kelle auto talvel magab?
#21

Lugesin hiljuti ühte vana T&T artiklit auto talveks garaazi panemisest ja seal olid veel sellised punktid:
* Kui garaazi betoonpõrand \"higistab\", siis katta see mingisuguse vaibaga.
* Summutisse toppida kalts
Vasta
#22

Aga selle pukkidel hoidmise kohta on räägitud ka seda, et see sillladetailidele hästi ei mõju kuna nad on pinge all. Rääkimata sellest, mis võib juhtuda pehmemapoolse autokerega pukkidel seistes.
Vasta
#23

Hõljuk Kirjutas:Aga selle pukkidel hoidmise kohta on räägitud ka seda, et see sillladetailidele hästi ei mõju kuna nad on pinge all. Rääkimata sellest, mis võib juhtuda pehmemapoolse autokerega pukkidel seistes.
Autot võiks tõsta nii palju et vedrud oleksid peaaegu lõdvad ja rattad puutuksid veel vastu maad, siis otsest rippumist ei toimu. ja seega asi väga hull ei tohiks olla.
Vasta
#24

ise mõtlesin eile \"Hõljukiga\" samas suunas.
Martti Kirjutas:Autot võiks tõsta nii palju et vedrud oleksid peaaegu lõdvad ja rattad puutuksid veel vastu maad, siis otsest rippumist ei toimu.
enam-vähem nii on loogiline küll. Oleneb muidugi ka silla ehitusest. Teades KadettE anatoomiat, siis selle tagasilla võib päris rippuma panna, ees aga kardavad taolist tegevust esimesed õõtsapuksid, mis jäävad ratta ülestõstmisel pingesse. Teoreetiline lahendus oleks esisillal kahe poldi lahtipäästmine - aga kuna praktikas need üldiselt eriti kergelt lahti ei tule, on see pelgalt teooriaBig Grin

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#25

A mis selle ratastel seismise häda on? Kummid vajuvad ära?
Vasta
#26

Sõbrad!
Auto pukkide peale tõstmine mõeldi kasulikuks ajal kui rehve oli vähe saada ja olemasolevadki muutusid kaua ühe kohapeal seistes kandiliseks. Ülejäänud detailidel pole mingit vahet, mis asendis nad talve üle elavad. Kümneid aastaid seismist võivad alles hakata pukse ja vedrusid mõjutama. Tallinna tänavad mõjuvad amortidele ja muudele detailidele märksa hullemini kui üks talv seismist.
Minu diagonaalrehvidega Volga seisab igastahes ratastel, kevadeti on lihtsalt kilomeetri jagu tunda kerget vibrat.
Niisiis minu GAZ 22g, vla 1970 peaks viibima lumeperioodil toas, tsikkel ja jalgrattad ka, aga muu leiab rakendust ööpäevaringselt.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#27

Pukkidele ei soovita küll autot talveks tõsta. Auto on ehitatud ratastel seisma, mitte õhus rippuma. Kõige lihtsam ja parem on mingid vanad kummid alla panna Smile
Vasta
#28

Sierra j22b talvel..s6idux, aga Rolla garaazi noorendust saamaSmile
Vasta
#29

13piisab Kirjutas:ise mõtlesin eile \"Hõljukiga\" samas suunas.
Martti Kirjutas:Autot võiks tõsta nii palju et vedrud oleksid peaaegu lõdvad ja rattad puutuksid veel vastu maad, siis otsest rippumist ei toimu.
enam-vähem nii on loogiline küll. Oleneb muidugi ka silla ehitusest. Teades KadettE anatoomiat, siis selle tagasilla võib päris rippuma panna, ees aga kardavad taolist tegevust esimesed õõtsapuksid, mis jäävad ratta ülestõstmisel pingesse. Teoreetiline lahendus oleks esisillal kahe poldi lahtipäästmine - aga kuna praktikas need üldiselt eriti kergelt lahti ei tule, on see pelgalt teooriaBig Grin
Ma pidasin silmas oma Mosse 412 1969, mis seisab juba kevadest saati \"pukkidel\", mis on tegelikult hoopis tellised. Taga on alla nealrehvid aga ees on originaal diagonaalid ja need on ka maapinnaga kontaktis.
Vasta
#30

Upitaks ammu unustatud teemat! 
Kuidas ja kellel ja kas siis 14 aastat hiljem lood on? Toungue
Vasta
#31

Ei ole nüüd eriline vanatehnika, aga enda 91 aasta Jetta kolib enne lume/ soola teedele ilmumist kuiva tuppa. Nii juba seitsmendat aastat.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne