Belarus traktorid.

See kang on kinnitatud sillast tuleva võlli otsa,kontrolli ega sealt lahti pole.
Vasta
Lightbulb 

Mure lahenes. Kahvel oli tulnud välja oma pesast aga sealt ülevalt sai ka tagasi.
Vasta

Mure traktoril kütuse kättesaamisega(Jõud kaob niisama sõites ära või mäest üles minnes, siis tuleb jälle tagasi vahepeal) , filtrid vahetatud ja puhastatud. Uued vaskseibid pandud ja ikka nöögib. Kuidas kontrollida etteande pumba tööd? Käsitsi pumpab küll.
Kas peenpuhastus filtri kopsik peaks olema kütet täis, olen vaadanud ja veerand on vast, mitte rohkem.
 Minu loogika kohaselt etteande pumpa jõuab kütus vabalt, ei ole mulle ega muid asju näha voolikus. Peenpuhastusfiltri kaane tihend pole enam esimeses nooruses.
Vasta

Kontrolli atstoinikut ehk jämepuhastusgiltrit. Lasr see õhust tühjaks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tasub veel kontrollida jämepuhastus kopsiku peal olevat stutserit, seda mis paagist tuleb, sinna koguneb ka igasugu jama.
Vasta

Etteandepumba kolvi vedru võid ka kontrollida.
Vasta

(25-09-2018, 22:22 PM)Kult Kirjutas:  ...
Kuidas kontrollida etteande pumba tööd? Käsitsi pumpab küll.

...

Ainult manomeetriga etteanderõhku mõõtes. Kõik muu on kaudne ennustamine.

Kas paagi oled tühjaks lasknud? Mõlemad, põhjapunnist? Kas anuma põhja jäi sodi ka? Klimpe oli näha? Värvitükke?

Et seal ei oleks mingi kalts, kinnas või kunagise traktori risti poolt kiiruga naise eest peitu pandud naabrinaise stringid ulpimas, mis aeg-ajalt imitoru otsa ummistab ja tekitab etteandeprobleeme.

Settepott on alati kahtlane, kuna see on imipoolel. Samuti kütusekraan, kui seda pole veel vahelt minema visatud. Ning kogu imitorustik. Kontrolliks pane pump imema otse pudelist/kanistrist mootori kõrvalt ja vaata, kas probleem jääb alles. Ehk tee "kanistritest".

Etteandepump reeglina tootlikkust ei kaota, pigem hakkab lekkima pumpa. Aga välistatud see muidugi ei ole. Aga siis ongi surnud, mitte ei pendelda poolelusana...

Aga igasugune õhk küttsesüsteemis on kuradist ja põhiasjana tegele selle sisenemise koha tuvastamisega. Mis on PITA, tean omast käest.
Vasta

ilmselt probleem juba lahenenud selle aja peale, kuid oma mitmeaastase kogemuse põhjal on täiustamata süsteemist lekkekohta imemise poolel väga raske leida.
Nimelt kui süsteem ära õhutada on filter naftat täis ja kuna märg filtrielement õhku läbi ei lase (pindpinevus või midagi sellist)siis ta käib olenevalt lekkest kas tunnikese või isegi paar päeva täiesti normaalselt kuni filter õhku täis koguneb ja õhk pumpa jõuab.
Kes muidugi surveklapist toru paaki on pannud sellel on elu hulga lihtsam sest juhuslikult süsteemi sattunud õhk läheb sujuvalt välja tagasi paaki.
Kui leke on suurem siis muidugi ei toimi ka niimoodi aga siis on seda juba lihtne leida.
Aga lihtsaim viis imipoolel leket leida on paagi kraanid kinni panna ja siis käsipumbaga seni pumbata kui vaakum läheb nii suureks et pumba nupu alla tagasi tõmbab.
Kui ei õnnestu sellist vaakumit tekitada on kas pumba klapid lekkega või tõmbab kuskilt õhku süsteemi.
Pumba kontrolliks võib toru lahti võtta, sinna näpu ette panna ja pumbates veenduda et pump teeb sellist hõrendust.
Tavaliselt on ka kuulda kust õhku tõmbab kui teine pumpab ja kõrvaga kuulata igasuguste ühenduste juures ning voolikuid liigutada.
Vasta

