Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Pasun kärssab läbi küll aga seda arulageda kasutamisega.
Mul kunagi pulmarongis juhtus nii.
Polaarsuse segiajamine ei tohiks küll midagi teha
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Ühendage "pasun" akuga (polaarsus pole tähtis) ja ehmatage teda vasara, või mutrivõtmega tagantpoolt paraja löögiga. Kontaktid hakkavad vibratsiooni mõjul uuesti ühendust andma ja hääl tuleb. Enamustel "pasunatel" on taga reguleer kruvi, mis võib olla kaetud värviga, või plastik rõnga sees oleva "plommiga" seda kruvi keerates vasakule ehk vastassuunas kellaosutite liikumisele ½ pööret saab muuta hääle tugevuse tooni. Katsetamise värk... juhtmed peavad head ühendust andma ja mida ligemalt korras akule, seda parem kisa tuleb.
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 6,857
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(23-11-2018, 18:03 PM)h2rra Kirjutas: Ühendage "pasun" akuga (polaarsus pole tähtis) ja ehmatage teda vasara, või mutrivõtmega tagantpoolt paraja löögiga. Kontaktid hakkavad vibratsiooni mõjul uuesti ühendust andma ja hääl tuleb. Enamustel "pasunatel" on taga reguleer kruvi, mis võib olla kaetud värviga, või plastik rõnga sees oleva "plommiga" seda kruvi keerates vasakule ehk vastassuunas kellaosutite liikumisele ½ pööret saab muuta hääle tugevuse tooni. Katsetamise värk... juhtmed peavad head ühendust andma ja mida ligemalt korras akule, seda parem kisa tuleb.
Parimat h2rra
Kinnitan. Pasuna ülimalt primitiivne ehitus võimaldab nö kaudset remonti.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Eks võtan mingi päev maha ja uurin lähemalt. Juhtmed on armatuuris ka nii üleval peidus, et ei saa muidu kui uuest nipukad lahti lõigata. Siiski ei taha enne juhtmete kallale minna, kui selge, et pasun korras.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Pasuna probleem sai täna lahendatud. Oligi kutu mis kutu. Õnneks doonori oma töötas ja läks see käiku.
Lisaks kontrollisin veel kojameeste mootori ja pesupumba - töötavad kuigi mootor tahab ilmselt natuke puhastamist ja määrimist.
Kuna üldine elektrikraam on nüüd korras, proovisin käivitada aga tulemusteta. Kütet tuleb, starter käib aga ei mingit törtsugi. Sädeme kontrolliks, peab mingi päev kaubandusest pikema küünlapadruni tooma, sest olemasolev jääb 10mm lühikeseks. Kui nüüd peaks kommutaator pekkis olema, siis on jama. Süütepooli vast peaks sama asendada.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
OK, oma lollus ja tähelepanematus - üks pisike juhtmeke oli süütepoolile jäänud ühendamata. Hea, et sai kõik üles pildistatud enne, kui asjad lahti võtsin. Juhtmeke ise oli rüüsi sisse peitu pugenud kui kaableid tagasi oma kohale tõmbasin. Peale kinnitamist Ave Maria ja läks nätkai käima, ei pidanud meelitamagi.
Käima saamisega sai nüüd kontrollida ka kõikide anduri tulukeste korrasolekut ning kas mõned teatud tulukesed ikka kustuvad. Siiani kõik korras.
Järgmine samm saab ilmselt istmed käsile võetud. Mõte oli kasutada mingeid pealetõmmatavaid ilmastikukindlaid katteid. Mõni soovitus? Originaalkatted jääksid alla.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(25-11-2018, 22:58 PM)motamees Kirjutas: (25-11-2018, 17:37 PM)jrgen20 Kirjutas: ... Mõte oli kasutada mingeid pealetõmmatavaid ilmastikukindlaid katteid...
Mingid kunstnahast remondimeeste istmekatted.
Prügikotid
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(26-11-2018, 14:27 PM)Kivipurustaja Kirjutas: (26-11-2018, 01:03 AM)viplala Kirjutas: (25-11-2018, 22:58 PM)motamees Kirjutas: (25-11-2018, 17:37 PM)jrgen20 Kirjutas: ... Mõte oli kasutada mingeid pealetõmmatavaid ilmastikukindlaid katteid...
Mingid kunstnahast remondimeeste istmekatted.
