02-10-2018, 19:03 PM
Ma pakun lõhkamist
(02-10-2018, 18:55 PM)Marko Kirjutas: Pildil on ilmselt näha varingut ennetavate võrkude kinnitamise jaoks aukude puurimine.
Tea, kas siia teemasse sobib, aga tahtsin küsida, kuidas see kaljusein tehtud on? Vana-Egiptuse tehnoloogia, kus puuritud avadesse pandi kuivast puust punnid ja siis veega immutati, et paisuksid, vaevalt tänapäeval rakendust leiab....
Mingid põnevad rõhu all läbimõõtu, mitte pikkust suurendavad voolikud näiteks? Lõhatud kah ilmselt ei ole.
(02-10-2018, 19:30 PM)hulgus Kirjutas: Ikka pauguga, pikad augud sisse, paugukraam sisse, rehvidest matid peale ja nuppu. Olen korduvalt oodanud, kui paugutama hakkavad. Liiklus pannakse korraks seisma, tunned ainult kui maa väriseb korraks, kopp kraabib jäägid kokku ja ongi kogu spektaakel.
Stockholmis linnasüdames sama. Pole välistatud, et Meelise käsi oli mängus.
(06-01-2019, 18:04 PM)mlsluik Kirjutas: On nüüd buss seisnud põhimõtteliselt detsembri algusest peale kui sellega sai põhjamaalt tuldud, vahepeal sai vist korra käima pandud ja teise koha peale sõidetud. Nüüd uus aasta käes ja uued sõidud ees, tegin väikse nö coldstart videojupi kaKus see külm on??!!![]()
![]()
(09-02-2019, 22:37 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Viimast pilti vaadates tekkis loll küsimus ,kas seal maa all mõni raadiojaam mängib?
(09-02-2019, 23:35 PM)Aspelund Kirjutas: Mis asja seal kaevandatakse?
(16-02-2019, 20:30 PM)motamees Kirjutas: Külm sõda on praktikasse jõudnud.
(16-02-2019, 21:18 PM)mlsluik Kirjutas:(16-02-2019, 20:30 PM)motamees Kirjutas: Külm sõda on praktikasse jõudnud.
Soomlane ja rootslane on idanaabrit kartnud kogu ajaloo vältel, terve põhjamaa ja skandinaavia neid varjendeid täis. Iseasi kas tuumasõda on nüüd asi, mida üle soovid elada ja kas need ka reaalsuses toimiksid. Aga ehitada on neid tore, peaasi et hästi maksavad...![]()
![]()
Iga suurema ettevõtte juures on varjend, igas linna on üldvarjendid ja paljud tunnelid on varjendina kasutamise võimalusega ehitatud. Helsinki kesklinna all on kohati 5 eri tasapinda erinevaid tunneleid, kogupikkusega kõvasti üle 200 kilomeetri tunneleid ainuüksi helsinki all, sinna juurde espoo, vantaa ja muud lähikaudse tunnelid. Teate et maailma pikkuselt teine tunnel asub Soomes, tegu nimelt veetunneliga mis saab alguse teiselt poolt Lahtit ja jõuab välja Helsinkisse. Kogupikkus 120km.
Lisaks on linna all igasugused pumbajaamad, jäätmejaamad, kütusereservuaarid (ühte ehitasime ca 5-6a tagasi, kesklinna kiriku all, 80m sügav, diameeter oli miskit 30meetri kanti. 1mm taseme kõrgusest oli ikka hea mitukümmend tonni kütust, kohe länsimetro sadama lähedal asuva helsini energia kivisöehoidlad (meeletult suured, üts läits vähe palama ka kunagi) jne jne. Tunnelitest ja nende eripäradest ja ehitusviisidest võiks rääkida tunde, iseenesest tegu huvitava alaga(vähemalt minu jaoks)
Üks tunnel veel on mille ehitusest tahaks osa võtta... aga kas minu silmad seda näevad, seda näitab ainult aeg.