Postitused: 380
Teemad: 21
Liitus: Jul 2012
Maine:
11
Düüside ummistumisel võib olla asi ka kasutatavas õlis.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Postitused: 210
Teemad: 30
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Oli segu olen teinud rasvase 20L bensu ja 1L õli.Õli on 2T mineraal (punast värvi)
Sõitnud olen nii umbes 150km
Paagist lasin bensu välja ja tuli ilusasti on ka väike sõel filter vahel.
Teisest kolvist võin ka pildi teha (kolvi keskel on nagu väike augu moodi auk aga ei ole läbiv.teen paari päeva jooksul pildid.hetkel olen eemal)
Ise sedameelt et karpas mingi kakk kusagil ees.
Postitused: 210
Teemad: 30
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Segu soovitas üks vanem mees rasvasemaks teha et keskmine laager saaks korralikku määrimist.
Küünlad on NGK BR7HS.
Üks osa ülemisest kolvirõngast oli kolviküljes kinni.
Silinder nägi silmajärgi suht ok.
Postitused: 210
Teemad: 30
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Mäletasin valesti küünald suhtes.Hoopis on NGK BP6HS.
Esimesed 11km tehtud,käis hästi ja bensuks nüüd 98.
Panin teise karpa (ja pesin puhtaks).ja teise karpaga on tühikäik hea,ennem pidi väheke gaasitama et käiks.
Postitused: 380
Teemad: 21
Liitus: Jul 2012
Maine:
11
BP6HS küünal on nüüd nõks kuumem, kui BR7HS ja minu viidatud jawameeste klasifikatsioon soovitab seda kasutada talvel...
Ma isegi mõtlen külmemat küünalt kasutada (ei lootnud nii palavaid ilmasid....) aga praegu ei piina ka masinat väga e. ei sõida kuumaga pikemaid otsi, kui 1-20 km korraga. Pikemad otsad (90km/h kerge mees seljas) on tulnud õhtemperatuuril ~24 juures.
NGK tegelased soovitavad alustada küünla katsetusi külmematest, sest see ei põhjusta mootori hukku vaid kas siis ei tööta korralikult või rikub hoopis küünla enda...
Küünalde värv on suht tume, see vist tuleb väga rasvasest küttesegust aga auk kolvis küünla juures, tahaks selle põhjustajaks liiga kuuma küünlale määrata küll. Lisaks aitas ehk kaasa ka nõks vale süüde, lahja küttesegu jne...
Aga tegu tehtud ja nüüd vaja tulevikule keskenduda.
Egas midagi uued kolvid rõngad ja külmemad küünlad peale, süüte ajastuse kontroll, soovitan B98 segu 1:30-le ja sõitma.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Postitused: 380
Teemad: 21
Liitus: Jul 2012
Maine:
11
Kas see on läbiv auk?
Tundub olema n.ö. tehase auk ehk siis treimiseks kasutatud ava... Kolvi väljanägemine suht OK. Seega küünaldes nüüd väga suurt probleemi pole.
See kolvi pilt, mille enne näitasid, on saanud ka õhurikast segu, sest kolvil on näha sulamise jälgi väljalaske avade suunas.
Seega peaksid rohkem tähelepanu pöörama selle silindri tihendamisele... silindrialune-, karburaatori- ja väntvõlli kaelustiend. Ü
ldjuhul annab just kaelustihend järgi. Muide kui on kasutada katetega laager, siis võta kindlasti mõlemalt poolt kate ära - ära kasuta seda trikki, et jätad väljapoole katte alles, et toetada kaelustihendit. Kui hästi vaatad, siis laagri õlitus käib LÄBI laagri... lisaks tekitab ta simmeri ja laagri vahele suletud ruumi nii vaakumile (kolvi üles liikudes), mida ta püüab täita mingi asjaga - üldjuhul õhuga, mida imeb läbi kaelustihendi.
Kolvi alla liikumisel tekib ülerõhk kui küttsegu alla surutakse, et laagrit õlitada. See surutakse ja nõrgemast kohast välja...
ma just kohtasin ühte mootorit, kus see kate oli väljapoole alles jäätud... - selle sama mootori küünalde pildi ma juba panin... oli ka natuke tatine geneka alune...
Mingil tingimusel võib selle katte alles jätta aga siis pead sulgema sinna vahele viiva kanali ja lootma, et väntvõlli põsepoolt on laagrile piisav õlitus olemas.
Mis süüde sul on - kas kontaktidega või VAPE?
Kui kontaktid, siis kas süütamine on sünkroonis?
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Postitused: 380
Teemad: 21
Liitus: Jul 2012
Maine:
11
Süüte panid ju õigeks n.ö. parema silindri järgi... kuid kas kontrollisid, et ka vasakus silindris toimub süütamine sama kaugusel enne ÜSS-i.
Sorry, et juttu ja arutelu tuleb palju aga mida rohkem räägid, seda selgemaks läheb pilt, mis mootoriga tehtud - nii räägitakse ennast ja uurimisasutuses sisse...
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Postitused: 380
Teemad: 21
Liitus: Jul 2012
Maine:
11
28-07-2018, 14:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2018, 14:30 PM ja muutjaks oli
CHRhmm.)
Kui oleks ainult küünaldes viga, siis peaksid mõlemad kolvid ühesugused olema. Seega nõks soem küünal võis soodustada kergemalt kolvi sulamist. Teisisõnu tänu küünlale tuli viga kergemini esile ja jahedama küünlaga oleks protsess olnud aeglasem ning sõitja võinuks rutiinse küünla kontrolliga ennetada kolvile augu läbi põlemist.
Siin on pigem olnud olulisemaks mänguriks lahja segu ühes silindris ehk ebatihedus.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
On uusi korralikke juppe saada? Mis need siis oleks, vanad kaua seisnud originaalid või tehakse praegusel ajal samaväärseid/paremaidki ka?
Postitused: 210
Teemad: 30
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Nii kahjuks on.puhkus läbi ja soome tagasi.
Järgmine kord detsembris,aga els näeb ehk ka vahepealt tulen ka ei tea veel.
Nipet näpet leidub vanast ajast originaal kasutamata näiteks k.kasti väike võll,hammakaid,käiguvahetusplaat.kahvleid.
On ka ülikorralik väntvõll(634),korralikud silindrid.kriimudetta-oksudeerimatta kerge läigekkega mootori pooled.uued silindripead.
Plaanis CZ tellida kõik laagrid,simmerid,kolviring koos nõellaagriga, mootorikett.sidurikettad.Pean korraliku nimekirja tegama.