Prügikotid
Mul sellised kõikides autodes.Ei hakka enne autosse istumist tööriideid ära võtma.
http://fixus24.ee/?st=5;info=autotarviku...tmele.html
Päris asjalikud,puhta riidega sõitmiseks võtan ära ja kõik OK.
Mul ka selline nahk peal,iste puhas,ainuke aga on,et kui pasaste tööriietega sõita siis turvavöö määrib ära ja see määrib pärast puhast riiet ka
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Need fixuse pakutavad jäid endalegi silma. Süvenesin oma istmemaailma ja kui natuke näputööd teha, saaks mõned silmariivavad kohad ka ära peita. Sellega pääseks suuremast porolooni, katte ja muust jamast. Viimane kord sai tehtud Emmile külkaiste ja viimaseks korraks see ka jääb.
Muus asjas uudiseid väga pole. Esiklaas ikka puudu ning mõningad kummijubinad samuti. Täna parandan veel rooli pasunalüliti ära (murdunud plastik). Ilmselt muretsen veel katted, saab natukenegi edasi liikuda.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Originaalprojekt jääb nüüd natuke pikemaks seisma, kuna endiselt ootan esiklaasi ja muid vajalikke jubinaid.
See asjaolu viis mind aga doonori juurde. Doonoril raam korralik, kere aga nii läbi, et lihtsam oleks otsast lõpuni ise uus ehitada. Kuid taastamismõtteid tollele polegi vaid teha mootoriga raam koos muu vajalikuga diisli peale. Teema alguses sai siin arutletud mootori sobivustest. Kellelgi täpsemalt teada, mis sinna üks-ühele istuks? Ehk siis mootori marki.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Igav on ausalt öeldes. Endiselt vajalikke asju pole, esiklaasi pakkumine siiani ootel ja talv tuli Kesk-Eestisse. Doonori diisli peale tegemine jääb ka kevadet ootama kuna majadpidamise põkad tuli talve saabudes varju alla ajada. Vähe sellest, et põkad aga ka puud, muu tehnika ja ilmselgelt kõik vajaminevad köiesõlmed on ju vaja vabale katuse all olevale pinnale paigutada.
Kuna ka tööl on jätkuvalt vaikne, siis hakkasi mõtted liikuma militaarsõiduki lisavarustuse juurde. Originaalis pole vist ühelgi Iltisel, mis Eestimaa pinnale sattunud, säilinud pimenduskatteid, relva hoidjaid, tööriistakomplekte, raadiojaamu (orignaal side-Iltised kasutasi mingisugust jube kolakat SEM jaama) ning kuulipildijakinnitusi. Umbes 10 masinat, mida näinud olen, on ka ilma akuruumi kateteta.
Seega olen nüüd paar päeva sisustanud kula kinnituse tehnoloogia ja jooniste tegemisega. Järgmine nädal peaks hakkama materjali tilkuma ja seejärel ainult treimis-freesimis-puurimistöö.
Postitused: 2,483
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Mis takistab mõõdujärgi esiklaasi valmistamast?
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Õigetesse kohtadesse ongi mõõdud saadetud aga enamus kohti puhkab juba kollektiivselt.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Uskumatu kui kaua võivad mõned asjad ikka viibida. Endiselt ootan oma esiklaasi ja kuna seekord on välja hõigatud konkreetne päev ehk siis see neljapäev (südamest loodan et ikka peetakse sõna) siis peale installatsiooni loodan, et võetakse ülevaatusele.
Vahepeal on tõesti pikk paus olnud, pole garaazi muud asja olnud kui ainult igasugust s.....a elumajast sinna vedanud. Aga vot täna!!!!! ilm fantast, päike paistis, lükkasin stereo käima ja ohhooo..... tegin massina käsipiduri ja sillalülituskangid valmis. Asjad installeeritud ja mis kõige parem: kõik töötab endiselt. Lootsin ka summuti viimase lüli paika panna kuid polnud enam terveid nö riputuskumme, seega homme poodi.
Ajasin masina masina korra ka välja tuulduma. Käivitub endiselt kuid ei taha tühjale tiksuma jääda ning kustub peale ca 5 min käimist. Paar inimeselooma ütlesid et pane 98 sisse ja mured kaovad. Proovida ei jõudnud kuid uurime ja puurime.