Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(30-09-2018, 22:31 PM)diesel Kirjutas:  täieliku võhikuna pean paluma selgitust. kas lasen ainult katkestusega soonele voolu peale ja siis selle
viidatud "pulgaga" piki kaablit liikudes leian koha kus vool lõppeb?
kõik karvad otsaga seinas vist ei toimi?

Ükhaaval pead otsad voolu alla panema ja siis peaks näitama kui vool juhtmes otsa saab. Kui see ei tööta, viska vastu seina puruks, 3 euri ei ole teab mis kadu, ja osta kallim mis töötab. Aga üldiselt peaks hakkama saama ka sellega. Alis on muidu müügil ka süsteemid millega annab juhtmesse teatud impulsi lasta, sellega saad ka maa või seina seest juhtme asukoha või katkestuse teada. Piiksutajad tahavad tattipidi vastu juhet olla ja seina seest ei näita peale aiateivaste suurt essugi.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Katkenud soonele lase jah vool selga ja selle pulgaga leiad umbkaudse koha mõne cm täpsusega. Kui aga kuskil on soonte vahel natuke kehvem isolatsioon võib päris ära petta. On juhtunud, kuna indutseerib läbi.

aitüma kõigile. vool jälle olemas.
nüüd võiksid spetsialistid ka meelise trafoteema paika panna.
ma trügisin oma kaablijutuga tema murele ju vahele.

Meelist aitab keerdude lisamine. Mahakerimine on alati selline kahtlane, isegi siis kui sekundaaril, primaaril ei tohigi. Siin muidugi aitaks tiba täpsustamist, et mis trafo ja mitu faasi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Üks ühefaasiline bensiinigeneraator uhab tuimalt 300V, mootoriga pöördeid vähendada ei saa enam. Peenemat elektroonikat ei tihka järele panna sellisele genekale, ups viskab ka rikkesse ja täku uriseb ka samuti geneka peale...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(01-10-2018, 21:37 PM)mlsluik Kirjutas:  Üks ühefaasiline bensiinigeneraator uhab tuimalt 300V, mootoriga pöördeid vähendada ei saa enam. Peenemat elektroonikat ei tihka järele panna sellisele genekale, ups viskab ka rikkesse ja täku uriseb ka samuti geneka peale...

 Peenema elektroonika saaks panna läbi autotrafo. Kusagilt mõne sellise juraka ikka leiab, sellega saab siis pinge sobilikuks timmida.
 Või on tollele ka see 300V liiast?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Autotrafosid/latreid leiaksin mõned, kas see lahendab probleemi? Neil vist pool kilovatti piiriks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

postitusest:"Üks ühefaasiline bensiinigeneraator uhab tuimalt 300V, mootoriga pöördeid vähendada ei saa enam."

Kas ei oleks targem lõpuks avaldada suur saladus generaatori margist ja teh andmetest ( pilt internetist)et saaks mõtiskleda, miks pinge nii kõrge on. 
Muidu paneme "haige" vegeteerima, ravimise asemel.

Parimat h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(01-10-2018, 21:37 PM)mlsluik Kirjutas:  Üks ühefaasiline bensiinigeneraator uhab tuimalt 300V, mootoriga pöördeid vähendada ei saa enam. Peenemat elektroonikat ei tihka järele panna sellisele genekale, ups viskab ka rikkesse ja täku uriseb ka samuti geneka peale...

Küsiks, kas seda 300V on mõõdetud ilma koormuseta? Võibolla siis ühendada mõni väheväärtuslik tarbija taha ja teostada uus mõõtmine. Tarbija peaks olema vähemalt pool või rohkem võimsusega generaatori võimsusest (vatid või voltamprid). No näiteks vana õliradiaator, hunnik hõõgniidiga pirne vm. Kas siis ka on 300V? Minu teada mootori pöörete arvuga ei muudeta pinget, kui sealt ikka tuleb vahelduvvool. Regulaator peab hoidma pöörded paigas ja vastavalt koormusele liigutab gaasihooba, et tagada sagedus 50 Hz.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Rootori mähises lühis, sp pinge kõrge. Kiirus reguleerib ainult sagedust

ELEMAX SH1000Dx  Kui tegu milllegi analoogsega, siis venelased arutlevad ka sarnaste ülepingete põhjuste üle: http://monitor.net.ru/forum/-info-425347.html 
Ja pildil tekstis "hz" tõlgiks ma nii: hren znajet. 
Tsitaat:Многие современные синхронные генераторы снабжены безщеточными системами возбуждения тока на катушках ротора (их еще называют brash-less). Они лишены вышеуказанных недостатков связанных с щёточным узлом, а потому предпочтительнее.
Tsitaat siit: http://gekospb.ru/article12.html


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Katlaruumist koridori viiv uks peab olema tuletõkkeuks. Nii on ammuses projektis ka kirjas.Tekkisid mõned küsimused...
Avanema peab katlaruumi poole? paigalduseks tavaline "makrofleks" ei päde? Seaduses kirjas, et sulused peavad vastama nõuetele, st. tavaline vaheukse lukk, ainult tuuleriiviga ei sobi? Veel midagi millega arvestama peab?


