Vene sõiduauto starteri kestvus.
#21

(25-11-2018, 23:55 PM)motamees Kirjutas:  Oht veel selles, et suurte pööretega (liiga väike vedu) viskab mähised välja. Olen selliseid startereid hulgim peos hoidnud.
Tavaliselt juhtub see siis kui pendiksi kinnikiilumisel starter  kaasa jookseb. Tühjalt kannatab päris pikalt jõristamist, veokatel kasutatakse nii sillatõste, kui tagaluukide mootoriteks. 14 tn üles-alla järjest ei ole probleem.


Vasta
#22

(26-11-2018, 11:45 AM)hulgus Kirjutas:  
(25-11-2018, 23:55 PM)motamees Kirjutas:  Oht veel selles, et suurte pööretega (liiga väike vedu) viskab mähised välja. Olen selliseid startereid hulgim peos hoidnud.
Tavaliselt juhtub see siis kui pendiksi kinnikiilumisel starter  kaasa jookseb. Tühjalt kannatab päris pikalt jõristamist, veokatel kasutatakse nii sillatõste, kui tagaluukide mootoriteks. 14 tn üles-alla järjest ei ole probleem.

Ei ole probleem jah, aga koormusega aega on sellises kasutuses ju murdosa tööpäevast. Aega jahtuda maa ja ilm.
Vasta
#23

(26-11-2018, 11:34 AM)v6sa Kirjutas:  Nõus, aga kui pukse iga kolmanda päeva õhtuks vahetama peab, siis läheb suti tüütuks vist.
Nii kehvad need nüüd ka ei ole. Kui jõle hirm siis saab need ka määritavaks teha.

Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#24

(26-11-2018, 12:36 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  
(26-11-2018, 11:34 AM)v6sa Kirjutas:  Nõus, aga kui pukse iga kolmanda päeva õhtuks vahetama peab, siis läheb suti tüütuks vist.
Nii kehvad need nüüd ka ei ole. Kui jõle hirm siis saab need ka määritavaks teha.

Aga kui kaua mosse starteri puksid siis kestavad jalgratta ajamimootorina?
Vasta
#25

(26-11-2018, 14:15 PM)v6sa Kirjutas:  Aga kui kaua mosse starteri puksid siis kestavad jalgratta ajamimootorina?
Ilmselt kauem kui starter. Big Grin 
Mul pole sihukesi asju aega katsetada olnud ja tegelikult selline aretamine tihtilugu pole edukas. Lihtsam on võtta valmis asi ja seda pärast lagunemist remontida.

Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#26

Kas kolmerattalisele tuleb tagurpidikäik ka installida? Et trepi vastu sõidetud rattaga taganeda. Siis jah trellimootorid sobivamad.

Инвалид информационной воины.
Vasta
#27

Ega muidu teada ei saa kui ise järgi ei proovi. Hiljem saab alati ümber teha. Vanu akutrelle mille nikkelakud läbi pakutakse müügiks palju.
Vasta
#28

(26-11-2018, 20:08 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Vanu akutrelle mille nikkelakud läbi pakutakse müügiks palju.

Vaat mul ka kruvide keeramine pooleli.... lasen,lasen ja hakkab ka suitsema ribide vahelt. Ei kõlba suurema koormuse puhul.6mm. kruvid liiast juba.

Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#29

(26-11-2018, 20:14 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  
(26-11-2018, 20:08 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Vanu akutrelle mille nikkelakud läbi pakutakse müügiks palju.

Vaat mul ka kruvide keeramine pooleli.... lasen,lasen ja hakkab ka suitsema ribide vahelt. Ei kõlba suurema koormuse puhul.6mm. kruvid liiast juba.

siis kehva/lahja akudrell ei muud.
Vasta
#30

(26-11-2018, 20:25 PM)muska71 Kirjutas:  
(26-11-2018, 20:14 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  
(26-11-2018, 20:08 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Vanu akutrelle mille nikkelakud läbi pakutakse müügiks palju.

Vaat mul ka kruvide keeramine pooleli.... lasen,lasen ja hakkab ka suitsema ribide vahelt. Ei kõlba suurema koormuse puhul.6mm. kruvid liiast juba.

siis kehva/lahja akudrell ei muud.

Mu üle 20 a vanune AEG akukas on ka viimasel ajal hakanud pikemal kasutamisel kuumaks minema elik ribide vahelt suitsema, eriti kui üle 200 mm kruve kõvasse puitu sisse lasta. Seepärast juba paar aastat raskema töö jaoks dewalti komplekt.
Vasta
#31

(26-11-2018, 20:25 PM)muska71 Kirjutas:  
(26-11-2018, 20:14 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Vaat mul ka kruvide keeramine pooleli.... lasen,lasen ja hakkab ka suitsema ribide vahelt. Ei kõlba suurema koormuse puhul.6mm. kruvid liiast juba.

siis kehva/lahja akudrell ei muud.
No ei tea jah. Viimane kord pandi pisut lahjemad purgid Renovaaris sisse,ilmselt see abiks ka.

Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#32

sedasamustki, et jalgrataste elektrifitseerimise täiskomplekte leiab ju ka kohalikest poodidest ja välismaalt saab neid kordades suuremas valikus ja väiksemates hindades. kas siis sellised ei sünniks pruukida?
Vasta
#33

Osta saab kõiki asju. Isetegemise rõõm kaob ära. Võimalik, et tegijal on võimekus paigutada starter pikendatud võlliga tagarataste vahele, me ei tea. Sellisel juhul oleks asjal jumet kuigi veidi overkill tundub siis ka muidugi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#34

Tore, et teema käima on läinud. Kui kutid midagi valmis ka teevad siis tuleb ehk mõni pilt.
Seniks jäi silma selline asi https://www.youtube.com/watch?v=iycfwfZWzXQ
[url=https://www.youtube.com/watch?v=aeB84w7KQ-M[/url]
Vasta
#35

Kuna keskmine eesti mees ühtegi pilti ei tee lapsega koos kvaliteetaja veetmisest, siis sellest akutrelli mootoritega GoKardist ühtegi pilti pole võtta, aga siin on liikuv pilt sarnasest või isegi veits kobedamast GoKardist mille põhjale sai see kaadervärk kunagi ehitatud:

https://www.youtube.com/watch?v=vBicsrs4gEI

Kettleri toodang oli. Pedaalid sai maha saetud ja selle pooliku võllijupi otsa sai akutrelli mootor (esialgu üks) keeratud. Nagu ikka, padrun jõuga kinni ja vola seal ta oli. Mingi metalli jupi ja mäkkaiveri teibiga sai mootor fikseeritud kah. Korpus sai hiljem jahutuse huvides eemaldatud aga võimalik, et seda ei olegi vaja. Nagu juba kirjutasin, üks mootor jäi väga lahjaks, vaevu liigutas. Aga pedaale on ju kaks ! Sai siis teine teise pedaali otsa padruniga kinni väänatud ja pöörlemissuund sobivaks. Ja see oli juba püss..  

Aku oli vana upsi oma, mingi 10x15x20cm kaalus ehk paar kilo ja kestis ikka mitu tundi, ega tatid enne tuppa ei tulnud ka kui aku tühi, või midagi pekkis oli. Sõber kes selle kombunni ehitas läks ikka hullult pöördesse, a ta üks eesti parimaid elektroonikuid kah moo meelest; lõppversioon oli siis selline, et kiirust sai timmida pedaaliga, edasi-tagasi sõidusuunda sai muuta kangist, kiirendust sai regullida akutrelli siduritest (see oli hädavajalik piloodi koolituseks esimestel sõidutundidel), tuled-suunad-gps-spido, kõik lisad said lõpuks peale. Ja algeline differ. Laadimine oli auto akulaadijaga. Põhimõtteliselt oleks see võinud isegi vist tänava legaalne olla Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta
#36

(25-11-2018, 22:50 PM)ummi1999 Kirjutas:  Tere kaaskodanikud.

Küsimus ise lihtne, kas ka vastus näitab aeg või foormlased. Nimelt vedeleb üks korralik Mosse starter, soov oleks teada kas see kannatab ka näiteks koormuse all töötamist nt 10-15 min järjest või kooleb teine ülekuumenemisse?


Kunagi olid sellised põnevad ajakirjad nagu Modelist - konstruktor, Za ruljom jne ja minuarust need ainult kubisesidki projkektidest, mida keegi oli kuskil nõukaauto starteri ja kartauto ristamisega korda saatnud.
Olid need Volga või mosse starterid, aga vahetki pole; lastele ehitati selliseid asju palju.

Vaatasin, täna nad on selle starteriteema sujuvalt vahetanud palju odavamate, kestvamate ja võimsamate Hiina elektrimootorite vastu, üks projket näiteks siin: https://usamodelkina.ru/9258-delaem-elek...-kart.html

Ehk siis kui on soov uunikut ehitada, siis tuld. 
Aga heaga see ei lõpe... Big Grin
Vasta
#37

https://www.youtube.com/watch?v=kzoyouXCsm0

Kommidest saab lugeda...

I,m curious how does the motor last? 
[Pilt: photo.jpg]
The motor lasted a while but it had to be cooled down after 30 mins of use I think I got 2 years of use out of it until it ripped the axel off.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#38

Urgitseks natuke starteri teemadel. Kas tuletõrje autode kaitseraual oli tõesti sireen, mis sai pöörded starterilt, ehk oli hoopis mootorina tööle pandud genekas? Kindlasti on keegi, kes teab täpsemalt. Mingi sireen sai liikumise käigukasti väljavõttelt?
Igasugused lasterattad ja pedaalidega autod, ka need, mida eespool loetletud ajakirjades promoti, pandi liikuma generaatorist tehtud mootori abil.
Gaz-51 starterit kasutati kombainidel, et panna mõned organid ajutiselt tagurpidi liikuma, ummistuste likvideerimiseks. Sai kiiremini, ei pidanud maha ronima ja küünte-hammastega kakkuma. Tartu TA tüüpi autodel sai tagaluuktõstuki silinder surve pumba ja starteri kooslusest.

Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#39

(27-11-2018, 22:43 PM)metsakohin Kirjutas:  ... Kas tuletõrje autode kaitseraual oli tõesti sireen, mis sai pöörded starterilt, ehk oli hoopis mootorina tööle pandud genekas? Kindlasti on keegi, kes teab täpsemalt. Mingi sireen sai liikumise käigukasti väljavõttelt?...
Vanadel požarkadel oli sireen väljalaskegaaside pealt, lülitasid ümber, jõud vähenes ja puhus pasunat.
Vasta
#40

No näed, värskendasid mälu Rolleyes, olid tõesti väljaheite pealt. Aga osadel olid stange peal, sellise ventika moodi ribilise rattaga, neid pidi ikka elekter liigutama.

Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne