Mõistusevastased manöövrid liikluses

pärnu maanteel oli just mingi masin esimesse ritta ää surnud.
liiklus üsna tihe ja read kulgesid suht võrdselt.
tõmblukk toimis nigu õlitatud värk. üheksal juhul kümnest läksid masinad muudkui kordamööda.
lust ja lillepidu.
aga et jälle keegi hakkab järvevana puhul tõmblukust rääkima on lihtsalt masendav.
Vasta

Tõmblukk on siis kui kaks rida liiguvad sama kiirusega ja on mõlemad ühepikkuselt täidetud. Ärme räägi tõmblukust kui üks rida on pikalt täis ja seda märganud juht üritab 20-30-st autost mööda saada ja kirub, et keegi vahele ei lase. See on ebaviisakas teiste suhtes.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(04-10-2018, 19:23 PM)diesel Kirjutas:  pärnu maanteel oli just mingi masin esimesse ritta ää surnud.
liiklus üsna tihe ja read kulgesid suht võrdselt.
tõmblukk toimis nigu õlitatud värk. üheksal juhul kümnest läksid masinad muudkui kordamööda.
lust ja lillepidu.
aga et jälle keegi hakkab järvevana puhul tõmblukust rääkima on lihtsalt masendav.
Milles vahe on siis?


Vasta

korduvalt siingi foorumis läbi nämmutatud teema.
ja just mõned postid tagasi ka asja selgitatud põgusalt.
järvevanas ei ole tõmblukk.
seal on projekteerijate jäme möödapanek.
tegu on pudelikaelaga kus kahe kiirema raja autod pressitakse kokku ühele aeglasemale rajale.
järvevanas saaks tõmblukk toimida vaid nii, et kohas kus esimene rida hakkab ummistuma, toimuks teise rea masinate vahele tulemine.
praeguses olukorras on mass juhte, kes võtavad viisakalt järjekorras viimasena oleva auto sappa ja mõned võrdsemad (maakeeles m....d)
kes järjekorrast mööda trügivad ja nö. otse kassa ees vahele tahavad pressida.
Vasta

Tsitaat:praeguses olukorras on mass juhte, kes võtavad viisakalt järjekorras viimasena oleva auto sappa ja mõned võrdsemad (maakeeles m....d)

kes järjekorrast mööda trügivad ja nö. otse kassa ees vahele tahavad pressida.
Tabavalt sõnastatud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(04-10-2018, 21:36 PM)diesel Kirjutas:  ...järvevanas ei ole tõmblukk.
seal on projekteerijate jäme möödapanek.

Kuidas ise selle sõlme lahendanud oleksid? Või kust tead, et tegu on just projekteerijate, mitte näiteks tellija/lähteülesande möödapanekuga?
Vasta

Eestis ei ole võrdseid. Ei inimesi, ega liiklusmärke Rolleyes
Vasta

Järvevana vajab alates Veerenni otsast kuni Isku majani 3 rida. Ja siis vaja suurendada läbilaskevõime kellu kooli juurest Järve keskuse poole.
Vasta

Eestlane on jube m küll. Pärnu-Jaagupi lähedal hakkasin kiirendusrajalt tallinna mntle reastuma. Paras kolon tuli. Enne teed vaatasin, et rekka ja puksiiri vahel ilus vahe. Kiirendusrajale jõudsin, siis see ajuhälvik puksiiriga tõmbas selle augu kinni, natuke üle auto pikkuse jäi. Olin siis sunnitud pidurit tallama ja puksiiri taha reastuma. Ja oh üllatust, rekka ja puksiiri vahe venis jälle pikaks. See tolgus nimme kiirendas, et ma vahele ei mahuks.
Suht loogiline, et kui ma kiirendan kõvasti, siis ma ju ei jää sinna vahele tiksuma, vaid kaon sealt esimesel võimalusel. 
Sellised ongi kõige värdjamad, kes ise sõidetud ei saa, aga teistel ka ei lase sõita.
Saan aru, et see debiilik ei saagi tln-pärnu peal oma puksiiriga mööda sõita, aga hoia siis PIKIVAHET debiilik!
Vasta