(04-10-2018, 23:47 PM)hulgus Kirjutas:  Katlaruumist koridori viiv uks peab olema tuletõkkeuks. Nii on ammuses projektis ka kirjas.Tekkisid mõned küsimused...
Avanema peab katlaruumi poole? paigalduseks tavaline "makrofleks" ei päde? Seaduses kirjas, et sulused peavad vastama nõuetele, st. tavaline vaheukse lukk, ainult tuuleriiviga ei sobi? Veel midagi millega arvestama peab?

Löö Googlese: tuletõkkeukse paigaldusjuhend
ja tuleb nagu murdu.
Reeglina tuli üleandmise akti alati märkus: Paigaldatud vastavalt tootja paigaldusjuhendile.

(04-10-2018, 23:47 PM)hulgus Kirjutas:  Katlaruumist koridori viiv uks peab olema tuletõkkeuks. Nii on ammuses projektis ka kirjas.Tekkisid mõned küsimused...
Avanema peab katlaruumi poole? paigalduseks tavaline "makrofleks" ei päde? Seaduses kirjas, et sulused peavad vastama nõuetele, st. tavaline vaheukse lukk, ainult tuuleriiviga ei sobi? Veel midagi millega arvestama peab?

Loogiliselt võttes peaks uks avanema evakuatsiooni suunas, ehk katlaruumist koridori.
Paigalduseks tavaline vaht ei sobi, peab olema tulekindel.
Lukk ei tohi olla seespoolt ainult võtmega avatav, peab olema vähemalt liblikas. Sobib ka ainult tuuleriiviga. Eesmärk see, et tuleohuga ruumist saaks kiiresti välja.
Mõistlik oleks tuleuksele paigaldada sulgur, et uks oleks alati kinni. Üldkasutatavates hoonetes vist ongi selline nõue.

Mina ei saanud aru ühest nõudest mida päästeamet nõudis,kui 10 aastat tagasi nende juures käisin katlamaja asju uurimas,nimelt oli peale tuletõkke uste veel nõue,et katlamajja ei tohi olla õhu juurdepääsu,kuna kui tuli levib siis ei saaks hoogu juurde.
Mina selle peale küsisin,et kuidas katel siis põleda saab,nemad ei osanud selle peale midagi kosta.....äkki siin targemaid mehi,seletavad kuidas sellega nüüd on.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(05-10-2018, 08:56 AM)Peeter2 Kirjutas:  Paigalduseks tavaline vaht ei sobi, peab olema tulekindel.

palun näidata tulekindlat vahtu???pole veel kuulnud näinud.see roosakas vaht on TULETÕKKE vaht mitte tulekindel.see vaht mõeldud x aja jooksul tule levikut peatama tõkestama ja kui see aeg mööda läheb siis kuumuses põleb mühinal.

(05-10-2018, 18:45 PM)hundu615 Kirjutas:  Mina ei saanud aru ühest nõudest mida päästeamet nõudis,kui 10 aastat tagasi nende juures käisin katlamaja asju uurimas,nimelt oli peale tuletõkke uste veel nõue,et katlamajja ei tohi olla õhu juurdepääsu,kuna kui tuli levib siis ei saaks hoogu juurde.
Mina selle peale küsisin,et kuidas katel siis põleda saab,nemad ei osanud selle peale midagi kosta.....äkki siin targemaid mehi,seletavad kuidas sellega nüüd on.

tänapäeval veetakse õhku läbi põrandate torude kaudu,lisaks ka seina ava kust põlemine hapniku saab.katlas ruumis tohib olla väike kogus kütet ja ruum ise peab ka  olema mittepõlev seega tuli kaua seal möllata ei saa kuna pole millel põleda.

Katelde võimsus 25 kw ja üle juba tuletõkke seksioon.25 kw katel arvestades 4,2 kw on kilo puidu küttevõimsus ja kilo puitu vajab ca 10 kanti õhku tunnis,et toimuks puhas põlemine.selline kogus õhku peab pääsema katlaruumi.

Peaaegu et päeva parim huumor.
Tõenäoliselt pritsuameti tegelasel läks kusagil midagi sõlme või ei räägi Sina kõiki asju ära.

Tuletõkke klapp pannakse sisenevale torule vahele ja kõik.

(05-10-2018, 18:51 PM)muska71 Kirjutas:  
(05-10-2018, 08:56 AM)Peeter2 Kirjutas:  Paigalduseks tavaline vaht ei sobi, peab olema tulekindel.

palun näidata tulekindlat vahtu???pole veel kuulnud näinud.see roosakas vaht on TULETÕKKE vaht mitte tulekindel.see vaht mõeldud x aja jooksul tule levikut peatama tõkestama ja kui see aeg mööda läheb siis kuumuses põleb mühinal.

https://penosil.com/et/pustolivahud/32-p...-1129.html
http://www.makroflex.ee/et/tooted/poluur...-fr77.html
http://www.makroflex.ee/et/tooted/poluur...-fr77.html

360minutit.....kui selle ajaga ei kustutatta ega ise ei kustu pole nagunii midagi päästa
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne