Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Ja selle avensise käivitusprobleemile jukgeks pakkuda, et ära tuleb vahetada starter. Tänapäeva autod on nii targad et kui ettenähtust kasvõi gramm aeglasemalt mootor pöörleb, siis pihusteid ei ava. Kõrvaga kuulates tubdub, et veab hästi. Tuttava c vectral oli sama jama ei tahtnud käima minna ja pihusteid ei avanud kuni pani uue starteri ning kõik probleemid kadusid kui nõiaväel

Siis oleks ju tömmates pidanud käima minema, ennist nagu mainiti et ei läinud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

(24-10-2018, 05:39 AM)maisalup Kirjutas:  Ja selle avensise käivitusprobleemile jukgeks pakkuda, et ära tuleb vahetada starter. Tänapäeva autod on nii targad et kui ettenähtust kasvõi gramm aeglasemalt mootor pöörleb, siis pihusteid ei ava. Kõrvaga kuulates tubdub, et veab hästi. Tuttava c vectral oli sama jama ei tahtnud käima minna ja pihusteid ei avanud kuni pani uue starteri ning kõik probleemid kadusid kui nõiaväel

Kusagil oli sellest jamast veel juttu mingi muu auto kontekstis, äkki volkari foorumis. Kui mälu päris ei peta, siis vist kehtis manuaalkastiga diisel isenditele. Igatahes oli ka keegi tüüp kes seda ajust välja progeda oskas, õigemini asendas mingi teatud manuaalkastile mõeldud softijupi automaatkasti omaga. Väidetavalt sai nii mõnegi masina uuesti paugupilliks.

(24-10-2018, 07:31 AM)olli Kirjutas:  Kusagil oli sellest jamast veel juttu mingi muu auto kontekstis, äkki volkari foorumis. Kui mälu päris ei peta, siis vist kehtis manuaalkastiga diisel isenditele. Igatahes oli ka keegi tüüp kes seda ajust välja progeda oskas, õigemini asendas mingi teatud manuaalkastile mõeldud softijupi automaatkasti omaga. Väidetavalt sai nii mõnegi masina uuesti paugupilliks.

See volkari foorum ja antud teema tuttav. Läbi tehtud.

Esiteks nimetatud veidrus tehasemeeste leiutis, et sooja masina kahemassilist hooratast säästa.
Teatud VAGidel uuendas tehas hiljem tarkvara, et sellest probleemist üle saada.

Teiseks pakuvad mingid vennad raha eest jah teenust, kus ajus teatud väärtusi muutes mitte softijuppi asendades see piirang kaotatakse. Samas osad ajud nõuavad selleks "kivi" vahetust, sest osade vanema tüübi ajude "kivid" ei ole programmeeritavad.

Saab ka kodeerida mootori ajus manuaalkasti automaadiks. Iseenesest VCDS-i kaablit omavale isikule väga lihtne. Käivitub kohe, aga cruise siduripedaalist enam maha ei tule.
Kolmandaks on viga enamasti starteris. Enda ja paljude tuttavate VAG diislitel on see mure peale starteri renoveerimist või uue vastu vahetamist kõigil kadunud.

Toyota kohta ei tea, aga tegelikult kasutavad paljud masinatootjad aju programmi tehes sama loogikat, kus enne teatud pöörete starteri abil saavutamist ei anta kütet peale.
Ja siis on veel see veidrus ka, et osad masinad lihtsalt tõmmates ei lähegi käima. Kui aju starteri aktiviseerimist ei näe, pole lootustki. Meil töö juures vähemalt kolm sellist masinat. Peugeot Boxer 2,2 nimeks. Käima tõmmates vaja enne siduri üles laskmist starterisse võti keerata.

On keegi oma masinale konditsioneeri ehitanud nullist?
Oleks vaja koostada selle juhtimine.
Esiteks peavad käivitumiseks olema minimaalse ja maksimaalse rõhu andurid et tühja süsteemi ja ülerõhu puhul pumba siduri lülitus katkestada.
Teiseks temperatuuri reguleerimine toimiks nii lihtsalt et aurustil on temperatuuriandur, mis lihtsalt lülitab konditsioneeri pumba sidurit sisse ja välja hoides sellega soovitud temperatuuri ja vältides aurusti külmumist?
Kondensaatori väljuvale torule peaks panema anduri, mis temperatuuri järgi käivitaks jahutusventilaatori et see ei peaks pidevalt töötama või peaks ventilaator koos pumba siduriga lülituma?
Konditsioneeri pumbaks kui kasutada muutuva tootlikusega pumpa pole väga tähtis et aurusti ja kondensaator ning pump pärineks samalt masinalt?
Käisin ka kliimaseadmeid remontivas asutuses, kuid seal töölised vaatasid mind nagu jumalat kui ma selle jutu ette kandsin ega osatud muud tarka kosta kui et nemad võivad selle ära täita kui asi valmis on ja ma ütlen palju sinna külmainet vaja panna on.

Oleneb kui tarka süsteemi soovite ehitada, ventikate juhtimine võiks vabalt käia HP rõhu järgi, siduri ahel jadamisi läbi nc LP-HP rõhulüliti. Aurusti jäätumist kontrolliva tavaliselt temp anduriga peab midagi välja mõtlema, ehk leiaks sinnagi kindlal temperatuuril lülituva lüliti.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

Olen teinud nullist ja peaaegu nullist(kabiini radikas oli ühel alles).Ka nii et pump 24v,masin ise 12v.
Keerulist pole seal midagi sa saad kindlasti hakkama Smile

Tahan pisut vahutada varuosade hindadest Eestis.Tegemist Polarise ATV staatoriga. Lõpetas töö,ilmselt lühiskeerud aga see selleks.Võtsin mina ühest tuntud tsiklijuppidega kauplevast firmast hinnapakkumise.289.- küsivad B varuosa eest,tahavad 100% ettemaksu ja tarneaeg nädal kuni kaks.Mõtlesin,et kammin Ebay ja Aliexpressi ka läbi,et mis see siis seal maksab.
Ebay hind 100.- pluss 15.- saatekulu ja hiinlastel 65.- ning tasuta saatmine. Kusjuures pilt varuosast mille nad mulle saatsid oli
copy paste Ebay-st. Ühesõnaga bisnes käib nii,et võtavad kolmekordse hinna ettemaksu näol ja tellivad Ebay-st jupi.
Kindlasti nüüd hakkab tulema,et ei-noh keegi peab firmas sellega tegelema,tahab palka,ruumide kulu ja mis iganes kulud kokku
moodustavadki sellise juurdehindluse.Ega ikka ei moodusta küll kolmekordset hinda ja minu vastus sellele hinnapakkumisele on 
viisakas vormis minge p...! Tellisin Brittide Ebay-st ära ja nädala pärast peaks kohal olema seega jääb minu käest see kasum
neil saamata. Äri Eesti moodi.

Palju oleks siis viisakas juurdehindlus?

Arvestades seda, et julgelt pooled "raudpolt" õiget varuosa tellinud tulevad hiljem vahetamise soovigaWink

Mitte, et ma oleksin mingi rämeda juurdehindluse apologeet, kuid eraettevõtlus toimibki sedasi: igaüpks keevitab nii palju juurde, kui turg kannatabWink Praegu on maailm lahti ja kui per$esaatjaid liiga palju hakkab olema, küll siis ka juurdehindlus langeb.

Aga meil on siin foorumis mõned kodanikud, kes oma vahendustegevuse on lõpetanud. Vist ikka ei ole nii rammus sink selles äris...