(05-10-2018, 20:26 PM)ronny25 Kirjutas:  Eestlane on jube m küll. Pärnu-Jaagupi lähedal hakkasin kiirendusrajalt tallinna mntle reastuma. Paras kolon tuli. Enne teed vaatasin, et rekka ja puksiiri vahel ilus vahe. Kiirendusrajale jõudsin, siis see ajuhälvik puksiiriga tõmbas selle augu kinni, natuke üle auto pikkuse jäi. Olin siis sunnitud pidurit tallama ja puksiiri taha reastuma. Ja oh üllatust, rekka ja puksiiri vahe venis jälle pikaks. See tolgus nimme kiirendas, et ma vahele ei mahuks.
Suht loogiline, et kui ma kiirendan kõvasti, siis ma ju ei jää sinna vahele tiksuma, vaid kaon sealt esimesel võimalusel. 
Sellised ongi kõige värdjamad, kes ise sõidetud ei saa, aga teistel ka ei lase sõita.
Saan aru, et see debiilik ei saagi tln-pärnu peal oma puksiiriga mööda sõita, aga hoia siis PIKIVAHET debiilik!

Sellised ongi kõik mehed kuni 220 kw ja sealt allapoole mehed, tallaksid sinna rekka ette ja hakkaksid korralikult sõitma omaarust 90 km/h aga tegelikus reaalne kiirus 83 km/h ja nii sõidavad Tallinn/Pärnu või vastupidi.
Kas on raske korra elus, kordi oma auto odomeetri näitu kontrollida kasvõi WASE rakendusega, et miite muneda teel 80 km/h ja seda 90 alas ?
Sõida reaalselt 90 ja minusugune, Teie keeles m...n ei sõida mööda kuna kasutan ka püsikiirusehoidjat ja auto oskab ka ise pidurdada ja märke jälgida !!!
Vasta

Tavaline lugu pärisuunas kahte sõidurada omaval teel.
Kui nüüd teine rida lõppema hakkab, ilmub tagant mõni tegelane kellel just seal lõpus kiire hakkab.
Ja vahet pole, kas sõita 95, 110 või 120 km/h GPSi järgi, tal on vaja seal viimastel meetritel teistest ette saada.
Aga miks pagana pärast ei suuda arvestatav osa neist peale teise rea kadumist enam lubatud 90-ga sõita ja liiklust takistama jäävad? 

Kui enne kohtas sellist asja neljarealiste lõpus, siis nüüd on sama trend nende uute kolmerealiste peal...
Vasta

Mul näiteks on just uus auto ja suht esimese asjana vaatasin üle, mis gps näitab. Kuskilt teele keeran, tallan kiiresti hoo üles ja panen püsika gps järgi 94 peale. Kaamera pilti ei tee, miilits ei noki ja lendurid lähevad niikuinii mööda. 
Viimasel ajal on palju keeratud teele ette, ja siis kogutakse kiirust kalendriga Big Grin Kui olen pidanud hoo ca 50 peale maha pidurdama, siis nüüd olen hakanud pika signaaliga ka kostitama lollakat. Ega muidu ju kohale ei jõua, et midagi valesti tegi.
Eelminenädal üldse üks keeras koduhoovist välja, klaasid jumala udused ja mind ta muidugi ei näinud. Krdi kahju, et refleksist pidurit tallasin, kindlustus oleks päris head raha maksnud Big Grin
Vasta

(05-10-2018, 21:48 PM)Qunts Kirjutas:  
(05-10-2018, 20:26 PM)ronny25 Kirjutas:  ...

Sellised ongi kõik mehed kuni 220 kw ja sealt allapoole mehed, tallaksid sinna rekka ette ja hakkaksid korralikult sõitma omaarust 90 km/h aga tegelikus reaalne kiirus 83 km/h ja nii sõidavad Tallinn/Pärnu või vastupidi.
Kas on raske korra elus, kordi oma auto odomeetri näitu kontrollida kasvõi WASE rakendusega, et miite muneda teel 80 km/h ja seda 90 alas ?
Sõida reaalselt 90 ja minusugune, Teie keeles m...n ei sõida mööda kuna kasutan ka püsikiirusehoidjat ja auto oskab ka ise pidurdada ja märke jälgida !!!

Miks just 220?

Miks mitte 155? 198? 205? 218?
Või 280? 310? 340? 600?

Mulle jäi arusaamatuks kahjuks, millise arvutuse tulemusena nii täpne number on saadud?

