Mõistusevastased manöövrid liikluses

Ahah.

Ei mõista tänapäeva keelt ja kombeid, ei mõista... Sad
Vasta

Noh lihtsalt seda et mis pole keelatud, see on lubatud. Robotite peksmine pole ju keelatud (ei räägi ära lõhkumisest või kahjustamisest). Muud midagi. Rolleyes
Vasta

Küllap hakatakse neid roboteid millalgi mitte ainult kolkima, aga ka varastama. Küllap on seal palju realiseeritavat kraami sees. On vaid aja küsimus, kuna jälitussüsteeme õpitakse kahjutuks tegema.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Huvitav tegelikult... Robotile jalaga andes me eksime kommete, põhiväärtuste, inimlikkuse alusprintsiipide vastu, samas tuleb ühele üritusele kokku 100 000 inimest, et vaadata, kuidas mitukümmend täies elujõus meesterahvast, ühte õnnetut jalgpalli jalaga peksavad. Roboti tegi valmis teine robot, jalgpalli samas õmblesid kokku vaeste laste verised käekesed. Kas jalgpallil pole siis tundeid? Kas sellist maailma me tahamegi enda lastele pärandada? Mõelge mida te teete inimesed.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(07-12-2018, 17:27 PM)Marko Kirjutas:  Küllap hakatakse neid roboteid millalgi mitte ainult kolkima, aga ka varastama. Küllap on seal palju realiseeritavat kraami sees. On vaid aja küsimus, kuna jälitussüsteeme õpitakse kahjutuks tegema.

Ükskord nägin Mustamäe metsas võigast vaatepilti, kuidas väike abitu robot oli kummuli keeratud ning mingi kahtlane tegelane askeldas roboti kõhu all oleva luugi kallal.
Suure hirmuga jooksin ära, aga hiljem rahunedes hakkasin mõtlema, et äkki oli siiski tegu roboti saatjaga, kes viis läbi mingit remondilaadset aktsiooni.
Vasta

(07-12-2018, 09:07 AM)alfredo Kirjutas:  Olles nende kulgurite ukerdamist juba pikemat aega pealt näinud, siis on tekkinud mõned mõtted.

Loogiline, et sellises vormis ja kujul ei hakka nad väljakuulutatud eesmärgiga kunagi toimetama. Praegune disain ja funksionaalsus ja kogu muu lugu sinna juurde on allpoole igasugu mõistlikku taset.

Pigem on selle aretustöö näol tegemist kellegi jaoks mingit sorti äriga. Kinni maksab selle lõbu ilmselt selline kaader, kellel pole oma seisva rahaga midagi targemat teha. Või siis teab täpselt, mida selle rahhi eest tellib.

Kogu selle pusimise kõrvalsaaduseks on mingit sorti spetsiifline kogemus ja tarkvaraline pagas, mis kunagi mõnele suurkorbile või riigile hea raha eest maha õnnestub ärida. Kes siis saaks välja töötada päriselus vastupidava ja kaasliiklejatele ohtliku või vähemohtlikuma toote. Lõplik või vähemalt edasiarendatud rakendus ei pruugi üldse olla seotud pakkide laiali kandmisega. Võimalik on nad näiteks tänavatele korda tagama saata( futuramas ju oli nii : ).
Või siis demonstrantide laialiajamiseks panna kaasa pisut skungi eritist. Tuleviku kasutusvõimalused on piiramatud. Pigem siiski rahvastiku kontrollimiseks, mitte üksikisiku hüvanguks. Seal peal on ju niisamagi sada kaamerat, millega on piisava huvi korral reaalajas võimalik ringi vaadata. Ja kui neid aparaate igal ajahetkel tänavatel kasvõi lihtlabaste spioon-pakirobotitena miljoneid toimetaks...Vaevalt, et UMK(uus maailma kord) sellise magusa võimaluse kasutamata jätab.

See arutelu vajaks tegelikult omaette teemat, liikluse(ja -kultuuriga haakub vaid väga servamööda).
Mina usun, et ilmselgelt teatakse täpselt, mida raha eest teha tuleb.
Meie kant on üsna ideaalne paik sellist laadi katsetuste läbiviimiseks. Mitte liiga vaesed, mitte liiga rikkad. Radikaalseid äärmusi peaaegu pole, ühiskond on rahulik, inimesed enamasti piisavalt haritud, laias laastus liberaalsed ja kannatlikud.
Need pakiveo asjandused tänasel kujul, ma usun, et pelgalt katsetamiseks jääb ka.Pigem tulevad need igamaja automaadid, mis Cleveronil plaanis on.
Aga kogemust tuleb selle katsetamise pealt mõõtmatult. Rohkem, kui arvata julgete. Tõenäoliselt saab seda kogemust rakendada väga paljudel aladel, mitte ainult spioneerimisel või rahvastiku kontrolliks.
Kuna ma ise töötan samuti alal, kus ka negatiivne tulemus on tulemus, siis ma suhtuks sellese siiski pigem positiivses võtmes.
Sellised asjad on meie väikese riigi võimalus raha teenida ja ennast teistele olulisena näidata.
Vasta

Eks ta ole, teemad segunevad suht iseenesest. Lambiteemas räägitakse ohtlikest leditajatest liikluses, siin robootikast. Või  siis jalkast.

