltuvad, kust nad klaasi saavad.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne