Tervist sai selline masin endale soetatud.Teema sai pigem selleks tehtud ,et siin sellist jumzi veel pole minuteada rahvale näitamiseks üles poseeritud . Ja muidugi äkki saan ise oma tegemistega kellegile abiks olla või siis äkki keegi oskab oma kogemustest või juttude põhjal miskit head ja asjaliku pajatada masina kohta.Masin suures pildis on olemas ja toimiv AGA tööd on alati lomp siin või tilk seal jne . Jahutusvedeliku kipub vabasse loodusesse loopima jne . Ütlen kohe ära ma mingi väga hea blogija inimene pole niiet väike pinda käimine vahepeal on pigem teretulnud .
Kui kellegil on pakkuda antud masinale kaevekoppa siis oleks sellest väga huvitatud . Tavaline greiferkopp on olemas aga kaevekopp ja juurvilja kopp läks aastake ennem vanarauda .
(19-06-2018, 08:22 AM)mutikas Kirjutas: Tal olid tehasest kaasas 0,68 ja 1 kandised greiferid.
Meenub kolhoosiaegne sitavedu,T-150 11tonnise virutasin alla minutiga täis
11 tonni selle kökatsiga alla 60 sekundi.... Pane lõvikonserv külmkappi tagasi tänaseks.
Kinnitan et see relv on uskumatult kiire sellisel laadimistööl kus on vaja hunnikust kasti visata.
Esiteks kaevab ta omale pesa sitapatarei kõrvale, mis võimaldab tal maapinnast kõrgemalt haarata ja masti ei pea ta isegi koorma kohale keerama vaid kopatäis heidetakse käru suunas teele.
Noolt alla lastes kukub ta hooga sõnnikusse ja greiferi kuju eripära aitab lõuad tõstmise pealt kinni tõmmata.
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2018, 18:54 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Meilgi oli karpa ja 60 sekundiga viskab peale ca 5-6 kopatäit mis on väga kaugel 11 tonnisest koormast...
Kalamehejutud käivad ikka siin foorumis naljanurka. Jumzil on üks töötsükkel kaevamise puhul 16 sekundit, laadimise juures läheb karpaga tsuts kiiremini kuid jäägem reaalsuse juurde siiski.
Filmisin kuu tagasi jumziga toimetamist, laadimine madalale ja kõrvale, vaata ja mõtle nüüd kui kiirelt peab karpa lendama et 11 tonnine käru täis vihtuda...
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2018, 21:04 PM ja muutjaks oli Saaressepa talu.)
Tol ajal olid vist pikemad minutid Aga no minut see on ikka kindlasti selle masina ülehindamine . Vahepeal sai õudsamaid hüdraulika voolikuid ja torusid küljest ära võetud. Plus sai küljest ära võetud pöördsilinder millel on ühest otsast kapslil keere maas. Sai viidud ühe vähe pädevama keevitaja juurde kes selle otsa sinna kinni keevitab.
Olen ammu aru saanud et netikangelastega pole mõtet vaielda
Asi oli nii:kolhoosiaja vedel pask voolas nii kastis kui patareis ja kõrgemaks tehtud kandistega polnud vaja sättida kust võtsid ja kus avasid.11 tonnine oli ca 7 kanti mida ei saanud triiki täis panna muidu voolas üle äärte.
Mõned mõtted:kindlasti vajab ka tahapoole põrandasse jalagaasi,tehaseseades vasaku jagaja kangid tuleb ringi vahetada peamast ja greiferid omavahel(laadimisel lähevad muidu käed risti),raam tahab paremalt poolt tugevdamist,silindrite kolvimutrid kippusid uutena lahti tulema,aeglusti grupiga ei luba tehas buldooseriga lükata-võib külgkarpidele liiga teha,selleaegsetel mootoritel mis karpaatidele pandi on vibra tugevalt üle normi-mingi tehasetüüp käis meil sellepärast isegi kohal(jättis meile käsitsi parandatud raamatu mis osutus väga asjalikuks).
Väga mannetu liikumisega masin kui on porine,märg.
Tõstevõimelt sellel ajal oli väga hea.Kütusekulult tonnile väga öko(kolhoosis norm oli muidugi selline et ka kõige parema tahtmise juures polnud võimalik seda kogust pihustitest läbi lasta)
Kui kaevekoppa otsid pead saama ka vaheraami mis käib ripatsi ja murdenoole vahele.
Ega kõik kohe meenu ka
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2018, 20:38 PM ja muutjaks oli E303.)
Suht loll küsimus kui levinud eestis see PEA 1.0 ikkagi oli ja miks teda kutsuti Karpatetsiks , selline naljakas nimi. Jumz nägin küll pidevalt liikumas nii linnas kui maal. Samuti mäletan belarussi või jumzi koppa üle kabiini rippes PE-0.8.Kuid vot see karpatetz pole nagu silma jäänud kuigi 80 lõpus sai poisina igatsugu kolhoosi tehnikat vaadeldud küll .
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2018, 22:13 PM ja muutjaks oli cesium.)
Karpaadid on mäestik millest osa asub ka Ukrainas. Ja karpatets vene või ukraina keelest tähendab tõlkes karpaatlast või siis karpaatia elanikku (umbes nagu moskvitš on moskvalane). Ei viitsi kontrollida, aga annab arvata, et ju see kärakas ukrainas ja arvatavasti siis nende Karpaatide lähistel toodetud on.
Vahepeal on siis tulnud silinder keevitaja juurest tagasi ( Silindril hambad on küll uueväärsed) . Ja sai ka jõu ja ilu numbreid tehtud ,et see silinder ka sinna tagasi panna . Plus sai traktoril nina lahti kisutud selleks ,et kapoti alt tuppa rännanud õlijahutus radikas oma kohale ikkagi tagasi panna . Kuna eelnevalt tehti enamus tööd temaga talvel siis oli mootoriõli radikas tuppa toodud . Aga suvel kipub see tubli radikas jalakarvad ära kõrvetama Mingi päev tuleb lasta voolikud veel ära teha ja 200 liitrit hüdroõli kah tooma . Siis saab juba proovima hakata ,et mis häält ka tegema hakkab tõstes.
Sai karpal nina üldse laiali kisutud kuna varem on olnud väga silikooni usku inimene seal peal Endal on allergia pigem selle silikoni vastu asjad peavad ikka tihenditega kinni jääma .Ja saab ka kogu jahutussüsteem omale uued lõdvikud.
Vahepeal sai karpatets kokku laotud vajalikud voolikud toodud ja asi suures pildis lekkevabaks saadud . Sai ka karpatets vahepeal poolvennaga ühele pildile sätitud
Sai ninaosa jälle laiali lammutatud kuna radika alumises vannis on aastatega mõra tekkinud. Ega see peal olev radikas tea mis ihaldusväärne objekt pole ( Ülemine vann kopaga kõveraks pekstud , ja peale peksmist korki pole peale pandud niiet põhku ja muud head paremat täis) Niiet tuleb ühte doonorit sutsu lammutada ( sellest doonorist võiks ideaalis kah jälle ükspäev traktor ideaalis saada ) Aga noh eks seda kõike näitab aeg.
Radika annetas selline väike varuosa kogum (Mis ideaalis võiks ka ükspäev jälle ise veerema hakata ) Siit ka väike üleskutse äkki kellegil on mõnda utiilse mootoriga varuosa kogumit (peaasi et käigukast korras on ) Võib olla mittekomplektne .Võiks asuda kuskil Tartu ,Jõgeva , Lääne virumaa piirkonnas.