Kui nüüd teemakohaselt edasi arutleda, siis õnnestus täna näha ühe vana bemmi katusele upitatud led-bari. Silma järgi hinnates oma meeter lai ja 10-12cm kõrge. Peale selle, et kogu asi tekitab korraliku tuuletakistuse, ei oska isegi pakkuda varianti, mis oludes seda tavaelus vaja võiks minna ja lõpuks tekib kuritahtlik küsimus - kas sellise valgusvõimekuse lisamine sõidukale üldsegi keelatud pole? Vähemalt mingil inimlik-mõistlikul tasemel võiks ju olla.
Vasta

Mis tuule takistusest sa räägid Big Grin
Selline tjuuning annab vähemalt +50kw võimsust juurde Big Grin
Ja naisi saab ka kohe poole rohkem ju. Nii lahe....

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Aamen selle peale! Big Grin
Vasta

(07-12-2018, 22:43 PM)alfredo Kirjutas:  Kui nüüd teemakohaselt edasi arutleda, siis õnnestus täna näha ühe vana bemmi katusele upitatud led-bari. Silma järgi hinnates oma meeter lai ja 10-12cm kõrge. Peale selle, et kogu asi tekitab korraliku tuuletakistuse, ei oska isegi pakkuda varianti, mis oludes seda tavaelus vaja võiks minna ja lõpuks tekib kuritahtlik küsimus - kas sellise valgusvõimekuse lisamine sõidukale üldsegi keelatud pole? 

Just nuputasin garaazis kas kinnitada selline peaaegu meetrine led-bar katusele või kapotile. 
Vajadus ? -  rahvasport ja klimaatilised tingimused mis keeravad päikse, juba ennem kella nelja päeval kinni.
Legaalsus ? - ilmselt sõltub see veenmis oskuses aga minu teadmiste kohaselt ei ole töötule suunda kuidagi määratletud ja poes on need led-barid müügil kui töötuled.
Vasta

Nüüd tekib küsimus kas töötuld võin kasutada ka tööle minnes ja töölt tulles kui sõit jääb ametliku tööaja sisse??  Ärge näkku lööge, laupäeva õthta saun ja nii mõnigi õlunaad.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Siis pead katusele kinnitama ka kollase vilkuri- teel töid teostades peavad põlema ohutuled ja kollane vilkur....
Vasta

Oi rocki-rocki, siin käib tõsine arutelu ja sina....see õrnsinine salasõnum tõi selguse ; )

Ma ei näita otseselt kellegile näpuga, aga see meetriste-kaheste leedbaaridega tuuning jätab umbes sellise mulje
Vasta

(06-12-2018, 09:39 AM)MeelisV Kirjutas:  Kui paljud teist oleks teed andnud selles olukorras ?

http://m.kasulik.delfi.ee/article.php?id=84667797

Sel nädalal õnnestus Bussikoondise ristil näha neid suisa 7...8 tükki korraga askeldamas. Iseäranis jäid meelde kaks isendit mis (või kes?) otsustasid asja veidi lebomalt võtta, olid end joonele pannud ning proovisid, kumb kiiremini minema saab. Big Grin Teised seisid kõrval ja vaatasid pealt, lehvitasid oma vilkuvaid lipukesi. Nii vähemalt jäi mulje kui nende tegemisi seal veidi sai jälgitud. Rolleyes Nii et ikkagi inimesed nemadki...

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Lõunaosariigi häälekandjast... Lugege kommentaarid kah läbi, siis mõistate, millised ajupestud meie kõrval elavad ja hingavad.

https://tartu.postimees.ee/6475146/autok...viinud-ema

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Tervist .

  Head kaasliiklejad : Palun kasutage ise ja lausa sundige oma pereliikmeid kasutama helkurit .
Praegusel pimedal ajal asulavälistel teedel no võtab kõhedaks kui viimasel hetkel näed maanteed ületavat jalameest tumedates riietes ja ilma helkurita .
 Asulates on vist enamus ülekäiguradasi valgustatud ja inimesed liiguvad kõnniteedel , aga ega sealgi helkur liiast pole.

