22-10-2018, 09:51 AM
Korras auto jah. Aga korras autot keegi ka ei märka
(22-10-2018, 09:41 AM)ivoalaska Kirjutas: Lihtsalt vahemärkuseks, et tahmafiltri põletusel korras auto ei tossa silmnähtavalt rohkem. Olen neid sundpõletanud sadu ja erinevsaid marke ning pole veel kohanud, et mõni tossama hakkaks põletuse käigus. Tegu on pigem müüdiga.
Tsitaat:panen ise masina sundpõletust tegemaMida see tähendab ja kuidas tehakse? Pole tänaste autohoolduse võtetega kursis, kas tehased soovitavad või isetegevus?
(22-10-2018, 21:41 PM)sugraM Kirjutas: Oskab keegi panna kirja siia Opeli vana OHV (1,2S) mootori peamiste poltide pingutusjõud - väntvõll, kepsud, hooratas, rihmaratas jne.
(23-10-2018, 13:53 PM)Fmuska71 Kirjutas: esiveduse pooltelje ots ehk granaat käib lahti kuidas?rattapoolne ja oblikas.stopperrõngaid ei paista poslamosla vahelt kusagilt.
Küsin põletusaparaadi kohta. "Vanemad taadid" peaksid vähemalt kooli tööõpetuse tunnist mäletama riistapuud, millel tööorganiks U-kujuline hõõguv traat. Selliseid vist tänapäeval kaubandusvõrgus ei pakuta? Kaasaegsed on sisuliselt nagu jootekolvid. Mu puutööhuviline tütar(!) tellis sellise, pidas vastu 1,5 tööobjekti, siis murdus pronksist otsik ära
(23-10-2018, 13:53 PM)muska71 Kirjutas: esiveduse pooltelje ots ehk granaat käib lahti kuidas?rattapoolne ja oblikas.stopperrõngaid ei paista poslamosla vahelt kusagilt.
(23-10-2018, 13:53 PM)muska71 Kirjutas: esiveduse pooltelje ots ehk granaat käib lahti kuidas?rattapoolne ja oblikas.stopperrõngaid ei paista poslamosla vahelt kusagilt.
Otsad on tavoti all olemas ja ligipääsetavad. A kui on värskem oblikas, siis jah, haamrikoputuse või lõikekettaga.