Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Mille poolest erineb sõitmine mopeedautoga nn. tava autost kui me räägime asulast ?
Maantee erinevus on kiiruses aga see ka ju kõik.
Seega miks on ühel juhul vaja koolitus ja teisel juhul mitte.
Suht sama mõttetu erinevus kui sõita kerghaagisega mis võib olla 12mx4mx2,5m või kui sõita piduritega tonnise portega 3mx1,5m ?
Ühel juhul võivad vedada kõik teisel juhul vaja koolitus. Milles seisneb see suur erinevus seal ?
Mopeed autodel tuleb kaotada erisus mis vanusest tulenevalt vabastab koolitusest. Mingid elementaarsed liiklusreeglite teadmised peavad olema ja kontroll juhtide üle samuti. Hetke võib sõitma minna kes iganes kasvõi teovõimetu.
Postitused: 150
Teemad: 0
Liitus: Feb 2017
Maine:
2
Ma arvan, et mopauto juhtidel ikka on teadmised liiklusest olemas. Sõidavad ju nendega tavaliselt inimesed kel on minevikus juhiload olnud aga ühel või teisel põhjusel enam päris autot juhtida ei saa. Ise sõidan kah igapäevaselt veoautoga aga ükski 2 või 4 rattaline mopsik pole veel probleeme tekitanud. Küll aga igast poolearulised sõiduautodega teevad vahel imelikke trikke.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(04-11-2018, 09:10 AM)Mart Laanelepp Kirjutas: Mul tekkis teemaalgatajale veel üks küsimus. Milliseid alternatiive välja pakud? Kas lubada 14 aastased kohe pärisauto rooli? Eelmine nädal oli juttu et Soomes hakatakse taotluse alusel 16 aastastele juhilube andma. Kellel kaugelt kooli vaja käia ja busse ei liigu näiteks. Meil vist saab 16 aastane load EAL-i taotlusel et rahvusvahelistel rallidel kiiruskatsete ülesõite saaks teha.
No täpselt, miks on ralli kiiruskatse ülesõit, eriti veel väljamaal(!) 16 aastase jaoks teostatav. Aga mõnekümne kilomeetrine koguaeg üks ja sama koolitee liig mis liig. + veel Õhtulehes uudis, et Raplamaal läks internaadi koht kuni 180 euro peale kuus.
Teine teema on, OK mopeed autost ei pea mööda põikama aga selle asemel saab hakata naabrit poodi viima või ostunimekirjaga poes käima.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Juhiloa olemasolu ei tee kellestki veel autojuhti. Nendel 14-aastastel kohati puudub ohutunne ja arusaamine liikluse toimimisest. Umbes kuu aega tagasi tiksusin Tabasalu poole, ees tiksus punane Aixam tee telgjoone peal vasakpoolsete ratastega, kaks koolijütsi istus sees ja tegeles tahvelarvutist mingi asja jälgimisega, arvuti oli kord ühe, kord teise kuti käes. Olen üsna kindel, et juhil oli olemas mopeedi juhiluba. Aga mõistust tal natuke vähevõitu siiski veel. Eelmsel nädalal Tartus , sadas vihma, üks mopeedauto tegi minu nina eest vasakpöörde, suunda ei näidanud, ei aeglustanud, vastutuljaid läbi ei lasknud, auto oli seest nii udune, et klaasid ei paistnud läbi ..... ma arvan, et probleem ei ole juhiloa olemasolus või selle puudumises, pigem on probleem piiratud mõtlemisvõimes. Võibolla see paraneb vanuse lisandudes. Või siis teeb looduslik valik oma korrektiivid. Mõistlikult liikuvate mopeedautode vastu ei ole mul mitte midagi.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(05-11-2018, 14:54 PM)motamees Kirjutas: (05-11-2018, 13:53 PM)Raudpats Kirjutas: ... pigem on probleem piiratud mõtlemisvõimes...
Ma ei saa aru, mis puutub siia mopeedauto. Protsentuaalselt on tavaliste autode roolis selliseid vendi oluliselt rohkem.
Lisaksin, et enamuse liiklusõnnetustest põhjustavad kained autojuhid...
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
no mida kuradit 2 kilo eest on?
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
No keegi ju seda äri ikka toidab,kui kuulutusi vaadata.Aga,ära kunagi ütle kunagi!
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Arvestades seda kui palju on liikvel päris autodega juhilubadega hälvikuid on see mopeedautoküsimus pseudoprobleem.
Kui õrnad närvid ei kannata mõnda aega mõne aeglase sõiduki taga sõita (traktorid olid olemas ammu enne mopeedautosid) siis järelikult ei ole põhjust ka juhilubade tervisetõendit saada.
Nende käpikute levikut pidurdab nende hind. Uus rollerauto maksab rohkem kui mõni odav sõituauto (hinnad algavad ca 12 000 juurest Samal ajal Dacia hakkab 8890) paanikaks on põhjust siis kui mõni ettevõte hakkab neid uuena müüma hinnaklassis 3000-4000.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Arvestatav hulk pole aga ise elan külas kus umbes kuni 10% autodest on need mopeedautod ja kuna külas pole palju sõita siis vuravad need maanteel
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(07-11-2018, 16:33 PM)v6sa Kirjutas: Õigus liigelda legaalselt ilma lubadeta soojas toas ja kuiva tagumikuga.
See need kärakad hinnaliseks teebki. Aparaadid, mis tuhandeid maksavad, ei kannata enamuse 300eurose autogagi võrdlust välja. Aga ostavad ja sõidavad, mõned olevat isegi rahul
Maanteel venijad peaks paremini nähtavaks tegema küll, võtaks seda üllatusmomenti maha. Aeglase sõiduki tunnuse kolmnurkadel asendada helkurribad põlevate led-ribadega näiteks?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 753
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist.
Ehh velled - vennad kaasfoorumlased , mis soga Te nüüd ajate ?
Kellajalised piirangud , ohmud rsk , kohe hüppab "lavale" õiguskantsler koos oma aparaadiga , siis veel igasugu võrdõiguslased ja muidu igavlevad ministeeriumide tibid ja võtavad endile ülesande autojuhtidele vastulöök anda , näiteks keelavad mopeedautodest möödasõidu ettekäändel - et see võib olla mopeedautoga sõitvale isikule solvav või lausa alandav.
Niisiis , surume oma ego veidi maha , mahutame endid koos mopeedautodega teedele / tänavatele liiklema ja üleüldse - käitume arukalt .