 Edvard.
Vasta

(12-12-2018, 14:22 PM)h2rra Kirjutas:  Lõunaosariigi häälekandjast... Lugege kommentaarid kah läbi, siis mõistate, millised ajupestud meie kõrval elavad ja hingavad.

https://tartu.postimees.ee/6475146/autok...viinud-ema

Parimat  h2rra

Ei tea keda täpselt ksf. ajupestuteks nimetab, aga mu meelest kivi selgelt autokooli kapsaaeda. Tegu mul kodu juures oleva tänavaga, olukord igapäevane, võib öeldagi, et täiesti tavaline. Mõned tähelepanekud:
- skeemi mõõtkava on väga palju moonutatud. Reaalsuses mahub kahe ülekäigu raja vahelisele alale üle 10 sõiduauto. Skeemi järgi justkui ainult 4.
- tänav on oluliselt pikem kui skeemilt tundub ja autod pargivad tavaliselt pigem üsna väiksel osal sellest. Suure tõenäosusega pidi vastu tulev auto näha olema enne kui veokas vastassuunda läks.
- 99% veokajuhtidest saab seal ilma probleemideta hakkama ja ruumi jagub kõigile.
- sõiduõpetaja, kes pöördub tööpostil olles kaasliikleja poole "kas sa oled loll", "kust load ostsid" jne, ei ole professionaalne. Selles, et ta õpilane manöövri ajal peaaegu seisva auto ära mõlkis, ei ole küll antud proua süüdi.
- õpetaja sõnul sõiduõppe veokas 12,5 meetrit  Big Grin tule taevas appi!
- ise sellise suuvärgiga süüdistada teisi ebaviisakuses ja selles, et ei andnud vastassuunas olevale veokale eesõigust??
- selliseid olukordi juhtub suure auto roolis hoolimata sellest kui kõik osapooled isegi hoolsad on. Mu meelest väga OK et õpilane satub sinna kogenud juhi järelvalve all. Aga kui too niimoodi üle reageerib, selle asemel et näidata kuidas olukord professionaalselt lahendada...
Vasta

(13-12-2018, 09:15 AM)olli Kirjutas:  
(12-12-2018, 14:22 PM)h2rra Kirjutas:  Lõunaosariigi häälekandjast... Lugege kommentaarid kah läbi, siis mõistate, millised ajupestud meie kõrval elavad ja hingavad.

https://tartu.postimees.ee/6475146/autok...viinud-ema

Parimat  h2rra

Ei tea keda täpselt ksf. ajupestuteks nimetab, aga mu meelest kivi selgelt autokooli kapsaaeda. Tegu mul kodu juures oleva tänavaga, olukord igapäevane, võib öeldagi, et täiesti tavaline. Mõned tähelepanekud:
- skeemi mõõtkava on väga palju moonutatud. Reaalsuses mahub kahe ülekäigu raja vahelisele alale üle 10 sõiduauto. Skeemi järgi justkui ainult 4.
- tänav on oluliselt pikem kui skeemilt tundub ja autod pargivad tavaliselt pigem üsna väiksel osal sellest. Suure tõenäosusega pidi vastu tulev auto näha olema enne kui veokas vastassuunda läks.
- 99% veokajuhtidest saab seal ilma probleemideta hakkama ja ruumi jagub kõigile.
- sõiduõpetaja, kes pöördub tööpostil olles kaasliikleja poole "kas sa oled loll", "kust load ostsid" jne, ei ole professionaalne. Selles, et ta õpilane manöövri ajal peaaegu seisva auto ära mõlkis, ei ole küll antud proua süüdi.
- õpetaja sõnul sõiduõppe veokas 12,5 meetrit  Big Grin tule taevas appi!
- ise sellise suuvärgiga süüdistada teisi ebaviisakuses ja selles, et ei andnud vastassuunas olevale veokale eesõigust??
- selliseid olukordi juhtub suure auto roolis hoolimata sellest kui kõik osapooled isegi hoolsad on. Mu meelest väga OK et õpilane satub sinna kogenud juhi järelvalve all. Aga kui too niimoodi üle reageerib, selle asemel et näidata kuidas olukord professionaalselt lahendada...

Paistab, et sa ei saa ikka persetki aru. 
Ainus õige point on see 12,5m, see tõesti täiesti lambinumber. 

Kui uskuda Postimehe kommentaarides kirjutatut, siis ei oska küll sõiduõpetajale midagi pahaks panna. Isegi mitte verbaalset ülereageerimist, sest lollile võib ikka märku anda, et ta loll on.

Tsitaat:Indrek Valvas üks päev tagasi
Olin selle sõiduauto nr. 2 roolis ja sõidan sama teed igapäevaselt. Seal on kitsas tõesti. Aga ma nagu päriselt ei saanud aru minu ees sõitva autojuhi mõtlemisest. Kiirused on seal väikesed, tuleb suur auto vastu, tuleb läbi lasta. Ma jätsin pika vahemaa, et eesoleval nr. 1 sõiduautol oleks võimalik tagurdades olukord lahendada. Täiesti arusaamatu olukord. 20 m tagurdamist oleks minu arvates olukorra lahendanud. Me seisime seal ikka jupp aega, kuni sõiduõpetaja kannatus katkes. Ma ei tea mida ta seal ütles, aga olukorda arvestades võis ka krõbedamaid sõnu tulla ja mis seal salata, minuarvates ka täiesti õigustatult. Suur veoauto, algaja juht roolis, vähemalt kolm autot tema taga. Mina ootan kaugemal ja sõiduato lihtsalt seisab. Päris tihti on soov, et kaasliiklejad oskaksid kaks kolm sammu ette näha, oleks liiklus palju ohutum ja sujuvam.
[Pilt: PjwvbWV0YWRhdGE+CjxkZWZzPgogICAgPHN0eWxl...wvc3ZnPgo=]VASTA
 161  14 Raporteeri
  • Indrek Valvas üks päev tagasi
    Veoauto oli juba ammu enne möödasõitu alustanud ja pool maast vastassuunas läbinud, kui autoga nr 1 jalaka tänavale suundusime. Mina pidasin kinni ja ei saanud aru miks auto nr 1 edasi sõidab ja liikluse lihtsalt kinni paneb. Peast käis läbi mõte "mida ta teeb" ja nii me seal seisime.

     92  6 Raporteeri
  • Indrek Valvas üks päev tagasi
    Väike täpsustus, jalaka tänava poolt keerasime ikka sepa tänavale.

Loomulikult ei pruugi ka see jutt olla puhas kuld, kuid ühtib täielikult autokoolipoolse versiooniga. Olles ka reaalses elus näinud reaalselt nii lolle kanaemasid, pole nagu väga palju põhjust kahelda. Mõne tibi arvates on ju "laps autos" piisav argument, et mõnel tänaval liiklus kinni parkida kui võsukest on vaja lasteaeda viia.
Vasta

Mis helkuri mittekasutamisse puutub, siis mõni loom ehk tahabki, et keegi talle otsa kärutaks. Magnetid sellised :Big Grin
Kuu tagasi sõitsin Tartust kaugemale, et viin kursavennale uue traktori koju kätte. Tartust välja jõudes märkasin ühte veidrat, tumedat kogu teeääres liikumas, miskine meesolend, üleni musta riietunud, sulejope ja värki. Kiirus oli sellel apastraadil õnneks nii väike, et põikasin graatsiliselt mööda. Samas, egas seal nalja pole, korra kõks käib ja istud seal süümepiinades, et nüüd ajasid kellegi alla, sest tal puudus helkur. 
Linnas on pidevalt see teema, et majade vahel sõites, eriti autode läheduses peab nägemine selge olema, sest vahest on kalduvus mõnel ukan pääst olendil, kellel aeglase sõiduki inimreflektorid küljest puuduvad, kuskilt järsult välja astuda. Alla ma pole veel kedagi ajanud, aga ohtlikke olukordi on mõni ikka tekkinud sellest, et helkurit küljes pole. 
Ehk siis, pange endale märgid külge, kui te jala kõnnite. Ei ole ju kontimurdev miskine riba osta ja see käe külge keerata või kasvõi mingi töllerdav, nööri otsas rippuv liigikaaslane endale külge riputada.

Almost Again
Vasta

Jah, see on kõik arusaadav ja proua käitumist ma õigustada ei ürita. Aga selles osas kindlasti ei saa nõustuda, et "lollile tulebki loll öelda". Selliseid olukordi tuleb elus ikka ette (ka kogenud juhtidel), aga neid on võimalik ja tulebki lahendada inimese moodi suheldes. Siis oleks sellest ehk tõesti ka kasu olnud, võibolla oleks proua kohe vanabanud ja öelnud, et "sorri, mõtlesin kodus haige oleva lapse peale, ega osanud kohe head lahendust olukorrale leida". Lolliks sõimamina jätab lihtsalt fekaali maitse mõlemale poolele suhu ja kasu pole midagi. Ja eriti professionaalse juhi ja pedagoogi poolt. Häbi talle.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 51 külali(st)ne