Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Ma lugesin nüüd seda teemat siin ja igaks juhuks lasin auto mootorist, sillast, käigukastist ning roolivõimust vana õli välja ja asendasin saeketi õliga. Sama tegin ka traktoris ning igaks juhuks vahetasin ka ketiõli vastu traktori hüdraulika õli. Ühe hooga läks vahetusse muruniitja sisemmuses olev vana õli ning kõik ülejäänud koduste aparaatide omad. Kööki jõudes viskasin karjudes läbi akna ka pannnil särisenud oliiviõli, mis sai samuti asendatud keti omaga, ning ahastades läksin ja palusin andeks akna all roomavate õliste sitikate käest, lakkusin nad puhtaks ja valasin üle värske ja kasuliku ketiõliga. Homme kavatsen ka oma sae kasutatud ketiõli välja vahetada kasutamata ketiõli vastu ja nii 10x järjest. Muide saag on müügis ülehomsest!
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Ma toetaks siinkohal Viplalat ja valaks veel õli tulle, vana õli...
Õlidel ei kao määrimisomadused ära, vaid pesuomadused saavad otsa. Tänapäeval on rekkadel juba õlivahetusvälbad 140tuhande km peal ja nad ei sõida saeõliga, vaid mootoriõliga.
Kui nüüd õliseid putukaid vaadata, siis mille kuradi pärast, te rohelised, määrite oma kubemetäidele peale mingisugust mürki ja ei lase neil rahumeeli "kodus" elada.
Naised rannas määrivad ennast õliga vabatahtlikult ja iga mees aitaks vabatahtlikult, suurima rõõmuga, veel kaasagi. Atleedid on iga natukese aja tagant õliga lausa üle valatud ja see pole isegi puhas õli, vaid kuskil pruuniks kõrbenud.
Mina mõksin maal igatsorti puitdetaile vana õliga üle ja putukatel on sellest päris pohh. Nad ikka nokivad usinaste seda puitu, kui nendel parasjagu pähe tuleb.
Kodu trepi sees olevasse sipelgapesasse olen valanud kõiksugu sodi (õli, sipelgamürki, värvi, lahusteid, ....), ikka on pesa seal.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
26-09-2018, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2018, 12:33 PM ja muutjaks oli
Marko.)
(26-09-2018, 12:14 PM)v6sa Kirjutas: vahetusvälba täitumisel väljuv vedelik ei ole veel muutunud tuumajäätmeks
Bensiinimootorist
Ehk märkasid, et diiselmootorist tulnud õli on seifis. Mitte selleks, et keegi ära ei varastaks, aga selleks et enne jäätmejaama viimist siseringlusse ei satuks. Siin kehtib vanasõna, et tilk tõrva rikub potitäie mett kõige paremini. Õnneks on viimane masuudipress siit õuest lahkunud.
Lisame sinna erinevatest käigukastidest tulnud õlid ja saame täiesti pandava ketiõli. Liiga vedelale võib natuke uut sillaõli juurde panna.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Sèe 140k õlivahetusvälp on jah olemas aga kuidas seda saavutatakse? See on saavutatav tühjalt sõites. Auto arvestab põletatud kütuse kogust, mootori koormust, külmkäivitusi ja veel miljonit asja. Ja kui kõik on ideaalne saadki 140k välbaks. Põhimure ikkagi õli saastumine tahmaga, pesemisvõime kadumine jne nagu ikka vana õliga.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Saeketi määrimine on olnud peavalu aegade algusest ja vanaõli sekti liikmed on valel teel. Ei sobi sinna ka puhas diisel kuna see ei kleebi nii nagu originaal ketiõli. Küsige nendelt kes hommikust õhtuni metsas.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 762
Teemad: 61
Liitus: Oct 2008
Maine:
10
Teemasse ka. 2 taktiline trimmer teeb sellist jama, et soojaks saanuna jääb seisma, käivitub pärast kõtuse pumpamist ja tooreklapiga käivitamist ja töötab ~30 sekundit, käivitub pärast tooreklapiga käivitamist jne. Kütust ei saa nagu peale. Paagisisese filtri vahetasin. Voltis kohta voolikutel näha pole. Mis jama on?
Do'nt panic
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(26-09-2018, 14:22 PM)v6sa Kirjutas: Kaks nädalat tagasi tegi auto koos minuga kaks päeva äärmiselt kulutavat tööd künnivõistluste platside ettevalmistamisel, mis päädis õlivahetuseni jäänud kilometraaži vähenemisega pea 2000 km võrra. Nii viiskümmend käivitust ja napp 20 km läbisõitu vaheldumisi I ja tagurpidi käiguga viisid järgmise õlivahetuseni jäänud kilometraaži 16700 pealt 14800 peale.
Vabandust OT pärast, aga pidin jagama oma värsket üllatust.
Kui korrektne olla siis vähenes mitte õlivahetus välp vaid hooldusintervall. Kas tänastel tarkadel autodel lisaks mootoriõli vahetusvajadusele hooldusvälpa ka miskised muud tegurid mõjutavad vast vastavad targemad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(26-09-2018, 13:57 PM)motamees Kirjutas: Diiselõliga immutatud terassi alustalade kohta on mitmed uudishimutsevalt küsinud, et mis kena asjaga see tehtud on (ei määri ega haise). Ja see pole mette halvustava alatooniga.
Ma eelmine suvi tegin ühe kuuri, voodrilauaga üle ja vana diiselõli selga. No kuradi ilus on. Puittekstuur ronis musta alt välja ja moodustas laudadele kena heledama mustri, sügavmusta taustal. Selle suve alguses laudade pinnad hülgasid kenasti vett, praegu ei ole enam vaadanud. Ilmad kuivemaks lähevad, tõmban veel ühe kihi selga. Tahm ise on ses suhtes ka hea materjal, et eriti ei pleegi. Kui räästad on laiad, siis ei pääse ka vihm seda sealt maha pesema ja tulemus säilib kenana mitmeid aastaid.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!