20-03-2017, 23:59 PM
Teen siis enda õuepääl asetsevast jumzikust ka teema.
Alates aastast 2007 on ta sääl oma aega oodand, selle muutusega, et vahepeal vajas t40 endale tervet rehvi,
sedakorda koos veljega. Ja muidugi see vesi, mis igast võimalikust august sisse ronis. Sellest ka see klapipesade
freesimine ja ühe "õnneliku" silindri lihvimine. Muidugi kihutas uudishimu mind ka kolbe lähemalt vaatama,
täpsemalt kolvirõngaid. Selgus et põhjusega, nimelt oli silindrite kohal asetsenud plokikaaned roostet silindrisse
puistand, mis nähtavasti oli kolvirõngaste vahele pidama jäänd, kaks ülemist olid vist pea kõikidel kenasti kokkusurutuna,
kui silindrid valguse kätte jõudsid.
Hetkel ootavad kolvid täiendavat vannitamist ja kaks neist ka ülemisi rõngaid, mis õppeprotsessi käigus "kaduma" läksid. Aprillis loodan hääled sisse saada.
Kui kellelgi on üle, võib pakkuda.
Pildimaterjali kah : https://drive.google.com/open?id=0BywbeS...XlLaFBWbjg
Alates aastast 2007 on ta sääl oma aega oodand, selle muutusega, et vahepeal vajas t40 endale tervet rehvi,
sedakorda koos veljega. Ja muidugi see vesi, mis igast võimalikust august sisse ronis. Sellest ka see klapipesade
freesimine ja ühe "õnneliku" silindri lihvimine. Muidugi kihutas uudishimu mind ka kolbe lähemalt vaatama,
täpsemalt kolvirõngaid. Selgus et põhjusega, nimelt oli silindrite kohal asetsenud plokikaaned roostet silindrisse
puistand, mis nähtavasti oli kolvirõngaste vahele pidama jäänd, kaks ülemist olid vist pea kõikidel kenasti kokkusurutuna,
kui silindrid valguse kätte jõudsid.
Hetkel ootavad kolvid täiendavat vannitamist ja kaks neist ka ülemisi rõngaid, mis õppeprotsessi käigus "kaduma" läksid. Aprillis loodan hääled sisse saada.
Kui kellelgi on üle, võib pakkuda.
Pildimaterjali kah : https://drive.google.com/open?id=0BywbeS...XlLaFBWbjg