Ma olen veel kuulnud sellist ütlust, et "sportautost teeb sportauto.....juht". Järgmine kord kuulen, siis käratan neile, et õige auto on üle 220 kw ja minge te ka muu jutuga..
Vasta

(05-10-2018, 22:11 PM)ronny25 Kirjutas:  ... Krdi kahju, et refleksist pidurit tallasin, kindlustus oleks päris head raha maksnud Big Grin

Sõimasid siin ennist teisi debiilikuteks. Ma aga vastaks, et sinusuguste debiilikute pärast on kindlustusmakse tõusnud viimasel ajal. Ja mitte vähe.

hp
Vasta

Mul on küsimus. Kui olen end sättinud ritta, mis pöörab paremale, siis kuidas on minu huvides lasta vasakust reast vahele tüüp, kes lihtsalt ei suuda kannatada, sõidab sealt reast kõigist mööda ja siis pressib soovitavasse ritta vahele? Millise teene ja kuna teeb tema mulle? Sellist tegelast vahele lastes tunned end kellena? Ja miks sa lased?

PS.
Kui käisin esimesi kordi Tallinnas, siis tegin endale reegli - satud valesse ritta, ei hakka liiklust takistama püüdega viimasel hetkel ümber reastuda, vaid teed kvartalile tiiru peale ja proovid uuesti. Liiklus on siiski teineteisega arvestamine ja kuni me võhiku ja egoisti segi saame ajada siis...
Vasta

(06-10-2018, 00:22 AM)motamees Kirjutas:  
(05-10-2018, 22:11 PM)ronny25 Kirjutas:  ... Krdi kahju, et refleksist pidurit tallasin, kindlustus oleks päris head raha maksnud Big Grin

Sõimasid siin ennist teisi debiilikuteks. Ma aga vastaks, et sinusuguste debiilikute pärast on kindlustusmakse tõusnud viimasel ajal. Ja mitte vähe.

Ja sina tead jube täpselt, kui palju kindlustus minu pärast tõusnud on? Minu pärast pole tõusnud kindlustus ei minul, ega teistel, isegi kasko pole pidanud eure luhvtitama, härra spetsialist.
Ma siin rääkisin, et sellisele tulekski pidurdamise asemel sisse sõita. Kui tüüp ei viitsi isegi akent puhtaks teha, siis teda ju väga ei huvita ka mingigi ohutus. Selline enne pauku ei muutu ka. Oleks külg maha sõidetud, siis nüüd teeks ikka iga kord aknad ilusasti puhtaks
Vasta

(06-10-2018, 10:18 AM)ronny25 Kirjutas:  Ma siin rääkisin, et sellisele tulekski pidurdamise asemel sisse sõita...

Ja ma siin rääkisin

(06-10-2018, 00:22 AM)motamees Kirjutas:  Sõimasid siin ennist teisi debiilikuteks. Ma aga vastaks, et sinusuguste debiilikute pärast on kindlustusmakse tõusnud viimasel ajal. Ja mitte vähe.

Oli meil kunagi majandis varustaja, kes sõitis ErAZiga. Eks masin oli risu ja vajas palju remonti. Liikluseeskirjadesse tuli paremakäereegel. Ükskord masinat remontides kirus varustaja jälle masinat ja ütles, et paneb selle auto ristmikul teisele masinale ette. Paljud ei jaganud veel paremakäereegli matsu ja tihti tekkis ohusituatsioone. Ei läinud kaua aega mööda sellest jutust, kui poiss oli ise puitkastis. Päris nii ei läinud, kui tema oli plaaninud. Erazi muidugi enam remontima ei pidanud, mitte keegi.

hp
Vasta

(04-10-2018, 21:36 PM)diesel Kirjutas:  korduvalt siingi foorumis läbi nämmutatud teema.
ja just mõned postid tagasi ka asja selgitatud põgusalt.
järvevanas ei ole tõmblukk.
seal on projekteerijate jäme möödapanek.
tegu on pudelikaelaga kus kahe kiirema raja autod pressitakse kokku ühele aeglasemale rajale.
järvevanas saaks tõmblukk toimida vaid nii, et kohas kus esimene rida hakkab ummistuma, toimuks teise rea masinate vahele tulemine.
praeguses olukorras on mass juhte, kes võtavad viisakalt järjekorras viimasena oleva auto sappa ja mõned võrdsemad (maakeeles m....d)
kes järjekorrast mööda trügivad ja nö. otse kassa ees vahele tahavad pressida.

See ei ole 100% juhtudel nii.

