Postitused: 79
Teemad: 10
Liitus: Jul 2018
Maine:
0
Tere
on üks Cz 350cm3 mootor, millel on parempoolne keps kinni ja ei liigu. Seetõttu ei saa lahti ka karteripooli, sest kepsud on sellises asendis, et jäävad poolitamisel ette. Mis variandid siin on? Mootor oli pikalt seisnud. Sain mootoripooled liikuma, aga lahti mitte.
Väntvõlli laagrid ei paista olevat kinni.
Kas kellelgi on kogemusi jagada?
Proovida mitteliikuv keps kuidagi katki lõigata? Ma ei ole veel kindel, kas rellakaga ligi mahub.
Mootor on peaaegu nagu vana Jawa 360 mootor, aga mitte päris - mootoripooled on ikka pisut erinevad.
Sellel mootoril on puudu ka parempoolne (süütemängu) kaas. Kas kellegil oleks Cz 350 cm3 mootori parempoolset kaant üle?
Tänan ette asjalike vastuste eest.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Roostesurmaga leotamine pole aidanud?
Postitused: 79
Teemad: 10
Liitus: Jul 2018
Maine:
0
Sain rellakaga kepsu pea maha lõigatud ja mootori lahti. See keps polnud kinni mitte seismisest vaid mootor jäi seisma seetõttu, et kepsulaagriga midagi juhtus. Väntvõll on nüüd maas ja peab uued kepsud vaatama ning proovima lasta need kusagil ära vahetada koos keskmise laagriga. Oskate soovitada kohti selle töö tegemiseks Tallinnas? Seda vist päris ise garaažis ei tee.
Kinnise kepsu poolne väntvõllilaager oli ka kehvas seisus.
Aga jah, süütemängu kaas on sellel mootoril puudu. Muud kulunud ja puudu olevad jupid on uutena tellitavad.
Postitused: 1,291
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Tere
Võiksid tsiklist mõne pildi teha, aga tõenäoliselt on tegu mudeliga 472, millel on mõne väikese erinevusega sisuliselt sama mootor, mis Jawa 634-l. Seega otsi 634 karterikaant, peaks olema "ülimasslevinud".
Postitused: 210
Teemad: 30
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Mul muidu leidub 634 karteripooled,mõlemad mootorikaaned ja korralik käigukast.
Kui on vaja siis mul on olemas.
Postitused: 1,291
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Aga millest järeldad, et tegu on üldse Cz mootoriga? Netist leiduvate andmete kohaselt hakati kahesilindrilisi Cz-te tootma alles 1976, ja siis juba kohe 634 (või analoogse 250 cm³) mootoriga; "ümmargust" kahesilindrilist Cz mootorit nagu ei tea... Ehk on Velorexi mootor hoopis?
Postitused: 139
Teemad: 7
Liitus: May 2014
Maine:
1
Pakuks,et tegu on 354 mootoriga.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Mul on cz 350 aastast 82,sel on juba küll puhta 634-ja mootor,erinevus pidi olema ainult silindrite avades,keegi kunagi rääkis,välimuselt ühesugused.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,291
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Kuulujuttude najal on raske mootorit remontida.
Postitused: 1,291
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
24-09-2018, 16:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2018, 16:33 PM ja muutjaks oli
stretch.)
Milleks leiutada jalgratast? Kust see joonis pärit on? Neid täna saadaolevaid kepse topitakse nii 354, 360, 634 (ei tea mis 364-st te räägite) kui ka 638 väntadesse. Jawa tehas ei tooda muide ise juba ammu enam kepse, vaid kasutab praegustes 640 mootorites neid samu Hiina vms omi.