(08-10-2018, 00:12 AM)Raivo Kirjutas:  Pilt mudarallist:
[Pilt: 9972942.jpg]
Originaal: http://images.vfl.ru/ii/1443027641/57f575f2/9972942.jpg
Sain rohkem informatsiooni antud pildi kohta. Tuleb välja, et kolonnis kaks tagumist autod on Fordid, ehk vastavalt siis Model 18 ja Model 40. Mõlemad veel 4 silindriliste mootoritega. Need olid kaasa võetud selleks, et isake Stalin saaks võrrelda. Muidugi oli Stalinil hea meel nähes, et Vene tehnika on sammukese Ameeriklastest ees. Tegelikult vorbiti Gaz 11-40 maha Ford Model 78-lt, mis oma V-8 mootoriga oleks olnud väga halb võrdlusmaterjal. Ühesõnaga tõmmati isakesel pee lohku, saadi kiita ja preemiat ka. Mis siis oli neil omalooming. Sassii ja käigukast. Tõele au andes oli Vene raam ja vedrustus palju paremad kui Fordi omad ja sobisid Vene oludesse palju paremini (vt. Pilti Big Grin ) olles samal ajal oma ehituselt lihtsam ja tugevam. Sõja alguses tõsteti 4 Gaz 11-40-t uutele 4-veolistele šassiidele ja muutusid Gaz 61-40-ks ja anti erinevate rinnete juhatajate käsutusse ja seal nad oma päevad lõpetasid. Järelejäänud kahe Gaz 11-40 saatus on ebaselge. Kunagi kui rohkem aega teen ühe põhjalikuma postituse nende autode sünnist, elust ja surmast koos rikkaliku pildi materjaliga.
Vasta

Olen kuulnud, et parima läbivusega olid tolle aja autod, mis veel pöörete langemisel väljasuremise piirile omasid väga head jõudu. Ainult käiku ei tohtinud vahetada ega sidurit puutuda. Need, millel veojõud alles suurtel pööretel  tekib, istusid ammu kinni mudas, lumes, liivasossis.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Jah, v8 mootoriga ZIL isekallaja ei tahtnud liivakarjääris mitte liikuda. Sõi ennast maa sisse. Gaasipedaaliga pidi olema väga ettevaatlik. Seevastu R6 mootoriga tiksusid vaikselt kopa alla.

hp
Vasta

(09-10-2018, 00:38 AM)viplala Kirjutas:  kuidas sellised üheratta veoga kitsejäljed üldse edasi seal suutsid liikuda? 

Videote järgi hinnates tundub, et üllatavalt hästi liiguvad.
Ei leidnud hetkel päris võrreldava mudakogusega sõidu videot, kuid kaks enamvähem varianti siiski. Otsides näiteks "vintage car mud trials" või "vintage car hillclimb trial" jne tuleb igasuguseid erinevaid. Harrastatakse neid näiteks Inglismaal päris palju.

https://www.youtube.com/watch?v=JSDQ4BcIiWc

ja

https://www.youtube.com/watch?v=1f0RkySTL2Y

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta

viplala provotseeris veidi.
pildil olev tee on täitsa viisakas.
rahulikult sõidetav ja isegi ei määri väga masinat ää.
Vasta

Pikalt pole Gaz 11-ne teemal sõna võtnud. Probleeme selle autoga ikka väga palju. Nagu eelnevalt kirjutasin Riia Motors Museum viskas käega ja tegi mingi segaverelise. Kere küll õige aga mootor, käigukast, pidurisüsteem ja palju muud võeti Gaz 51-lt ja Pobedalt. Leedulased on ka käega löömas. Igatahes viimase aastaga edasiminekut pole olnud. Mina tasapisi punnin. Juppe sellele autole absoluutselt saada pole. On tehase joonised ja selle järgi tuleb puuduolevat toota. Ühes Ukraina endises sõjatehases tehti mulle kogu kardaani kupatus. See jälle suur samm edasi.
   
   
   
Püüan selle eluka komplekteerimisega Detsembrist alustada. Praegu pühendun GAZ A-le.
Vasta

Ma lihtsalt huvipärast küsin :kas seal Jukrainas on niipalju odavam neid asju teha või tõesti meie maal pole enam selliseid inimesi kes tavalise treipingi ja freesiga midagi teha oskavad.Ma vaatan et saaks ka isegi mingite asjadega hakkama ,freesi veel kahjuks pole aga selles suunas töö käib.
Mitte midagi halba .Kõik eht muidu! Smile
Vasta

Kui jutule saad siis Võrus on vastavad seadmed ja ka pädevus http://www.qth.ee/ olemas, et mõned jupid valmis teha.
Vasta

(13-11-2018, 21:05 PM)uko Kirjutas:  Ma lihtsalt huvipärast küsin :kas seal Jukrainas on niipalju odavam neid asju teha või tõesti meie maal pole enam selliseid inimesi kes tavalise treipingi ja freesiga midagi teha oskavad.Ma vaatan et saaks ka isegi mingite asjadega hakkama ,freesi veel kahjuks pole aga selles suunas töö käib.
Mitte midagi halba .Kõik eht muidu! Smile
 Ma alati otsin kõigepealt võimalusi siin tegemiseks. Meil siin Võrus on paar firmat, kelle masinapark võimaldaks selle asja ära teha aga nad upuvad tellimustesse. Meil siin ju tohutu tööstus. Kogu aeg puruneb midagi ja siis tuli takus. Makstakse haiget hinda, peaasi et tehtud saaks. Mul poja naise vend töötab ühes sellises firmas. Käib laupäeviti tööl ja õhtul laseb pikemalt. Paar pisividinat mulle ka teinud aga selline töö ette võtta. Kui sa vaatad, siis kardaani risti juures on selline hammasvöö, mis ajab ringi spidomeetri trossi. Ukrainas tehti seda komplekti 2 kuud. Ei oska hinnata, seda vähe või palju.
Vasta

