(27-02-2015, 23:24 PM)kavalkoer Kirjutas: Vaatasin, et paadikärul lisaääretulesid pahaks ei pandud. Aga ju sattus teise ametniku kätte see avaldus.
Kus kohas käru tsingiga katmas käisid ja palju sellise tüki tsinkimine maksab?
KK
Tõesti sõltub ametnikust, sest esimesel korral ja teisel korral (ka teises arki büroos) olid väga kurjad onud vastas. Kolmandal korral (jälle esialgses büroos) oli väga normaalne mees ja pigem kiitis korraliku töö eest. Selleks ajaks muidugi olid ka juba ülearused tuled eemaldatud.
See ääretulede dubleerimise keeld kerghaagisel on üleüldse väga tobe, sest ma olen täiesti veendunud, et need tegelikult suurendavad ohutust nii teistele nähtavuse mõttes, kui ka enda jaoks, sest ilma sarvedeta ma seda käru mitte mingi nipiga küljepeeglist ei näe (auto liiga lai). Seda enam, et O2 või O3 kategooria haagistel on topelttuled lubatud. Samas on mõni O2 käru välimuselt äravahetamiseni sarnane O1 käruga. Lihtsalt kandevõime on erinev. Täismassiks sai seekord ainult 500 kg - tarkvara ei võimaldavat rohkem panna, kuigi ametnik oleks pannud ka 750, nagu eelmisele kärule pandi 2a tagasi.
Aga tsinkimine sõltub detaili massist ja antud juhul see haagis läks maksma 85€. Tehakse kahes kohas - Kiiul Galv-Est ning Paldiskis tsingipada. Või oskab keegi veel mõnda kohta lisada? Hind on mõlemas kohas sama - 0,5€/kg.
Veel üks "tore" leiutis, mis ARKiga suhtlemisel välja tuli, on see, et lühikest (5-kohalist) haagise numbrimärki enam duplikaadina ei väljastata. Väga kehv, sest mul kolmel kärul lühikesed numbrid ja pikk plaat mitte kuidagi ära ei mahu. Tegin neile järelpärimise, et mis õigusega sellest loobuti, aga pole veel vastust saanud.