Diisel... Kui vaatame keskmist, no natuke üle keskmise, ettevõtet. See ostab uued sõiduautod ikka diislid. Ostab näiteks kolmeks aataks - täis garantii, hyper-super kindlustus jne. Teda ei morjenda miski muu kui summa summaarum, mis see maksma läheb. Ja nii tasub just ära. Esiteks on ainuke väljaminek kokku lepitud kuutasu pangale (kütus, kindlustus(ed) ja korraline hooldus on ju kõigil autodel möödapääsmatu lisa, aga diislil ikkagi väiksem). Selle aja jooksul pole vaja muretseda ei ülevaatuse, millegi küljest ärakukkumise või taevast langeva meteoriidi pärast. Punkt. 99.9% täpsusega planeeritav kulu ja just see on ettevõtte jaoks oluline! Eraisik nuputab vastavalt võimalustele/oskustele.
Ja kui on osav lepingusõlmija ostu poolel, siis saab ka tingimused kus probleemsena tunduv auto asendatase sõidu pealt
. Nii tuleb elada osata!
Ei kao see diisel nii pea kuhugile. Need, kes lõpetavad diislitega sõidukite tootmise, ei ole sellesse arengusse lihtsalt piisavalt panustanud ja ei suuda ajaga kaasas käia. Minul ei oleks midagi särtsukate vastu, kui vaid akude tootmine kuidagi loodustsäästvam/vähem saastavam oleks. Sellega lihtsalt liigutatakse saaste meist eemale, piirkondadesse, kus kõigil sellest on "savi".
Ja seni tarbin moodsaid masuudipresse, kuniks jaksan. Ülehomme võin ka ümber mõelda, kui revulutsiooni tehakse