Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Õhtust!

Kas keegi mõistab öelda mis traktori küljest selline mootor koos ventillaatoriga on pärit?

[Pilt: 2527098153b0bf_l.jpg]

Tänan.

T.

(29-07-2018, 19:27 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Õhtust!

Kas keegi mõistab öelda mis traktori küljest selline mootor koos ventillaatoriga on pärit?

[Pilt: 2527098153b0bf_l.jpg]

Tänan.

T.
Kus ventilaator on?

Kas kellegil on kogemust nõuk. ketiga tapifreesi kasutamisest? Kas kett lõikab korralikult ja teeb puhta lõike?

(29-07-2018, 19:27 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Õhtust!

Kas keegi mõistab öelda mis traktori küljest selline mootor koos ventillaatoriga on pärit?

Tänan.

T.

T 40 mudelid.      
 
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idgroup=12&idmodel=231&idmark=50&atype=3

Tänud. Seega jälle mulle mittevajalik lublakas. 40-ga ei tegele üldse. Kel huvi siis on saadaval.

T.

(29-07-2018, 23:53 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Tänud. Seega jälle mulle mittevajalik lublakas. 40-ga ei tegele üldse. Kel huvi siis on saadaval.

T.

Tõsta siis see ka kõrvale ja pane nimi peale. Tänan.

Käisin Viljandi vanavaralaadal(seal hainamaal kus suur M... enne püsti oli). Kõige päramises lõpus, kui rahakott juba õhuke oli, sattusin "Tehnika Kuukiri" ennesõjaaegsete aastakäikude pakile. Taheti natuke rohkem  kui tengelpungas veel alles oli. Müü või auto tagavara ratas maha, ei ühtki rahakat tuttavat hakand ka silma. Püstijalu lugesin veidi. Ameerika autode teema lehed küll millegipärast välja kakutud. Unustasin müüja kontakti võtta, viimaks keegi oskab juhatada?
Kartuliharkidel oli 5- 10 euroga kiire minek- hakkega tegelejad vajasid neid. Muidu rahvast vähevõitu- palju üritusi vabariigis korraga(Sinimäe, Valga).

Kas on mingit kodust vahendit millega saaks ajutiselt generaatoririhma väheke paremini haakuma?   Praegu viliseb ja ei lae korralikult. Uue rihma saan homme kätte aga nii huvi pärast prooviks kas saab midagi ise teha.

kampol






....

Keegi foorumlastest midagi analoogset on kokku keevitanud?
Päris mõnus oleks taolisega mööda metsaradu kilomeetri kaugusel rabajärves ujumas käia.


vabal ajal painutan kaablit...

(30-07-2018, 20:56 PM)jussm Kirjutas:  Kas on mingit kodust vahendit millega saaks ajutiselt generaatoririhma väheke paremini haakuma?   Praegu viliseb ja ei lae korralikult. Uue rihma saan homme kätte aga nii huvi pärast prooviks kas saab midagi ise teha.

Pigi, vaik

Sprei-silikonõli on väga lihtne moodus. Väike suts pöörleva rihma vahele ja korras, mõneks ajaks. Vist pehmendab kummi ja tänu sellele.

Kas Tallinnas kuskil terase karasuseks spes õli ka müüakse?

(30-07-2018, 21:27 PM)rocker Kirjutas:  Keegi foorumlastest midagi analoogset on kokku keevitanud?
Päris mõnus oleks taolisega mööda metsaradu kilomeetri kaugusel rabajärves ujumas käia. ...
sedasorti asju vorbib vana tuttav iževski tehas Skaudi nime all 

Üks vene linnamehest jahimees tegi omale eriti väikese maastikusõiduki variandi elektrimootoriga, jagub mitmeks tunniks sõiduks
[Pilt: attachment.php?attachmentid=307045&d=1499548975]
[Pilt: attachment.php?attachmentid=307046&d=1499549084]

Kas väiksem istekohtade arv sõidukis, kui paberil toodud, on takistus ülevaatuse läbimisel? Ma meelsasti viskaks sõiduautost tagapingi välja täiendava kolaruumi tarbeks, nagunii seal keegi ei istu kunagi. Selline naljakas auto on, et tagaistujatele pole omi uksi tehtud ja siis tuleb niimoodi naljakasti pugeda sinna esiistme ette kallutamise abil.

Eks ta sõltub ülevaatajast, kas teeb asjast numbrit.
Aga muidu sõltub. Kui ongi selline masin, millest istmed välja käivad, ei tohiks saada norida. Vist.
Muidu võib kvalifitseeruda omavoliliseks ümberehituseks.

(03-08-2018, 18:15 PM)Etsike Kirjutas:  Kas väiksem istekohtade arv sõidukis, kui paberil toodud, on takistus ülevaatuse läbimisel? Ma meelsasti viskaks sõiduautost tagapingi välja täiendava kolaruumi tarbeks, nagunii seal keegi ei istu kunagi. Selline naljakas auto on, et tagaistujatele pole omi uksi tehtud ja siis tuleb niimoodi naljakasti pugeda sinna esiistme ette kallutamise abil.

Kui on ettenähtud, siis peavad sees olema. (Kontrollitakse ka turvavööde lukustusi) ja üldjuhult üv-d ilma istmeteta ei läbi.

(03-08-2018, 18:15 PM)Etsike Kirjutas:  Kas väiksem istekohtade arv sõidukis, kui paberil toodud, on takistus ülevaatuse läbimisel? ...

Mul samad mõtted parasjagu.
Sa võid käia ametimeeste juurest läbi ja vormistada kahekohalise sõiduauto (mingi 20 euri). Mulle õeldi, et see pole probleem. Väike vaheseid tuleb ainult teha (eilne info).
Ülevaatusele minnes peab olema auto komplektne. Tähendab, kui autol 5kohta kirjas, siis peavad olema ka toolid sees. Ei saa loota ülevaataja tujudele.

hp

Keegi on lasknud Vabriku tn-l numbrimärke üle värvida? Tahaks kuulda natuke arvamusi kvaliteedi kohta. 92.aastal väljastatud numbrid siiski mul ja ei taha neist loobuda Big Grin

Käisin aastaid Fiat Ducatoga ülevaatusel selliselt, et paberites oli kolm istekohta, aga tegelikkuses vaid kaks ja seljatagune vahesein nihutatud tulevase lahtikäiva diivani tarbeks tahapoole. Ei urisetud. Kui vaheseina poleks olnud, siis ülevaatuselt läbi poleks saanud. Divaane jäigi sisse ehitamata. Lihtsam oli väljasõitudel ööbimiseks kasutada täispuhutavat madratsit.

Tänasel ajal sõtkun palju ringi Galaxyga, millel paberite ärgi seitse istekohta.
Reaalselt on kasutuses viis. Kuues tool vedeleb juba aastaid tarbetuna toas, seitsmendat polnud kogunisti saksast saabudes kaasas.
Ülevaatused kõik ausal teel nende viie istmega läbitud, pole kellelgi iialgi irisemist olnud, et pakiruumi istmete arvelt omavoliliselt suurendasin. 
Ja üldse, mida kuradit, kas peaksin hakkama spetsiaalselt TÜV jaoks veel ühe tooli ostma ja seega kahte istet toas ruumi raiskamas hoidma? Ei pea.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 16 külali(st)ne