![[Pilt: attachment.php?tid=6189&pid=44162]](http://forum.automoto.ee/attachment.php?tid=6189&pid=44162)
siin siis sama auto sisu ja kapotialune. Ei ole Manta mitte, Rekord Coupe D 1972 hoopis. Väljanägemiselt suht originaalne, kui mitte hirmsuuri rattaid ja tagapilarisse ehitet jahutusõhukogujat mitte arvestada, eest 25mm ja tagant 50mm kumbagi tiiba laiendatud. Rehvid, ees 225/50-15 ja taga 345/35-15. Kapoti all väikeplokk Chevrolet 327cui. puuritud 331cui. (5,4 liitrit) V8, kaks turbiini, TH 400 aut. kast ja Fordi 9 tolline pära. Turbod pressivad 1,5bari vahejahutisse ning säält kama siis edasi läbi kahe moditud Weber 55. Võimu 600-700hj. 7000pöörde juures. Moment 800-1000Nm 5500p/m
0-100km/h 4,2sek. (slikkidega 3sek), veerandmiil 10,9s-205km/h. arvutuslik tippkiirus 320km/h. Kütusekulu 2,2 l/miili kohta, maanteel 1,3 liitrit
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Ehitamiseks kulus aastajagu ööpäev ringi ehk ligemale 9000 tundi.