08-12-2016, 16:42 PM
Täitsa Viljandi värk. Lossi tänav peaks olema.
T.
T.
(30-11-2018, 14:40 PM)Edeveoline Kirjutas: Vene graafikadisaineri nägemus uuest ГАЗ-12 ЗИМ`ist:
https://fishki.net/auto/2783002-giperlaj...m=engageya
(21-02-2019, 11:56 AM)Edeveoline Kirjutas: Pobeda venna ZIM`i isa ja vanaisa:
https://fishki.net/auto/2883737-stalinsk...m=engageya
(21-02-2019, 11:56 AM)Edeveoline Kirjutas: Pobeda venna ZIM`i isa ja vanaisa:Ma olen kusagil sellest L1-st juba juttu teinud. Oleme ka Vene huvilistega seda asja arutanud. Müüte ja valesid selle auto juures on oma jagu. Muidugi see tähtaeg. Oktoobris hakati jooniseid tegema ja 1 mai paraadile sõitsid juba 6 100 % oma valmistatud autot. Samas Moskva Lihhatsovi tehas ei suutnud ZIS 101-te 3 aastaga valmis saada. Kuigi mootor ja transmissioon kopeeriti suures osas maha just sellelt L-1-lt. Üleüldine arvamus Vene ringkondades on, et tegelikult tulid ikka väga paljud jupid USA-st, mis nimelt, seda ei tea nüüd 87 aastat hiljem enam keegi. Võib olla oleks võimalik õiglus jalule seada, Buicki arhiivides tuhnides, et äkki on alles 1932 a Venemaale müüdud asjade dokumendid. Aga see selleks. Mul on/oli plaan ka üks L1 ellu äratada, aga see tundub mission imbossible. Buick klubi kaudu sain informatsiooni, et Buick 32-90-d on tänaseni säilinud 7 tükki. 5 neist on erakogudes ja 2 tugevasti ümber ehitatud. Paar Vene autofanaatikut on aastaid neid autosid taga ajanud, kuid tulemusteta. Ainuke võimalus on mingi teine, madalama klassi Buick ümber ehitada, mis neelab ikka kohutavalt vahendeid ja nõuab vähemalt 2 doonori ostmist. Võibolla ma kunagi tulen siin mingi projektiga lagedale, sest mul on juba midagi sellest autost olemas. Samas on loo autor mööda pannud ka auto värvidega. Isegi vanalt pildilt on näha, et kõik autod pole mustad. Mustad olid küll poritiivad, aga kerede toonivahe osadel autodel paistab silma.
https://fishki.net/auto/2883737-stalinsk...m=engageya