(25-10-2018, 10:57 AM)Kivipurustaja Kirjutas:  Tahan pisut vahutada varuosade hindadest Eestis.Tegemist Polarise ATV staatoriga. Lõpetas töö,ilmselt lühiskeerud aga see selleks.Võtsin mina ühest tuntud tsiklijuppidega kauplevast firmast hinnapakkumise.289.- küsivad B varuosa eest,tahavad 100% ettemaksu ja tarneaeg nädal kuni kaks.Mõtlesin,et kammin Ebay ja Aliexpressi ka läbi,et mis see siis seal maksab.
Ebay hind 100.- pluss 15.- saatekulu ja hiinlastel 65.- ning tasuta saatmine. Kusjuures pilt varuosast mille nad mulle saatsid oli
copy paste Ebay-st. Ühesõnaga bisnes käib nii,et võtavad kolmekordse hinna ettemaksu näol ja tellivad Ebay-st jupi.
Kindlasti nüüd hakkab tulema,et ei-noh keegi peab firmas sellega tegelema,tahab palka,ruumide kulu ja mis iganes kulud kokku
moodustavadki sellise juurdehindluse.Ega ikka ei moodusta küll kolmekordset hinda ja minu vastus sellele hinnapakkumisele on 
viisakas vormis minge p...! Tellisin Brittide Ebay-st ära ja nädala pärast peaks kohal olema seega jääb minu käest see kasum
neil saamata. Äri Eesti moodi.
Nii ta kipub olema. Kevadel oli vaja CFMoto ATV'le uusi piduriklotse ette. Sellised õblukesed plekitükid nagu rolleril. Motopoest hinna teada saades tulin selg ees välja. Hiinast sain postiga kümnendikuga sellest mis Eestis nende eest taheti.

Nädalat kaks tagasi oli mul tarvidus ühe VAG grupi auto ukse lingi järele, kuna seal see üks väke plastmassis konksuke ära oli murdunud.
Hinnauuringu tulemused:
Forss - 115.- (tarneaeg 1 nädal)
Autolammutus no1. - 15.- 
Autolammutus no2. - 10.-
Suvaline Eesti interneti varuosa pood - 9.- (tarneaeg 2 tp)

(25-10-2018, 11:09 AM)v6sa Kirjutas:  Palju oleks siis viisakas juurdehindlus?

Arvestades seda, et julgelt pooled "raudpolt" õiget varuosa tellinud tulevad hiljem vahetamise soovigaWink

Mitte, et ma oleksin mingi rämeda juurdehindluse apologeet, kuid eraettevõtlus toimibki sedasi: igaüpks keevitab nii palju juurde, kui turg kannatabWink Praegu on maailm lahti ja kui per$esaatjaid liiga palju hakkab olema, küll siis ka juurdehindlus langeb.

Aga meil on siin foorumis mõned kodanikud, kes oma vahendustegevuse on lõpetanud. Vist ikka ei ole nii rammus sink selles äris...

Olen tehnikakaupade äriga kokku puutunud ja tean millised on marginaalid,et klient rahul oleks ja ise ka teeniks.
See ei pea olema KOLMEKORDNE. Mõnede ärimeeste arvates peaks ühe tehinguga saama länkari,teisega maja,kolmandaga
ümbermaailmareisi jne Wink Just nimelt,et maailm on lahti ja ostetakse mujalt.Küsige või kümnekordset hinda ja halisege edasi
kui sitasti meil läheb kui vaene ja loll on Eesti ostja kui fekaal ettevõtluskeskkond meil on jne. Vaadaku peeglisse!

(25-10-2018, 13:13 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Nädalat kaks tagasi oli mul tarvidus ühe VAG grupi auto ukse lingi järele, kuna seal see üks väke plastmassis konksuke ära oli murdunud.
Hinnauuringu tulemused:
Forss - 115.- (tarneaeg 1 nädal)
Autolammutus no1. - 15.- 
Autolammutus no2. - 10.-
Suvaline Eesti interneti varuosa pood - 9.- (tarneaeg 2 tp)

