09-10-2018, 07:31 AM
On kuulda olnud jah, et mõningaid riistu peab ümber häälestama, mõningaid jällegi ei pea (omal mootorsae, trimmeri ja muruniidukiga vahet ei pannud tähele). Lase see spetsialistidel ära teha.
(09-10-2018, 07:31 AM)veix__ Kirjutas: On kuulda olnud jah, et mõningaid riistu peab ümber häälestama, mõningaid jällegi ei pea (omal mootorsae, trimmeri ja muruniidukiga vahet ei pannud tähele). Lase see spetsialistidel ära teha.
(09-10-2018, 09:53 AM)PlyVal64 Kirjutas:(09-10-2018, 07:31 AM)veix__ Kirjutas: On kuulda olnud jah, et mõningaid riistu peab ümber häälestama, mõningaid jällegi ei pea (omal mootorsae, trimmeri ja muruniidukiga vahet ei pannud tähele). Lase see spetsialistidel ära teha.
Ma seda häälestamise juttu hästi ei usu. Kui, siis peavad olema saed tehases super-bensule (RON 98-100) ja/või piirituslisandiga bensule häälestatud. Saksa/Austria asjadel võib see nii isegi olla. Näiteks Shell V-Power 98/100 peale ja siis tõesti ei pruugi kruttimata RON95 oktaaniarvuga alkalüüdiga madalal pöördel käia. RON mõõdetakse 600 pöörde peal ja siit võib vahe tulla küll.
(08-10-2018, 23:16 PM)Laurts Kirjutas: Juhtus selline lugu et sai peaaegu uuele Stihl 261 mootorsaele simmerite riknemise hirmus sisse valatud paljukiidetud Aspeni segubensiin. Kõik oli ilus ja tore aga esimese paagitäie lõpuks enam saag tühikäiku ei hoia, töötab omapead kuskil 5...10 sek ja sureb välja.
...
Maailma kõige paremas ja kallimas bensiinis ometi asi olla ju ei saa?
(09-10-2018, 10:18 AM)CORRADOg60 Kirjutas: Kui jutt juba selle spetsbensiini peale läks, siis küsiks kas on hea mõte sama bensiini kasutada nõukaaegses värskelt remonditud(uus kolb/rõngad/silinder/laagrid) kahetaktilises? Nõukaaegne kasutusjuhend näeb ette ikka väga õlist segu võrreldes 2%-ga Aspenis.
(09-10-2018, 16:41 PM)Marko Kirjutas: https://soov-ee.postimees.ee/8634341-ven...tails.html
Leiunurga post tegelikult. Keegi on leidnud virna uusi Družba juppe. Hind on ka huvitav....
Kellel museaalid alles, rabage!
(10-10-2018, 21:43 PM)veix__ Kirjutas: Tehnika remontijad muidugi rõõmustaks kui ikka 95 (ja ei oska kindlalt öelda, võibolla ka 98-ga pole väga suurt vahet) kasutaks. Üks saage ja muruniidukeid remontiva ettevõtte töötaja ütles, et varem soovitasid Aspenit kasutada igapäevaselt ja eks selle müügist said ka mingi kopika juurde. Samas aga remondi ja sellega seoses ka osade varuosade (karburaatorite membraanid jms) müügi maht kahanes kõvasti. Arvestades, et Aspeni müügist teenivad mingi suhteliselt väikese %, aga remonditeenus (töötund) on ju pea 100% puhas sissetulek, siis remontida on kasulikum. Ja nüüd enam ei soovita Aspenit kasutada.
(10-10-2018, 21:43 PM)veix__ Kirjutas: Tehnika remontijad muidugi rõõmustaks kui ikka 95 (ja ei oska kindlalt öelda, võibolla ka 98-ga pole väga suurt vahet) kasutaks. Üks saage ja muruniidukeid remontiva ettevõtte töötaja ütles, et varem soovitasid Aspenit kasutada igapäevaselt ja eks selle müügist said ka mingi kopika juurde. Samas aga remondi ja sellega seoses ka osade varuosade (karburaatorite membraanid jms) müügi maht kahanes kõvasti. Arvestades, et Aspeni müügist teenivad mingi suhteliselt väikese %, aga remonditeenus (töötund) on ju pea 100% puhas sissetulek, siis remontida on kasulikum. Ja nüüd enam ei soovita Aspenit kasutada.Kuna kohalik saepood laupäeval vara uksed kinni paneb, siis seisin fakti ees, et kohaliku müüja kaubamärgiga "aspeni" asemel pidi 95 sisse valama.
(14-10-2018, 22:48 PM)veix__ Kirjutas: Kes otsib, see leiab tavabensiinist 2x kallima hinnaga.
Ega karburaatori remondikomplekte ka ilma rahata ei saa?
(14-10-2018, 22:42 PM)hulgus Kirjutas: Kuna kohalik saepood laupäeval vara uksed kinni paneb, siis seisin fakti ees, et kohaliku müüja kaubamärgiga "aspeni" asemel pidi 95 sisse valama.
Ja tuleb tunnistada, et:
vana Stihl ms170 millel alkülaadiga käivitusprobleemid olid, käivitub kordades paremini.
...
Hetkel ei näe enam põhjust 3x kallimat kütust osta.