08-06-2018, 23:20 PM
ZIM Faeton
09-06-2018, 20:36 PM
(08-06-2018, 23:20 PM)Seping Kirjutas:Ksf-le Seping sellest toonist niipalju teadmiseks, et Gorki tehase 80-ndal aastapäeval käisid Pjotr ja Igor oma vastvalminud ZIM Faetoniga Gorki autotehase juubeli pidustustel. See ZIM Faeton oli tollal nii uudne asi, et võitis seal ühe kolmest peaauhinnast. Samas kasutasid nad juhust tutvuda igasuguste ZIM autosid puudutava materjaliga. Üheks teemaks oligi nende autode armatuuride värvimine ja nendeks kasutatud toonid. Tuli välja, et selle tööga tegeles tehases kusagil 10 naist, kes siis vastavalt oma fantaasiale seda mustrit seal peale kandsid. Neile näidati ka soovituslikke värvi gammasid ja Pjotri sõnade järgi oli selline punase puu toon ka valikus. Lubas mulle isegi pildi saata originaalsest raamist, kust kaetud ja pleekimata osa pealt on see värv hästi näha.(08-06-2018, 17:18 PM)Formika Kirjutas: Komplekteerime armatuuri. Toon võib-olla sai natuke särava võitu, aga mulle meeldib. Särav kontrast mustale autole.
"Toon" on väga leebelt sõnastatud.
09-06-2018, 20:38 PM
09-06-2018, 23:36 PM
09-06-2018, 23:46 PM
Kirjuta mark ka, neid suuri "junne" on vähemasti kahte sorti. Pealt kahe või kolme klemmi/väljavõttega. Võib-olla on erisusi veel.
10-06-2018, 10:08 AM
10-06-2018, 15:32 PM
15-06-2018, 06:01 AM
17-06-2018, 09:41 AM
17-06-2018, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2018, 12:46 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(17-06-2018, 09:41 AM)Formika Kirjutas: Hobused said aiste vahele. 3.5L mootori kohta palju neid ei ole, kõigest 90 tükki. Tänapäeval pigistatakse 1.6L mootorist rohkem välja.
Mul vana honda liitrise mootoriga tsikkel annab orginaalis välja 100kw....
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
28-06-2018, 09:06 AM
28-06-2018, 09:18 AM
02-07-2018, 19:31 PM
PER ASPERA AD ASTRA, ehk maakeeli LÄBI RASKUSTE TÄHTEDE POOLE. Nüüd tuleb igasugustes tegemistes aeg maha võtta, sest nädala pärast tuleb paariks nädalaks Eestimaa tolm jalgadelt maha pühkida ja üle lombi lennata. Plaan külastada Lõuna Carolinas üht suurt vana autode laata ja vaadata, kas midagi näppu ka jääb. Zimmi kokkupanek on lõpusirgel, kõik jupid olemas, ole ainult mees ja pane külge .
Tegelikult jama on hulga, miski ei taha sündida. Kahe mehega tegutsedes komplekteerid päevaga ainult ühe ukse ja sedagi heal juhul.
Mõned pildid ka.
Tegelikult jama on hulga, miski ei taha sündida. Kahe mehega tegutsedes komplekteerid päevaga ainult ühe ukse ja sedagi heal juhul.
Mõned pildid ka.
28-07-2018, 17:06 PM
Kuna selle loo peakangelase ZIM Faetoni juures edasiminekut pole, siis natuke musta ZIMmi edusammudest, mis ka, seoses kuumade ilmadega kuidagi edeneda ei taha. Aga midagi ikka.
Et pilti värviküllasemaks teha, sai külge kruvitud embleemid.
Armatuuri kallal ka pisut nokitsetud.
Komplekteeritud sai ka tagumine parempoolne uks.
Tööd on veel s....s palju. Lootus see auto Augustis musta numbri saamiseks esitada on kustunud. Reaalsem tähtaeg on Oktoober. Neid kuradi projekte on nii palju kätte ahnitsetud ja järjest raskemaid. Tänu GAZ 14 müügile pole mõnel ajal finants raskusi ette näha. Aga kindlasti need tulevad. Kuidagi ei õnnestu valget ZIMmi ka rahaks teha. 50K peetakse paljuks, kuigi omal ajal sai sinna rohkem matetud. Muidugi aeg on teinud oma töö ja pulmasõidud on ka igasugu defekte juurde tekitanud. Selle auto ideaalseks tegemiseks kuluks veel 15K-d aga mitte kuidagi käsi ei tõuse seda tegema. Muidugi, kui on kindel ostja, kes on nõus selle töö kinni maksma, siis tuleb see ära teha.
Et pilti värviküllasemaks teha, sai külge kruvitud embleemid.
Armatuuri kallal ka pisut nokitsetud.
Komplekteeritud sai ka tagumine parempoolne uks.
Tööd on veel s....s palju. Lootus see auto Augustis musta numbri saamiseks esitada on kustunud. Reaalsem tähtaeg on Oktoober. Neid kuradi projekte on nii palju kätte ahnitsetud ja järjest raskemaid. Tänu GAZ 14 müügile pole mõnel ajal finants raskusi ette näha. Aga kindlasti need tulevad. Kuidagi ei õnnestu valget ZIMmi ka rahaks teha. 50K peetakse paljuks, kuigi omal ajal sai sinna rohkem matetud. Muidugi aeg on teinud oma töö ja pulmasõidud on ka igasugu defekte juurde tekitanud. Selle auto ideaalseks tegemiseks kuluks veel 15K-d aga mitte kuidagi käsi ei tõuse seda tegema. Muidugi, kui on kindel ostja, kes on nõus selle töö kinni maksma, siis tuleb see ära teha.
29-07-2018, 10:54 AM
29-07-2018, 11:03 AM
29-07-2018, 11:32 AM
See vist ikka dünamo, kipub vahest ununema, et need võivad tahta ka polariseerimist enne kui toimetama hakkavad. Mõni auto manual nõuab seda lausa iga kord kui aku pealt juhe maas on käinud.
29-07-2018, 12:16 PM
Niipalju, kui mina mäletan, on autol ikke olnud generaator ja jalgratastel dünamod.
Formika mainis ka, et genekas hakkas tööle. Järeleikult "mäletas" see genekas veel oma ülesandeid.
Formika mainis ka, et genekas hakkas tööle. Järeleikult "mäletas" see genekas veel oma ülesandeid.
29-07-2018, 16:33 PM
(29-07-2018, 12:16 PM)motamees Kirjutas: Niipalju, kui mina mäletan, on autol ikke olnud generaator ja jalgratastel dünamod.Wikipeedia seletab
...
Tsitaat:Esimesed elektrigeneraatorid, mida hakati looma 1830. aastail, olid püsimagnetiga. 1850. aastail asendati püsimagnet elektromagnetiga, mille mähist toideti abigeneraatorist. Generaatorite areng hoogustus alates sellest, kui generaatoris hakati rakendama magnetahela jääkmagnetismil põhinevat endaergutust. Endaergutuse põhimõtte avaldas saksa tööstur Ernst Werner von Siemens 1867. a dünamoelektrilise printsiibi nime all; vastavalt nimetati ka alalisvoolugeneraatorit dünamoks (saksa k Dynamomaschine).
29-07-2018, 16:39 PM
Ehk ergutusega generaator ja ergutuseta dünamo.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 30 külali(st)ne