Forss pakkus tõenäoliselt orig. juppi, suvaline netipood noname küsitava kvaliteediga hiina juppi, mis vag ukselinkide puhul kestab ehk paar kuud nagu elu on näidanud. Ma võtaks lammarist orig. jupi.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(25-10-2018, 13:57 PM)Walter Kirjutas:  
(25-10-2018, 13:13 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Nädalat kaks tagasi oli mul tarvidus ühe VAG grupi auto ukse lingi järele, kuna seal see üks väke plastmassis konksuke ära oli murdunud.
Hinnauuringu tulemused:
Forss - 115.- (tarneaeg 1 nädal)
Autolammutus no1. - 15.- 
Autolammutus no2. - 10.-
Suvaline Eesti interneti varuosa pood - 9.- (tarneaeg 2 tp)

Forss pakkus tõenäoliselt orig. juppi, suvaline netipood noname küsitava kvaliteediga hiina juppi, mis vag ukselinkide puhul kestab ehk paar kuud nagu elu on näidanud. Ma võtaks lammarist orig. jupi.

 + Forsil on kohapeal päris palju asju olemas ning üldlevinud varuosadel pole hinnavahe nii meeletu. Eriti kui arvestada, et kohe saab asjad kätte.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Autojuppide hinnast ka veel kui juba vahutamiseks läks.
Suvel oli vaja ühte suhteliselt spetsiifilist filtrit.Tegemist ei olnud teab mis kalli asjaga aga siiski.
Tellisin elukohajärgsest autojupi poest ära, maksis 22 ja sente.
Sattusin ühes teises teises kaupluses sama asja nägema hind oli 13 sentidega.
Tootja ja tootekood ja kõik sama.
Selle teise kaupluse töötajaid tunnen hästi ja küsisin,et kas saavad vaadata sisseostu hinda.
Sisseostuhind oli 8 sentidega.Tean,et filtrivärki võtavad mõlemad butiigid  ühelt tarnijalt,seega...
Aga nagu eespool oli juttu,et niikaua kui on turgu on kõik hästi.Paljuski rajaneb asi sellel,et
väiksemates kohtades puudub konkurents, tihtipeale on juppi ka kiiresti vaja ja kuskile järele sõita
mingile pulgale pole mõttekas seega on klient sundseisus ning ostab kirumise ja vandumise saatel asja ära.
Umbes nagu Lätis õlle järel käimine,mõne saunaõlle pärast ei tasu sõita aga juubeliks viina toomisel on juba jumet.

VAG-i ukselinke ei tea,aga oma MB puksiirile võtsin kõige odavamad välimised ukselingid. Juhipoolne kestid vast äkki oma 100 avamist ära. Siis oli kööga. Siis ostsin täpselt samasuguse välimusega ja koodiga aga teise tootja oma.Mis maksis 4 korda rohkem,aga oli saanud kiitvaid hinnanguid. Juba linki kätte võttes oli tunda olulist kaalu vahet kallima kasuks. Käib kenasti ning ei ole selline lödi nagu odav oli. Kunde poolne on veel see odav aga isegi vaatamata väga vähesele kasutusele ei ava ta enam väljast ust. Vajutatav nupp lihtsalt kiilub kinni ja kõik.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

(25-10-2018, 13:48 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Olen tehnikakaupade äriga kokku puutunud ja tean millised on marginaalid,et klient rahul oleks ja ise ka teeniks.
See ei pea olema KOLMEKORDNE. Mõnede ärimeeste arvates peaks ühe tehinguga saama länkari,teisega maja,kolmandaga
ümbermaailmareisi jne Wink Just nimelt,et maailm on lahti ja ostetakse mujalt.Küsige või kümnekordset hinda ja halisege edasi
kui sitasti meil läheb kui vaene ja loll on Eesti ostja kui fekaal ettevõtluskeskkond meil on jne. Vaadaku peeglisse!

Jämedalt nõus. Kas ma olen õigel teel, et mujal peetakse viisakaks +25%?

Forss on siiamaani küll suhteliselt norm hinda asjadele teinud, aga eks seal on ka päris hea kate vahel.
Vajadusel teevad päris oluliselt alla.

