24-11-2018, 21:48 PM
Välja? Pedaali tuleb karteri poole lükata ehk sisse ja siis käimalöömise asendisse keerata. Üldiselt toimub see liigutus saapaninaga kogenud jawamehel või naisel. Ma ei saa sellest välja asjast praegu aru.
(24-11-2018, 21:54 PM)gruppen Kirjutas: Või noh. Kui seal on probleem siis see on kas pedaali võlli otsas või on pedaalivõlli kaelas olev spiraalvedru vigane ja selle ots takistab võllil käivitusasendisse sisse liikuda. On kuidagi puseriti.
(24-11-2018, 22:06 PM)gruppen Kirjutas: Millise profiiliga see uus kummitihend võllil oli? Rõngas või originaaltihend? Ja kuidas käigud lülitavad? Kui need kergelt käivad siis pole probleem kummitihendis. Kui võlli peal olev spiraalvedru on kaasaegne toode siis ma pakun, et see on puseriti ja ei lase võllil sisse minna. Korra kogetud kaasaegse vedruga, et see väändus...
(24-11-2018, 22:12 PM)gruppen Kirjutas: Kas sa käivitussektori panid karterisse niisama või keerasid ikka selle lehtvedru n.ö üles? Kui sa seda ei teinud, siis pole see sektori lõige võlli omaga päris kohakuti ilmselt...
(26-11-2018, 10:51 AM)gruppen Kirjutas: Mhmh, siis pead siduri mahavõtma, et see sisse panna. Muidu, kui vedrule tuure peale keerad ja siis kokku tahad panna - väga suur tüütus on seda sealt vahelt toppida, kui see kogu aeg laiali tahab hüpata/keerata ennast. Ilma sidurita on lihtsam.
(26-11-2018, 12:31 PM)JaanS Kirjutas:(26-11-2018, 10:51 AM)gruppen Kirjutas: Mhmh, siis pead siduri mahavõtma, et see sisse panna. Muidu, kui vedrule tuure peale keerad ja siis kokku tahad panna - väga suur tüütus on seda sealt vahelt toppida, kui see kogu aeg laiali tahab hüpata/keerata ennast. Ilma sidurita on lihtsam.
Palju neid tiire tuleb vedrule peale keerata?
(26-11-2018, 14:01 PM)stretch Kirjutas:Tänan abi eest! Sain korda, vedrule läks tiir peale. Ei pea sidurit maha võtma, saab peale küll. Paned võllile käimalöömishoova külge ja vedru otsa. Siis paned sektorhammasratta/vedru mootorisse, keerad vedrule ringi peale ja hoiad ühe käega sektorhammasratast paigal. Teise käega võtad käimalöömishoova/võlli koos vedruga ja surud õiges asendis kohale ja keerad. Ja siis pöördub võll käimalöömisasendisse, saab hoova küljest võtta ja kaane peale panna.(26-11-2018, 12:31 PM)JaanS Kirjutas:(26-11-2018, 10:51 AM)gruppen Kirjutas: Mhmh, siis pead siduri mahavõtma, et see sisse panna. Muidu, kui vedrule tuure peale keerad ja siis kokku tahad panna - väga suur tüütus on seda sealt vahelt toppida, kui see kogu aeg laiali tahab hüpata/keerata ennast. Ilma sidurita on lihtsam.
Palju neid tiire tuleb vedrule peale keerata?
Ühest piisab.
(27-11-2018, 00:55 AM)JaanS Kirjutas: Ei pea sidurit maha võtma, saab peale küll. Paned võllile käimalöömishoova külge ja vedru otsa. Siis paned sektorhammasratta/vedru mootorisse, keerad vedrule ringi peale ja hoiad ühe käega sektorhammasratast paigal. Teise käega võtad käimalöömishoova/võlli koos vedruga ja surud õiges asendis kohale ja keerad. Ja siis pöördub võll käimalöömisasendisse, saab hoova küljest võtta ja kaane peale panna.