(13-11-2018, 21:57 PM)Mart69x Kirjutas:  Kui jutule saad siis Võrus on vastavad seadmed ja ka pädevus http://www.qth.ee/ olemas, et mõned jupid valmis teha.
 Sellega seal jutule ei saanud.
Vasta

(13-11-2018, 21:05 PM)uko Kirjutas:  Ma lihtsalt huvipärast küsin :kas seal Jukrainas on niipalju odavam neid asju teha või tõesti meie maal pole enam selliseid inimesi kes tavalise treipingi ja freesiga midagi teha oskavad.Ma vaatan et saaks ka isegi mingite asjadega hakkama ,freesi veel kahjuks pole aga selles suunas töö käib.
Mitte midagi halba .Kõik eht muidu! Smile
Meenus kohe ksf. Formika vastus analoogsele küsimusele Ukraina kohta tema Gaz 23 KGB teemast:
(29-10-2017, 16:00 PM)Formika Kirjutas:  Kahjuks pole ma leidnud Eestist ühtegi tegijat, kes võtaks neid projekte ette ja samas ka hind. Küsisin selle Dnepropetrovski mehe käest, et palju sa keevitajale maksad, sest nägin, et mehed teevad tõesti head tööd. Tema vastas mulle uhkusega, et head palka, 200€ kuus...
Vasta

Otsisin nagu loll Eesti metalli tööstustest kedagi kes suudaks,viitsiks mõelda ja Estonia velgede toorikutest veljed treiks.Kõikidel on mingite lambi puksikeste ja võllide treimisega tööots käes,hea ei pea mõtlema ja leiutama,paned aga palvanka pinki lööd kaane kinni ja play nuppu ja tuleb.Üks firma siiski oli nõus mõtlema,tegema.Kui valmis teevad siis kiidan laiemalt.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Olin juba täkku täis, et Järgmise nädala lõpus saan raami kätte ja Venemaalt pidid ka lõpuks vedrude kinnitus kronsteinid tulema. Täna siis jõudis pakike kohale aga nagu Venemaaga ikka, saadetud valed asjad. Vabandati küll ette ja taha aga see ei muuda midagi. Uute detailide valmistamine võtvat 2 kuud. Ja nii see sellise autoga käib. Laseks Ukrainas teha, aga kuskilt pole saada nende detailide jooniseid. Jutt vedrustuse ja amortisaatorite kinnitus detailidest. Tseljabinski meestel on kasutada küllaltki originaalselt säilinud GAZ 11, mille pealt snitti võetakse ja seda hoitakse ainult enda teada. Kuna Gaz A ehitus takerdub ka osade puuduse taha, siis  jään momendil töötuks.
Vasta

(22-11-2018, 20:56 PM)Formika Kirjutas:  Jutt vedrustuse ja amortisaatorite kinnitus detailidest.

GAZ67 tagavedru on 11 koodiga, sealt pole miskit võtta?
Vasta

(22-11-2018, 21:19 PM)Raivo Kirjutas:  
(22-11-2018, 20:56 PM)Formika Kirjutas:  Jutt vedrustuse ja amortisaatorite kinnitus detailidest.

GAZ67 tagavedru on 11 koodiga, sealt pole miskit võtta?
 Vedrud olemas aga kinnitus detaile raami külge vaja. Kas sul on mingeid pilte GAZ 67 tagavedrude kinnitustest ja Amordi hoobadest.
Vasta

Karta on, et kinnitused on erinevad
   
Vasta

(22-11-2018, 21:43 PM)Raivo Kirjutas:  Karta on, et kinnitused on erinevad
 Jah, väga erinevad. Esimese ja tagumise vedru kinnitus midagi sellist nagu pildil aga natuke erinevad. Aga vedru tagumise otsa kinnitus küll väga mööda. Seda tööd muidugi halb vaadata aga Vene värk. Raamil oli keevitatud osaliselt ainult keskmised risti talad. Ülejäänud needitud.
   
Vasta

GAZ 11-40 katusekonstruktsioon raamatust "Автомобильные кузовы" (1950, Машгиз) lk. 275.
Pilt:
[Pilt: vdN2DzD.png]

Raamatut "Атлас конструкций советских автомобилей. Часть 1." saab nüüd ka (aeglaselt) alla laadida siit:
http://mirknig.su/knigi/tehnika/309082-a...hassi.html
Vasta

Täna sai siis tulevase GAZ 11-40 raam, pärast pooleteise aastast kolgata teed garaaži pukkidele tõstetud. Nüüd algab komplekteerimine ja puudu olevate asjade otsimine. Jooniseid ka vähevõitu. Esimese hooga ei osanud isegi mehhaaniliste pidurite pea sõlme kuhugi paigaldada. Saab üks paras pusle olema, kuna pole ju ühtegi Gaz 11-t originaalselt taastatud. Pildid tegin telefoniga ja sellega tuli 3 võtet teha, et kogu raam peale jääks. Loodan nädalavahetusel juba milleski selgust saada ja natukenegi asjaga edasi liikuda.
   
   
   
Vasta

Näuraamatus jäi eelmisel nädalal silma. Nõrganärvilistel ettevaatlikult piiluda, silmad võivad hakata verd jooksma.

PILT.

Väidetavasti 2,2 miljoni rublaga müügis. GAZ 11-73, aastast 1939.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 18 külali(st)ne