Eesti NOKIA see räme juurdehindlus on küll, sest paljusid asju tahaks ise enne vaadata, kui ära ostad. 10-20% hinnavahe puhul ostaks hea meelega kohapealt, aga kahjuks tõepoolest on paljudel asjadel hind 2-10 KORDNE. Kuniks ostjaid, pole vajadust poliitikat muuta ju.

Üks saunajutt, mis kunagi kuulsin, pärines isikult, kes oli uute hondadega seotud. Uue mudel mootoririhma komplekt oli müügil ainult neil ja nö B-osa polnud saada/olemasgi veel, seega konkurents puudus. Seega - sisseostuhind oli 100 euri ja peale ning välja müüdi ca 1000 ligi. Sest kliendil polnud valikut. Kui tekkis alternatiiv, tehti ka hinnakorrektuur.

Või vaadates ehituspoodide hindu ja kampaaniaid. Nädalavahetusel tehakse pidevalt 20-30% alla (tavahindadelt jms, bullshit kampaaniad need ka). Ja sinna jääb veel päris suur kate vahele, päris suur. Miks siis inimene nädala sees veel korralikult peale peab maksma? Täiesti haige on see. Lähed ärikliendina ja hinnad sulavad toekalt alla kohe - ega nad siis ka omahinnaga ära ei anna ju.

Hiljuti uurisin ühte karastatud klaasi vannituppa, mõõtudega 18cmx127 cm. Väik klaas, keegi vast ikka ära teeb. Sain 2 pakkumist 70 euri tk (tarne kuu aega) ja 300 euri tk (tarne 2 nädalat vms). Sõbra soovitusel käisin ise ühes väiksemas töökojas kohapeal uurimas - 54 euri m2. Eks nad vast ikka küsivad rohkem, kui 12 euri - nii vähe on nagu häbi maksta. Aga hinnavahe - millest see kallim klaas siis tehtud on, et ta 25 KORDA rohkem maksab.

(25-10-2018, 14:56 PM)v6sa Kirjutas:  
(25-10-2018, 13:48 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Olen tehnikakaupade äriga kokku puutunud ja tean millised on marginaalid,et klient rahul oleks ja ise ka teeniks.
See ei pea olema KOLMEKORDNE. Mõnede ärimeeste arvates peaks ühe tehinguga saama länkari,teisega maja,kolmandaga
ümbermaailmareisi jne Wink Just nimelt,et maailm on lahti ja ostetakse mujalt.Küsige või kümnekordset hinda ja halisege edasi
kui sitasti meil läheb kui vaene ja loll on Eesti ostja kui fekaal ettevõtluskeskkond meil on jne. Vaadaku peeglisse!

Jämedalt nõus. Kas ma olen õigel teel, et mujal peetakse viisakaks +25%?

See sõltub paljudest teguritest aga täna vist jaekaubanduses alla 30% ellu ei jää.Suured kaubandusgurud ehk teavad paremini.Kindlasti sõltub suurel määral piirkonnast aga vaevalt,et keegi jupipoodi Raekoja platsile tahaks teha. Rolleyes
Ei oska öelda kui kogu äri rajaneb laenudel nagu tänapäeval kombeks st. hooned,sisseseade,sõidukid jne.
Saan rääkida ettevõtetest millega olen kokku puutunud ja kes ei hangi kaupa Eestist ning laoseis on umbes 40-45000 nimetust.

ise keilakas ja 2 kohta kust võtta on bauhof ja rõõmu taga puidupood.esimesest saan ärikana ca 30% alla ja siis sent siia sinna puidupoe hinnaga,seal ka hulgiostul soodsamalt,aga pole nii suuri koguseid.

k-rautas ka mingi uus kliendikas nüüd id kaardi baasil ja 5 prossa tuleb alla,aga letikad kirved,suurem kogus siis saab ka profimüügis kaubale,aga eriti seal ei taheta.lisaks nii haabersti kui tamsaare ju üks ärinimi ju,aga väidetavalt täiesti erinevad putkad.suvel otsisin roostevaba painduvale veetorule liiteid siis tondil ei olnud kuigi toru oli ja haaberstis oli.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne