Googeldaks hirmsasti aga pole head mõtet, mida googeldada. Ühesõnaga tarvilikuks osutuks sama põhimõttega pistik nagu on auto kärupistik aga esiteks piisab kolmest kontaktist (gabariit, pidur, mass) ja teiseks peaks see tavalisest kärupistikust kaks või kolm korda väiksem olema. Kasutusvaldkond oleks aga sama - järelhaagise tulede ja massi ülekandmine.
On mingeid kohalikke kaubandusvõrgustiku soovitusi, kus ja mida saaks kusagil näpuvahel keerutada ja mõelda, kas sobiks?
(10-09-2018, 18:01 PM)Marko Kirjutas: Mootoriplokis oleva küttekeha (plokisoojenduse) pistiku ükskõik milline versioon haakub ilusti projektülesandega.
Hmm, tõsi - neid on väikse läbimõõduga küll näha olnud ja need peaks ka sõidu ajal koos püsima piisavalt hästi. Muud tüüpi pistikud ei tundu parimad olevat haagise tuledepistiku tegemiseks. Auto oma jääb aga visuaalselt suureks ja kobakaks poritiiva juures.
Peaks vist oma kolihunnikus ringi tuulama....
Just äsja leidsin mingist autost kimbu taolisi asju, mõned lausa uued. Kahjuks ei viitsinud salvestada, et mis tüüpi/mõõtu pistikud olid.
Nüüd on vaja aint meelde tuletada kuhu ma nad panin
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2018, 23:49 PM ja muutjaks oli Sax.)
Jalgratast pole vist mõtet leiutada. Soovitaks paigaldada autole ja kärule standardne pistik ja pesa mis võimaldab toitepinge edastamist (näeb välja suht sarnane 7-pin pistikuga ja võimaldab ka ristkasutust, ei pea jamama mingite adapteritega)
Kui kindel soov ikka kahte erinevat kaablit kärul kasutada, siis veoauto maailmast on olemas 2-e 3-e jne otsaga ühenduspistikud (ise vedasin kunagi mingit haaget, millel oli tagaluuktõstuk ja selle laadimiseks sõidu ajal oli vaja käru akudesse särtsu lasta)
EDIT: ei taibanud kohe, et otsitakse vist ratta käru pistikut (mitte voolu vedamist kärule). Siis vast piisab 4 otsalisest pistikust (nagu riistamarketi lehel, aga rekkapoodides pakutakse vist vähe asjalikemaid ka)