Olen isegi maadelnud õhuga pealevoolu poolel, enamus aega on viga settepotis, sinna sisse ja välja tulevates liitmikes, või suisa tihendis, poti ja jala vahel, kui pumbast, surveklapi pealt läheb voolik uuesti etteandepumba alla, siis seal all on võimalik, et voolikud sattuvad nii, et poldi küll tõmbad kinni, aga vahe jääb sisse ja hakkab õhku vahele kakkuma(korpuse peale jäi kandma kuidagimoodi vooliku ots). Ükskord jebisin päris pikalt, pumbaga ajasin surve üles, käis mingi aeg, 5min vb, aga siis kõik. Enam käima ei läinud, käsipumbaga üles surve, jälle käis, otsisin kõik kohad läbi, mis kus, aga viga oli hoopis etteande pumbas, mille kolb oli kinni jäänud pikema seismisega, päästsin selle lahti, käib siiani.
Vasta

nv võtsin tuhleid ja sama pull põkal ja 2 korda minestas põllul ja kolmsas kord enne garaazi minekut.vedas kah õhu vahele,aga muud süüdlast leida ei suutnud kui käsipump käis nõnna kergelt.teiselt pumbalt korras käsipump ja kohe pumpamisel tunda kus üks käib lurts lurte sja teisel tuleb jõuga lõpuni suruda,et saaks punni kinni keerata.peale vahetust pole käima pannud,aga muu olla ei saanud.kevade sai pandud uus kummrõüngas pumpa.
Vasta

Käsipumpade hülsid on tavaliselt

A) roostes
B) kulunud
C) mitte mõõdus (uustoodangu puhul)
D) korralikud

Kolmel esimesel juhtumil võib uus rõngas pidada paar liigutamist i vsjo.
Vasta

Kes ei taha käsipumbaga regulaarselt vahekorras olla otsib omale sellise pumba aga Boschi oma ja naudib 15 aastat lekketa pumpamist.
Ilmselt on ka lingil oleva pumba kvaliteet kordades parem, kuid Boschi oma toimetab 15 aastat ja julgen soovitada.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/kasipump-m...r-mtz.html
Vasta

Pikemalt pole veel testida saanud aga tundub et ikka pumbas oli asi. Võtsin küljest ja ei pumbanud midagi, teiselt russilt kruvisin ühe maha ja see ikka pumpab kui kolbi suruda. Vanal oligi kolb juba põhjas. Eks õhtuks on teada kas sai asja.
Vasta

(27-09-2018, 09:15 AM)2715 Kirjutas:  Kes ei taha käsipumbaga regulaarselt vahekorras olla otsib omale sellise pumba aga Boschi oma 
...


Kas on tootekood äkki kusagilt võtta? Tekkis huvi.
Vasta

Käisin vaatamas ja kood on 2 447 222 126.
Vasta

Tänan. 15€ polegi väga hull toimiva asja eest.
Vasta

Tervitus! Ega keegi ei tea või kellelgi ei seisa sellist russi starterit nagu ST-142M ? 3,5kw. Tahaks leida sellise uuena, kuid kui kellelgi kasutatud eksemplar seisab siis oleks huvi ka selle vastu.

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta

Millest nii konkreetne huvi?
Vasta

Meil on see starter 18 aastat veatult teeninud igapäevaselt metsaveo russil, nüüd aga hakkab vaikselt kulumuse märke näitama, kuid siiski veel töötab. Kisub traktori ka väga, väga edukalt külma kraadidega käima. Poodidest küsides aga tundub, et pannakse peale seda mis on moes ja kuna see starter pole enam moes siis teda ei müüda. Kuna see on niivõrd hästi töötav lahendus siis sellest ka huvi.

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta

(27-09-2018, 09:49 AM)Kult Kirjutas:  Pikemalt pole veel testida saanud aga tundub et ikka pumbas oli asi. Võtsin küljest ja ei pumbanud midagi, teiselt russilt kruvisin ühe maha ja see ikka pumpab kui kolbi suruda. Vanal oligi kolb juba põhjas. Eks õhtuks on teada kas sai asja.

 Tundub et sai asja. Hommikul küll suri jälle välja nagu ei saaks kütet kätte, aga selgus et etteande pumba pumpamis asjandus oli kinni jäänud keeramatta. Sai see kinni siis paar tundi oli veel voolikutes õhku näha, aga siis kadus vist õhk ära ja toimis küll. Läks mäest üles 48km/h ilma köhimata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 35 külali(st)ne