(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2018, 20:43 PM ja muutjaks oli E303.)
Üks suhteliselt korralik ja remonditud Multicar M25 siin müügis 1700 euro eest. See väike ida-saksa veok on praeguseks juba tõeliseks harulduseks saanud ning töökorras neist võib olla Eestis vaid mõned autod. http://www.auto24.ee/used/2875396
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Mind huvitab see kas aastal 2002 võis veel vene nr ringi sõita?
2002. aastal enam ei võinud. 01.02.2001 jõustunud liiklusseaduse § 76 nägi ette enne 01.11.1993 väljastatud registreerimisdokumentidele kehtivustähtaja kuni 30.06.2001. Tehnilises passis olev ülevaatuse tempel on aga huvitav anomaalia, kuna oktoobrini 2002 ülevaatuse saamiseks oleks pidanud auto ülevaatuspunkti sõitma mitte varem kui 01.07.2001. Sellel päeval ei saanud enam ülevaatust teostada, kuna registreerimisdokumendid enam ei kehtinud. Päev varem ülevaatuspunkti sõites oleks küll registreerimisdokumendid kehtinud, kuid ülevaatuse tähtaeg oleks pidanud olema oktoober 2001.
Midagi nii haruldast pole silmad tükk aega kohanud.
Tegemist on Volvoga, mudel 66, automaat!
Tootmisaastad 1975-80.
Katusel ladestuv biomaterjal viitab, et viimased kümnendid on veetnud männipuude kaitsvas embuses, numbrimärk, et vabariigi teid pole õigesti mõõtnudki, kui üldse.
Asub Lihula vanarauakokkuostus.
Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
(25-10-2018, 18:48 PM)weix1 Kirjutas: Midagi nii haruldast pole silmad tükk aega kohanud.
Tegemist on Volvoga, mudel 66, automaat!
Tootmisaastad 1975-80.
Katusel ladestuv biomaterjal viitab, et viimased kümnendid on veetnud männipuude kaitsvas embuses, numbrimärk, et vabariigi teid pole õigesti mõõtnudki, kui üldse.
Asub Lihula vanarauakokkuostus.
Täpsustaks niipalju, et ei ole automaat, see on ju Rihmajuhan, ehk variaatoriga Volvo.
Omaaegse DAF-66 otsene kloon, kõikide halbade (Hollandi päritolu) Volvode otsene esiisa.
(25-10-2018, 18:48 PM)weix1 Kirjutas: Midagi nii haruldast pole silmad tükk aega kohanud.
Tegemist on Volvoga, mudel 66, automaat!
Tootmisaastad 1975-80.
Katusel ladestuv biomaterjal viitab, et viimased kümnendid on veetnud männipuude kaitsvas embuses, numbrimärk, et vabariigi teid pole õigesti mõõtnudki, kui üldse.
Asub Lihula vanarauakokkuostus.
Täpsustaks niipalju, et ei ole automaat, see on ju Rihmajuhan, ehk variaatoriga Volvo.
Omaaegse DAF-66 otsene kloon, kõikide halbade (Hollandi päritolu) Volvode otsene esiisa.
Ma pistsin pea ukse vahelt sisse ja järeldasin pedaalide arvu ja kangi väljanägemise järgi
Nende Hollandi Volvode alla käivad 300 seeria masinad?
Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
(25-10-2018, 18:48 PM)weix1 Kirjutas: Midagi nii haruldast pole silmad tükk aega kohanud.
Tegemist on Volvoga, mudel 66, automaat!
Tootmisaastad 1975-80.
Katusel ladestuv biomaterjal viitab, et viimased kümnendid on veetnud männipuude kaitsvas embuses, numbrimärk, et vabariigi teid pole õigesti mõõtnudki, kui üldse.
Asub Lihula vanarauakokkuostus.
Täpsustaks niipalju, et ei ole automaat, see on ju Rihmajuhan, ehk variaatoriga Volvo.
Omaaegse DAF-66 otsene kloon, kõikide halbade (Hollandi päritolu) Volvode otsene esiisa.
Ma pistsin pea ukse vahelt sisse ja järeldasin pedaalide arvu ja kangi väljanägemise järgi
Nende Hollandi Volvode alla käivad 300 seeria masinad?
Hollandi Volvod on need väiksemad. 300-seeria, 400-seeria, s/v40, v50 jne.
Ühesõnaga need mudelid, mis Volvo nime ei vääri. Eriti kuni selle sajandi alguseni oli kvaliteedivahe ikka märgatav.
(26-10-2018, 06:24 AM)DevilDeVille Kirjutas: Pigem siis muna ja kana printsiip.
Kui Sa seda Volvode kohta mõtlesid, siis ei ütleks. DAF oli juba päris vana kala erinevate rihmajuhanite tootmises kui Volvo nendega koostööd hakkas tegema. Mudel 66 võeti otse DAF-ilt, lisaks tehti kõrvale oma pisut suurem 300-seeria.
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2018, 13:31 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(16-12-2016, 19:05 PM)mrali Kirjutas:
(16-12-2016, 17:11 PM)mossepower Kirjutas: Sellise bussi niimoodi "kõnnumaale" vedelema jätmine kõigile ligipääsetavana (pildi järgi tundub nii) väga head ei tõota (vandaalide ja vanaraua-tegijate suhtes). Loodetavasti see ikka bussihuviliste käes, mitte pole vanaraua ootel sinna jäetud. Isegi kui täiesti taastamiskõlbmatu siis Järva-Jaani sobiks ju ikka.
See 158 tuntud asjahuviliste käes õnneks. Väidetavalt peaaegu komplektne ka.
Väga "asjalikud" asjahuvilised tunduvad need olevat.
2 aastat hiljem ikka buss sama koha peal avalikus kohas kõigile vabalt uudistada ja "oma käega katsuda". Tundub täiesti uskumatu, et senised kaod on visuaalselt ainult mõned katkised aknad arvestades selle bussi teoreetilist vanaraua- ja vandalismipotentsiaali:
Pilt nähtav Facebookis Nostalgiamuuseumi kommuuni liikmetele: Link
Jätkuvalt oleks minu arvates täiesti hea plaan buss Järva-Jaani deponeerida kuni restaureerimiseks läheb kuna bussi senine säilimine praeguses kohas tundub väga vedamine olema ning mine tea kui kauaks sellist õnne jätkub.
Spetsialistid ütlevad kindlasti paari aasta täpsusega, millise auto varustusse ja millal see kuulus.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
See on Hollandlaste Toncar. Volvo sellise appgreidiga väga nõus ei olnud, aga ega nende käest ei küsitud ka. Volvo 440-l eemaldati tagaklaas, selline kopsik pandi peale ja vola, oligi 440 Estate. Kiire ja odav lahendus.
Volvol õnnestus see pull lõpuks ära blokkida, palju neid meisterdati, ei tea. Ilmselt oli seal Hollandi Volvo diilerite käpp mängus.