1. Ma ei ole veel enda jaoks läbi mõelnud, kas parempoolses reas ootajad on "viisakad järjekorralised" või "kindla peale sõitjad". See on meie kõigi käitumine ja (minu hinnangul) puudulik seadusandlus (puudub tõmbluku süsteemi kirjeldav säte ja märgistus/liiklusmärk), mis tekitab pikad järjekorrad ja selle kõrval "ülbikute ekspressiraja". Nõustun sellega, et kõigil oleks parem kui toimiks juba hoo peal tulles see kahe rea ühtlustumine ummikolukorras ja pudelikaelas tõmblukk. Paraku aga on meil kehtiv see, et ümberreastumine on ebameeldiv tegevus kõigile (nii sellele, kes otsib/pressib kui sellele, kellele ette keeratakse). 

2. Ise töötan Järvevana 7b, selles uues puitfassaadiga kontorihoones (järve pool teed). Kodu on Nõmmel. Kui tööpäev läbi, siis enamasti ootan vähemalt 18-ni või kauemgi, mõnikord olen sõitnud Tartu maanteed pidi, ümber Ülemiste ja Tallinna ringteed pidi. Mõned korrad aga olen siiski sõitnud kell viis ummikusse. Kontori eest parempööre, Tunneli suu kohal vasakpööre tagasi ja siis kiirendusraja kaudu vasakpoolsele rajale. Ummik ulatub tagasipöörde kohast kaugele Ülemiste poole. Mul pole võimalik "viisakalt" järjekorda võtta. Peaksin sõitma otse üle vasaku raja ja sisuliselt risti pressima pikka ritta. Siis ehk näeks need, kelle vahele tulla tahan, et ma ei tulnud nende selja tagant. No mina ei ole valmis sellist komejanti ette võtma (boonusena saaksin võimaluse, et vasakpoolsel rajal tiskav maastur põrutab mulle lihtsalt sisse), sõidan rahulikult kiirendusraja lõpuni ja siis reastun rahulikult vasakpoolsele rajale (vahepeal tuiskavad ekspressid mööda) ja siis sõidan vasakpoolse raja lõpuni ning reastun parempoolsele rajale, kui teekattemärgistus nõuab (osad panevad ka üle triibulise edasi). Eks enamus vaatab mindki nagu vastikut M-i aga see tegeliklut ei ole trügimine ega ülbamine, mul pole lihtsalt võimalik varem mõistlikult ümber reastuda.

Sama olukord oli mul enne (Kui kontor oli Kopli tn) ka Tulika tänaval, kui Ristikust tulin. Siis oli Sõle-Paldiski ristmikul Ristiku poolt tulijal vasakpöörde foori järel võimalik vaid vasakpoolsele rajale liikuda ja seal sõita kuni selle lõppemiseni. Igal hetkel olid sa kellelegi "vahele trügiv M" ja siis ongi mõtet seda ette võtta alles rivi lõpus. Kui esimene ei lase ja teine ei lase, siis kolmas on ikka mõistlik ja laseb vahele.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Seal Järvevana ümberreastumise koha peal võiks olla mõlemis rajas, suvalistel aegadel, üksteise järel,  teelt tõusev betoonist post, mis tõkestab täiesti suvalise intervalliga ühel või teisel rajal edasiliikumise, mis siis omakorda annaks võimaluse olla "räme sõim" nii esimesel rajal liikuvale juhile, kui ka praegu munnistaatust omavale teisel rajal liikuvale juhile. Siis saavad mõlemal rajal olevad juhid olla ühesuurused munnid. See oleks nagu loterii. Kas täna pean kellegi ette keeramist kannatama ja teda sõimama või satun posti ette ja olen ise munnistaatuses juht, kes peab valima kiire reastumise vahel või takistama tagant poolt signaalitajaid ja ikka paras emm olema. 

Milleks need tõmbelukud ja muu jama? Suvalistel hetkedel teest välja vupsatavad postid ja probleem on lahendatud. Kõik hakkavad kõigile teed andma...

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Küll see autodega liiklemine on ikka üks ruumi ebaotstarbekas kasutamine. Kui üks inimene püsti seistes vajab u. 0,1...0,2 m2 pinda, istudes 0,3 m2, autoga liigeldes aga kasutab 7-8 m2 (kui arvestada ka piki- ja külgvahesid, siis ilmselt topelt) ja eks enamik autodes istubki 1 inimene. Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne